PDA

צפייה בגרסה מלאה : הליסינג הבא (היבריד \ פלג-אין)



zivo
16-11-23, 16:42
הליסינג (הרלוונטי) של החברה מאפשר את הרכבים הבאים -

1- קאיה נירו פלוס LX, הייברידי-פלג-אין (תא מטען 367 ליטר) (לפי התא מטען, זה הפלאג-אין)
2- ינדאי קונה פרימיום, פלאג-אין (תא מטען 374 ליטר)
3- טויוטה קורולה סאן , הייבריד (תא מטען 471 ליטר)

מה אומרים? בעד, נגד, מי מכיר?

Asaf-a
16-11-23, 16:50
סדר העדיפויות שלי למרות שנהגתי רק על הקורולה:
2
1
3


Sent from my iPhone using Tapatalk

יואב פולס
17-11-23, 06:51
ראשית בדוק אם הציעו לך יונדאי קונה פלאג אין, ולו בגלל שאין רכב כזה.

רמת גימור 'פרימיום' מגיעה או עם 1.6 ליטר והנעה היברידית 139 כ"ס ו 27 קג"מ או עם מנוע 1.0 ליטר טורבו עם 120 כ"ס ו 20.4 קג"מ.

אם מדובר בהיברידי - זו היתה הבחירה הראשונה שלי.

הקיאה נירו פלוס פלאג אין היא מכונית מעולה, משפחתית מרווחת ושימושית מאוד. החסרון הגדול שלה הוא העיצוב.
היא לא היתה זוכה בתחרות המכוניות היפה ביותר, גם לא במקומות 60 עד 70. אבל היא מעולה.

הקורולה היא כבר עם הדור החמישי של ההנעה ההיברידית של טויוטה, 140 כ"ס, אין נתון מומנט משולב, וגם תא הנוסעים מעט משודרג עם לוח מחוונים דיגיטלי.

אם הקונה היברידית אז קונה, נירו, קורולה.
אם הקונה היא עם 1.0 טורבו, עדיין כנראה אחרי יותר התלבטויוה הייתי בוחר בה. אבל לא נהגתי בגירסה זו.

מבחנים שפרסמתי לקונה ולקורולה:
יונדאי קונה (https://car-pad.co.il/%d7%92%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7% 9d/newkona-2/)
טויוטה קורולה (https://car-pad.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99%d7% 95%d7%aa/corolla2023sense/)

דור אריאל
18-11-23, 08:18
תבדוק באיזה רכב יש גלגל רזרבי,
בנירו אין,
אני לא הייתי לוקח רכב בלי גלגל רזרבי,

Asaf-a
18-11-23, 08:24
בסופו של גלגל ספייר + ג׳ק ומפתח זו החלטה קלה וכמה מאות שקלים חד פעמי.
חבר עם קורולה ליסיניג השקיע 600₪ בגלגל ספייר.
בחלק מהרכבים יש אפילו שקע ריק מוכן לגלגל, למשל בקורולה
ומן הסתם אחכ גם יוכל למכור אותו אם יתאמץ

דור אריאל
18-11-23, 08:36
בסופו של גלגל ספייר + ג׳ק ומפתח זו החלטה קלה וכמה מאות שקלים חד פעמי.
חבר עם קורולה ליסיניג השקיע 600₪ בגלגל ספייר.
ומן הסתם אחכ גם יוכל למכור אותו אם יתאמץ

1. ראיתי שהוא ספר ליטרים, כנראה שחשוב לו תא מטען גדול,
2. יש חלופות טובות גם היברידיות עם רגלגל רזרבי

דרור ברלי
18-11-23, 10:23
עד כמה נושא הגובה ונוחות הכניסה+יציאה קריטי?

כי אם הוא לא קריטי, זורקים לעזאזל את הקרוסאוברים ולוקחים סדאן. אפילו שקוראים לה טויוטה.
עדיין כל סדאן טובה יותר כמכונית מכל קרוסאובר. גם אם קוראים לה טויוטה.


