מוטי טויוטה
15-08-23, 23:02
שלום חברים
אשמח לעזרתכם
רקסטון 2900 אחרי אוברול מנוע (להלן הכסוף).
בהנעה הראשונה זיהינו בעיה בברקס.
החלפתי בוסטר, החלפתי משאבת וואקום, פתחתי קאליפרים, ניקזתי אוויר, לא עזר.
אחרי הרבה בדיקות, זיהינו שבלבן (רכב זהה שיש לי, תקין), שמן יוצא מחריר מסויים בבלוק לתוך משאבת הוואקום ובכסוף לא.
רעיונות לפני פירוק פלטת הטיימנג שדורשת עוד המון פירוקים מסביב?
ניסיתי עם חוט ברזל, מחט - בשני הרכבים נכנס אותו עומק
מחר אנסה עם לחץ אוויר לחור של הכסוף בתקווה שיעזור.
בינתיים מחפש שרטוטים תומכים
תודה לכולם 144517https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230815/dc15958343b3ab8b103bb692534c50e9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230815/5d14c6adc8156fd493560834fc44f1d3.jpg
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
אשמח לעזרתכם
רקסטון 2900 אחרי אוברול מנוע (להלן הכסוף).
בהנעה הראשונה זיהינו בעיה בברקס.
החלפתי בוסטר, החלפתי משאבת וואקום, פתחתי קאליפרים, ניקזתי אוויר, לא עזר.
אחרי הרבה בדיקות, זיהינו שבלבן (רכב זהה שיש לי, תקין), שמן יוצא מחריר מסויים בבלוק לתוך משאבת הוואקום ובכסוף לא.
רעיונות לפני פירוק פלטת הטיימנג שדורשת עוד המון פירוקים מסביב?
ניסיתי עם חוט ברזל, מחט - בשני הרכבים נכנס אותו עומק
מחר אנסה עם לחץ אוויר לחור של הכסוף בתקווה שיעזור.
בינתיים מחפש שרטוטים תומכים
תודה לכולם 144517https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230815/dc15958343b3ab8b103bb692534c50e9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230815/5d14c6adc8156fd493560834fc44f1d3.jpg
Sent from my SM-N980F using Tapatalk