צפייה בגרסה מלאה : (נערך) רנגלר כרכב טיולים לחמישה?
היי
כיום אנחנו משפחה של חמש מטיילים על טנדר הנטר מוגבה ממוגן. טיולים ברמת עבירות בינונית (הטיול האחרון נחל עשוש - ערוד - אלות אבל על מעלה עשוש ויתרנו [emoji85]) בדרך כלל משולבים עם מסלולים רגליים. פעם בחודש טיול יום יומיים ופעם בשלושה חודשים 3-4 ימים.
עזבו למה, אבל חשקה נפשי ב Jeep רנגלר.
השאלה: האם משפחה של חמש יכולה לטייל בנוחות ב רנגלר או עדיף גלדיאטור?
לגבי רנגלר: ברור שהוא עם עבירות מדהימה אבל לא מצליח להבין איפה נכנס ציוד לחמש נפשות לכמה ימים (כן, כולל בגדים להחלפה ומים למקלחת).
לגבי גלדיאטור: מה העבירות של הגלדיאטור? האם צריך לשים כסף בצד להגבהות משמעותיות והחלפת צמיגים למידות גדולות כדי להתמודד עם הבטן הארוכה, או שהוא מסוגל גם בלי? מה מידות הצמיגים המקסימליות המאושרות עבורו? ובכלל, למה לא רואים יותר כאלה בשבילים?
תודה!
Sent from my iPhone using Tapatalk
משפחה של חמש יכולה לטייל בנוחות ברנגלר.
הפתרון לציוד ל 2-3 ימי טיול הוא גגון.
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אם אתה לא עושה עבירות קשה וכבר היום אתה נוסע בהאנטר אז תוכל להסתדר עם גלדיאטור והוא יקפיץ בסדרי גודל את יכולת השטח שיש לך.
הסיבות למה אתה רואה אותם פחות לדעתי הן בגלל שמדובר ברכב חדש, יקר מאוד, לא באמת מיועד לעבודת בעלי מקצוע אלא רק להנאה וגם מתאים לשימוש יומיומי אף פחות מהרנגלר בגלל אורכו, זוית הבטן קצת מגבילה באקסטרים אז רק בעלי היכולת שממש רוצים קונפיגורציה של טנדר ירכשו אותו.
ועדיין מתחילים יותר ויותר לראות אותו.
רנגלר לחמישה כנראה יהיה אפשרי אבל עם הרבה חסכנות בציוד, מחשבה על סדר ושימוש בגגון.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
משפחה של חמש יכולה לטייל בנוחות ברנגלר.
הפתרון לציוד ל 2-3 ימי טיול הוא גגון.
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
גם עם גגון: איפה נכנס אוהל גדול, מכל מים גדול, עצים למדורה , פקל בישול סביר, כסאות, וכו?
כל הסרטונים שראיתי באינטרנט על שימוש ברנגלר לקמפינג משפחתי תמיד מתחילים ב״תוותרו על כל ציוד שאינו חובה״.
אם אתה לא עושה עבירות קשה וכבר היום אתה נוסע בהאנטר אז תוכל להסתדר עם גלדיאטור והוא יקפיץ בסדרי גודל את יכולת השטח שיש לך.
הסיבות למה אתה רואה אותם פחות לדעתי הן בגלל שמדובר ברכב חדש, יקר מאוד, לא באמת מיועד לעבודת בעלי מקצוע אלא רק להנאה וגם מתאים לשימוש יומיומי אף פחות מהרנגלר בגלל אורכו, זוית הבטן קצת מגבילה באקסטרים אז רק בעלי היכולת שממש רוצים קונפיגורציה של טנדר ירכשו אותו.
ועדיין מתחילים יותר ויותר לראות אותו.
רנגלר לחמישה כנראה יהיה אפשרי אבל עם הרבה חסכנות בציוד, מחשבה על סדר ושימוש בגגון.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
אנחנו לא מטיילים לשם העבירות. בעיקר רוצים למצוא מסלולים טובים ופינות חמד לקפה / בירה / קמפינג.
גלדיאטור מסוגל למעלה עשוש ודומיו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לגבי הרנגלר, אני מטייל עם משפחה עם 2 ילדים שיש לה רנגלר ויש להם את כל האביזרים כולל מקרר, מיכל מים עם משאבה ומקלחת, ציוד מטבח ועוד. הם נוסעים עם צ'ימיגג גדול על גגון שמאכסן את כל ציוד השינה.