למי שלא הבין - מבין האפשרויות האלה, אני מעדיף קורולה.

לביא
18-11-23, 17:33
לנו היתה טויוטה קורונה היברידית.
הכניסה והיציאה מ/אל האוטו והשפשוף של כל מדרכה בחניה בניצב מבעסים.
לביא

Asaf-a
18-11-23, 19:23
דרור- מילא היית כותב סטיישן או הצ׳בק.
אבל סדאן 4 דלתות? הדלת ה5 זה סופר שימושי, איני רואה סיבה להתפשר על 4 דלתות, זה בעיני אחד החסרונות של טסלה3 ואיוניק6.

zivo
19-11-23, 09:38
תודה למשיבים.
הרשימה, זה מה שיש ומבין אלו צריך לבחור.

נמרוד
19-11-23, 12:11
למי שלא הבין - מבין האפשרויות האלה, אני מעדיף קורולה.

העולם אכן השתנה ב7 לאוקטובר 2023
:)

דרור ברלי
19-11-23, 14:28
דרור- מילא היית כותב סטיישן או הצ׳בק.
אבל סדאן 4 דלתות? הדלת ה5 זה סופר שימושי, איני רואה סיבה להתפשר על 4 דלתות, זה בעיני אחד החסרונות של טסלה3 ואיוניק6.


כי הקורולה סטיישן דווקא צפופה. וההאצ'בק מכוערת.
בוא.... זה טויוטה. לא מחפשים פה ריגושים.

הקורולה סדאן גדולה ומרווחת ובטוחה ועם בגאז' גדול, וגם חסכונית יחסית ואחרי שדרוג יחידת הכוח ההיברידית ל-140 כ"ס היא גם נוסעת לא רע. בקו ישר הכוונה, כן?
כלומר, כמו כל טויוטה על פלטפורמת TNGA היא גם פונה סביר מאוד והמתלים מפתיעים לטובה, אבל בגלל ש"ההגה שלה ריק" (הגדרה של מירי) אז הנאות נהיגה הן לא העניין כאן. וזה בסדר - כי גם האפשרויות האחרות שהועלו כאן הן, אפעס, לא מכונות נהיגה.....


יש כאן ייעוד מסוים. ואם אין דרישה ספציפית לרכב גבוה, ואם כמוני אתם אוהבים תחושה סולידית ונותנים חשיבות שולית לכל מיני מסכים וצעצועים, טויוטה מציעה את החבילה המועדפת. רק לדעתי.

Asaf-a
19-11-23, 14:53
קורולה סטיישן צפופה יותר מקורולה סדאן ? אתה לא מתבלבל עם האוריס סטיישן שצפופה מקורולה סדאן?

(דיון אקדמי, אם איני טועה הפסיקו לשווק קורולה סטיישן)

דרור ברלי
19-11-23, 21:12
לא, לא מתבלבל בכלל.
מה משווקים ומה לא, צריך לבדוק מול טויוטה.
את היאריס לדוגמה, הפסיקו למכור כי היא יקרה מדי וזה חבל כי סוף-סוף הפכה מפח זבל למכונית ראויה. אז עכשיו יש רק יאריס קרוס.

הסטיישן הנוכחית ממותגת כקורולה, לא אוריס. רכב הטכנאים הלאומי. באמת צריך לוודא אם נמכרת לשוק הפרטי או רק לציים.

asafk
19-11-23, 21:47
קורולה סטיישן צפופה יותר מקורולה סדאן ? אתה לא מתבלבל עם האוריס סטיישן שצפופה מקורולה סדאן?

(דיון אקדמי, אם איני טועה הפסיקו לשווק קורולה סטיישן)כן. בדוק.
הסטיישן היא סוג של אוריס מתוחה. באמת מכונית מחורבנת.

