צפייה בגרסה מלאה : נתונים טכניים רשמיים מדוייקים של סופה
לצורך פרוייקט מסוים
מחפש מפרט טכני רשמי שאני יכול להסתמך עליו שכולל מידות מדוייקות, משקלים, זוויות וכו'.
למי יש את זה?
כל מה שאני מוצא זה חלקי או מלא בסתירות
אתה לא מוצא בספר הטיפולים הצבאי את מה שאתה צריך? אם מה שאתה מחפש זה ממש שרטוטי יצור, נראה שתצטרך לחפור פיזית בקלסרים של תע"ר איפה שהם לא יהיו. יתכן גם שהשרטוטים לא קיימים יותר.
אילו נתונים חסרים?
אסף.
משקל עצמי ארוך/קצר
אורך מדויק ארוך/קצר
זויות מרכב ארוך/קצר
לא מצאתי בספר הצבאי ואולי לא חיפשתי בו מספיק לעומק מעבר לנתונים הכלליים שבדפים הראשונים
אמור להיות כל המידע בספרים השונים אני אחפש לך גם בספרות בשפות זרות. אבל את כל הנתונים יהיה לך קל יותר למדוד מאשר לסמוך על הספר.
אסף.
אני לא באמת מתכוון למדוד משהו, בטח לא לשקול, ג'יפ בן כמעט 30, מוגבה 4.5, שכבר רחוק מאוד ממצב סטנדרטי-בשער-המפעל.
זה לצורך סמנטי נטו.
זה המפרט הרשמי, מתוך הספרות הטכנית.
144935
144930
144931
144932
144933
144934
את זה יש גם לי בספר הצבאי, מביא אותי למשקל נטו של הג'יפ 1890 ק"ג.
חשוב לציין שמדובר בגרסת ג'יפ מפקדים צבאי, כלומר הארוכה-סגורה בסגירת הפח הכבדה.
יש משקלים של הדגם הפתוח?
שוב - זה סמנטי נטו. לצורך פרויקט גרפי מסוים. אני פשוט אוהב להיות מדויק.
זו הגרסא שנמכרה לצבא ולמשטרה. הגרסא הנוספת העיקרית שכנראה פחות מעניינת זה הממוגנת. פתוחה וקצרה, למיטב ידיעתי, זה היה לשוק הפרטי... צריך לקוות שמישהו שמר פרוספקטים מאולם המכירות. את המאמר המצויין של בני אביעד על היסטורה של הסופה אתה בטח מכיר אבל מגיע לו קישור לטובת מי שלא:
https://www.bennyaviad.com/articles/storm-jeep-m240
אם אתה לא מוצא משקל של דגם פתוח, או סגירה שאפשר לשקול, אפשר להעריך בצורה מקורבת את משקל של הסגירה, ולהפחית מהמשקל של דגם המפקדים. להוציא מידות מהשרטוטים, להכפיל בעובי הפח והזכוכית, ולהגיע למספר די מדויק.
לא צריך מדויק על הגרם, אבל אני מחפש מספר רשמי כלשהו.
היו לסופה כל מיני גרסאות ותתי דגם ואני לא אתפלא אם חסרים הרבה נתונים רשמיים כי בכל זאת, זה לא בדיוק "יצרן".....
את המאמר המצויין של בני אביעד על היסטוריה של הסופה אתה בטח מכיר אבל מגיע לו קישור לטובת מי שלא:
https://www.bennyaviad.com/articles/storm-jeep-m240
בני איש יקר שתרומתו לתיעוד ההסטוריה של תעשיית הרכב הישראלית גדולה, אבל במאמר שלו על הסופות יש לא מעט שגיאות וטעויות.
לא משנה. זה לא עוזר לי.
יש לי איפושהו ניירת של הקצר פתוח שנמכר למדינות שונות כג'יפ תול"ר. אחפש.
אסף.
מבחן דרכים של אבירם ברקאי לסופה דיזל אזרחית חדשה מודל 2000.
http://www.barkai4x4.co.il/%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-%D7%93%D7%92%D7%9D-2000-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%A8/
משם: "משקל עצמי – 1740-1810 ק"ג דגמי ברזנט ארוך וקצר בהתאמה"
מן הסתם זה נלקח מהפרוספקט שהוא החזיק בידיו אז.
ככלל אצבע .. גירסאות הדיזל כבדות מהבנזין.. אם כי לא בטוח שהכלל הזה תופס פה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אני שקלתי 2100 ק"ג לסופה פתוחה עם כלוב. לא כולל אותי...
מבחן דרכים של אבירם ברקאי לסופה דיזל אזרחית חדשה מודל 2000.
http://www.barkai4x4.co.il/%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-%D7%93%D7%92%D7%9D-2000-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%A8/
משם: "משקל עצמי – 1740-1810 ק"ג דגמי ברזנט ארוך וקצר בהתאמה"
מן הסתם זה נלקח מהפרוספקט שהוא החזיק בידיו אז.
זה יספיק לי.
מבחינתי אבירם מוערך מאוד, אישית ומקצועית - ומקובל עלי לחלוטין שהוא מעמיק דיו.
אף אחד לא באמת יטרח לבדוק אם הנתונים שלו מדויקים על המילימטר או לא.
דרור,
ראה כאן
אמנם ויקי (האנגלי) אבל יש כאן את הנתונים שחיפשת (זויות וכד'):
https://en.wikipedia.org/wiki/AIL_Storm
לא עוזר לי. יותר נכון לא מחדש כלום.
אבל זה בסדר, מה שיש זה מספיק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.