גם לי עצמי יש רנגלר רוביקון אך אצלי המשפחה לא מחוברת לטיולי שטח. חזרתי זה עתה מטיול של שלושה ימים עם חבר כשהכל נכנס לי ללא שימוש בגגון אך ניצלתי את המושב האחורי. לפני הרנגלר היה לי לנדקרוזר וצריך להגיד שהוא יותר מרווח למשפחה גדולה.
לגבי הגלדיאטור, בוודאי שיעלה את עשוש, זה בכלל לא ידגדג אותו. מה שיש בארץ זה גלדיאטור רוביקון. כנראה שאתה לא מבין מה המשמעות של זה. מדובר ברכב השטח האולטימטיבי עם שני סרנים חיים, ניתוק מוט מייצב, מהלכי מתלה מדהימים, נעילות כפולות, טרנספר עם הילוך כח של 4:1, מנוע עוצמתי ועוד. מול רנגלר רגיל אז זווית הבטן והנטישה פחות טובות אבל זה מפריע רק במקומות מסויימים (בעשוש לא). האורך דווקא יכול לעזור במעלות מאוד תלולים. מול האנטר זה עולם אחר לגמרי.
לגבי הגבהה, אכן תצטרך לעשות. גם רנגלר רגיל מגביהים. קח את זה בחשבון מבחינת התקציב (אך הגלדיאטור בעצמו יקר מאוד אז תקציב גבוה אתה צריך בכל מקרה).
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
גם בטנדר אני משתמש בצימיגג, בגגון מעל לארגז.
זה מפשט את החיים משמעותית בטיול משפחתי.
כל ציוד הלינה באריזה אחת, שלא צריך לגעת בה במשך היום.
רק לי נראה שאחרי הנטר צריך פולסייז?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
גם בטנדר אני משתמש בצימיגג, בגגון מעל לארגז.
זה מפשט את החיים משמעותית בטיול משפחתי.
כל ציוד הלינה באריזה אחת, שלא צריך לגעת בה במשך היום.
ראיתי הרבה כאלה. בהנטר שלי יש ארגז סגור גבוה של חשמלאים וכמה שזה מכוער זה יעיל להפליא. פיצלתי את הגובה על מדף ואז כל ציוד השינה (שלא שוקל הרבה) נכנס מעל המדף.
לגבי הרנגלר, אני מטייל עם משפחה עם 2 ילדים שיש לה רנגלר ויש להם את כל האביזרים כולל מקרר, מיכל מים עם משאבה ומקלחת, ציוד מטבח ועוד. הם נוסעים עם צ'ימיגג גדול על גגון שמאכסן את כל ציוד השינה.
גם לי עצמי יש רנגלר רוביקון אך אצלי המשפחה לא מחוברת לטיולי שטח. חזרתי זה עתה מטיול של שלושה ימים עם חבר כשהכל נכנס לי ללא שימוש בגגון אך ניצלתי את המושב האחורי. לפני הרנגלר היה לי לנדקרוזר וצריך להגיד שהוא יותר מרווח למשפחה גדולה.
לגבי הגלדיאטור, בוודאי שיעלה את עשוש, זה בכלל לא ידגדג אותו. מה שיש בארץ זה גלדיאטור רוביקון. כנראה שאתה לא מבין מה המשמעות של זה. מדובר ברכב השטח האולטימטיבי עם שני סרנים חיים, ניתוק מוט מייצב, מהלכי מתלה מדהימים, נעילות כפולות, טרנספר עם הילוך כח של 4:1, מנוע עוצמתי ועוד. מול רנגלר רגיל אז זווית הבטן והנטישה פחות טובות אבל זה מפריע רק במקומות מסויימים (בעשוש לא). האורך דווקא יכול לעזור במעלות מאוד תלולים. מול האנטר זה עולם אחר לגמרי.
לגבי הגבהה, אכן תצטרך לעשות. גם רנגלר רגיל מגביהים. קח את זה בחשבון מבחינת התקציב (אך הגלדיאטור בעצמו יקר מאוד אז תקציב גבוה אתה צריך בכל מקרה).
