צפייה בגרסה מלאה : גרנד צירוקי איזה דגם לקנות לשטח?
שלום . איזה דגם של גרנד צירוקי לקנות עבור נסיעה בשטח ? איזה דגם יש לו מתלי אוויר ?
האם הרכב אמין ? האם עלות טיפולים יקרה ?
מחפש שנה עד 2020. תודה לעונים
שחר גרינברג
22-07-23, 14:10
היי עופר
אני מציאה לך בתור התחלה למעלה את השאלון לקניית רכב באתר בכדי שמשתמשים יוכלו לענות לך בצורה יותר טובה
בנוסף תריץ חיפוש באתר אנשים שאלו את אותם שאלות/דנו בנושא פעמים רבות
Sent from my iPhone using Tapatalk
ברוך הבא לפורום, עופר
כמו ששחר ציין מעלי - חשוב להבין מה הצרכים והציפיות שלך מהרכב.
יש כאלו שעבורם שטח הוא נסיעה בדיונות, לאחרים מספיק טיולים בדרכי כורכר ויש כאלו שקונים רכב רק כדי לעשות עימו מעלות אקסטרים.
יש כאלו שנוסעים בהרכב משפחתי מלא ויש שמטיילים לבד ברכב...
יש לנו שרשור נעוץ עם שאלון -תל תשובה קצרה לכל שאלה ויניב קטן להבין מה הדרישות ולתת לך תשובה מתאימה.
נכתב מהנייד
התשובה הקלה והמהירה מדגם TRAILHAWK, אבל קודם מה שכתבו אלו מעלי...
טרייל הוק
ובתור בעליו של רכב כזה אני לא ממליץ על גיפ. ( נקודה )
ולכן מה שכתבו למעלה הוא הרלוונטי. מה השימוש? מה הניסיון? ונראה שכבר החלטת .....
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
דניאל מאירי
23-07-23, 09:25
גם אני מחזיק טריילהוק 2017,
לא מטייל איתו בכלל.
כל חודש צצה איזו בעיה חדשה ברכב ואני די מבואס ממנו,
המזל שאשתי לא.
לפני זה החזקתי לנד קרוזר עם 400 אלף ק"מ שלא הייתה לו שום תקלה.
לטריילהוק עוד אין 90 אלף ק"מ..........
אבל שיהיה בהצלחה בכל אופן,
דניאל
הגראנד צרוקי wk2 הוא כלי רכב מדהים!!!לכביש.
בשטח אני נשאר עם wj. לצערי הwk2 פשוט מאכזב בשטח בצורה מביכה.
האלקטרוניקה עובדת אבל הלחץ הנפשי מכל הרעשים לא עושה לי טוב.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
נוסע כבר עם גראנד שירוקי שני,
את שניהם לא הוצאתי מהחנות אלא משומשים.
הראשון היה 2012 ועשה אצלי כ 150000 ק"מ.
השני 2019 אצלי ממרץ 2020 ועשה אצלי כבר כ 140000 ק"מ.
לשניהם התקנתי כמובן גז.
בניגוד למה שכתבו קודמי:
1. הרכב, אם מטופל נכון, עפ"י המלצת היצרן ובמוסכים מתאימים עם נוזלים מתאימים - אמין מאוד. לא נתקלתי בבעיות מיוחדות, תקלות שהיו היבואן לקח על עצמו (!). מה כן היה - ב 2012 ב200000 ק"מ בערך החלפתי ממירים. בנוכחי תקלה בטרנספר, בערך של 5 ספרות - היבואן לקח על עצמו ב100%.
2. אצלי שניהם לרדו, ולא משנה מה כתבו לך הממליצים לפני, אינני יודע למי מהם היה או לא היה גראנד, לדעתי הטרייל הוק לא מתאים יותר לשטח, לפעמים אפילו פחות. למה? כי הראדר (שאין בלרדו) מותק על הטמבון הקדמי ושבירתו ע"י אבן/סלע מזדמן עולה הרבה מאוד $$. הצמיגים על ג'אנט 20 וחתך 50 (או 55) בניגוד לג'אנט 18 וחתך 60 שמתאים יותר אם כי רצוי אף יותר.
כריות האוויר ידועות כנקודת התורפה של הרכב. כשמתפקדות - נוחות ללא תחרות בכביש. תקלה בשטח מביאה אותו למרווח גחון של (כמעט) פרארי ולכן בעייתי משהו. יתרון גדול הוא וו הגרירה המקורי. כי אם מתקינים וו בארץ, המשמעות היא פגיעה בזווית הנטישה.
ויגידו לך שיש לטרייל הוק נעילות. אז מה, לכל הדגמים האחרים בקרת החלקה סופר, אקסטרה, מולטי יעילה שבעצם מייתרת את הצורך בנעילות.
חשוב לזכור שהרכב אוהב דלק. מאוד.
נוח מאוד, לנוסעים מאוד מרווח, תא המטען יכול היה להיות גדול יותר.
מנוע מאוד חזק, זריז ומגיב מצויין (לא כמו אלפא אבל יותר מרוב המכוניות)
מיגון חובה, אם קפיצים רגילים - מאוד מומלץ להגביהה.
מעבר לכך, ואני מניח שהגילוי הנאות שלי על חיבתי לגראנד מיותרת, תעשה חיפוש כאן ובספריית ג'יפאים חדשים, תמצא המון מידע ותשובות על הדגמים השונים הבדלים בין מודלים שונים, יתרונות, חסרונות ואפילו השוואות לדגמים נחותים (יותר נכון לומר מיושנים או כמו שבן של חבר אמר טרקטורים) מתוצרת יפן.
היי
ראה כאן תגובה 17
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/126493-%D7%9E%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%99%D7% 9D-%D7%90%D7%AA-%D7%94Q-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%91-%D7%A9%D7%9C-200K?p=1019083#post1019083
וכאן תגובה 18
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/126333-%D7%92%D7%B3%D7%99%D7%A4-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%94%D7%91%D7%AA-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C
אם יש עוד שאלות מוזמן לשאול
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.