התחברות

צפייה בגרסה מלאה : וו גרירה למשיכה וחילוץ



XDR
31-05-23, 13:45
אמרו לי שבג'יפולוג יודעים הכל.

בפורסטר החדש (דור 5) כדי להתקין וו גרירה, מבטלים את ההברגה של אוזן הגרירה העגולה.
מה קורה אם אני רוצה לחלץ/ להיות מחולץ בגרירה מאחור? בואו נניח שלהתחיל לרתך אוזניים חדשות על רכב 2023 זה לא בעדיפות.

מן המקובלות היא שלא מחלצים על הוו, אז מה כן? או שאין אופציה וזהו.

תודה.

asafk
31-05-23, 13:47
הוו מגיע עם קורה בדרך כלל. לקורה הזו אפשר להתחבר.
אופציה שניה אם זה וו נשלף עם רסיבר סטנדרטי לקנות אביזר חילוץ לרסיבר.

אסף.

erezgur
31-05-23, 13:55
מנצל את השרשור לשאלה קשורה / הפוכה -
עד כמה יעיל אותו וו (שלמיטב ידיעתי כוונתו המקורית לעיגון הרכב בעת ההפלגה / שינוע) למטרת חילוץ מהשטח?

עד כמה אני צריך לחשוש כאשר אני מחלץ רכב שכזה, השקוע בבוץ למשל, כאשר אני מחבר את הרצועה לוו שכזה?

נדב42
31-05-23, 14:54
קודם כל לחשוש זה בריא.

ראיתי ווים כאלו שמחוברים לנקודה בריאה, וכאלו שפחד אלוהים למשוך מהם.

שיקול דעת פרטני..

נדב42
31-05-23, 14:56
.
אופציה שניה אם זה וו נשלף עם רסיבר סטנדרטי לקנות אביזר חילוץ לרסיבר.


קישור למוצר כזה ?
ומה עם להשחיל את הרצועה לרסיבר ולהעביר את הפין שלו דרך הטבעת של הרצועה ?

asafk
31-05-23, 15:15
האביזר היעודי עובד על שני שטחי גזירה של הפין (ככה בחישוב גס סביב 7 טון לכל שטח)
רצועה על הפין קודם כל מכופף את הפין וכך זה הופך לחוזק על שטח חתך בודד של הפין.

(זה מאוד בגסות.....)

אסף.

opl
31-05-23, 15:32
משהו כזה? https://www.amazon.com/AUTOBOTS-Receiver-Strength-Accessories-Recovery/dp/B08DY1PRQX/ref=sr_1_1_sspa?keywords=receiver%2Breco very%2Bhitch&qid=1685535362&sr=8-1-spons&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEzTTQwV0R NOVEwRFJHJmVuY3J5cHRlZElkPUEwNjA0Njg2NUJ WMTNUTjU3VjhGJmVuY3J5cHRlZEFkSWQ9QTEwMzI 2ODcyODgyTDdRU1g2TTNJJndpZGdldE5hbWU9c3B fYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm9 0TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ&th=1

הייתי באותה דעה של נדב. עכשיו אולי כדאי שאזמין משהו...

asafk
31-05-23, 15:41
יש כאלו מתאימים יותר לשאקל סינטטי.

אסף.

opl
31-05-23, 15:47
https://www.amazon.com/Overland-Vehicle-Systems-19109902-Aluminum/dp/B08KY7YJPD/ref=sr_1_7?keywords=recovery+receiver&qid=1685537194&sr=8-7

מוני אורבך
31-05-23, 15:55
באפן כללי לא כדאי למשוך מוו גרירה.
כוחות החילוץ מתרכזים באמצע הקורה ועלולים לעקם אותה.
אל תשאלו אותי איך אני יודע...

אבל היום עם רצועות\חבלי החילוץ האלסטיים המצב הרבה יותר טוב.
הכוח לא מופעל בבת אחת אלא בהדרגה ועל כן יש הרבה פחות סכוי לנזק.
עם זאת הסיכון עדין קים, ואם אתה לא מכיר את מבנה הוו לא כדאי לקחת את הסיכון.

אלא אם כן קוראים לך מאט מ - matt off road recovery

liontamer84
15-06-23, 09:00
אלא אם כן קוראים לך מאט מ - matt off road recovery

ומה הוא כבר מבין בחילוצים?

איל מ
15-06-23, 09:22
האמת,
עם יד על הלב,
(ואני צופה באדיקות בכל סרטון שהוא מוציא כבר כמה שנים), הבחור הוא חאפר, אמנם עם המון נסיון וידי זהב, ומוכשר בטירוף, אבל תמיד מצליח להגיע בלי הציוד המתאים.
רק בשנה שנתיים הארחרונות הוא עבר לעבוד עם כננות בחילוצים איטיים (וככל הנראה רק בגלל שהוא מפרסם את מותג הבית של הארבורפרייט - באדלנד).
לא הייתי מתקשר אליו אם הייתי נתקע באיזור הוריקן.
הוא גם הסביר בעצמו מדוע לא מומלץ לחלץ מהוו גרירה (באופן כללי, הוא הרבה פעמים אומר "זאת הדרך הלא נכונה לעשות זאת" שניה לפני שהוא עושה משהו).

חנן-ג'יפולוג
15-06-23, 09:48
הוא האבא של החאפרים, ויש כבר סרטונים בוידאו שמלאים בבדיחות על חשבונו.

erezgur
15-06-23, 09:52
אבל תמיד מצליח להגיע בלי הציוד המתאים.
שלא לדבר על כמות הדלק - תמיד על הקשקש.... ואין כמובן מחוג תקין ממנו אפשר לדעת באמת כמה דלק יש לו.