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
מבין לגמרי את המשמעות של רוביקון ואת רוב השיפורים אני לא חושב שאני צריך (בעיקר את ניתוק המוטות המייצבים). אבל באופן מפתיע ראיתי לא מעט גלדיאטור ספורט יד שניה במחירים ״סבירים״.
רק לי נראה שאחרי הנטר צריך פולסייז?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
חכה זה אחרי הגלדיאטור [emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
דווקא ניתוק המוט המייצב זה הדבר הכי שימושי. הוא מאפשר את מלוא הפוטנציאל של מהלך המתלה הקדמי, ההתנהגות שונה לגמרי וזה מייתר את הצורך בנעילות ברוב המקומות מאיר ופשוט הגלגלים לא מנתקים אחיזה מהקרקע גם בכל המקומות שרכבים אחרים מניפים את הגלגלים אל על.
סמלת מייבאים גלדיאטור רק ברמת רוביקון. גלדיאטור ספורט זה כנראה רק מיבוא אישי או מקביל.
גלדיאטור זה רכב נישה, מי שקונה אותו רוצה בדרך כלל ברמת רוביקון. לדעתי אם תקנה גלדיאטור ספורט יהיה לך קשה מאוד למכור אותו לאחר מכן.
זו דעתי האישית שאתה כמובן לא צריך לקבל.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
רוב השיפורים אני לא חושב שאני צריך (בעיקר את ניתוק המוטות המייצבים).
ניתוק המוט המייצב בשטח זה גם מהלך מתלה, ולא פחות מכך, נוחות נסיעה.
המוט המחובר מנסה ליישר כל הזמן את הרכב, מה שגורם לתנועת מטוטלת צידית כל הזמן בשטח.
זה נשמע כמו תנודות קטנות, אבל הגוף "צובר" אותן, וזה מעייף ומציק.
הנסיעה עם מוט מנותק הרבה יותר נעימה כי המתלה משוחרר לעבוד.
ניתוק המוט המייצב בשטח זה גם מהלך מתלה, ולא פחות מכך, נוחות נסיעה.
המוט המחובר מנסה ליישר כל הזמן את הרכב, מה שגורם לתנועת מטוטלת צידית כל הזמן בשטח.
זה נשמע כמו תנודות קטנות, אבל הגוף "צובר" אותן, וזה מעייף ומציק.
הנסיעה עם מוט מנותק הרבה יותר נעימה כי המתלה משוחרר לעבוד.
דווקא ניתוק המוט המייצב זה הדבר הכי שימושי. הוא מאפשר את מלוא הפוטנציאל של מהלך המתלה הקדמי, ההתנהגות שונה לגמרי וזה מייתר את הצורך בנעילות ברוב המקומות מאיר ופשוט הגלגלים לא מנתקים אחיזה מהקרקע גם בכל המקומות שרכבים אחרים מניפים את הגלגלים אל על.
סמלת מייבאים גלדיאטור רק ברמת רוביקון. גלדיאטור ספורט זה כנראה רק מיבוא אישי או מקביל.
גלדיאטור זה רכב נישה, מי שקונה אותו רוצה בדרך כלל ברמת רוביקון. לדעתי אם תקנה גלדיאטור ספורט יהיה לך קשה מאוד למכור אותו לאחר מכן.
זו דעתי האישית שאתה כמובן לא צריך לקבל.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
מעניין. חשבתי שניתוק מוט מייצב זה רק לזחילות סלעים, לא ידעתי שזה משפר נוחות.
אז לפי מה שאני שומע עדיף להתביית על גלדיאטור רוביקון ולא על ספורט (בהנחה שהתקציב מאפשר)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
רק לידיעה , הגלדיאטור נמכר בהנחות מטורפות בארה"ב , ראיתי פרסומות וכתבות שההנחות עד 20K$ ל2023, יש שם הרבה טענות על הגלדיאטור , הוא בטח לא עומד בסטנדרטים של הגיפים האמריקאים בנוחות , נסיעת כביש , יציבות , גודל מטען, יכולות גרירה ועוד, יש ספק אם ימשיכו לייצר את הגלדיאטור מעבר ל2024.
