צפייה בגרסה מלאה : גרנד ויטרה 1998 - 2005 בעד ונגד
שלום לכולם,
אני המון זמן מתעניין בסוזוקי ויטרה(עד שנתון 1997) וגרנד ויטרה (עד שנתון 2005) .
מכיוון שהיתה בבעלותי ויטרה ברזנט , אשמח לשמוע דעות של בעד ונגד דווקא על הגרנד ויטרה ארוכה בלבד , לא XL7 .
נניח מנוע 2000 בנזין (את ה1600 אני מכיר) , איך הוא מבחינת אמינות? האם יש שם טיימינג רצועה או שרשרת ? מחלות שצריך לשים לב אליהן ?
יש נקודות תורפה במרכב? חלודות אופייניות לדגם ?
זה הזמן לשפוך את שעל ליבכם .
תודה
אני החזקתי גראנד ויטרה במשך שנתיים, שנת 98 מנוע 2000.
מנוע סה"כ די אמין, שרשרת טיימינג, גם הגיר נחשב סהכ לחסון.
כל השאר דרעק.
דיפ' קדמי מאלומיניום שנוטה להתבקע.
טרנספר עם LOW מעפן ביחס 1:1.8
מערכת מתלים קדמית מוגבלת כמו בכל IFS אבל לדעתי גם פחות עמידה ולא בעלת ביצועים עדיפים על מוטות פיתול.
מתלה אחורי מצויין.
מידת צמיגים 235/60/16 - לא להיט בלשון המעטה.
בכללי האוטו היה מאוד פריך וחזר כמעט מכל טיול עם נזק כזה או אחר.
דגם די יחודי מבחינת מכלולים ולכן חלקי חילוף קשים להשגה וגם די יקרים.
באותו מחיר תוכל לקנות כל SUV יפני אחר שבמצבו הסטנדרטי יהי יותר עביר משמעותית (אח"כ עברתי לפאג'רו Q שהיה מעולה).
אני החזקתי גראנד ויטרה במשך שנתיים, שנת 98 מנוע 2000.
מנוע סה"כ די אמין, שרשרת טיימינג, גם הגיר נחשב סהכ לחסון.
כל השאר דרעק.
דיפ' קדמי מאלומיניום שנוטה להתבקע.
טרנספר עם LOW מעפן ביחס 1:1.8
מערכת מתלים קדמית מוגבלת כמו בכל IFS אבל לדעתי גם פחות עמידה ולא בעלת ביצועים עדיפים על מוטות פיתול.
מתלה אחורי מצויין.
מידת צמיגים 235/60/16 - לא להיט בלשון המעטה.
בכללי האוטו היה מאוד פריך וחזר כמעט מכל טיול עם נזק כזה או אחר.
דגם די יחודי מבחינת מכלולים ולכן חלקי חילוף קשים להשגה וגם די יקרים.
באותו מחיר תוכל לקנות כל SUV יפני אחר שבמצבו הסטנדרטי יהי יותר עביר משמעותית (אח"כ עברתי לפאג'רו Q שהיה מעולה).
צחי , תודה רבה על המענה .
האם כל מה שרשמת עלול להגביל אותי בתור אחד שלא מתכנן לטייל בשיפועים / מעלות קשוחים ?
95% מהזמן ישייט בכבישים בין עירוניים, קצת מעלות קלים, קפה , ארוחה בטבע. הוא יהיה דיילי .
אני לא יודע מה ההגדרה שלך לטיולים קשים.
אני מטייל הטיולים מדבר רגילים, לפעמים יש עליות, לפעמים ירידות. לא נוסע לטפס על סלעים במיוחד.
לדעתי ותיכף יהיו כמה שיחלקו עלי, תחפש אוטו אחר.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יש לי גרנד ויטרה ארוכה. מכיוון שאצלי זה מנוע דיזל,
לא יודע לתת חוו"ד אישית על אמינות מנוע בנזין.
הגיר שלי הוא ידני. לא הייתה לי בו שום תקלה
וכן לטרנספר.
ברבות השנים, שיפרתי אותו בכל אספקט אפשרי.
אבל גם כשהיה עוד במצב בסיסי, הוא היה בסדר גמור.
(עליתי את מעלה יאיר ללא דרמות)
מניסיון, כדאי להחליף את מיגון מכל הדלק.
המקורי הוא פח דק שלא ממש מגן.
לי היו שתי גרנד ויטרה ארוכות.
אחת אוטומטית ואחת ידנית.
לגרנד ויטרה יש שוק שיפורים גדול, נעילות הגבוהות כולל משולשים יחסי העברה לטרנספר ולסרנים.
הגרנד הידנית מרגישה הרבה יותר חיה לעומת האוטומת, מרגיש כאילו הגיר האוטמטית מסרס את הרכב.
לגבי עלויות חלקים לא חושב שיש הבדל גדול לעומת כל רכב יפני אחר.
אני מאוד ממליץ על הגרנד ויטרה, חולק על צחי הגרנד הידנית שירתה אותי מעל 6 שנים ועשרות טיולים ללא בעיות מיוחדות, מה שכן הרכב היה מטופל ברמה גבוה..
ממליץ לך לנסות למצוא גרנד ארוכה ידנית.
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.