צפייה בגרסה מלאה : (נערך) התלבטות בין דיסקברי 2 ל-3
אהלן חברה, מתלבט בין דיסקו 2 ל3 אשמח לעזרה שלכם בנושא
Sent from my iPhone using Tapatalk
ערכתי את הכותרת לפי חוקי הפורום.
חשוב שהכותרת תהיה ברורה ומתאימה לתוכן השרשור - בצורה כזו תוכל לקבל תושדובת טובות ומהירות יותר, יהיה קל יותר למצוא את המיע הנכתב בשרשור בעתיד, כאשר מישהו יחפש מידע דומה.
ערכתי את הכותרת לפי חוקי הפורום.
חשוב שהכותרת תהיה ברורה ומתאימה לתוכן השרשור - בצורה כזו תוכל לקבל תושדובת טובות ומהירות יותר, יהיה קל יותר למצוא את המיע הנכתב בשרשור בעתיד, כאשר מישהו יחפש מידע דומה.
סגור תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
דיסקו 2 יותר זול לאחזקה,
יותר פשוט לטיפול עצמי.
יותר חסון (לא בהכרח יותר עביר) בשטח.
אבל,
יותר ישן, פחות מפנק.
דיסקו 2 גרסה בסיסית - דיזל :
יתרונות: נוח מאוד, גבוה , ראות מעולה. עבירות טובה בגלל TC וגם נעילת דיפ' מרכזי (אם הותקנה) .
מזגן :לכל 3 השורות פתחי מיזוג (למרות שאני עם 5 מושבים ).
דיסקו 2 הוא המודל אחרון עם 2 סרנים חיים.
חסרונות: גלגלים קטני קוטר .
בכל רגע נתון תתקל בתקלה אחרת. משהו מרגיז אבל לא משבית.
רכב טריטוריאלי מאוד. משאיר חותם שמן בכל פינה בה יחנה. כאן טיפה שם טיפה למרות שהרכב מטופל קבוע קשה למגר לחלוטין את הטיפות.
הרכב דורש טיפול בזמן. אחזקת שבר תעלה הרבה. הרבה מאוד.
גל הינע קדמי דורש תשומת לב מיוחדת. אם המוכר לא החליף לבדוק תקינות במוסך שמבין. אם הוא משתחרר בזמן נסיעה הנזק עצום.
מודל 2004 - משנה הבאה 2 טסטים בשנה.
לא רכב להשתוללות, תנהג רגוע בלי להשתולל ותוכל להנות ממנו.
דיסקו 2 גרסה בסיסית - דיזל :
יתרונות: נוח מאוד, גבוה , ראות מעולה. עבירות טובה בגלל TC וגם נעילת דיפ' מרכזי (אם הותקנה) .
מזגן :לכל 3 השורות פתחי מיזוג (למרות שאני עם 5 מושבים ).
דיסקו 2 הוא המודל אחרון עם 2 סרנים חיים.
חסרונות: גלגלים קטני קוטר .
בכל רגע נתון תתקל בתקלה אחרת. משהו מרגיז אבל לא משבית.
רכב טריטוריאלי מאוד. משאיר חותם שמן בכל פינה בה יחנה. כאן טיפה שם טיפה למרות שהרכב מטופל קבוע קשה למגר לחלוטין את הטיפות.
הרכב דורש טיפול בזמן. אחזקת שבר תעלה הרבה. הרבה מאוד.
גל הינע קדמי דורש תשומת לב מיוחדת. אם המוכר לא החליף לבדוק תקינות במוסך שמבין. אם הוא משתחרר בזמן נסיעה הנזק עצום.
מודל 2004 - משנה הבאה 2 טסטים בשנה.
לא רכב להשתוללות, תנהג רגוע בלי להשתולל ותוכל להנות ממנו.
תגדיר השתוללות, בכביש או בשטח?
Sent from my iPhone using Tapatalk
דיסקו 2 גרסה בסיסית - דיזל :
יתרונות: נוח מאוד, גבוה , ראות מעולה. עבירות טובה בגלל TC וגם נעילת דיפ' מרכזי (אם הותקנה) .
מזגן :לכל 3 השורות פתחי מיזוג (למרות שאני עם 5 מושבים ).
דיסקו 2 הוא המודל אחרון עם 2 סרנים חיים.
חסרונות: גלגלים קטני קוטר .
בכל רגע נתון תתקל בתקלה אחרת. משהו מרגיז אבל לא משבית.
