PDA

צפייה בגרסה מלאה : האצה "הססנית" בסובארו פורסטר 2008



k9.amit
03-08-23, 18:00
מנסה לעזור לחבר.
הפציינט, סובארו פורסטר שנת 2008, הדגם הרגיל ללא הטורבו. 110K ק"מ.
התופעה היא האצה "הססנית". משמע בלחיצה על הגז, הרכב פשוט מגיב לאט מאוד. בשיוט לא מורגשת בעיה.
בעצת כל מיני מוסכים, נוקה הממיר הקטליטי ובית המצערת, וגם החלפנו פלאגים (חתיכת כלבת להחליף פלאגים ברכב הזה).
לפני שאנחנו ממשיכים להחליף חלקים על עיוור, מישהו מכיר את התופעה ויודע אולי להכווין אותנו לדיאגנוסטיקה?
הכיוון כרגע הוא ניקוי ואולי החלפה של חיישן MAF.
ניסינו מספר מוסכים באזור הדרום וירושלים, ולא נראה שיש מישהו שמוכן לעשות דיאגנוסטיקה כמו שצריך. אם אתם מכירים כזה באזורים הנ"ל, אשמח גם לקבל המלצות (אשקלון-אשדוד-ירושלים).
אציין שהרכב מוסב לגז, אך הבעיה התחילה עוד לפני ההסבה, וקורת עם שימוש בגז או בלעדיו. עם זאת, יש תחושה שמאז ההסבה היא החמירה. אולי סתם עניין של זמן..

GodsFather
03-08-23, 18:40
ניקוי מצערת עשה אבל לימוד מחדש?



Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
03-08-23, 18:40
מוסך -

חרוצים באיזור רחובות



Sent from my HD1903 using Tapatalk

k9.amit
03-08-23, 22:43
תודה!
אני לא בטוח אם בוצע הלימוד מצערת. ננסה את זה.


Sent from my SM-G980F using Tapatalk

tom1105
04-08-23, 08:55
מנסה לעזור לחבר.
הפציינט, סובארו פורסטר שנת 2008, הדגם הרגיל ללא הטורבו. 110K ק"מ.
התופעה היא האצה "הססנית". משמע בלחיצה על הגז, הרכב פשוט מגיב לאט מאוד. בשיוט לא מורגשת בעיה.
בעצת כל מיני מוסכים, נוקה הממיר הקטליטי ובית המצערת, וגם החלפנו פלאגים (חתיכת כלבת להחליף פלאגים ברכב הזה).
לפני שאנחנו ממשיכים להחליף חלקים על עיוור, מישהו מכיר את התופעה ויודע אולי להכווין אותנו לדיאגנוסטיקה?
הכיוון כרגע הוא ניקוי ואולי החלפה של חיישן MAF.
ניסינו מספר מוסכים באזור הדרום וירושלים, ולא נראה שיש מישהו שמוכן לעשות דיאגנוסטיקה כמו שצריך. אם אתם מכירים כזה באזורים הנ"ל, אשמח גם לקבל המלצות (אשקלון-אשדוד-ירושלים).
אציין שהרכב מוסב לגז, אך הבעיה התחילה עוד לפני ההסבה, וקורת עם שימוש בגז או בלעדיו. עם זאת, יש תחושה שמאז ההסבה היא החמירה. אולי סתם עניין של זמן..אוטומאט?
בניטורל הוא מעלה סלד מהר?


Sent from my SM-S901E using Tapatalk

k9.amit
04-08-23, 10:52
כן, בניוטרל לא מורגשת שום בעיה בלחיצה על הגז.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

tom1105
04-08-23, 10:56
כן, בניוטרל לא מורגשת שום בעיה בלחיצה על הגז.

Sent from my SM-G980F using Tapatalkלא יודע איך גיר רציף מתנהג, אבל בגיר פלנטרי הייתי בודק אם הטורק ננעל או מחליק

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

k9.amit
04-08-23, 10:58
בעיה בגיר זה החשש הגדול. מקווה שלא נגיע לזה.
איך אפשר לבדוק החלקה של הטורק?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

GodsFather
04-08-23, 13:58
לא יודע איך גיר רציף מתנהג, אבל בגיר פלנטרי הייתי בודק אם הטורק ננעל או מחליק

Sent from my SM-S901E using Tapatalk2008 זה פלנטרי.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

shmulikbg
04-08-23, 17:49
התופעה היא האצה "הססנית". משמע בלחיצה על הגז, הרכב פשוט מגיב לאט מאוד. בשיוט לא מורגשת בעיה.


תגדיר מגיב לאט. סל"ד עולה לאט? עולה מהר אבל ההתקדמות נסיעה איטית?

asafk
04-08-23, 17:55
אמנם מהספר של לגבי ולא פורסטר אבל.
בדיקת חנק לממסרת אוטומטית נותנת המון מידע.

אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230804/610756a2b385c93445d29d62fe82526e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230804/bb9bc72323901aa213533d6d5ff8ade4.jpg

geva dover
04-08-23, 18:54
בדיוק היום עלה פודקאסט של יואב קווה בנושא סובארו.
ראינו שם איזה מישהו מכפר סבא חולה סובארו שיש לו מוסך.
לא זוכר את השם אבל שווה לדבר איתו או לפחות לשמוע חוות דעת

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

איל מ
04-08-23, 19:49
סטאס.
מוסך פרוטק.
אני נעזרתי בו עם קיה פורטה ומבסוט מאוד מהבנאדם.
על ההבנה שלו בסובארו אין עוררין.
והנה יש לנו שני וי מתוך שלושה של יצאת צדיק.
הוי השלישי מגיע בד"כ על מחיר.
מכיוון שהוא לא היה מוכן לקחת כסף על השירות שעשה, אני לא יודע להעיד על התמחור.
הבנתם את הרעיון.

