צפייה בגרסה מלאה : היילקס GR בישראל
סקירה ראשונה שראיתי בארץ
https://youtu.be/lgxbpuW-sao
פייר, על פניו קצת מאכזב, לא ראיתי סקירות מחו"ל עד עכשיו אז קצת הופתעתי
צמיגים במידה המקורית, בולמים וקפיצים שאולי יותר טובים מ OME ואחרים, אבל לאוו דווקא שווים את הפער במחיר
רחב יותר, נו שוין....
מחיר של כמעט 100K יותר מהיילקס רגיל (שהוא לא סהרה)
בניגוד למה שקורפל אומר שם, זה כן, בעיקר, גרסאת גימור עם הרבה קוסמטיקה ופינוקים. אבל יש הבדלים מכאניים מסוימים וחשובים:
1. מנוע כן קצת יותר חזק.
2. דיסק במקום תוף בסרן האחורי.
3. והגדלה משמעותית של מפשק הגלגלים בערך 3" לצד. כמה מזה אמיתי מקדימה וכמה אופסט גלגל, לא ברור. כן אפשר לראות שהבולם בסרן האחורי יצא אל מחוץ לשלדה.
קורפל אומר שההגבהה היא 6.5 ס"מ - הוא כנראה טועה או שהטעו אותו. זה לא נראה כזו הגבהה ובמפרטים שמפורסמים באינטרנט ההבדל בגובה הוא רק 15 מ"מ סמליים. גם הבולמים דרדלה. לא נראה גם שיש שינוי ביחסי העברה או משהו כזה, והצמיגים באותה מידה בדיוק כמו היילקס רגיל.
בקיצור - רמת גימור מיוחדת, כל מה שקורה בסרן האחורי טוב, לא בטוח ששווה את הכסף.
https://www.drive.com.au/news/2024-toyota-hilux-gr-sport-preliminary-price/
תודה, לי לא היתה סבלנות לסרטון (סרטון? סרט!) כזה מייגע.
הי אבל לפחות זה בצבע אדום.
אם זה כמו הטאקומה אז הרוחב הוא רק אופסט. מי שמכיר - במתלה של היילקס אופסט החוצה דווקא מגביל את היכולת להגדיל גלגלים.
אסף.
אם זה כמו הטאקומה אז הרוחב הוא רק אופסט. מי שמכיר - במתלה של היילקס אופסט החוצה דווקא מגביל את היכולת להגדיל גלגלים.
אסף.
בסרן האחורי הבולם יצא לצד החיצוני של השלדה.
מה שמכוון שנוצר שם מרווח גדול שלא היה לפני כן.
נראה שלפחות מאחור זה לא רק אופסט.
Yaron.nahum
06-07-23, 16:09
תודה, לי לא היתה סבלנות לסרטון (סרטון? סרט!) כזה מייגע.
הי אבל לפחות זה בצבע אדום.
אני חשבתי לתומי
שאני היחיד שאין לו סבלנות לראות את הסרטים הארוכים והמייגעים שלהם ,
באמת שהתאמצתי בסרטון הזה , נשברתי אחרי קצת יותר מ10 דקות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.