PDA

צפייה בגרסה מלאה : מתלה אוויר לרנגלר



zivo
03-06-23, 23:54
https://www.youtube.com/watch?v=W9ElabDXkqo&ab_channel=TheFastLa neCar

נדב ש.
04-06-23, 04:10
בוקר טוב(תרתי משמע) זיו...
כרגיל פיגור של 20 שנה אחרי האנגלים... 🤣

KOOKE
04-06-23, 06:57
נדב, זה לא הכריות המתפנצ'רות של פעם שהיו בכירכרות..זה דור מתקדם בתוך מן בוכנה.

זיו, עם הטסט בארץ והמחיר בארץ....לא בדיוק בשבילי...

oferc
04-06-23, 09:15
7000 דולר בארה"ב לפני התקנה , לא רוצה לחשוב כמה זה יעלה בארץ .

שגיא S
04-06-23, 09:22
גם WAYALIFE מפרסם אותם... הוא הרכיב בגלדיאטור שלו
הם הרכיבו ברנגלר.

סך הכל תוכן שיווקי. לא רואה פה משהו שלא היה קיים לפני.

KOOKE
04-06-23, 10:36
במחשבה שנייה...דווקה בעניין הטסט זה יכול להיות פתרון מוצלח - זה בגדול נראה כמו "סוג של בולם" ואולי יעבור בגרון אצל בוחני מכוני הרישוי מבלי שיגדירו זאת כ"שינוי מבנה" ובכזה מקרה גם מרוויחים על הדרך הגבהה 3.5" שבלחיצת כפתור הופכת לגובה סטנדרטי...

נשארה רק סוגיית המחיר כבד המשקל...

איל מ
04-06-23, 12:17
נדב, זה לא הכריות המתפנצ'רות של פעם שהיו בכירכרות..זה דור מתקדם בתוך מן בוכנה.

זיו, עם הטסט בארץ והמחיר בארץ....לא בדיוק בשבילי...

למה אתה חושב שזה שונה? כי האיש מכירות אמר? יש כאן משהו מגומי, וגומי מתיישן.

נדב ש.
04-06-23, 13:36
הכריות של הדיסקו 2 היו בעיתיות, הכריות של הדיסקברי 3 ו- 4 זה כבר חיה אחרת לגמרי ומחזיקות 10 שנים של שימוש +/-.
זה שידרוג בכל מובן, גם בנוחות, גם בתיפעול(עם x-lifter) ובכלל בטסטים בארץ תישכח מכל הצרות מסביב שיש בהגבהה סטנדרטית של קפיצים.

KOOKE
04-06-23, 22:23
למה אתה חושב שזה שונה? כי האיש מכירות אמר? יש כאן משהו מגומי, וגומי מתיישן.

גם תרכובות גומי מתפתחות ומשתנות למשהו עמיד יותר ובמערכת המתלים המתוארת בסרטון הכרית אויר מוגנת בתוך צילינדר לכן נוטה להאמין שזה פחות יתפנצ'ר ממערכות מתלי אויר של פעם.

שוב להערכתי/ השערתי (מקווה שהמושכלת) גם מערכת מתלים זו לא תהיה חסינת תקלות לחלוטין החל מתקלות של דליפות אויר בצנרת האויר , תקלות בקומפרסור ותקלות מיחשוב הן בחומרה והן בתוכנה - במובן הזה הברזלים יען כי קפיצי סליל תמיד עדיפים.

- - - Updated - - -


הכריות של הדיסקו 2 היו בעיתיות, הכריות של הדיסקברי 3 ו- 4 זה כבר חיה אחרת לגמרי ומחזיקות 10 שנים של שימוש +/-.
זה שידרוג בכל מובן, גם בנוחות, גם בתיפעול(עם x-lifter) ובכלל בטסטים בארץ תישכח מכל הצרות מסביב שיש בהגבהה סטנדרטית של קפיצים.

לא התנסיתי אישית במערכות מתלי האוויר של הדיסקו 3 והדיסקו 4 - אבל גם בהן היו תקלות לרוב (לא יודע אם פנצ'רים בכריות או משהו אחר במערכת) אבל חברים שהיו להם דיסקו 3 וטיילו אתנו קבוע, כל טיול שני חוו תקלה במערכת המתלים והרכב היה עובר למצב "צליעת חירום" (limp mode) ומדדה להם הבייתה..

