צפייה בגרסה מלאה : גנט ברזל לדיסקברי 1
אז בהמשך לזה https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125891-%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%9C-%D7%98%D7%91%D7%95%D7%A8 מחפש 2 גנטים ברזל כמו שיש בגלגל ספייר כדי להרכיב את הלוקרים על הסרן הקידמי.
איזה סוג של ג'אנט ברזל אתה מחפש?
אצלי הספייר הוא סגסוגת.
תמונה תעזור.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
יש לי סט למכירה אם תרצה
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125884-%D7%A1%D7%98-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99-WOLF-HD-NATO (https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125884-%D7%A1%D7%98-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99-WOLF-HD-NATO)
כבר שעה שמנסה להעלות תמונה ללא הצלחה...
https://www.jgs4x4.co.uk/discovery-1-steel-wheel/
מקווה שככה יעבוד
מה שיש לי בספייר זה כזה בצבע אפור אבל לא ממש חשוב הצבע או הצורה,רק שיכיל את הלוקר
יש לי 2 כאלה, אם בא לך בגבעת עדה.
500 ש"ח לשניהם https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230602/4d5ea502d28b43bceeaffa0e37b28e74.jpg
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
שים לב שאם אתה נוהג להוריד אוויר בשטח באופן משמעותי כדאי שיהיו ANR4583 שהם 16X6.5 טיובלס לעומת ה ה ANR5593 שהם TUBE TYPE 16X6.5 ולמרות שהם בד"כ מחזיקים יפה גם ללא פנימית כמעט ואין להם מדרגה פנימית שמונעת תזוזה פנימה של הצמיג , מצד אחד יש כאלה שבחרו בהם בגלל שקל לפרק אותם בשטח לתיקון , אבל למי שלא מתכוון לפרק בעצמו זה חסרון...
וד.א הקישור ששמת מ JGS הוא לגאנט 16X7 (שמתאים יותר לצמיגי 265 - תלוי מה יש לך ומה אתה מחפש..)
ובלי ממש קשר לג'אנטים - בנסיעה עם דיפ מרכזי נעול אתה מעביר תנועה עד לגלגלים (והגלגלים כמובן גם מסתובבים..) אז מה תרוויח מההפרדה של הקדמיים ? לי נראה שזה רק יעמיס יותר על החלק האחוריויכול לגרום לו לבלאי מואץ. (ואפילו פחות בטיחותי , בטח בחורף..) דעתי האישית..
כבר שעה שמנסה להעלות תמונה ללא הצלחה...
העלאת תמונות לגיפולוג היא שנייה מבחינת סיבוכיות רק לסודות האנרגיה הקוונטית...
אבל אם כבר אז:
https://cdn11.bigcommerce.com/s-fqaftp/images/stencil/1280x1280/products/19936/32216/NTC5193PM__75631.1575543067.jpg
נכתב מהנייד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.