לעומת זאת בשטח הבנתי שהוא מדהים , בטח הגלדיאטור רוביקון, בארה"ב יש 10 דגמים מהספורט דרך הוויליס הרוביקון וגם MOJAVE עם בולמי פוקס 2.5 ומיכל מיועד לנסיעת באחה במדבר ועוד כמה דגמים מוזרים שאני לא מבין מה הייחודיות שלהם,
דרך אגב הייחוד של הטנדר הזה שהגג והדלתות פריקות , אפשר להפוך אותו לרכב פתוח , איפה תמצא טנדר כזה :-)
בדגם הרוביקון יש המון תוספות , נעילות קדמית ואחורית , מנתק מוט מייצב קדמי ואפשר להרכיב צמיגי 35 ללא הגבהה ,בתכלס זה תוספת של אינץ בגובה וזה מעל ומעבר לטיולי שטח.
אבל הבעיה עם הרכב הזה זה מבחר התוספות: מהגבהות שונות 12K-40K תלוי בבולמים , גאנטים בידלוק 10K , זיווד תא מטען והרשימה ארוכה , בקלות אפשר להוציא 50K ולהרגיש שזה לא מספיק.
לי אישית יש רנגלר רוביקון סטנדרטי עם גלגלים 33" ,רכב חלום , והיכולות שלו היסטריות , גם ללא הגבהה וללא 35 , בשבילי זה מעל ומעבר , אני אישית לא חובב של מסלולי הסלעים הידועים סטייל מעלות בתל חדיד ,מעלה אשתאול ואולי אפילו כמריר המטורף , אבל קח בחשבון שעם הרכב מגיע גם התאבון ואתה מתחיל להמשך גם לאקסטרים ואני מתחיל לרייר על הגבהה וצמיגי 35 ואולי אפילו בידלוק.
בהצלחה.
אוסיף את השנקל שלי-
לצרכים של פותח השירשור וגם מטעמי עלות תועלת חד משמעית גלדיאטור רוביקון ואפילו גלדיאטור ספורט.
אם אני לא טועה היה ויש עדיין גם יבוא סדיר של היבואן הרשמי של גלדיאטור ספורט (לא שזה משנה משהו למעט ענייני הביטוח - יותר מסובך לבטח רכב שהגיע ביבוא אישי)
היתרונות המובהקים של הגלדיאטור על הרמגלר הם קודם כל נפח האחסנה ואין סוף אפשרויות דיגום ואיבזור ארגז המטען כך שיתאים לשמש כרכב מסע/ טיולים למשפחה בת חמש נפשות.
יתרון מובהק נוסף שלא ציינו קודם הוא נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש העדיפים בהרבה בגלדיאטור מול הרנגלר - בסיס הגלגלים הגלגלים הארוך יותר של הגלדיאטור תורם רבות לשיכוך ונוחות הנסיעה בכביש ובעיקר בשטח וגם היציבות הכיוונית טובה יור בגלדיאטור. יש גם חיסרון בבסיס הגלגלים הארוך של הדלדיאטור מבחינת התנהגות הרכב בכביש ובעיקר בשטח. החיסרון בכביש (וגם בשטח) הוא קוטר הסיבוב ויכולת התימרון המוגבלים יותר בגלדיאטור מול הרנגלר.
מבחינת עבירות בשטח - כבר ציינו לפני שזוית הבטן בגלדיאטור גרועה יותר מזו ברנגלר שגם היא רעה בפני עצמה ביחס לרכבים אחרים. הדבר יבוא לידי ביטוי בעיקר במעבר מדרגות גבוהות תלוליות חדות וכו'
גם זוית הנטישה של הגלדיאטור גרועה יותר וחייבים למגן כמו שצריך את החלק האחורי בפגוש ברזל שעוטף גם את הצדדים מאחור.
חיסרון משמעותי נוסף בגלדיאטור לא ניתן לשנות ולהגדיל מידת צמיגים מעבר ל - 33 אינצ' באופן חוקי. ברנגלרים JL ניתנים כיום אישורים חוקיים וכשרים לשינוי מידת הצמיג ל - 35.
מצד שני יש גם יתרון בעבירות לבסיס הגלגגלים הארוך יותר של הגלדיאטור בעיקר במעבר הצלבות ובחלק מהמדרגות כמו מדרגה כפולה תמיד יהיו גלגלים במגע טוב עם הקרקע שידחפו את הרכב.
