צפייה בגרסה מלאה : הזמנתי רנגלר ספורט
שלום לכולם
אני חדש באתר נסעתי עד היום בפורסטר ספורט 2021 רציתי משהו יותר רציני
ורכשתי את הרנגלר ספורט s ארוך
הוספתי לא הגבהה 2 אינץ של mopar מה בעצם הערכה כוללת?
בולמים וקפיצים ודברים נוספים?
שאלה נוספת הרכב מגיע עם צמיד AT של בריגסטון
מה לחץ האויר שכדאי למלא בנסיעה יום יומית
אשמח לקבל טיפים למעבר שעשיתי וללמוד יותר על הרכב החדש
תודה עידו
תתחדש ותהנה מעולם חדש של טיולים.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
תתחדש.
הקיט 2״ של מופאר כולל בולמי פוקס, וקפיצי מופאר, ועוד כמה חלקים כמו לינקים בגלל שינוי הזוית.
הקיט נחשב סביר, עושה את העבודה בגדול.
הרכב שקנית הוא פלטפורמה כמעט אינסופית לשיפורים ושדרוגים, מהדברים הקטנים ביותר, ועד לברזלים שישפרו את העבירות בשטח.
בגדול הרכב כמו שהוא יעבור 95% מהמסלולים המוכרים, כאשר לפעמים הנסיון של הנהג מהווה משקל רב.
זה הדבר האמיתי, סרנים חיים, וכיף גדול. השטח הוא באמת השטח שלו, מיד תרגיש בזה.
תתחדש!
אם הבנתי נכון, קנית רכב חדש מיבואן (אם לא -תתקן אותי), אני ממליץ לך לא למהר לרכוש שדרוגים נוספים כי גם במצב הנוכחי תוכל לטייל ולהנות ממנו.
אם תתחבר יותר לטיולים עבירות, אתה כבר תבין מה נדרש לשפר ובאיזה סדר.
לגבי לחץ אוויר - לבית כביש תתחיל עם הוראות היצרן - מדבקה על סף הדלת. בשטח אתה יכול להוריד כ-15% כדי לבנות משיכוך טוב יותר, אחיזה טובה יותר (נוחות ועבירות). בדיונות, חול, תוריד הרבה יותר, 50% למשל...
נכתב מהנייד
בוקר טוב
הרכב נקנה מהיבואן
להשכלה כללית אני לא חדש בשטח פשוט גיפים שהיו
לפני הם לא ברמת הרנגלר.
אני לא הולך להשתולל איתו בשטח פשוט ההגבהה מעבר לשיפור היכולו
שלו נותנת לרנגלר פוזה/עמידה יותר יפה.
בכללי אני מתכוון להוסיף עוד מדרגת צד לא המישטח הגדול
אלה משהו מברזל ושניי מדרכים וגגון שטוח לא עריסה
אשמח לקבל מקומות והמלצות מחיר.
יש לי אוהל גג שהיה מורכב לפורסטר אני מבין שקצת בעייתי
לשים ברנגלר בגלל הגג מפיברגלס.
לכן שאלתי האם עריסה שטוחה וארבע תומכים מכל צד לא
תחזיק אוהל גג דל 60
143742קג?
תתחדש.
בשביל אוהל גג נדרש גגון שנתמך על קורות כלוב ההתהפכות שזה אומר שההתקנה כוללת קדיחה בגג פיבר.
לגבי מדרגות, אם רכשת את הרכב עם מגן הסף המקורי ניתן לרתך לו מדרגה, לדעתי עדיף ויפה מרוב המדרגות שבשוק.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לא רכשתי מדרגות
מחפש מקום שניתן להתקין וכמובן שיהיה זול
לא מחפש את המדרגות הרחבות שבאות לעל אורך הדופן
שלום עידו
תתחדש. כמו שכבר הומלץ קודם. תמתין קצת עם השיפורים…
היות ורכשת מהיבואן, אתה זכאי להדרכת שטח.
בהדרכה תלמד להכיר קצת יותר את הרכב ויכולותיו (שונות לגמרי מהפורסטר).
מקווה להתראות בקרוב.
ניר
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא רכשתי מדרגות
מחפש מקום שניתן להתקין וכמובן שיהיה זול
לא מחפש את המדרגות הרחבות שבאות לעל אורך הדופן
ממליץ לקפוץ לסופר גיפ (רחובות / חדרה / באר שבע).