GodsFather
04-08-23, 20:36
אני אוסיף את ה-וי של התמחור ואומר שהוא אחלה.

על המקצועיות כאמור אין עוררין

Sent from my HD1903 using Tapatalk

elephant man
12-08-23, 23:38
בסובארו עם הגיר הפלאנטרי, צריך להחליף שמן גיר כל 60000ק"מ
היו לי סימפטומים דומים בפורסטר אטמוספרי 2008.
הוחלף שמן גיר והכל בא על מקומו בשלום
מצטרף להמלצה על סטאס מפרוטק וכן להמלצה על ביצוע לימוד מצערת לאחר ניקוי.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Gershon
13-08-23, 09:40
מנסה לעזור לחבר.
הפציינט, סובארו פורסטר שנת 2008, הדגם הרגיל ללא הטורבו. 110K ק"מ.
התופעה היא האצה "הססנית". משמע בלחיצה על הגז, הרכב פשוט מגיב לאט מאוד. בשיוט לא מורגשת בעיה.
בעצת כל מיני מוסכים, נוקה הממיר הקטליטי ובית המצערת, וגם החלפנו פלאגים (חתיכת כלבת להחליף פלאגים ברכב הזה).
לפני שאנחנו ממשיכים להחליף חלקים על עיוור, מישהו מכיר את התופעה ויודע אולי להכווין אותנו לדיאגנוסטיקה?
הכיוון כרגע הוא ניקוי ואולי החלפה של חיישן MAF.
ניסינו מספר מוסכים באזור הדרום וירושלים, ולא נראה שיש מישהו שמוכן לעשות דיאגנוסטיקה כמו שצריך. אם אתם מכירים כזה באזורים הנ"ל, אשמח גם לקבל המלצות (אשקלון-אשדוד-ירושלים).
אציין שהרכב מוסב לגז, אך הבעיה התחילה עוד לפני ההסבה, וקורת עם שימוש בגז או בלעדיו. עם זאת, יש תחושה שמאז ההסבה היא החמירה. אולי סתם עניין של זמן..

איזה מנוע EJ204\EJ255\EJ253\EE20Z?

k9.amit
13-08-23, 14:01
ברישיון כתוב EJ20. מנוע 2.0

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

k9.amit
14-08-23, 09:32
בסובארו עם הגיר הפלאנטרי, צריך להחליף שמן גיר כל 60000ק"מ
היו לי סימפטומים דומים בפורסטר אטמוספרי 2008.
הוחלף שמן גיר והכל בא על מקומו בשלום
מצטרף להמלצה על סטאס מפרוטק וכן להמלצה על ביצוע לימוד מצערת לאחר ניקוי.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

תודה לכל העונים עד כה, אנחנו מתקדמים לאט לאט.
לימוד בית מצערת קפדני לא פתר את הבעיה.
לגבי החלפת שמן גיר, בספר הרכב מציינים החלפה רגילה (ריקון אגן שמן ומילוי מחדש) האם לדעתכם יהיה יעיל ללא שאיבה מלאה והחלפה של כל השמן?
והאם יש למישהו מושג מה הכמות שאמורה לצאת משם? בספר הרכב מצוין רק למלא חזרה את אותה כמות שיצאה. מצאתי שמן גיר מקורי של סובארו במיכל של 4 ליטר, אני מאמין שזה יספיק, אבל הייתי רוצה להישאר עם מעט מדי.

RBRB
14-08-23, 10:26
4 ליטר זו החלפה חלקית, ריקון מקרטר גיר ומילוי מחדש. יש אפשרות להחליף הכל ע"י שליפה של צינור מהקולר גיר המקורי ("מחליף חום"), להניע כדי השמן יצא לתוך כל קיבול ובמקביל ממלאים עד שיוצא שמן חדש. דרושים כמובן 2 אנשים. יש מדריך מסודר לתהליך, אצטרף אותו מאוחר יותר. במקרה הזה צריך כמעט 8 ליטר.
לחילופין אתה יכול לעשות החלפה רגילה, ואם זה לא יפתור את הבעיה לעשות החלפה חלקית פעם נוספת

Gershon
15-08-23, 18:25
ברישיון כתוב EJ20. מנוע 2.0

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

יש אפשרות דרך מספר שלדה לראות בולטינים
לגבי מנוע EJ20ׁ(EJ204ׂ) ב-SUBARUTECH בנושא
אם תרצה-שלח מ.שלדה לווטסאפ שלי

אמיר מ
15-08-23, 21:21
לדעתי, במקום להמשיך ולשפוך כסף על נסיונות לפתרון הבעיה, מציע שתפנה למוסך אמין שמכיר את הרכבים האלה. גם אני, כמו שניים נוספים מעלי, ממליץ על סטאס ממוסך פרוטק. אחד מהאמינים שאני מכיר. לא מעט בעלי סובארו שאינם מאזור, מגיעים אליו. תן לו את הזמן לאתר את הבעיה ותצא מרוצה.
אני אישית מתקן אצלו כ 20 רכבים של החברה שלי וכן רכבי משפחה וחברים.



Sent from my SM-S906E using Tapatalk

-->