לבסוף גם שיקול העלות תועלת הוא במובהק לטובת הגלדיאטור - מאחר שתצורת הטנדר פחות "סקסית" אצל חלק מצרכני רכבי השטח הגלדיאטור נמכרים כמשומשים במחירים זהים ואפילו נמוכים יותר מדגמי הרנגלר המקבילים למרות שבגלדיאטור מקבלים יותר רכב.
לסיכום חוזר על מה שכתבתי כבר לרכים של פותח השירשור עדיף באופן מובהק גלדיאטור ואם התקציב מאפשר אז גלדיאטור רוביקון.
לחובב הטיולים, גם הקשים, גלדיאטור רוביקון מוגבה על 35-37 הוא כנראה ה-Jeep הטוב ביותר אי פעם.
רק לידיעה , הגלדיאטור נמכר בהנחות מטורפות בארה"ב , ראיתי פרסומות וכתבות שההנחות עד 20K$ ל2023, יש שם הרבה טענות על הגלדיאטור , הוא בטח לא עומד בסטנדרטים של הגיפים האמריקאים בנוחות , נסיעת כביש , יציבות , גודל מטען, יכולות גרירה ועוד, יש ספק אם ימשיכו לייצר את הגלדיאטור מעבר ל2024.
לעומת זאת בשטח הבנתי שהוא מדהים , בטח הגלדיאטור רוביקון, בארה"ב יש 10 דגמים מהספורט דרך הוויליס הרוביקון וגם MOJAVE עם בולמי פוקס 2.5 ומיכל מיועד לנסיעת באחה במדבר ועוד כמה דגמים מוזרים שאני לא מבין מה הייחודיות שלהם,
דרך אגב הייחוד של הטנדר הזה שהגג והדלתות פריקות , אפשר להפוך אותו לרכב פתוח , איפה תמצא טנדר כזה :-)
בדגם הרוביקון יש המון תוספות , נעילות קדמית ואחורית , מנתק מוט מייצב קדמי ואפשר להרכיב צמיגי 35 ללא הגבהה ,בתכלס זה תוספת של אינץ בגובה וזה מעל ומעבר לטיולי שטח.
אבל הבעיה עם הרכב הזה זה מבחר התוספות: מהגבהות שונות 12K-40K תלוי בבולמים , גאנטים בידלוק 10K , זיווד תא מטען והרשימה ארוכה , בקלות אפשר להוציא 50K ולהרגיש שזה לא מספיק.
לי אישית יש רנגלר רוביקון סטנדרטי עם גלגלים 33" ,רכב חלום , והיכולות שלו היסטריות , גם ללא הגבהה וללא 35 , בשבילי זה מעל ומעבר , אני אישית לא חובב של מסלולי הסלעים הידועים סטייל מעלות בתל חדיד ,מעלה אשתאול ואולי אפילו כמריר המטורף , אבל קח בחשבון שעם הרכב מגיע גם התאבון ואתה מתחיל להמשך גם לאקסטרים ואני מתחיל לרייר על הגבהה וצמיגי 35 ואולי אפילו בידלוק.
בהצלחה.
אתה מציין את ההנחות המטורפות בארה״ב כי שווה לבדוק יבוא אישי? אף פעם לא התעמקתי בנושא ובעיקר מטריד נושא אחריות וטיפולים. השאלה אם זה באמת יוצא משמעותית יותר זול אחרי כל הבירוקרטיה שלנו.
אוסיף את השנקל שלי-
לצרכים של פותח השירשור וגם מטעמי עלות תועלת חד משמעית גלדיאטור רוביקון ואפילו גלדיאטור ספורט.
אם אני לא טועה היה ויש עדיין גם יבוא סדיר של היבואן הרשמי של גלדיאטור ספורט (לא שזה משנה משהו למעט ענייני הביטוח - יותר מסובך לבטח רכב שהגיע ביבוא אישי)
היתרונות המובהקים של הגלדיאטור על הרמגלר הם קודם כל נפח האחסנה ואין סוף אפשרויות דיגום ואיבזור ארגז המטען כך שיתאים לשמש כרכב מסע/ טיולים למשפחה בת חמש נפשות.
