asafk
19-05-23, 08:57
יגואר לנדרובר, חברת האם, הודיעה לפני כמה ימים על שינוי במיתוג של מוצריה.
העיקר עבורנו - השם לנדרובר מושלך לפח האשפה של המותגים ולא ייעשה בו שימוש לכלי הרכב החדשים.
תכלס זה די הגיוני כי מה לדיפנדר או לדיסקברי של ימינו עם המאפיינים של לנדרובר? טוב, חוץ מהעניין הזה עם הטלפון לגרר.
תחת השם
JLR
יהיו שתי פלטפורמות פנאי שטח, האחת פלטפורמה מודולרית עם מערכת הנעה אורכית, על בסיס הריינג'רובר החדש צפויה להפוך להיות בעיקר חשמלית החל מ 2024 ועליה יהיו רכבים כמו ריינג' רובר, דיסקברי ודיפנדר.
השניה פלטפורמה מודולרית בינונית תהיה עם מנוע רוחבי והיא שייכת לאיווק, דיסקברי ספורט ושער צעצועי קרוסאובר יוקרתיים.
אבל לאף אחד מאלו לא יקראו יותר לנדרובר.
סוף צפוי למותג, שהתרחק מאוד ממקורותיו - וגם קהל היעד שלו כבר לא רוצה להיות מזוהה עם מה שעבורנו הוא 'שטח' ועבור רובם הוא 'לכלוך'.
היו שלום אליפסות ירוקות.
אסף.
העיקר עבורנו - השם לנדרובר מושלך לפח האשפה של המותגים ולא ייעשה בו שימוש לכלי הרכב החדשים.
תכלס זה די הגיוני כי מה לדיפנדר או לדיסקברי של ימינו עם המאפיינים של לנדרובר? טוב, חוץ מהעניין הזה עם הטלפון לגרר.
תחת השם
JLR
יהיו שתי פלטפורמות פנאי שטח, האחת פלטפורמה מודולרית עם מערכת הנעה אורכית, על בסיס הריינג'רובר החדש צפויה להפוך להיות בעיקר חשמלית החל מ 2024 ועליה יהיו רכבים כמו ריינג' רובר, דיסקברי ודיפנדר.
השניה פלטפורמה מודולרית בינונית תהיה עם מנוע רוחבי והיא שייכת לאיווק, דיסקברי ספורט ושער צעצועי קרוסאובר יוקרתיים.
אבל לאף אחד מאלו לא יקראו יותר לנדרובר.
סוף צפוי למותג, שהתרחק מאוד ממקורותיו - וגם קהל היעד שלו כבר לא רוצה להיות מזוהה עם מה שעבורנו הוא 'שטח' ועבור רובם הוא 'לכלוך'.
היו שלום אליפסות ירוקות.
אסף.