התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ספידומטר הפסיק לעבוד



שמעון.פ
06-08-23, 11:00
סוזוקי גרנד ויטרה דיזל 1999
לפני כשנה קצת אחרי הטסט החצי שנתי תוך כדי נסיעה רגילה
הספידומטר הפסיק לעבוד ואיתו גם מד המרחק.
בגדול, זה לא מפריע לי.
הבעיה היא בטסט שיש רישום של מד המרחק והוא לא התקדם כלום.
מכיוון שאני מטפל ברכב בעצמי ככל שאני יכול,
אני מעוניין להתמקד על מיקום הכשל האפשרי.
בדגם הזה, לספידומטר, אין קשר למחשב שכבר מזמן לא מתפקד.
כמו כן אם יש המלצות לאיש מקצוע בתחום באיזור הדרום.

נעם ל
06-08-23, 17:19
לא גרנד.. אבל אצלי היה אותו דבר, לאחר שהומלץ לי על ידי אחד המומחים על החלפת הלוח באחד משומש תקין עם ק''מ גבוה משמעותית במחיר מתאים.... סירבתי בנימוס ותיקנתי לבד.
ממליץ לך לפרק ולבחון את הקונקטורים וכל גב הלוח (אצלי התגלה מעגל קרוע) מלחם פשוט וקצת בדיל הרבה סבלנות וזהירות כי מדובר בחלק עם המוןןן הלחמות קטנות ועדינות.
תיזהר גם על המנועים של המחוגים, גם הם רגישים מאוד.
בהצלחה!

MichaGG
24-08-23, 17:45
יש על הטרנספר חיישן,
החיישן הזה משדר מהירות ללוח שעונים.
לפני שאתה מפרק את החיישן, תבדוק רציפות על הצמת חשמל.
ובמידה ואתה נכנס להחלפת החיישן, לפני שאתה מכניס חדש. תעבור על השיניים בטרנספר ותוודא שאין שמה לכלוך מיותר.

moutzi
24-08-23, 17:52
אצלי לא עניין אותם. רק רשמו

שמעון.פ
29-08-23, 15:48
מעז יצא מתוק.
אתמול שמתי לב שההגה מסתובב קשה.
ואחרי זה לא היה איתות, שעון החום סגר סקאלה.
והספרות של מד המרחק כבו.

התברר שצמת חשמל השתחררה ונפלה על מוט ההגה
התפתלה סביבו ונמתחו/נקרעו חוטים ו-2 פיוזים נשרפו.

כשחיברתי את הכול חזרה, הספידומטר חזר לפעול.

ככל שאני מבין, אחד מהחוטים שחיברתי היה מינוס
לכיון החישן שנקרע כבר קודם והשבית את הספידומטר.

-->