צפייה בגרסה מלאה : טעות (או שלא) התקנת אולדמן ל120
שלום לכולם,
לאחרונה התקנתי באחד המקומות המוכרים קיט מלא של אולדמן על לנדקרוזר 120 קצר.
בתיאום הציפיות הוסכם שהרכב ללא משקל נוסף (יש מיגון מלא ומגן חזירים מקורי. כרגע ללא פגושי ברזל וכננת).
הנחתי שמדובר 2883 אך סמכתי על המכון.
בנסיעה הורגש רכות יתר בפרונט, גם בכביש וגם בשטח. והבדל משמעותי בגיהוץ לעומת פרדו קצר מן העבר עם קיט אולדמן(לא יודע מקט).
חוץ מזה הנסיעה בסדר גמור. זה פוגש אותי בעיקר שמעלה קצת קצב בשטח.
ירידה מתחת לאוטו לבדיקת מקט קפיצים:
קדימה: 869X (מניח שזה זהה ל2869?) שמיועד ללנד קרוזר 150 החדש יותר :eek:.
מאחורה 895E
אשמח לשמוע דעתכם בנושא,
אם עלי לדרוש החלפה או שזאת התנהלות תקינה?
להחליף לקפיץ ארוך יותר 2884\2885?
תודה
יש פה כמה שרשורים עם קישור לקטלוג של אולדמן. אפשר למצוא אותו גם באתר של החברה. מציע שתבדוק שם אם מה שהותקן מתאים גם לדגם שלך על פי המשקל והתוספות.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
מה מקט הבולם?
(הקפיץ הוא רכיב אחד במערכת).
מה מקט הבולם?
(הקפיץ הוא רכיב אחד במערכת).
90021 הקדמי, תקין לפי האתר שלהם.
90021 הקדמי, תקין לפי האתר שלהם.
זה לא רק ״תקין״.
גם הבולמים יש להם יותר מקשיחות אחת למיטב הבנתי.
השילוב יחד קובע את ״רכות המתלה״.
זה לא רק ״תקין״.
גם הבולמים יש להם יותר מקשיחות אחת למיטב הבנתי.
השילוב יחד קובע את ״רכות המתלה״.
מסכים כמובן, הכוונה היא שהבולם מתאים לדגם הרכב ולפי הדרישות שנתתי(רכב לא מועמס), זה הבולם הרך יותר.
לעומת זאת הקפיצים הקדמיים שהותקנו לא רשומים כממולצים לדגם הרכב וזאת עיקר השאילתה שלי, האם זה תקין, ואיך הם ביחס ל2883\4 שמומלצים לדגם הרכב.
לפי המפרט הם בדיוק בין 2883 ל2884 מבחינת גובה (עניין של מילימיטרים זניחים) וחוץ מזה השלושה זהים,לרבות קבוע הקפיץ שזה מה שמשנה.
לענ"ד - סע לשלום.
אני כותב מתוך הגיון ולא מתוך ידע (בניגוד לחוקי הפורמט), אבל,
נתת למתקין דרישה לרכב לא עמוס, כלומר, דומה לנתוני המתלה המקורי של היצרן.
נתוני המתלה המקורי של היצרן הם בדיוק מה שתיארת. פרונט רופס ומתנדנד.
תודה רבה על התשובות,
אם זה בדיוק בין 83 ו84, השינוי אכן זניח והישועה לא תגיע מהקפיצים.
קצת מפתיע כמה רך הפרונט בסט שמתאים לרכב ללא ברזלים.
ניסע לאט נשמור על האוטו ונהנה מהדרך:D
שלום לכולם,
לאחרונה התקנתי באחד המקומות המוכרים קיט מלא של אולדמן על לנדקרוזר 120 קצר.
בתיאום הציפיות הוסכם שהרכב ללא משקל נוסף (יש מיגון מלא ומגן חזירים מקורי. כרגע ללא פגושי ברזל וכננת).
הנחתי שמדובר 2883 אך סמכתי על המכון.
בנסיעה הורגש רכות יתר בפרונט, גם בכביש וגם בשטח. והבדל משמעותי בגיהוץ לעומת פרדו קצר מן העבר עם קיט אולדמן(לא יודע מקט).
חוץ מזה הנסיעה בסדר גמור. זה פוגש אותי בעיקר שמעלה קצת קצב בשטח.
ירידה מתחת לאוטו לבדיקת מקט קפיצים:
קדימה: 869X (מניח שזה זהה ל2869?) שמיועד ללנד קרוזר 150 החדש יותר :eek:.
מאחורה 895E
אשמח לשמוע דעתכם בנושא,
אם עלי לדרוש החלפה או שזאת התנהלות תקינה?
להחליף לקפיץ ארוך יותר 2884\2885?
תודה
עדכון למען שימור ידע:
אחרי יצירת קשר עם המכון המתקין, הופניתי להנפלד היבואנים של אולדמן.
בשיחה איתם הובן לי שמניסיונם הארוך, קפיץ 869 על לנד קרוזר 120 קצר, עובד טוב יותר ממה שמצוין באתר החברה(883)
בנוסף גם כאלו שהתקינו את ה884 אחרי שהיה להם 869, רצו לחזור ל869.
ניצן מהנפלד עשה איתי סיבוב ברכב והוסכם כי הקיט הנל בסדר, לדעתו בכלל קשיח ולא רך, אך לא מתנהג בצורה המיטבית למרות שזהו כרגע הקיט הנכון לרכב.
יש הנחה כללית שלנדקרוזר קצר מתנהג פחות טוב מהארוך.
דעתי האישית שיש מקום לניסיונות של קיטים שונים(של אולדמן) ושילובים שונים עד מציאת הקיט האולטימטיבי ללנדקרוזר 120 קצר.
כרגע החלקים האפשריים בפרונט ל120:
קפיצים מהקצר לארוך(קבוע קפיץ זהה):
883
869
884
885
בולמים:
90021 הרך יותר
90000 קשיח יותר
פרופורציות: סך הכל אני מרוצה מאד מהרכב, נוסע בו כל יום ונהנה מכל רגע, העיניין מופיע שקצת מאתגרים את הרכב.
מצייין לטובה את היבואן הנפלד על הרצון לעזור והיחס.
תודה על העדכון.
מעודד לשמוע על כך שיש מצג היבואן רצון טוב, נכונות לבדיקה וייעוץ על סמך ניסיון עבר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.