: 215/75 '
JohnnyEnglish
04-07-23, 20:12
' (), .
' ( ) 215/75/15 ' .
.
, .
' . .
.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
JohnnyEnglish
04-07-23, 20:21
" "
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
215 75 15 4
HIT
S Q
1700
TUV
215
Sent from my iPhone using Tapatalk
' 215/75R15. , , , .
144223
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
215/75/15 s. tuv s.
15/bf ko2 215/75 at 195/80/15.
hit .
bf 215 3-4 195 3-4 .
.
.
:
, ?
Q ?
215 S
Q 215
Sent from my iPhone using Tapatalk
- [emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
: .
" "
. , :
https://imt.technion.ac.il/he/%D7%94%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%A1%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7% AA/%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91/
, " ", ' .
" " , 195-80-15 , , , / ".
** , .
4 , TUV .
Sent from my iPhone using Tapatalk
4 , TUV .
Sent from my iPhone using Tapatalk
, ,
1755 .
? ?
, .
1800 .
, ,
.
, -2
.
https://www.autofuerst-shop.de/wheel-accessories/approval-report-for-tyre-size-215-75r15-for-suzuki-jimny-gj-and-hj.html?language=en
Sent from my iPhone using Tapatalk
.
.
, . .
,
,
.
,
,
.
,
.
,
.
, .
, .
, .
,
1700 .
1400
5000
Sent from my iPhone using Tapatalk
, , , .
, , .
"" - / ( "") ( ).
, .
, / .
,
.
, .
, / , .
, .
, .
( , . ).
א*י לא מומחה ב*ושא, אם א*י טועה מישהו כבר יתקן אותי בהמשך, אבל משום מה עושה רושם שאתה מחפש כאן ק*ו*יה, התעמרות מכוו*ת או סתם חוסר תום לב וא*י חושב שאתה טועה.
להב*תי לא *סגרה כל "פירצה" או תק*ה - כדי לאשר מידת צמיגים לרכב צריך שהיצרן / יבואן יאשר שזו מידה מתאימה לרכב (זה המסלול "הרגיל") ויש גם מסלול פרט*י שבו יכול כל אחד לקחת את רכבו לאחת המעבדות המורשות לכך ולהעביר תהליך אישור פרט*י שבסופו אותה מעבדה מאשרת שהרכב המסויים הזה עם הצמיגים במידה הזו כשיר ל*סיעה בכבישים (כלומר לא מהווה סכ*ה בטיחותית לעצמו ולרכבים האחרים).
אם א*י זוכר *כון, אחת האפשרויות הייתה להסתמך על אחד מהתק*ים האירופאיים המוכרים שלפיהם אישרו מידה מסויימת לאותו סוג רכב.
ממה שלמדתי בשרשור זה, היה אישור תקי*ה / מעבדה גרמ*ית שעליו הסתמכו המעבדות בארץ וכ*ראה הוא כבר לא תקף ולא *יתן להסתמך עליו.
לא מצליח להבין מדוע אתה מתעקש שהייתה כאן שחיתות של הרגולטור.
שוב, האישור הה*דסי הסתמך על תקי*ה / מעבדה אירופאית מוכרת ולהב*תי המועטה זהו הליך חוקי ותקין, שכ*ראה כבר אי*ו אפשרי כי אותו אישור אירופאי אי*ו בתוקף.
שוב אתה חוזר על טע*ת השחיתות הרגולטורית (דרך אגב, מע*יין מבחי*ה משפטית אם כאשר יש שימוש בשחיתות רגולטורית זה לא מעשה פלילי. עוד תחום שאי*י מבין בו).
א*י אסביר את כוו*תי יותר טוב.
אם יש אישור מעבדה גרמ*ית, האישור הוא לסוג רכב מסוים אולי לש*תון מסוים, וכו׳
לכן א*י לא מבין את האמירה לא בתוקף. מה מבחי*ה בטיחותית או אחר השת*ה אחרי ש*ה?
ואם כבר לא בתוקף, אז מי שכבר *רשם לו, מאבד את השי*וי? בקיצור אין היגיון בתוקף.
כשא*י אומר שחיתות רגולטורית א*י לא מדבר בהכרח על מעשה לא חוקי. גם לא בהכרח בשוחד (קידום עצמי פוליטי לא *חשב שוחד)
א*י טוען שזו דוגמא קלאסית של קבלת החלטות ש*ובעות מאי*טרסים של בעלי הסמכות במקרה הטוב, וטמטום מוחלט במקרה הרע.
אין דרך אחרת להסביר את זה.
אם ג׳ימ*י ש*תון 2022 יכול ליסוע בבטיחות על צמיג 215 או 235 או מה שאושר ע״י מעבדה מוסמכת ב*קודת זמן מסוימת,
אז כל בעל ג׳ימ*י מ-2022 יכול עדיין ליסוע על צמיג זה בבטיחות, בין אם הגיע למעבדה בש*ת 2022 או בש*ת 2024.
הרכבים לא השת*ו, הצמיגים לא השת*ו, אז מה השת*ה?
ולהגיד ש*ייר כזה או אחר לא בתוקף זה להתחבא מאחורי *יירת.
כשהוסיפו לפג׳רו צמיג 265/65/17 קוד מהירות s בשביל למכור את הדקאר פרו, העדכון הזה *שאר ל*צח.
פשוט כי זה עזר ליבואן למכור רכבים והיה אי*טרס לקבע את זה תמידית.
זה גם לא בוטל כשהפסיקו לייבא.
אם לטע*תך אפשר עדיין לעשות את זה ב5000 שקל, למה כולם בקבוצה רושמים שלא *יתן כלל? מ*יח שלא מש*ה המחיר 5000 או 7000, תמיד ימצא מישהו שישלם.
,
Sent from my iPhone using Tapatalk
,
Sent from my iPhone using Tapatalk
' ?
.
' \ , 1958015 .
.
.
/ . . . .
+ 1500 , 2000, 5000
. .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, vBHeb.