ישי ש
12-10-23, 10:54
אני כרגע יוצא לטיולי שטח עם קאיה ספורטאז' דור 1 2002 (ג'יפ אמיתי).
שוקל להחליפו. התקציב זעום. (לנדקרוזר יקר, סוזוקי לדגמין השונים קטן)
כרגע אני שוקל רקסטון או טראקן. שניהם מדגמים ישנים
דרישות הכרחיות :
הלוך כח
אוטומטי
גודל
תחזוקה סבירה ( זמינות חלקים, עלות טפולים)
עדיפות לבנזין, אך אין זה הכרחי.
הדגש על יכולות שטח. נוחות בכביש ואבזור מפונפן נחמד שיהיו, אך שקול זה בעדיפות פחותה.
הטיולים במנעד קל עד קשה, ללא טיולי שבירה.
קבלתי חוות דעת שלילית בנושא תקלות בטרקאן, אך אני אוסף חוות דעת נוספות.
את הרקסטון איני מכיר. אשמח לקבל חוות דעת עליו, ואם ניתן – השוואתו לקאיה.
גלוי נאות – יש לי ג'יפ משנת 1986 (סמוראי, CJ, סופה, קאיה ספורטאז') כך שאני מכיר את היתרונות ואת החסרונות של לוקרים אוטומטיים/ידניים, את יכולת הבלימה ב LOW של סופה וכיו"ב.
תודה
ישי
שוקל להחליפו. התקציב זעום. (לנדקרוזר יקר, סוזוקי לדגמין השונים קטן)
כרגע אני שוקל רקסטון או טראקן. שניהם מדגמים ישנים
דרישות הכרחיות :
הלוך כח
אוטומטי
גודל
תחזוקה סבירה ( זמינות חלקים, עלות טפולים)
עדיפות לבנזין, אך אין זה הכרחי.
הדגש על יכולות שטח. נוחות בכביש ואבזור מפונפן נחמד שיהיו, אך שקול זה בעדיפות פחותה.
הטיולים במנעד קל עד קשה, ללא טיולי שבירה.
קבלתי חוות דעת שלילית בנושא תקלות בטרקאן, אך אני אוסף חוות דעת נוספות.
את הרקסטון איני מכיר. אשמח לקבל חוות דעת עליו, ואם ניתן – השוואתו לקאיה.
גלוי נאות – יש לי ג'יפ משנת 1986 (סמוראי, CJ, סופה, קאיה ספורטאז') כך שאני מכיר את היתרונות ואת החסרונות של לוקרים אוטומטיים/ידניים, את יכולת הבלימה ב LOW של סופה וכיו"ב.
תודה
ישי