הזהרה, זה דומה לכניסה של ילד לחנות צעצועים…
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנות צעצועים :
https://www.quadratec.com/
ערב טוב
ידוע למישהו מי המתקין של ההגבהות לרנגלר למען
סמל"ת?
רוצה ליצור איתם קשר
לדעתי מגיע לי לקבל את הבולמים והקפיצים שיורידו מהגיפ
כדי להתקין את החדש .הם בעצם במצב חדש מהחברה.
אתה צודק, כל החלקים שלך, אלא אם קיבלת איזשהו זיכוי עליהם. בדוק בחוזה הרכישה.
Yaron.nahum
28-05-23, 15:45
ראשית תתחדש , רכישה מעולה ,
גם אני עם ספורט (קצר ) בן כשנה וחצי ,
ההגבהה אכן משנה המון , אבל לדעתי אתה יכול להגדיל את המידה של הצמיג ל 285/70/17
(תברר קודם במכון רישוי )
זה מוסיף מרווח גם של הדיפרנציאל ולא רק של השלדה
בקשר ללחצי אוויר , אז בכביש זה 38PSI , הרכב קצת קופצני אבל זה המחיר שצריך לשלם.
בשטח לדעתי מקסימום 25PSI , ובהתאם לשטח ניתן להוריד עוד.
יותר מזה , אתה בודק את איכות העבודה של רופא השיניים שלך ואת עמידות החוליות בגב.
זה פשוט משמעותי.
ערב טוב
ידוע למישהו מי המתקין של ההגבהות לרנגלר למען
סמל"ת?
רוצה ליצור איתם קשר
לדעתי מגיע לי לקבל את הבולמים והקפיצים שיורידו מהגיפ
כדי להתקין את החדש .הם בעצם במצב חדש מהחברה.
סמלת מבצעים את ההגבהה אצלהם בסניף הראשי, כמובן רק עבור הקיט של מופאר (מקורי)
תתקשר לשאול.
אבל, מנסיון, הקיט המקורי ללא ההגבהה,לא שווה הרבה ובקושי סחיר.
boaz avrahami
28-05-23, 23:50
ואם במקרה סירבו לך אז תנסה באספיר. היה להם כמויות שלדעתי הם לא יודעים מה לעשות איתם מהשדרוגים שהם מוכרים לצבא.
למיטב הבנתי ישמחו אם תפנה להם זבל מהחצר.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מנסה לרכז את כל מה שכבר נרשם ולהוסיף משלי :
1. הגבהה 2" של MOPAR היא החלפה של קפיצים, בולמים וכמה לינקים.
הגבהה מעבר לכך דורשת גם החלפה של זרועות (למרות שהרבה מאוד כלים נעים בשוק ללא החלפה זו)
2. מדרכות צד הן מכשלה שרק אחרי התקנתן הג'יפאי מבין זאת
ההמלצה היא להתקים פסי הגנה מאסיביים כמה שאפשר ומחוברים לשילדה
כל "צעצוע" אחר הוא קישוט שיעלם אחרי טיול קרבי ראשון.
3. אוהל גג (עם עשרות פוסטים בעד ונגד) אפשר להתקין ע"י חיזוק הפיברגלאס
מבפנים = קידוחים ומבחוץ = פוזה ושריקות.
ישנם מוצרים שנועדו למשקלים גבוהים על הגג שמוצבים על הבודי בהברגה מתחת למכלול הגג הקשיח
(משמע מרימים את הגג מבריגים את העריסה ומניחים את הגג בחזרה) ויש כאלו שמיישמים זאת מבפנים (עם קידוחי גג)
אישית לא הייתי ממליץ על קידוחי גג , זה מוביל רק לעגמת נפש ונזילות.
4. את הדיון על חלקי החילוף לא ממש הבנתי.
מצד אחד כל מה שרכשת הוא שלך, מצד שני מה באמת אתה הולך לעשות עם הקפיצים והבולמים המקוריים?
אין למוצרים אלו שוק (הם שווים פרוטות בשוק יד 2) ומקום במחסן בטח גם אין לך.
לא מכיר מישהו שחזר אחורה מהגבהה. ולכן כל הדיון בנושא נשגב מבינתי.
תתחדש, סע בדרכים טובות
ועלפי התמונה המצורפת אתה כבר איתנו בטיולים (ולא ב "בואו ננסה לראות איך שוברים פה את צירייה")
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.