PDA

צפייה בגרסה מלאה : מכונית על שלט בגודל מלא..



סולי
11-07-23, 07:15
https://youtu.be/cVzXftovrEI

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ishc
11-07-23, 09:14
שמע, זה מעורר תיאבון!!!

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

dudu
11-07-23, 10:56
מגניב... אבל למה בלי שלט?

"....פתרון אחר לבעייה, שנמצא בשלבי ניסוי אצל כמה יצרניות, הוא נהיגת הרכב במקומות מסובכים מבחוץ, באמצעות שלט רחוק, כך שניתן לראות בדיוק את הדרך, את מנח הגלגלים, ולבחור את התאווי הנכון. אנחנו מעדיפים פשוט להשתמש במכוון חיצוני..."


הציטוט מכתבה של עופר אדר שהתפרסמה לאחרונה באתר השטח הישראלי וסקרה בקשה לרישום פטנטים של חברת פורד.
לנהוג בפורד ברונקו – בעמידה (https://www.4x4.co.il/article/16229)

איל מ
11-07-23, 12:29
סהכ נשמע מאוד בטיחותי לעמוד מחוץ לגג הפתוח בזמן שהאוטו מתמרן במקומות מסובכים.

מעניין מי יהיה הראשון שיחתך לשניים בהתהפכות.

נמרוד
11-07-23, 13:02
כמו תמיד חיל השריון הקדים את זמנו - תרגולת התהפכות.

דרור ברלי
11-07-23, 13:52
אבל למה המנוע כל כך חלש?

סולי
11-07-23, 14:25
שוקל פחות מחצי סמוראי...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

דרור ברלי
11-07-23, 15:08
עדיין חלש

גיא
11-07-23, 15:34
בריליאנט !!!

סולי
11-07-23, 16:14
עדיין חלשאתה חושב במושגים של בעירה פנימית.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

דרור ברלי
11-07-23, 17:42
אני חושב במושגים של כוחות סוס.
יש שם 35 או 40 כוח סוס. איך שתסתכל על זה, זה חלש. בטח ביחס למחיר המופרז.

אז מה אכפת לי שהאוטו שוקל 450 קילו. זה עדיין חלש.

דווקא עם מנוע חשמלי יכלו להשתגע הרבה יותר. ואז פוטנציאל החיוכים יהיה מטורף.....
אבל נראה לי שבחרו במודע במנוע חלש כדי שיוכלו לקבל רישוי כביש בקטגוריית קוודריסייקל או משהו דומה שהוזכר שם.

-->