רכב טריטוריאלי מאוד. משאיר חותם שמן בכל פינה בה יחנה. כאן טיפה שם טיפה למרות שהרכב מטופל קבוע קשה למגר לחלוטין את הטיפות.
הרכב דורש טיפול בזמן. אחזקת שבר תעלה הרבה. הרבה מאוד.
גל הינע קדמי דורש תשומת לב מיוחדת. אם המוכר לא החליף לבדוק תקינות במוסך שמבין. אם הוא משתחרר בזמן נסיעה הנזק עצום.
מודל 2004 - משנה הבאה 2 טסטים בשנה.
לא רכב להשתוללות, תנהג רגוע בלי להשתולל ותוכל להנות ממנו.
הרוב נכון, למעט:
תקלות- הכל תלוי באיך מטפלים, תשתמש בחלקים מקוריים, תשתמש בתחליפי אתה תחזור לתקלה מהר מאוד, מניסיון.
נזילות- גם אני כשרכשתי אמרו, וכך היה, עד שעברתי על הכל כולל הכל(לא מעט כסף) עם חלקים מקוריים והופ אין נזילות ואין טיפות.
לגבי השתוללות, מה ההגדרה? הרכב חזק וחסון לדעתי, אם הציריות מחוזקות אז בכלל, אני אוהב לנסוע מהר בשטח לפעמים כשאפשר, לא היתה לי בעיה עם הדיסקו, בלע הכל בלי בעיה.
לגבי הדיסקו 3- הרבה יותר עדין לדעתי, 4 מתלים ניפרדים, הרבה בוקסות.
הרבה יותר אלקטרוניקה משביתה.
כלי סופר נוח ועביר, נראה ומרגיש פצצה, מרווח יותר, אבל צריך לאהוב אותו ממש כדי להחזיק בו, לדעתי.
הרוב נכון, למעט:
תקלות- הכל תלוי באיך מטפלים, תשתמש בחלקים מקוריים, תשתמש בתחליפי אתה תחזור לתקלה מהר מאוד, מניסיון.
למעט רדיאטור "חליפי" הכל מקורי. יהודה "מגרש" אותי מהמוסך :cool: כי לטענתו אין צורך בכל מה שאני מבקש שיעשה.
תקלה לדוגמה שיש לי כרגע : דלתות אחוריות לא נפתחות מבחוץ בגלל שפין הנעילה לא קופץ עד הסוף לסרוגין. זה לא משבית, אבל זה קצת מציק.
נזילות- גם אני כשרכשתי אמרו, וכך היה, עד שעברתי על הכל כולל הכל(לא מעט כסף) עם חלקים מקוריים והופ אין נזילות ואין טיפות.
נכון לרגע זה לא הצלחתי להתגבר על כל הנזילות. הוחלפו אטמים במכסה שסתומים, בגיר , ואולי גם בקרטר מנוע (לא זוכר צריך לבדוק). נותר הטרנספר שמטפטף מעט לא ברמה של איבוד שמן, אלא ברמת טיפות בודדות ליום.
לגבי השתוללות, מה ההגדרה? הרכב חזק וחסון לדעתי, אם הציריות מחוזקות אז בכלל, אני אוהב לנסוע מהר בשטח לפעמים כשאפשר, לא היתה לי בעיה עם הדיסקו, בלע הכל בלי בעיה.
פשוטו כמשמעו, אין לי ציריות מחוזקות, אני לא חזיר גז ומעלות ש"חובה" לעלות אותם בכל מחיר. זוכר שיש לי דיסקו ולא RZR ודומיו .
לגבי הדיסקו 3- הרבה יותר עדין לדעתי, 4 מתלים ניפרדים, הרבה בוקסות.
הרבה יותר אלקטרוניקה משביתה.
כלי סופר נוח ועביר, נראה ומרגיש פצצה, מרווח יותר, אבל צריך לאהוב אותו ממש כדי להחזיק בו, לדעתי.
אני חושב שהאמירה שלך "צריך לאהוב אותו ממש כדי להחזיק בו," נכונה לגבי כל הלנדרוברים.
זה אחד הרכבים שאני הכי אוהב לנהוג בגלל הנינוחות , נוחות, הגודל, והידיעה שהוא מסוגל להרבה מעבר למה "ש-אומץ השטח" שלי משחרר ... אם כי עלות אחזקתו לא זולה יחסית לק"מ המועט שאני נוסע עליו.