יתרון מובהק נוסף שלא ציינו קודם הוא נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש העדיפים בהרבה בגלדיאטור מול הרנגלר - בסיס הגלגלים הגלגלים הארוך יותר של הגלדיאטור תורם רבות לשיכוך ונוחות הנסיעה בכביש ובעיקר בשטח וגם היציבות הכיוונית טובה יור בגלדיאטור. יש גם חיסרון בבסיס הגלגלים הארוך של הדלדיאטור מבחינת התנהגות הרכב בכביש ובעיקר בשטח. החיסרון בכביש (וגם בשטח) הוא קוטר הסיבוב ויכולת התימרון המוגבלים יותר בגלדיאטור מול הרנגלר.
מבחינת עבירות בשטח - כבר ציינו לפני שזוית הבטן בגלדיאטור גרועה יותר מזו ברנגלר שגם היא רעה בפני עצמה ביחס לרכבים אחרים. הדבר יבוא לידי ביטוי בעיקר במעבר מדרגות גבוהות תלוליות חדות וכו'
גם זוית הנטישה של הגלדיאטור גרועה יותר וחייבים למגן כמו שצריך את החלק האחורי בפגוש ברזל שעוטף גם את הצדדים מאחור.
חיסרון משמעותי נוסף בגלדיאטור לא ניתן לשנות ולהגדיל מידת צמיגים מעבר ל - 33 אינצ' באופן חוקי. ברנגלרים JL ניתנים כיום אישורים חוקיים וכשרים לשינוי מידת הצמיג ל - 35.
מצד שני יש גם יתרון בעבירות לבסיס הגלגגלים הארוך יותר של הגלדיאטור בעיקר במעבר הצלבות ובחלק מהמדרגות כמו מדרגה כפולה תמיד יהיו גלגלים במגע טוב עם הקרקע שידחפו את הרכב.
לבסוף גם שיקול העלות תועלת הוא במובהק לטובת הגלדיאטור - מאחר שתצורת הטנדר פחות "סקסית" אצל חלק מצרכני רכבי השטח הגלדיאטור נמכרים כמשומשים במחירים זהים ואפילו נמוכים יותר מדגמי הרנגלר המקבילים למרות שבגלדיאטור מקבלים יותר רכב.
לסיכום חוזר על מה שכתבתי כבר לרכים של פותח השירשור עדיף באופן מובהק גלדיאטור ואם התקציב מאפשר אז גלדיאטור רוביקון.
מתמונות שראיתי גלדיאטור על 33׳ נראה קצת כמו עגלת סופר [emoji85] ב 35 ומעלה הוא מתחיל לקבל פרופורציות סבירות.
מבחינת עבירות אין לי ספק שאפילו דגם הספורט יהיה מספיק עבורי עם הגבהה קלה ומיגון. השאלה כמה קשה יהיה למכור אותו אח״כ כמו שאמרו כאן בשרשור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה מתחיל כאן ספקולציות של הגיון.
אם היית רוצה הגיון,
לנדקרוזר, היה מספק את הצרכים שלך טוב יותר ממה שביקשת,
אבל אתה *רוצה* רנגלר.
אז שיקולים לוגיים, מקומם במקום אחר.
שולץ האיום
05-10-23, 15:50
היי
באמת שאלת אם הגלדיאטור יעלה את עשוש?
אני עם רוביקון מוגבה חוקית, צמיג 33, מטייל לפעמים עם גלדיאטור מוגבה חוקית אבל עם צמיגים 37״
(לדעתי 35 חוקי), ואני רוצה להגיד לך שאני לא מרגיש שיש לו שום חסרון עליי בעבירות בגלל האורך, אפילו לפעמים נדמה לי שהוא עביר יותר ממני, אבל זה כנראה בגלל הנהג.
בקיצור, שום חסרון בשטח, למרות הגודל.
אני גם באופן כללי לא מחפש משחקי עבירות וזחילת סלעים, אבל זה כיף לא נורמלי לנהוג בכלי שלא מתרגש מהדברים הרגילים ( כל מקום שרשום מעלה, אין באמת שום אתגר), ופעם ב כן אפשר לעשות משהו אקסטרים אם רוצים, כמו עדשה וכו. בלי שיפורים קיצוניים שיהרסו את הנסיעת כביש.
על רוב השאלות כבר ענו לך ( ניתוק מוט מייצב זה גם נוחות בשטח, לא רק עבירות), רוצה רק להזכיר שזאת תקופה מעולה לקנייה. למכירה - פחות.
