צפייה בגרסה מלאה : כתבה על שוק ההסבות של מכוניות ישנות לEV
https://www.cnbc.com/video/2023/06/16/how-to-convert-a-gas-powered-car-to-an-electric-vehicle.html
אם הם מחפשים עובדים, יש בארץ את יוצאי בטר-פלייס, זה בדיוק מה שהם עשו (לפני למעלה מ 10 שנים) :-)
סיפור עצוב , זה קיים בעולם כבר הרבה זמן, הרבה לפני הטרנד העכשווי , אם המדינה היתה מאפשרת את זה אז היינו רואים בכבישים הרבה רכבים שכבר נגרטו ועל הדרך נושמים אויר יותר נקי.
המחירים להסבה הם כל כך יקרים, מבדיקה אמיתית שעשיתי מול מספר חברות.
יש לי רכב בארה"ב, דיפנדר עם 6 גלגלים והנעה 4×6, חשבתי להסב לחשמל או להסב חלקית, המחיר היה בסביבות 150,000 דולר...
זו הזדמנות להזכיר גם את הפרוייקט המעניין של הסבת האמר צבאי ישן לרכב חשמלי מעניין.
בערוץ של ג'רי:
https://youtube.com/playlist?list=PL0vZL9uwyfOFezIOiBjkdW3TT dn0Q_AKL
עם מערך מצברים של טסלה ומנוע של מוביל-מטוסים (איך נקראים הרכבים הללו?), הרבה לימוד ולא מעט הסתבכויות בדרך:
https://www.youtube.com/watch?v=YxkPuEmIX4U
חנן-ג'יפולוג
27-06-23, 12:50
הוא הרוויח טונות של ידע.
בפרקטיקה, בסוף יצא לו האמר הרבה פחות טוב ויותר יקר מהאמר חשמלי חדש.
זו הזדמנות להזכיר גם את הפרוייקט המעניין של הסבת האמר צבאי ישן לרכב חשמלי מעניין.
בערוץ של ג'רי:
https://youtube.com/playlist?list=PL0vZL9uwyfOFezIOiBjkdW3TT dn0Q_AKL
עם מערך מצברים של טסלה ומנוע של מוביל-מטוסים (איך נקראים הרכבים הללו?), הרבה לימוד ולא מעט הסתבכויות בדרך:
https://www.youtube.com/watch?v=YxkPuEmIX4Uלדעתי פשוט קוראים להם טרקטור...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
באירוע באירופה של מקוררי האויר שהייתי בו בקיץ האחרון - הוצגו ערכות מוכנות להסבה של רוב דגמי פולקסווגן ופורשה.
המחיר גם לא בשמיים - אלפי יורו בודדים.
תכלס - אם היה אפשר כאן בישראל - אני חושב שבלי הרבה התלבטויות הייתי מסב את הקמפר לחשמלי ונותן לו שנים רבות של חיים.
אסף.
חנן-ג'יפולוג
01-07-23, 12:27
אני לא חושב שאלפי דולרים זה מחיר ריאלי. הייתי מנסה להבין ממה זה מורכב. זה לא יכול להיות כולל סוללות. אולי זה קיט שהוא בסיס, שעליו צריך להוסיף מכלולים קומפלט מרכב תורם.
אפילו מודול משומש של טסלה עולה כ2000דולר בארה"ב, יש כ14 כאלה ברכב, וצריכת החשמל של הטסלה תהיה אולי חצי משל הקמפר.
באלפי יורויים אולי תקבל רכב שיכול לנסוע לאט במגרש תצוגה של רכבי אספנות, וגם זה זול מאוד מאוד.
או שאני טועה. אשמח לטעות בעניין הזה.
בלי סוללות. מנוע warp11 שבהילוך שלישי נותן מהירות נסיעה טובה - לא לשכוח שהמכוניות האלו קלות מאוד.
וכן... מכל בחינה שהיא עדיף סט הנעה של טסלה. אחרי שראיתי מקרוב את יחידת ההנעה (מנוע עם דיפרנציאל פלוס אינברטר) ואיזה יופי הכל ארוז - ואחרי שראיתי שיש לקנות בקרי הנעה שמיועדים להסבות - זה בהחלט הדבר הנכון. אבל יקר בסדר גודל מהסבה של מנוע DC על הגיר המקורי של הרכב.
אסף.
זו הזדמנות להזכיר גם את הפרוייקט המעניין של הסבת האמר צבאי ישן לרכב חשמלי מעניין.
בערוץ של ג'רי:
https://youtube.com/playlist?list=PL0vZL9uwyfOFezIOiBjkdW3TT dn0Q_AKL
עם מערך מצברים של טסלה ומנוע של מוביל-מטוסים (איך נקראים הרכבים הללו?), הרבה לימוד ולא מעט הסתבכויות בדרך:
https://www.youtube.com/watch?v=YxkPuEmIX4Uאכן מעניין מאוד, עוד לא סיימתי לצפות בהכל אבל הינה אנקדוטה קטנה:
בשביל לרשום את ההאמר החשמלי שלו כחוק, הוא נכנס למשרד רישוי הקרוב, שילם 10 דולר והרכב חוקי עם מנוע חשמלי.
ביטוח כנ"ל, מכיוון שפעם היה ביטוח לרכב כמו שהוא, הרים טלפון, סיפר להם מה עשה והם אמרו סבבה אין בעייה, יש ביטוח...
אמריקה
Sent from my KB2003 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.