guy1352
21-06-23, 14:06
אני לקראת פרויקט להחליף את הטורבו ואת כל האטמים
האם יש מה שהוא שצריך להקפיד עליו בפירוק הטורבו?
והאם יש מה שהוא שצריך להקפיד עליו לאחר הרכבה של טורבו חדש?
קראתי פוסט שאומר :
"לרחוץ יסודית את תא המנוע וסביבת העבודה ( חשוב ומומלץ )
לתת סטרטר ארוך מבלי שהמנוע מניע כאשר צינור השמן מנותק מהטורבו עד שמגיע שמן לנקודת החיבור לטורבו .
זה לעשות אחרי שהטורבו הישן מפורק לפני התקנה של החדש . ( שים סמרטוט על הניפל )
לפרק את צינור ניקוז השמן ( זה שיורד מהטורבו לאגן השמן ) לניקוי יסודי והחלפת אטמים וגומיות .
להחליף אטמים טבעות נחושת מכל הצינורות בחיבור לטורבו .
להחליף אטמים של סעפת הפליטה .
למרוח גריז גרפית על כל ההברגות .
לא להוריד את הפקקים שיש לכל המיכלול אלה רק ממש לפני חיבור של כל צינור ( שלא יכנס ליכלוך ) . ולא חסר ליכלוך בסביבה
ושוב כלל ברזל !
למלות את קדח חלל השמן בטורבו עם שמן מנוע נקי תוך כדי סיבוב של האימפלר ביד ( ציר הטורבו )
רצוי לעשות זאת ממש לפני חיבור צינור השמן שמגיעה מהמנוע .
להניעה בזהירות ולא להעלות סל"ד מנוע למשך כ 30 שניות לאפשר לשמן להכנס ולמיכלול להתחמם .
לאחר עבודה של כ חצי שעה בסל"ד 1500+- התחממות \ בדיקת נזילות חיזוק זהיר של כל הברגים שהם
על חיבורי פלדה ( סעפת פליטה ) חיזוק חם ."
מה הכוונה בלרחוץ את תא המנוע , הוא מתכוון לאחר פירוק הטורבו?
וצריך גם לנקות עם איזה שהוא חומר את הצינורות שהיו מחוברים לטורבו?
איפה נמצא קדח חלל השמן בשרטוט שצירפתי?
מצרף סקיצה
- - - Updated - - -
https://drive.google.com/file/d/1zaj7R6LcDZr3GGTabm-MLGZrMJm0crZy/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1z9DdMwttQ0X6Kyr9DcPoC_0LITo9SDhh/view?usp=sharing
קישור לתמונות
האם יש מה שהוא שצריך להקפיד עליו בפירוק הטורבו?
והאם יש מה שהוא שצריך להקפיד עליו לאחר הרכבה של טורבו חדש?
קראתי פוסט שאומר :
"לרחוץ יסודית את תא המנוע וסביבת העבודה ( חשוב ומומלץ )
לתת סטרטר ארוך מבלי שהמנוע מניע כאשר צינור השמן מנותק מהטורבו עד שמגיע שמן לנקודת החיבור לטורבו .
זה לעשות אחרי שהטורבו הישן מפורק לפני התקנה של החדש . ( שים סמרטוט על הניפל )
לפרק את צינור ניקוז השמן ( זה שיורד מהטורבו לאגן השמן ) לניקוי יסודי והחלפת אטמים וגומיות .
להחליף אטמים טבעות נחושת מכל הצינורות בחיבור לטורבו .
להחליף אטמים של סעפת הפליטה .
למרוח גריז גרפית על כל ההברגות .
לא להוריד את הפקקים שיש לכל המיכלול אלה רק ממש לפני חיבור של כל צינור ( שלא יכנס ליכלוך ) . ולא חסר ליכלוך בסביבה
ושוב כלל ברזל !
למלות את קדח חלל השמן בטורבו עם שמן מנוע נקי תוך כדי סיבוב של האימפלר ביד ( ציר הטורבו )
רצוי לעשות זאת ממש לפני חיבור צינור השמן שמגיעה מהמנוע .
להניעה בזהירות ולא להעלות סל"ד מנוע למשך כ 30 שניות לאפשר לשמן להכנס ולמיכלול להתחמם .
לאחר עבודה של כ חצי שעה בסל"ד 1500+- התחממות \ בדיקת נזילות חיזוק זהיר של כל הברגים שהם
על חיבורי פלדה ( סעפת פליטה ) חיזוק חם ."
מה הכוונה בלרחוץ את תא המנוע , הוא מתכוון לאחר פירוק הטורבו?
וצריך גם לנקות עם איזה שהוא חומר את הצינורות שהיו מחוברים לטורבו?
איפה נמצא קדח חלל השמן בשרטוט שצירפתי?
מצרף סקיצה
- - - Updated - - -
https://drive.google.com/file/d/1zaj7R6LcDZr3GGTabm-MLGZrMJm0crZy/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1z9DdMwttQ0X6Kyr9DcPoC_0LITo9SDhh/view?usp=sharing
קישור לתמונות