אתה מציין את ההנחות המטורפות בארה״ב כי שווה לבדוק יבוא אישי? אף פעם לא התעמקתי בנושא ובעיקר מטריד נושא אחריות וטיפולים. השאלה אם זה באמת יוצא משמעותית יותר זול אחרי כל הבירוקרטיה שלנו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן תמיד מומלץ לבדוק , ואולי תמצא גם מציאות אצל היבואנים המקבילים
בשבת אני בקליפורניה אקפוץ לסוכנות ואבדוק , זה מעניין.
כן תמיד מומלץ לבדוק , ואולי תמצא גם מציאות אצל היבואנים המקבילים
בשבת אני בקליפורניה אקפוץ לסוכנות ואבדוק , זה מעניין.
תעדכן! לא ככ מבין איך מחשבים את המחיר הסופי בארץ אבל אפילו אם זה כפול זה עדיין מחיר אטרקטיבי.
היי
באמת שאלת אם הגלדיאטור יעלה את עשוש?
אני עם רוביקון מוגבה חוקית, צמיג 33, מטייל לפעמים עם גלדיאטור מוגבה חוקית אבל עם צמיגים 37״
(לדעתי 35 חוקי), ואני רוצה להגיד לך שאני לא מרגיש שיש לו שום חסרון עליי בעבירות בגלל האורך, אפילו לפעמים נדמה לי שהוא עביר יותר ממני, אבל זה כנראה בגלל הנהג.
בקיצור, שום חסרון בשטח, למרות הגודל.
אני גם באופן כללי לא מחפש משחקי עבירות וזחילת סלעים, אבל זה כיף לא נורמלי לנהוג בכלי שלא מתרגש מהדברים הרגילים ( כל מקום שרשום מעלה, אין באמת שום אתגר), ופעם ב כן אפשר לעשות משהו אקסטרים אם רוצים, כמו עדשה וכו. בלי שיפורים קיצוניים שיהרסו את הנסיעת כביש.
על רוב השאלות כבר ענו לך ( ניתוק מוט מייצב זה גם נוחות בשטח, לא רק עבירות), רוצה רק להזכיר שזאת תקופה מעולה לקנייה. למכירה - פחות.
נשמע שאני מכוון לטיולים כמו שלך אז טוב לדעת שהגלדיאטור לא מתרגש, תמיד עדיף להשאר בגבול היכולת של הרכב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני חוזר ומדגיש שבארץ בגלדיאטור לא ניתן לשנות באופן חוקי את מידת הצמיגים. להבדיל, ברנגלר דגמי ה- JL ניתן באופן חוקי לשנות מידת הצמיגים ל-35 ובכלל יש את הרנגלר רוביקון עם חבילת אקסטרים ריקון שמגיע כסטוק מהמפעל עם צמיגי 35.
התוצאה של זה אצלנו בארץ היא שמבחינת העבירות היכולת הנחותה יותר של הגלדאטור הופכת ליותר נחותה בגלל חוסר האפשרות להגדיל מידת הצמיגים
לחובב הטיולים, גם הקשים, גלדיאטור רוביקון מוגבה על 35-37 הוא כנראה ה-Jeep הטוב ביותר אי פעם.
חוזר לשרשור הזה אחרי חודש וחצי של בדיקת עבירות של מרכבה 3 בדיונות ושטח בנוי אי שם בדרום…
ברלי יכול לפרט לנמק ולהסביר? בלהט השרשור פספסתי את ההודעה הזו …
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה די פשוט,
האוטו מגיע מוכן, נעילות, יחס העברה, גובה, חוזק מכלולים וכו'
שים עליו צמיג נורמלי ויאללה לשטח + מבנה הטנדר מאפשר לקחת לא מעט ציוד.
באותה נשימה אולי שווה לחפש פורד רפטור.
לדעתי החיסרון היחיד של הכלים האלו הן העלויות, שלהם והנלוות להם.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
ציינת בהודעה המקורית שאתם משלבים טיולים רגליים.
האם מישהו מבעלי ה JL כאן יכול לספר האם הם משאירים את הג׳יפ שלהם בר בשטח בזמן טיול רגלי במדבר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שולץ האיום
28-01-24, 08:44
משאירים את אחד החברים העצלנים יותר לשמור.
וזה לא קשור רק jeep, באיזורים האלה יכולים להעלים הכל.