אגב יאריס....
כשיש לי בחירה ממה שעומד בחניה בעבודה אני אעדיף את הקורולה בפער ניכר על פני הסטיישן, את היאריס בפער ניכר על הקורולה, ואת ההיילקס על פני היאריס.
(רק טויוטה אצלנו. כך יצא)

אסף.

assafy
19-11-23, 21:47
הסטיישן של טויוטה כיום אכן נקרא קורולה סטיישן אך זה בעצם דור המשך של האוריס סטיישן. מי שמכיר את האוריס יזהה את זה מייד.
לא רכב רע בכלל וגם חסכוני אך לא בדיוק מלהיב. יש לי בבית את האוריס האצ'באק.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Asaf-a
19-11-23, 21:54
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231119/86292a600be9dddf020daa9fac09603f.jpg
מצטער לקלקל אבל המספרים (בסיס גלגלים , רוחב ואורך) פשוט לא תומכים במה שאתם מתארים.

assafy
20-11-23, 08:18
זה דור חדש, הוא לא זהה. אבל אם תבחן את העיצוב הפנימי והחיצוני תראה שהוא ממשיך את הקו של האוריס.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

דרור ברלי
20-11-23, 08:36
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231119/86292a600be9dddf020daa9fac09603f.jpg
מצטער לקלקל אבל המספרים (בסיס גלגלים , רוחב ואורך) פשוט לא תומכים במה שאתם מתארים.



כמו עם השוואות של כוחות סוס וביצועים..... יש נתונים על נייר ויש מציאות.

עירא
20-11-23, 19:52
לא רכב רע בכלל וגם חסכוני אך לא בדיוק מלהיב. יש לי בבית את האוריס האצ'באק.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

לגבי הסטיישן אני לא מסכים,
רכב רע
רע מאוד - מרעיש, לא נח ועוד הרבה צרות

ולגבי הגודל, אני עברתי בזמנו מקורולה רגילה לסטיישן היברידית. בני שהיה בערך בן 10 בזמנו והרכבים שהוא הכיר הם פורד פוקוס ישנה או קורולה רגילה, נכנס למושב האחורי (עדיין עם ניילונים) עובר לאמצע של המושב והמשפט הראשון שלו
״אבא האוטו צפוף״

אלכס ב
21-11-23, 12:18
אני עם הקורולה השניה (סדאן היברידית, ליסינג מהעבודה), את הראשונה (2019) החזרתי עם 120 אק"מ, הנוכחית (2022) כבר עם 70 אלף.
בגדול, אוטו מאכזב ולעיתים מעצבן.

מה מפריע לי בקורולה?
1. אוטו משעמם. אתה נוסע באיילון, רואה את הרכבת ומעדיף לשבת שם. בנסיעות ארוכות מעייף ומרדים.
2. בידוד רעשים לא קיים. מעל 100 קמ"ש צריך להרים את הקול כאשר מדברים בטלפון
3. בגאג' נראה גדול אבל בפועל מעוצב בכל מיני קימורים וזויות שלא מאפשרות שימוש נורמלי, נניח מזוודה ועגלת תינוק, בקושי נכנס.
4. צפצופים של רכב אמריקאי - הדממת את האוטו כשהדלת פתוחה? מצפצף. השארת אורות על ON - מצפצף. ועוד ועוד צפצופים מעצבנים.
5. אם היא עם הצמיגים המקוריים "חוסכי הדלק" - אחיזה נוראית. יותר גרועה מצמיגי MT. אפילו צמיג סיני סביר שאינו "חוסך דלק" משפר את האחיזה וההתנהגות בצורה משמעותית.


בברכה,
אלכס.

דרור ברלי
21-11-23, 12:29
צמיגי ECO או חוסכי דלק, הם אכן זוועת עולם.
לא אוהבים לאחוז.
אבל גם בקטגוריה הזו הסינים יודעים להיות נחותים בהרבה....

ש01
21-11-23, 14:18
אני רק אשים את זה כאן:
היכן מיוצרות המכוניות?

אנחנו כעקרון לא קונים made in turky (כבר שנים, מאז המרמרה. אבל עכשיו זה מתחזק)

-->