צפייה בגרסה מלאה : חיי סוללת בוסטר התנעה איכותי אמורה להחזיק יותר שנים ממצבר רגיל?
או בקיצור, כמה זמן/שנים בערך מחזיק בוסטר התנעה אייכותי עד ״שמת מזיקנה״ ולא ניתן להטעינו יותר?
זה מאוד תלוי מה הוא עובר בחייו.
אצלי בוסטר ליתיום גנרי זול החזיק כ4 שנים לפני שהוחלף באחד יוקרתי. זה לא שהוא מת, אבל הרגשתי שמתחיל להיות לו קשה (לשכן יש ילדים עם תחביב להדליק את תאורת תא הנוסעים).
היוקרתי אצלי כשנתיים, ובנתיים לא מגלה סימני עייפות.
חנן-ג'יפולוג
08-07-23, 14:45
אצלי יש בוסטר סיני חסר שם שקיבלתי במתנה לפני כשש שנים, שמור בתא הכפפות ברכב עם כ70 אחוז טעינה, ועובד סבאבה.
אצלי בוסטר סיני שקיבלתי מתנה כשל בנסיון האמיתי הראשון שלו ולאחר מכן בטעינה התנפח והלך לפח.
אז יש ויש.....
אסף.
אני עובד עם סוללות ליפו "ערומות" וטוען אותן עם מטען ייעודי (כל הפרטים בשרשור אחר, הגבתי בו לפני מספר דקות)
היו סוללות שהחזיקו 5 שנים בכבוד, היו כאלו שהתחילו להביך אחרי פחות משנה.
האחרונות שרדו קצת מעל 3 שנים והדור הבא בדרך לארץ.
המטען שלי מציג את המתחים עבור כל תא בנפרד, כך שיש לי אינדיקציה מוקדמת כאשר סוללה מתחילה לדעוך (כאשר בעקביות יש תא עם מתח נמוך מאחיו). המטען גם מסרב לטעון סוללה עם תא פגום.
אסף - התשובה שלך לא רלוונטית לשאלה.
הסיני החזיק כ-4 שנים עד שלא היה יעיל יותר (נפרק עצמאית מהר אחרי טעינה).
בתקופה, מספר לא גדול של הנעות רכבים (כ-10 +\-), ושימוש כמצבר לאביזרים שונים מטלפונים ועד מקרר.
אחת הבעיות של בוסטר היא שהוא נדרש להיות טעון כל הזמן.
כשקונים אחד שהוא אוברקיל,
ניתן לאחסן אותו בטעינה לא מלאה ולדעת שהוא (תיאורטית) שומר על עצמו.
לי יש כבר שנתיים את ה-noco gb 50
https://no.co/gb50
אני כל חצי שנה פורק ומטעין אותו מחדש כדי לשמור על חיי סוללה
אני מאוד מרוצה ממנו יש לי היילקס עם מצבר 90 אמפר ולא יצא לי שהוא לא הצליח להניע אותי או כל רכב שהוא
הבעיה שחברת noco מאוד יקרה בארץ והם לא שולחים מחול לארץ, שווה לחכות לאיזה מבצע שלהם או משהו
ehudzeelim
11-07-23, 09:25
אצלי ה-Hummer H1 (הבוסטר לא הרכב), תוצרת ארה"ב, בן 4 ועובד טוב. לפני שבוע הנעתי איתו איזה פולסייז (נדמה לי שברולט כלשהו) שנתקע בגלל זוג מצברים חלשים, הניע בקלות. זה בוסטר יקר בסביבות 600-700 שקל.
יש לי גם בוסטר זול שקניתי במנטה ב-250 שקל וגם הוא כבר הניע כמה פעמים דיזלים 3000 סמק בקלות. אבל הוא צעיר, רק בן שנה בערך.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אני כל חצי שנה פורק ומטעין אותו מחדש כדי לשמור על חיי סוללה
אתה מתכוון לפריקה מלאה וטעינה מלאה?
אם כן - אני ממליץ לך בחום להתעניין לגבי שמירה על סוללת ליתיום, זה שונה לגמרי מסוללות בטכנולוגיות ישנות יותר כמו ניקל-קדמיום וכו'.
כדי שלא תהיה במתח ( :) ), הדרך הטובה ביותר לשמירה על חיי סוללה בטכנולוגיית ליתיום היא ככל הנראה לשמור אותה בכ-70%, אין צורך לפרוק ולטעון (חיי הסוללה נגזרים בין השאר מכמות מחזורי הפריקה והטעינה של הסוללה). מצד שני, עבור רכבים הדורשים זרם התנעה גבוה, חלק לא קטן מסוללות ההתנעה הללו חייב להיות מלא יותר מ-70% כדי להצליח להתניע.
חנן רשם בשרשור מקביל לאחרונה שהוא שומר את הסוללה בכ-80% למיטב זכרוני, אצלי ויתרתי קצת ואני שומר עליה קרוב ל-100 אחוזי טעינה ומחליף כל מספר שנים...
לי יש כבר שנתיים את ה-noco gb 50
https://no.co/gb50
אני כל חצי שנה פורק ומטעין אותו מחדש כדי לשמור על חיי סוללה
אני מאוד מרוצה ממנו יש לי היילקס עם מצבר 90 אמפר ולא יצא לי שהוא לא הצליח להניע אותי או כל רכב שהוא
הבעיה שחברת noco מאוד יקרה בארץ והם לא שולחים מחול לארץ, שווה לחכות לאיזה מבצע שלהם או משהו
הנוקו 50 שלי כשל בניסיון שימוש הראשון.
הנוקו 50 שלי נותן עבודה כבר שנתיים וחצי, יכול להתניע את הדיסקו כמה פעמים על טעינה אחת (הוכח בתקופה שהלכו שני מצברים), וכמובן התנעות של פרייבטים מזדמנים זה גרעינים בשבילו.
אני טוען אותו מלא מדי כמה חודשים, אחרת מה הטעם להחזיק אותו?..
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.