התקופה הזאת מתאפיינת בחוסר משילות מורגשת במיוחד, למרות ואולי בחסות המלחמה.
בהתחלה לא היו גניבות בכלל, ואז הם חזרו, צריכים להתפרנס.
חייב לציין שיש לאחרונה שיפור רב בהגנה של חברות המיגון (איתורן, פוינטר), הם מצליחים למנוע גניבות רבות עוד בחנייה.
כנראה בגלל הרכיבים האחרונים שלהם שמתקינים ללקוחות.
למרות המשבש, הם מצליחים .
אם יש לבעלים מודעות לעניין הגניבות (יש הרבה שלא, לא מחוברים לכלום), והוא מוסיף איזה ניתוק מוסתר, או ברזלים, הוא מוריד לדעתי את סיכויי ההצלחה שלהם בעשרות אחוזים.
ואז אפשר לישון בשקט.
הם רגילים לגנוב ב 3 דקות, לא הגיעו להשקיע. בד״כ.
היי ORT!
אין ספק שגלדיאטור הוא רכב מסעות מהמם, ברמת עבירות מעל לכל טנדר(או לנד קרוזר, למשל).
יכול להיות שהגלדיאטור ממתין לך אצל ג'וי בירן, אגדת 4X4 מקומית (הוא שונא כשאני קורא לו "ג'יפאי"...)...
ג'וי מוכר את הגלדיאטור הפרטי שלו, 2022 עם 35,000 ק"מ, במצב מעולה ומשופר בטוב טעם:
מתלים, גג ברזנט נפתח, קשת אחורית ומגירות, כל מה שצריך ואף יותר.
145837
אתה מוזמן ליצור איתו קשר ב 52-887-5090.
אולי זה מפגש מצוין לשניכם?
אם מישהו אחר כאן מכיר לקוח פוטנציאלי, קדימה, להפיץ את הבשורה
אין לי מושג...
דבר איתו ישירות, 0528-875090
נכנס לנעליו של ברלי….
עם 37״ הוא עובר כמעט הכל, מבלי שזוויות הבטן והנטישה יגבילו, ולהבדיל מהרנגלר יש מספיק מקום לציוד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי כיום עדיין לא ניתן חוקית להרכיב על הגלדיאטור צמיגי 37 או אפילו 35.
אבל יש תקווה - בארה"ב יש כבר מהדורות סדרתיות מהיצרן שכבר משופרות על ידי היצרן בשיתוף יצרן/ סדנת AEV - מאמין שניתן לייבא ביבוא אישי או מקביל אחד כזה
https://www.linkedin.com/pulse/upfit-aev-packages-available-new-2024-jeep-gladiator-antonio-pedini?trk=article-ssr-frontend-pulse_more-articles_related-content-card
https://www.motor1.com/news/686402/2024-jeep-gladiator-debuts-grille-aev-pack/
היי ORT!
אין ספק שגלדיאטור הוא רכב מסעות מהמם, ברמת עבירות מעל לכל טנדר(או לנד קרוזר, למשל).
יכול להיות שהגלדיאטור ממתין לך אצל ג'וי בירן, אגדת 4X4 מקומית (הוא שונא כשאני קורא לו "ג'יפאי"...)...
ג'וי מוכר את הגלדיאטור הפרטי שלו, 2022 עם 35,000 ק"מ, במצב מעולה ומשופר בטוב טעם:
מתלים, גג ברזנט נפתח, קשת אחורית ומגירות, כל מה שצריך ואף יותר.
145837
אתה מוזמן ליצור איתו קשר ב 52-887-5090.
אולי זה מפגש מצוין לשניכם?
אם מישהו אחר כאן מכיר לקוח פוטנציאלי, קדימה, להפיץ את הבשורה
זה שג׳וי בחר בו כבר אומר לי שאני בכיוון הנכון [emoji6] תודה רמי אני אתקשר לגוי בסופ״ש
נכנס לנעליו של ברלי….
עם 37״ הוא עובר כמעט הכל, מבלי שזוויות הבטן והנטישה יגבילו, ולהבדיל מהרנגלר יש מספיק מקום לציוד.
הבנתי שעבור גלגלי 37 צריך לשנות יחסי העברה והמקסימום שאפשר בלי שינויים קיצוניים זה 35.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.