התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ליסינג פלאג אין - נירו או MG



Snir
28-09-23, 21:47
אהלן,
בכמעט שנתיים האחרונות אני עם קיה נירו פלאג אין בליסינג מהעבודה. לא משתמש בהטענה בכלל. אי אפשר להגיד שזה רכב החלומות, אבל מביא אותי מהבית למשרד.
לאחרונה הצטרף יורש עצר שלישי במספר למשפחה והגודל של הרכב ותא המטען מוציא אותי מדעתי.
ביקשתי להחליף לmg פלאג אין שקיבלו אצלנו בעלי תפקיד במשרות בכירות יותר ואחרי קצת עיקומי פרצוף הסכימו בתנאי שאני אספוג מחצית מהפרש התוספת החודשית שהחברה תאלץ להוסיף על הmg שיקרה יותר.
השאלה שלי היא איפה אני יכול למצוא נתון של העלות החודשית למעסיק של כל אחד מהרכבים וגם מה השווי מס של הmg (גוגל לא הביא אותי לתוצאות מספיק אמינות).
והשאלה האחרונה -האם בכלל כל ההחלפה הזו שווה את זה בכלל בהיבט התמורה של הmg ?

מוטי ג.
28-09-23, 21:54
במחשבון של חילן טק אשף הנטו יש חישוב מס לכל דגמי הרכבים צריך לדעת את קוד הדגם כפי שכתוב במחירון או בפרסום היבואן או ברשיון , לגבי עלות המעסיק אם זה ליסינג אז אני יודע שהם מחלקים את עלות הרכב כחדש ב36 תשלומים (אולי טעיתי אנבור במיילים שלי עוד מעט)

אבל הכלל לגבי שווי מס הוא משהו כמו 3.5 אחוז ממחיר רכב חדש.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

boaz avrahami
29-09-23, 10:38
אני זוכר 2.5%


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Asaf-a
29-09-23, 12:55
2.48%
ויש עוד הנחת שווי מס, כנראה 1000₪ אבל יתכן שהתעדכן בינתיים.
בחשמלי 100% ההנחה 1200₪


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snir
29-09-23, 19:03
תודה לכולם.
ההפרש בשווי מס לא דרמטי מתוך הנחה ששניהם מקבלים 1000 שח הנחה.
בעלות למעביד של הפרש חודשי של איזה 700 שח, אז הכל תלוי כמה מתוך זה ירצו שאספוג. אם למישהו יש תובנות נוספות בעד או נגד הmg פרט לשיקול הכלכלי - אשמח לשמוע

Asaf-a
29-09-23, 19:05
השאלה גם כמה חשובה לך הנאה מנהיגה, זה לא שהנירו מהנה ובכל זאת יש מצב שהנירו החדשה שופרה ביחס לנירו שאתה מכיר, למיטב זכרוני צמחה במימדים, כולל בסיס גלגלים, התחזקה במנוע ושופרה בסביבת הנהג .
הmg פלאג אין רכב בינוני מינוס עם מנוע חזק כאשר הסוללה מלאה ותלונות רבות מהמשתמשים על סביבת הנהג והמערכת


Sent from my iPhone using Tapatalk

amirmoshe
29-09-23, 21:59
לבוס שלי יש רכב כזה. ויש בחברה אצלנו הרבה תלונות שהשמשות מעבירות קרינה.

בכללי, לא מרוצים מהרכב.

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

Snir
30-09-23, 16:00
לגבי הנירו - אם לא להחליף, אז מדובר להישאר עם הנירו 2021 שיש לי לפחות שנה-שנה וחצי נוספות. חסרון הכח מאוד חסר לי בעיקר כי לא משתמש בהטענה ביתית אבל הדרך מהבית למשרד כוללת את העליות לירושלים מים המלח.
אמיר - מה זה שמשות מעבירות קרינה?
בנתיים נראה לי שאיאלץ לספוג את בעיות האיכות הסינית לטובת גדול מושב ובאגז וכח למנוע.

Asaf-a
30-09-23, 16:25
הדרך האפקטיבית לחזק את הנירו שלך היא…לטעון אותה…[emoji41]

חבר נוסע עם הmg הנ״ל ממפעלי ים המלח ללהבים וחד משמעי ברגע שנגמרת הסוללה הרכב נחלש, כלומר תתאכזב מהרכב אם לא יטען.


אני גם מכיר מי שנוסע ממעלה אדומים לעין גדי עם נירו פלאג אין ועמדות טעינה בבית ובקצה השני והדיווח על אופי הרכב כאשר טעון הרכב זהה.. ..

מוטי ג.
30-09-23, 16:31
זה הכי הזוי,
דוחפים לך פלאג אין, ואין איפה לדחוף פלאג

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Asaf-a
30-09-23, 16:41
רוב מי שלוקח פלאג אין בליסינג ולא בנזין/היברידי זה עקב ההנחה של 1000₪ בשווי מס, בדרכ זו העדפת העובד.
לישראבלוף הזה יש מחיר ביצועים וחיסכון אם הרכב לא נטען


ישנם אירגונים שמתנים זאת בעמדה ביתית (מהעבודה) ויש בקרה שאכן בשימוש לטובת חיסכון בדלק אחרת אין הגיון לאירגון לבחור ברכב פלאג אין יקר יחסית לאלטרנטיבה בגודל מקביל.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snir
30-09-23, 17:15
בנירו אני משתמש בטריק אחר (אם אני זוכר)-
בירידות חזרה הביתה / נסיעה במישור נוסע במצב ספורט. הסוללה נטענת (במלואה) ובשביל הנסיעה ליום המחרת בעליה - יש סוללה מלאה והרכב מרביץ.
מעניין אם יש משהו דומה ב-mg.

-->