נדב ש.
04-06-23, 22:42
בלנדרובר כמו בלנדרובר הגירסה הראשונה תמיד מיועדת לשידרוג בדגם הבא, הכריות והמערכת של ה 4 יותר עמידות.

אכן כמו כל מערכת מורכבת בטח כזו שעובדת על אוויר יותר מועדת לפורענות מברזלים, אבל כשזה עובד זה נוח ומדהים, וד"א גם ברזלים נישברים/שוקעים עם הזמן...

omri_t
04-06-23, 23:30
אחרי שעליתי לדיסקו 4 הבנתי שלא ידעתי כלום עד אז.

מתלי אוויר זה פשוט נהדר.
אם בולם מחזיק מעל 10 שנים
חוסך את הצורך בהתקנת הגבהה
והופך את הרכב לנוח ומפנק - מבחינתי זה משובח!

איל מ
04-06-23, 23:32
גם תרכובות גומי מתפתחות ומשתנות למשהו עמיד יותר ובמערכת המתלים המתוארת בסרטון הכרית אויר מוגנת בתוך צילינדר לכן נוטה להאמין שזה פחות יתפנצ'ר ממערכות מתלי אויר של פעם.
..

לגבי תרכובת גומיִ שהשתפרה עם השנים, באמת שאינני יודע. אני לא מבין בזה.
לגבי הגנה פיזית על הכרית,
זה לא מה שעשה צרות בזמנו.
הרוב המוחלט של כריות מפונצ'רות היה מבלאי ולא מפגיעה חיצונית.

ועל אף שהכריות בדיסקואים החדשים אמינות יותר, זאת עוד מערכת מועדת לפורענות שלא הייתי רוצה על האוטו. זה לא רק כריות, זה צינורות, מדחסים, סולונואידים וכל מה שקשור במערכת פנאומטית.
גם אם היא נותנת יתרונות של גובה/נוחות/יישור אוטו בחניון.
אם האוטו הבא שלי יהיה עם כריות, זה יהיה בגלל פשרה, ולא כי זה מה שאני רוצה.

עוד לא שמעתי ממקור ראשון על קפיץ סליל שכשל.

נדב ש.
04-06-23, 23:42
איל, אז הינה תשמע ממני, גם אצלי בטרופר בזמנו נישבר קפיץ סליל של לוולס(אם אני זוכר נכון), וגם אצל חבר בטיול אחר נישבר סליל.
הקפיצים לא היו ישנים, מקס' בני שנתיים.
לא חסרים מקרים, יש לי עוד דוגמאות ממקור ראשון גם ברכבים אחרים.

ולגבי הפשרה שאתה לא רוצה, תמיד אפשר להעיף את הכריות ולהרכיב סלילים. זה לא מה שיפסול את הרכב שאתה רוצה, לדעתי.

איל מ
05-06-23, 12:50
לא מכיר את הדיסקברי 4,
בדיסקברי 3 הדגם עם הקפיצים הוא עלוב. אין מהלך מתלה, ואין גובה.

מיכה100
05-06-23, 14:08
אצלי דיסקו 4 מודל 2013, 140 אלף ק"מ ועדיין עם הכריות המקוריות והמדחס המקורי. והאוטו עושה שטח, לפחות אצלי.
ברור שיגיע היום להחליף אותם אבל זו עלות תועלת לא פחות ממעולה, גם בהיבט העלות לקילומטר וגם בהיבט הביצועים (נמוך ויציב בכביש, גבוה ועביר בשטח).
בולמים סטנדרטיים מתבלים הרבה יותר מהר ונותנים תמורה נמוכה בהרבה.

nirs
12-07-23, 08:08
https://www.instagram.com/reel/Csw5RLmR5QP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

בארלי מדגמן מתלי אויר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
14-07-23, 13:10
דיגמנתי פעם רנגלר שבנה יניב דקל, כשעוד היה לו מוסך "הייטק מוטורס" ברעננה ובנה רנגלר JK על כריות אוויר.
ג'יפ שעבד מאוד יפה ויניב בנה אותו ברמה הגבוהה הרגילה שלו. עשיתי כתבה, לא מוצא אותה. זה היה מאוד מזמן.

rantop
13-11-23, 15:04
הבעיה היחידה היא ש once נוסע על כריות אוויר, אתה לא יכול לנסוע אחכ על שום דבר אחר.
זאת באמת נוחות אחרת.

-->