צפייה בגרסה מלאה : בדיקת חיישן מים בסולר
חיישן מים בסולר התחיל להתריע, הוחלף פילטר פעמיים ללא שום סימני מים - החשוד הוא החיישן.
מישהו יודע מה אמורה להיות התנגדות תקינה בין פין המתח והסיגנל? בדיקה עם מולטימטר מראה 2k ohm - האם החיישן תקול?
כדאי לציין איזה רכב ואיזה שנתון...
** עריכה ** שמתי לב כעת שפרסמת בפורום דצ'יה, אז אני מניח שמדובר בדאסטר. כדאי אולי לציין שנה או דור.
נכתב מהנייד
דאסטר דיזל 4X4 2015
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה ערך מוזר.
עד כמה שאני מכיר, אלו חישנים של מצוף ו on off.
לפני כמה שנים הופיעה לי אותה תקלה.
זה קרה אחרי שבמוסך כלשהו החליפו לי פילטר סולר בטיפול.
החיישן יושב, עד כמה שהבנתי, על בית המסנן.
מאחר והיה ברור שהבעיה לא בדלק (גם אחרי תדלוקים נוספים מתחנות שונות) היה די ברור שהבעיה בחיישן.
אם זיכרוני אינו מטעה אותי, בטיפול הבא שבו היה צריך להחליף את הפילטר (במוסך אחר...), ביקשתי שיבדקו את החיישן ונדמה לי שהם רק ניקו אותו, או שהיה שם משהו מכופף, או מורכב לא טוב והתקלה נעלמה. לא היה צורך להחליף חיישן עד כמה שאני זוכר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.