צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לפני רכישת פורסטר (נגזר)
היי סובארואידים,
אני מנסה להתלבש על השרשור הזה.
החלטתי לעשות את הקפיצה הגורלית, מהדיסקו הישן לפורסטר...
לא, אל תטחנו לי את המוח, אני יודע הכול אבל בימים כמו היום, אי אפשר לעשות מהחלפה כזו משהו דרמטי יותר מדי...
נתקלתי במודעה פורסטר 2017, 156,000 ק"מ, 70,000 שקלים. יד 2. סוחר.
הנסועה שלי נמוכה מאוד, פחות מ 10,000 ק"מ לשנה. כלומר יעברו 6-7 שנים עד שאגיע ל 210-220 אלף ק"מ.
עד כמה אני צריך להיות מוטרד מה-156000KM?
כמה קילומטרים של נסיעה שקטה אמורים להיות לי, בהנחה שהאוטו יימצא מצוין, ואני לא מתכוון לעשות איתו שום שטח תובעני, גם לא להגביה ?
אצלי מי בודקים אוטו כזה באזור המרכז?
וכן, כשאמצא פורסטר ראוי, אחפש לקוח שיגיע לו לקנות את הדיסקו...
שלום.
כבעל פורסטר דור 3
יכול להגיד שבדיקה טובה מתחת לגחון של נזילות. בעיקר המנוע מחזיק טוב אני על כמעט 250 אקמ .
156 אקמ זה די הרבה לרכב בגיל הזה. לבדוק מתי החליפו שמן גיר ולהחליף. אם לא עשו .
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
היי Joniar,
אני שמח לשמוע שב-250,000 אתה מבסוט מהאוטו...
יש עוד רכב 2017 עם 105,000 ק"מ, אבל הוא כבר עולה 90,000 שקלים.
לא בא לי לעלות לכזה תקציב. מה עוד שאם מתחשב בנסועה הצפויה שלי,
יש לי עוד 7-8 שנים להגיע ל-250 שלך... ואז להמשיך עוד.
האם אתה גר באזור המרכז? אם כן, הייתי שמח לקפוץ להציץ באוטו שלך.
האם הוא סטנדרטי, או שעשית הגבהות?
אני פתאום מוצא 2016 עם 107,000 ק"מ באותו מחיר (70), זה בטוח רכב טוב יותר, למרות שהוא שחור...
יש הרבה בשוק
הרכב שלי די סטנדרטי ואפילו מונמך החלפתי לבולמי קיאבה בלי להחליף קפיצים.
זה משו שקורה כשהבולם מתעייף בולם חדש מהחברה יחיד מקורי עולה 1500 בערך אולי יותר .
זה קורה לרוב הרכבים. מחליפים בולמים וקפיצים .
אני בצפון. לפעמים מגיע למרכז
אשמח לאפשר לך לנסוע בו :)
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
ובעיני.. למה סוחר?
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
רמי-לא צריכה להיות בעיה גדולה מדי למצוא פורסטר עם קמ נמוך משמעותית, אני הייתי מאוד משתדל להישאר מתחת ל100,000 קמ
המנועים מחזיקים יפה מאוד.
מי שלא אנסו אותו בשטח ולא התחמם ולא שיגעו אותו עם גז וכו', לא הייתי דואג.
לק"מ גבוה יש משמעויות אחרות בשאר מכלולי הרכב.
הגיר הוא נבלה ידועה וחשוב לוודא שהוא תקין. יש אחריות מורחבת לגיר ונספחיו ל-10 שנים ו-160,000 ק"מ. לכן כדאי שהרכב יהיה עם ק"מ נמוך מזה כדי שתוכל לסדר אותו על חשבון סובארו.
מעבר לזה, אוטו זה לא רק מנוע וגיר ועוד מכלולים מתבלים ומתעייפים וסובארו מודרנית היא רכב שחלקיו יקרים ולא תמיד זמינים בסמל"ת (תשאל מאיפה אני יודע).
תודה על התגובות!
ברור לי שאוטו זה יותר ממנוע (בחייך...), אבל זו גם אינדיקציה לגבי שאר המכלולים.
אקפוץ מחר לראות את ה-2016 , למרות שהוא שחור.