אז תסע יותר.
מבין חבריי, האחזקה שלי הכי זולה (טרופר, פראדו, פאת'פיינדר).
מה הקשר ל rzr לא הבנתי?
תיסע 20 קמ"ש בשביל מהודק פתוח של עשרות ק"מ, אני יסע על 60-70 כי אני יכול ולא מפריע לאף אחד, אז?
מעלות כאלה ואחרים, חלקם בדרך וחלקם לא, יש אוהבים ויש לא, לא הבנתי איפה הבעיה פה, הדיסקו כמו רוב המותגים האחרים יעבור(כמעט)הכל כתלות ביכולות הנהג.
ושוב לגבי תקלות ונקודות תורפה:
ציריות- אם שברת, יש עדיפות למחוזקות, במיוחד אם מגדילים מידות צמיג.
גלי הינע- כנ"ל.
דיפרנציאלים- ניטחנים בגלל ה Tc, תשדרג לאשקרופט יעלה לך כמו דיפ' מפירוק, וגם זה ניפתר.
את כל אלה הבאתי מחו"ל.
וגם לגבי הטרנספר, אני הבאתי בזמנו אחד בארגז מאנגליה מחודש ומשודרג וזהו.
מכיוון שפותח השרשור לא כתב, אפילו לא קצת, מה הוא רוצה מהאוטו,
אין שום טעם בדיון הזה.
אני כן יכול להעיד, שאם "השתוללות" זה לנסוע בקצבים מהירים, אפילו מאוד, אז הדיסקו 2 הוא עמיד מאוד מאוד בהשוואה ל suv אחרים.
מה הקשר ל rzr לא הבנתי?
.
שאם "השתוללות" זה לנסוע בקצבים מהירים, אפילו מאוד, אז הדיסקו 2 הוא עמיד מאוד מאוד בהשוואה ל suv אחרים.
רגע ...
אסביר למה אני מתכוון השתוללות ו RZR בדוגמה קטנה: אני גר ליד נחל לכיש . RZR יכול לעלות בולדרים בגדת הנחל שאני ככל הנראה לא יכול בגלל מרווח גחון ומשקל גבוה. הוא עולה מקפץ בין הבולדרים והסלעים בפול גז קופץ מדרגות סלע נכנס לבורות במהירות שאני לא.
שבילים, גם אני נוסע מהר בטח שלא 20 קמ"ש. השתוללות לא התכוונתי למהירות בכלל אלא לנהגים שרואים מכשול שהם חייבים לעבור בכל מחיר ולא משנה מה תהא העלות.
נדב : כתבת "דיפרנציאלים- ניטחנים בגלל ה Tc, תשדרג לאשקרופט יעלה לך כמו דיפ' מפירוק, וגם זה ניפתר." אני מבין ש TC מעמיס על הדיפרנציאל, מה הייחוד של אשקרופט? אתה מתכוון לנעילה?
והנזילה הזעירה שיש לי בטרנספר ברת פתרון. הוא במצב מעולה , צריך לפרק - להחליף אטמים. מה גם שזו לא נזילה שמסכנת אותו.
אני מניח שגם ה rzr לא היה חייב לעלות מהגדה על הבולדרים, ואל תהיה בטוח שאין לו נזקים.
יש הבדל גדול בין זה לבין לטייל למטרת טיול כשבדרך יש מעברים טכניים ואיזה מעלה.
הנעילה של אשקרופט בנויה בצורה אחרת ויותר חזקה מהדיפ' המקורי. יש המון מידע ברשת.
נזילה בטרנספר מסוכנת וצריך לעקוב, חוסר שמן גם אם זה פחות מחצי ליטר יגרום לו נזק.
והנזילה הזעירה שיש לי בטרנספר ברת פתרון. הוא במצב מעולה , צריך לפרק - להחליף אטמים. מה גם שזו לא נזילה שמסכנת אותו.[/QUOTE]
רוב הסיכויים שתחליף אטמים והנזילה תחזור שוב.
הסיכוי היחיד להמנע ממנה הוא לוודא ב100% שאין חופש בציר,
להשתמש במחזירי שמן הכי איכותיים שכסף יכול לקנות, ולהקפיד בפדנטיות לא לפגוע בהם בהרכבה.
+1.
אבל אז כשמפרקים מגלים עוד הפתעות, פה מיסב, שם גלגל"ש לא במיטבו, חופשים וכו'.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.