התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רעידות בבלימה (פיצול מדיון אחר)



הכוכב הכחול
23-04-06, 22:29
שלום לכולם ..

שאלה לי לכם חברי הפורום הנכבדים ...
בלחיצה על הברקס במהירות גבוהה יחסית ( 80/90 בכל זאת סמור .. ),
כל האוטו מתחיל לרעוד כאילו אין מחר,
ולדעתי זה מהברקסים האחוריים.

והשאלה היא מה עושים ?
איזה סוג יש שם ( תוף נכון ?!? ( סמור מודל 97 ))
ומה לעשות לשייף עם נייר זכוכית? להחליף רפידות ?
באיזה שלב הולכים לחריטה ?
ואם כבר טיפול לחידוש ושימור- כדאי להחליף נוזל בלמים ? ( ואם כן איך עושים זאת )?.

עדיין לא פתחתי להסתכל ( קניתי אותו רק היום :mrgreen: )
לכן פתיחה + טיפול 10 יהיה רק ביום שישי ,
ואני רוצה לדעת למה להתכונן ...

תודה לכולם
דניאל

idanw
23-04-06, 22:37
מזל טוב!

איך הגעת למסקנה שזה מהבלמים האחוריים דווקא??
לפני שפותחים בלמים.. אני הייתי בודק חופשים בכל הגלגלים... אצלי היו רעידות בבלימה כתוצאה מחופש במיסב גלגל קדמי...
אם אין חופשים אז יכל ליהיות שהדראם (תוף) יושב עקום..או הדיסק מקדימה...(מקדימה זה יתבטא גם בחופש במייסב..)
אם לא.. אז כנראה שתצטרך חריטה והדבקת רפידות... או החלפתם מקדימה..
בדוק את עובי הרפידות.. יש בספר הרכב את העובי התקין שלהם...
בהצלחה!
עידן

מורי
23-04-06, 23:18
נדיר שויברציות בבלימה נובעות מבלם תוף (אחורי).אני הייתי הולך דווקא על הדיסקים הקדמיים.
לאחר מספר חריטות ,עובי הדיסק דק מדי ומתעוות מהחום שנוצר,דבר הגורם לרעידות.
לגבי חופשים-בדרך כלל הבלימה מבטלת את החופש ולא גורמת לרעידות.כך שלא נראה לי.

* אזהרה: אם אין לך את הידע המתאים,לא מומלץ להתעסק עם הברקסים לבד.

הכוכב הכחול
01-05-06, 00:04
הבעיה נפתרה !

ביום שישי ירדתי לשטח, וכשבאתי לנעול את הלוקרים אז אחד ננעל והשני לא.
לאחר בדיקה הסתבר לי שמה שקרה זה שכל הזמן הזה ( יומיים ) נסעתי עם לוקר אחד פתוח ואחד נעול.
וזה מה שגרם לרעידות, כי היום לאחר נסיעה מהמרכז לחיפה הלוך חזור לא היתה אפילו לא רעידה אחת,
גם כשניסיתי לגרום לו לרעוד
( משחקים באזור מהירויות 70~90 ).

לכן בכל זאת תודה רבה
ושיהיה המשך יום קסום לכולם
דניאל.

-->