נהגתי בהרבה פורסטרים אבל כולם היו חדשים מהניילון, חשוב לי לדעת איך הוא מזדקן.
ממש לא נראה לי לקנות אוטו עם מעל 160 ק"מ. האם זו הרחבת יבואן אוטומטית, לכל מה שנכנס בהגדרת השנתון והמרחק?
כן.
כל סובארו עד גיל 10 ו-160,000 ק"מ זכאית להרחבת אחריות אוטומטית על הגיר ומכלוליו ההיקפיים. כמובן שזה לא סתם ככה מנדיבות ורצון טוב - היו בעיות ותקלות - הרי זה גיר רציף, המצאה מחורבנת מאין כמותה (אולי רק גיר רובוטי כפול מצמדים הוא פטנט גרוע יותר מגיר רציף)
אצלנו נדלקה נורת תקלה בגיר והוחלף "מוח גיר" - תיקון שללא האחריות היה מגיע קרוב לעשיריה.
תראה, אני רגיל למכוניות עם ק"מ גבוה. לא תמיד זה אומר שתסבול מריבוי תקלות. ראה את הפוקוס שלי כדוגמה. אחרי 340,000 ק"מ האמינות עדיין מוחלטת.
בגדול, סובארו רכב מאוד איכותי וסתם ק"מ גבוה בשימוש רגיל ומתון לא אמור להשפיע יותר מדי ברכב שתוחזק היטב. אבל...
יש כל מיני חלקים שאם פתאום מתים ואין לסמל"ת בארץ בכלל ולך תמצא (או שתזמין מחו"ל ותמתין שיגיע, סטייל רכב אספנות). ה-XV 2013 הקודמת אצלנו הושבתה לחמישה ימים שלמים במרכז שירות מורשה סובארו כי לא מצאו בישראל חלק קטן וזול אבל קריטי - מקלט לאימובילייזר (הרכב לא הניע וכשכן הניע, כבה אחרי שנייה-שתיים. נאלצתי לגרור אותו ברצועה עם רכב אחר במסוף הגבול מעקבה לישראל). זה היה מעצבן ברמה שנאלצתי להפעיל קשרים בסמל"ת וגם שם כבר לא ידעו מה לעשות, עד שנמצא חלק מפירוק - בגלל שמדובר ברכב שבד"כ אמין ולא מאוד ישן, הוא נדיר גם בפירוקיות.
אין לי שום טענות למוסך אלא רק ליבואן - קח בחשבון.
ובכל זאת שדרגנו מסובארו לסובארו, רק חדשה יותר. זה אומר משהו על שביעות הרצון מהרכב (המעולה).
מדבר אחד אני כן יכול להזהיר אותך וזה לא קשור לק"מ - תימנע מאקזמפלרים שעשו שטח. קל להעלות על הליפט ולבדוק את הגחון - ולמצוא עדויות וצלקות.
זה לא סוד וכל בעל סובארו עם קצת הבנה מכנית יסכים איתי - זה לא באמת רכב שמיועד לשטח.
יש לו יכולות, לפעמים ממש מפתיעות, אבל זה פרייבט מוגבה ולא יותר. הוא לא בנוי מסיבי מספיק ולהסטוריית שטח עשירה יש השלכות כבדות.
כמובן שהגרעין הקשה של חובבי סובארו כמו רוסלן ושות' לא יסכימו איתי. הם והכלים ההיפר-משופרים שלהם (מדורות קודמים, עם גיר פלנטרי, שזה הבדל תהומי) הם ממש לא דוגמה.
- - - Updated - - -
כמעט שכחתי - זה חשוב: הרחבת האחריות לגיר היא לדגמים שעד 2018 כולל.
דרור, תודה.
הסיבה שאני רוצה פורסטר היא שלצערי הרב, אני כבר לא עושה שטח עם הדיסקו - אני כבר לא זוכר מתי שילבתי LOW, למעט כדי להדגים לחבר. הוא גם אמין לי מאוד, אבל נמאס לי מטסטים דו שנתיים, נמאס לי לחשוב מתי אחטוף כאפה מהמנוע או הגיר... אתה מכיר את הכלים העתיקים האלה.
מכאן שגם הסובארו יעשה אצלי מעט מאוד קילומטראז' כביש, ושום דבר שאינו מסובך יותר משביל נינוח.
