צפייה בגרסה מלאה : תקלות 51 ו24 והגיפ לא סוחב
שלום לכם,
הגיפ לא סוחב טוב במיוחד בעליות הוא נחנק ותמיד צריך לרדת להילוך 2 .
ובעת עצירה באמצע העלייה לצורך ניסיון להמשיך בעליה הגיפ נחנק ולא מאפשר.
בנוסף במהירות גבוהה הגיפ מתחמם יותר מהרגיל קרוב ל 100.
מבדיקת המחשב מופיע שתי התקלות 51 ו 24 ששתיהן קשורות לחיישן חמצן.
מה יכול להיות התקלה ? ומאיפה להתחיל ?
כדאי לציין איזה דגם וכו'
נשלח מהנייד
כדאי לציין איזה דגם וכו'
נשלח מהנייד
מדובר בסופה שנת 98 4.0
שלום לכם,
הגיפ לא סוחב טוב במיוחד בעליות הוא נחנק ותמיד צריך לרדת להילוך 2 .
ובעת עצירה באמצע העלייה לצורך ניסיון להמשיך בעליה הגיפ נחנק ולא מאפשר.
בנוסף במהירות גבוהה הגיפ מתחמם יותר מהרגיל קרוב ל 100.
מבדיקת המחשב מופיע שתי התקלות 51 ו 24 ששתיהן קשורות לחיישן חמצן.
מה יכול להיות התקלה ? ומאיפה להתחיל ?
סליחה מדובר ב תקלה 51 ו 21
geva dover
09-05-23, 10:51
בדקת את תקינות החיישן?
הרכב חדש אצלך או ישן? ( אני שואל כי יכול להיות מיקום לא טוב במדיה והוסיפו כי לא היה במקור)
פילטר אוויר מתי הוחלף?
מערכת pcv נבדקה?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
בדקת את תקינות החיישן?
הרכב חדש אצלך או ישן? ( אני שואל כי יכול להיות מיקום לא טוב במדיה והוסיפו כי לא היה במקור)
פילטר אוויר מתי הוחלף?
מערכת pcv נבדקה?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
חיישן חמצן, מתכנן להחליף לחדש) הישן לא נבדק(
הרכב כבר כשנה אצלי ונקנה עם אותה תקלה .
פילטר אוויר החלפתי לפני כחודש
איך אוכל לבדוק מערכת ה pcv ?
geva dover
09-05-23, 14:43
לבדוק שאין סתימות בצינורות וואקום או שהפיות לא גמורות, זה מתחבר למערכת אוויר בשסתום הקדמי והאחורי מתחבר לסעפת.
בכל מקרה. תתחיל בלהחליף חיישן חמצן.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לבדוק שאין סתימות בצינורות וואקום או שהפיות לא גמורות, זה מתחבר למערכת אוויר בשסתום הקדמי והאחורי מתחבר לסעפת.
בכל מקרה. תתחיל בלהחליף חיישן חמצן.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
החלפתי חיישן המחצן , סוחב יותר טוב אבל עדיין חסר כוח.
נשארה התקלה 51 והתקלה 21 נעלמה.
geva dover
09-05-23, 19:58
ביצעת איפוס מחשב?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
ביצעת איפוס מחשב?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
כן המחשב אופס.
כנראה עכשיו צריך להחליף את שסתום ה pcv ? מישהו יודע אם 53013360AA 53030497 2946079 מתאים ?
geva dover
09-05-23, 20:32
לפני שאתה רץ להחליף, תבדוק תקינות.
מתי פעם אחרונה החלפת פילטר אוויר?
המיקום של החיישן הוא מקורי או תוספת שנוספה עם השנים?
איזו שנה הסופה?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לפני שאתה רץ להחליף, תבדוק תקינות.
מתי פעם אחרונה החלפת פילטר אוויר?
המיקום של החיישן הוא מקורי או תוספת שנוספה עם השנים?
איזו שנה הסופה?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
החלפתי פלטר אוויר לפני כחודש .
כן מיקום מקורי
איך בודק את השסתום ? אני חושש מהגומיה של השסתום
geva dover
09-05-23, 20:39
תשמע, אני יורה פה באפלה כן?
איך ביצאת איפוס למחשב?
בדקת את מערכת ה pcv,לפני שאתה רץ להחליף?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
תשמע, אני יורה פה באפלה כן?
איך ביצאת איפוס למחשב?
בדקת את מערכת ה pcv,לפני שאתה רץ להחליף?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
ניתקתי את המצבר לכמה דקות ואז החזרתי בחזרה.
האם שלא בדקתי את ה מערכת, לכן אשמח לדעת איך בודקים במיוחד את השסתום.
ניתקתי את המצבר לכמה דקות ואז החזרתי בחזרה.
האם שלא בדקתי את ה מערכת, לכן אשמח לדעת איך בודקים במיוחד את השסתום.
נבדק צינור הוואקום ונמצא תקין .
וחשוב לציין שבמהירות גבוהה או עליות הגיפ מתחמם טיפה מעל הרגיל .
האם יש עוד כיוונים לבדוק ?
נבדק צינור הוואקום ונמצא תקין .
וחשוב לציין שבמהירות גבוהה או עליות הגיפ מתחמם טיפה מעל הרגיל .
האם יש עוד כיוונים לבדוק ?
נבדק לחץ הדלק,
כשהסוויץ פתוח הלחץ 10 וכשנוע מונע הלחץ לא עולה את 25.
האם הבעייה בהחלט במשאבת הדלק ?
משהו מוזר שלאחר שכיביתי את המנוע הלחץ עלה ל 30.
וגם כשניתקתי את הוואקום הלחץ לא השתנה
נבדק לחץ הדלק,
כשהסוויץ פתוח הלחץ 10 וכשנוע מונע הלחץ לא עולה את 25.
האם הבעייה בהחלט במשאבת הדלק ?
משהו מוזר שלאחר שכיביתי את המנוע הלחץ עלה ל 30.
וגם כשניתקתי את הוואקום הלחץ לא השתנה
לאחר בדיקה נוספת , לאחר כיבוי המנוע הלחץ עמד קצת על 20 והתחיל לרדת לאחט) לאחר רבע שעה הגיע ל 0
נסה לאחר הכיבוי ללחוץ (כלומר לא לתת לדלק לזרום בו) את צינור העודפים שאחרי ווסת הלחץ שבקצה החליל ולחזור על הבדיקה.
המטרה היא להבין האם הווסת דולף ולא מחזיק את הלחץ.
אסף.
נסה לאחר הכיבוי ללחוץ (כלומר לא לתת לדלק לזרום בו) את צינור העודפים שאחרי ווסת הלחץ שבקצה החליל ולחזור על הבדיקה.
המטרה היא להבין האם הווסת דולף ולא מחזיק את הלחץ.
אסף.
חסמתי את צינור העודפים כאשר המנוע עובד, הלחץ לא עלה ונשאר 25 .
האם זה אומר שהמשאבה תקולה? ולא יכולה להפעיל לחץ יותר מ 25 ?
כנראה סתימה.
עדיין יכול להיות מזרק נוזל אבל זה נדיר יותר ממשאבה שהיניקה שלה סתומה.
אסף.
כנראה סתימה.
עדיין יכול להיות מזרק נוזל אבל זה נדיר יותר ממשאבה שהיניקה שלה סתומה.
אסף.
לעדכון, המשאבה תקולה.
הוחלפה משאבה והכל הסתדר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.