אבל גם אני צופה הדוק, איכשהו התחברתי לאווירה הקלילה ולשילוב בין עבודות החילוץ והעבודות בסדנה - מעביר לי בכיף וברוגע כמה דקות בערבו של יום.

מוני אורבך
15-06-23, 10:37
רבותי אני מתפלא עליכם !
mat הוא performer הוא מתבל את כל הסרטונים שלו בכוונה כדי להפוך אותם ל"מענינים"
ולכן הוא "שוכח" כלי חילוץ. שוכח לתדלק, עושה את זה בצורה הלא נכונה אבל איכשהו יוצא לו טוב.
לא מתכנן שום דבר ובכל זאת בפוקס הכל יוצא לו בסוף טוב.
לא אחרי כמה וכמה תהפוכות ו"שינויים" שהוא חיב לעשות כדי ל"התאים" שיעבוד בסוף
הוא עושה את זה כל הזמן כדי שהרד נקים שרואים את הסרטונים ימשיכו לראות.
ויחשבו שהכול אפשר לעשות ללא תכנון ללא נסיון אבל עם הרבה רוח אמרקאית

הרבה פעמים הוא מביים "כמעט" התהפכות רק כדי שהסרטונים יהיו מענינים.
והוא צודק לגמרי. לפני כמה שנים כשהוא רק התחיל הסרטונים שלו היו מענינים תחת.
הכל עבד הכל יצא בלי דרמה. הוא תכנן הכל.
פשוט ביזבוז זמן.
עכשיו יש בדיחות דרמה ואפילו מתח...

אני רואה את זה רק בשביל הצחוקים, והאמת קצת קנאה.
איזה כיף לרדנקים שיכולים לעשות מה שבא להם ולהזמין הכול עם משלוח תוך עד שלושה ימים
והכול במחירים שאנחנו רק חולמים עלהם.

אמריקה ורסנו !!!

נמרוד
15-06-23, 12:34
בפורסטר החדש (דור 5) כדי להתקין וו גרירה, מבטלים את ההברגה של אוזן הגרירה העגולה.
מה קורה אם אני רוצה לחלץ/ להיות מחולץ בגרירה מאחור? בואו נניח שלהתחיל לרתך אוזניים חדשות על רכב 2023 זה לא בעדיפות.

מן המקובלות היא שלא מחלצים על הוו, אז מה כן? או שאין אופציה וזהו.


גם לדעות המקובלות יש הקשר. אין חוק נגד משיכה מוו גרירה.

בחילוץ קשה, של רכב כבד, כשיש אפשרויות טובות יותר כמו אוזני גרירה או חביקה של חלקי שלדה או סרנים חיים - אז מן המקובלות שעדיף להימנע מוו גרירה.

בחילוץ משלולית בוץ, של ג'יפון חדיש, כשיש וו גרירה אבל ואין נקודות עיגון אחרות. מה השאלה?

חנן-ג'יפולוג
15-06-23, 13:35
אם הייתי צריך לבחור בין לחלץ מוו הגרירה ובין לא לחלץ, לא הייתי מחלץ. הספיקה לי פעם אחת לעקם כך שילדה לנהג משאית אומלל.

ד ו ר ו ן
15-06-23, 14:17
בחילוץ משלולית בוץ, של ג'יפון חדיש, כשיש וו גרירה אבל ואין נקודות עיגון אחרות. מה השאלה?
או לראות את הוו-גרירה והקורה מתקפלים מעלה דרך הפגוש פלסטיק לפח של הרכב.

אם זה סכנת חיים/בן משפחה/חבר קרוב שאני סומך עליו, ניחא.
לא הייתי מתחבר ל-וו גרירה של רכב רך של מזדמן שאני לא מכיר אלא אם זה ממש משיכונת קטנה.

עפר ג
15-06-23, 16:41
לא מחלצים על ידי וו גרירה. היוצאים מהכלל הם דיפנדר והאמר בגלל החיזוקים שיש להם שם. גם זה בתנאי שמדובר על וו אנקול ולא תפוח (מה שכבר אין למצוא חוץ מבצבא) הוו גרירה בצורת תפוח מיועד לגרירה ולא לחילוץ. שני דברים שונים. לגבי הג'יפונים למיניהם עם הטבעת הברגה בפינות, נו, זה מה יש כמו שאומרים. מי שנכנס הרבה לשטח רצוי שירכוש עוד טבעת כזאת ואז בגרירה/חילוץ יוכל להשתמש בשתי נקודות.

Sent from my V10 using Tapatalk

ehudzeelim
15-06-23, 19:39
[QUOTE=עפר ג;1028538[גם זה בתנאי שמדובר על וו אנקול ולא תפוח (מה שכבר אין למצוא חוץ מבצבא)
Sent from my V10 using Tapatalk[/QUOTE]

ברכב עם וו משולב נשלף, אפשר להתקין וו משולב ללא תפוח. אני מתכוון לכזה:


144057

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
15-06-23, 19:42
לא מחלצים על ידי וו גרירה. היוצאים מהכלל הם דיפנדר והאמר בגלל החיזוקים שיש להם שם. גם זה בתנאי שמדובר על וו אנקול ולא תפוח (מה שכבר אין למצוא חוץ
גם בדיפנדר זה מתעקם/נתלש, עם ה״חיזוקים״ ולא במאמץ מיוחד/אלים.

וו גרירה פשוט לא נועד לחילוץ.
גרירה/משיכה כן.

-->