אני גם לא חושב שאגביה אותו, אני רוצה לשמור את המתלים שלו נוחים ומאוזנים בול.
תקרא שוב.
לא משנה לי כמה שטח אתה תעשה....
אני רק ממליץ לך למצוא אקזמפלר שלא עשה שטח/עשה כמה שפחות שטח, בידיים הקודמות שלו.
לא רק שחבל שמישהו אחר שבר/עיקם, ואתה תשלם את התיקונים - יש הרבה דברים שהם בבחינת נזק לטווח ארוך.
קבלו עדכון -
עשיתי כרגע סיבוב ב-2016, והוא ממש נחמד.
חששתי שייתן לי תחושה ישנה אבל לא, הוא מרגיש מוצק ורענן,
אחלה אוטו. הגיר הרציף לא כייפי אבל כשאתה נוהג בגישת 'חיסכון דלק', אז הוא פחות מטריד,
הישיבה גבוהה יחסית, מאוד נוח.
בקיצור - אם הוא לא היה בצבע שחור, אולי הייתי מתפתה.
אז אם מישהו כאן מכיר איזו בונבוניירה לבנה/כחולה/ברונזה מודל 16-17 עם ק"מ נמוך ומצב נקי,
אני בהחלט מעוניין.
ואם מישהו כאן מעוניין בחודשים הקרובים בדיסקברי 1998 משומר במצב נדיר,
סטנדרטי כמעט לחלוטין, צמיגי AT חדשים לגמרי, מגירות בבגז'
ותא נוסעים במצב מצוין, דברו איתי. ברגע שאמצא סובארו אעלהכאן מודעה מסודרת,
כרגע זה רק טיזר למי שמחפש
- - - Updated - - -
ודרור, אתה כמובן צודק.
צריך למצוא 'אוטו של זקנה' שנסעה לקניות בסופר וביקורי נכדים פעם בשבועיים
ואוהבת מכוניות לבנות
גם אני לא אוהב שחור. בתנאי ישראל המאובקים זה צבע שתמיד מלוכלך. גם 5 דקות אחרי רחיצה מושקעת.
אבל אני עוד יותר מתעב לבן. בשביל לנסוע באוטו לבן אני לא צריך לקנות אותו - אני פשוט מזמין מונית. בלי כאבי ראש. וגם הוצאה מוכרת.
"מוצק ורענן" זה בהחלט התיאור שמתאים לתחושת הנהיגה והנסיעה בסובארו במצב טוב.
צבע זה הכי משני ברכב משומש. אם האוטו טוב, מטופל בלי דילוגים בק"מ הנכונים עם הסטוריה מסודרת ומתועדת וארבעה צמיגים זהים (חשוב ביותר! לצורך הפעלת אחריות על הגיר אם תיפול במשמרת שלך) - קח אותו.
ובלי קשר - אם דעתי היתה נטרפת עלי והייתי רוצה דיסקו דיזל ישן - האוטו של רמי הוא האחד והיחיד.
אוטו נקי, יפה ומפונק במצב סטוק מהחנות, כזה שלא עבד קשה. שווה ממש.
רמי, את האחוזים תיתן לי אחר כך.
האחוזים על הדיסקו מובטחים לך, כפי שסיכמנו...
גם לי נראה קצת מטופש לוותר על אוטו בגלל צבע, אבל - אני ממש בתחילת החיפוש, לא בוער לי כלום, אני בטוח שאמצא עוד אוטו כזה, שלא יעצבן לי את העיניים בכל בוקר
גם לי נראה קצת מטופש לוותר על אוטו בגלל צבע, אבל - אני ממש בתחילת החיפוש, לא בוער לי כלום, אני בטוח שאמצא עוד אוטו כזה, שלא יעצבן לי את העיניים בכל בוקר
אל דאגה, המטופש לא רק אצלך....
גם אני ויתרתי על חד קרן (פאגרו 2016 קצר ברישיון בעלים קודמים 00 , פחות מ 50K על ספידיומטר, קבלות לטיפולים),
אפילו נסעתי עד לפסגת זאב במחשבה שאולי במפגש הנתונים יכפרו על הצבע השחור, לא קרה !
אפילו שחבר טוב הציע לקנות ולצבוע ללבן.
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.