PDA

צפייה בגרסה מלאה : (הועבר) עמוד ענן מפות לא יורדות Samsung galaxi tab 4



18-11-23, 06:29
שלום עשיתי למכשיר הטאבלט Samsung galaxi tab 4 חזרה להגדרות יצרן
אחרי שהורדתי את האפליקציה של עמוד ענן המפות לא יורדות
אני כבר שבועיים מול התמיכה של עמוד ענן בהתחלה הם אמרו שיש
לי יותר מידי מכשירים מחוברים ולכן המפות לא יורדות אבל הם הסכימו לשחרר
את זה .למרות זאת המפות לא יורדות
כאשר נכנסים לגדורות של עמוד ענן לא רואים את החיבור למייל שלי רק של השם משתמש
לטענת התמיכה צריך לראות את המייל (במכשירים אחרים אכן רואים את המייל)
בדקתי את המייל בטאבלט הכול תקין
אולי משהו יודע אייך אפשר להכניס את המייל לעמוד ענן.

או שבכלל הבעיה בתמיכה שלא פתחה כראוי את האפשרות להורדה נוספת של המפות
אשמח לעזרה

erezgur
18-11-23, 06:55
בהמשך לשאלות מהתמיכה - כאשר אתה לוחץ על תפריט, למעלה מופיע ציור של פרופיל עם שם משתמש ללא כתובת מייל? אתה בטוח שהזנת את פרטי החשבון שלך נכון ולא פתחת בטעות חשבנוןנוסף? האם הזנת את מספר הטלפון או מאוחרת דוא"ל וסיסמא?

האם יש לך רשת (מחובר ל ויפי)?

נסה למחוק דאטה מהגדרות המכשיר-יישומים-עמוד ענן, או להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש כאשר אתה מחובר לרשת ומזין את פרטי החשבון נכון.

עוד שאלה טפשית - איך אתה בודק שחברות לך מפות? המתנת מספיק זמן שירדו? בדקת אם מתחילות לרדת?
איזו גרסת אנדרואיד?

נ.ב., העברתי את ההודעה שלך לפורום המתאים, זה ממש לא אוף-טופיק אם יש פרטים ייעודי לשאלות כאלו...

נכתב מהנייד

19-11-23, 05:47
בהמשך לשאלות מהתמיכה - כאשר אתה לוחץ על תפריט, למעלה מופיע ציור של פרופיל עם שם משתמש ללא כתובת מייל? אתה בטוח שהזנת את פרטי החשבון שלך נכון ולא פתחת בטעות חשבנוןנוסף? האם הזנת את מספר הטלפון או מאוחרת דוא"ל וסיסמא?
למעלה לא מופיע תמונת פרופיל ההגדרות נמצאות למטה בצד שמאל עם הסימן של עמוד ענן
פרטי החשבון הוזנו שם משתמש וסיסמא ונכנסתי לחשבון / לא פתחתי חשבון נוסף אין מקום להזין מס טלפון

האם יש לך רשת (מחובר ל ויפי)ג€‹ כן מחובר לוואי פאי

נסה למחוק דאטה מהגדרות המכשיר-יישומים-עמוד ענן, או להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש כאשר אתה מחובר לרשת ומזין את פרטי החשבון נכון.צג€‹ כול התיקיות והאפליקציות נמחקות כאשר עושים חזרה להגדרות חצרן

עוד שאלה טפשית - איך אתה בודק שחברות לך מפות? המתנת מספיק זמן שירדו? בדקת אם מתחילות לרדת?
איזו גרסת אנדרואיד?
ג€‹גירסת האנדרואיד 5.0.2 /השארתי את המפות פתוחות הרבה זמן הן לא יורדות /מצב שביל נט הוא מפות לרכישה ולא במצב נרכש.

נ.ב., העברתי את ההודעה שלך לפורום המתאים, זה ממש לא אוף-טופיק אם יש פרטים ייעודי לשאלות כאלו...
תודה

נכתב מהנייד

ענית מתחת לכול שאלה במודגש

erezgur
19-11-23, 07:56
אנדרואיד 5? אני מניח שיש לך טעות. זו גרסה מלפני הרבה שנים, נדמה לי שעמוד ענן דורש לפחות גרסה 9.

הצעתי לך לנקות דאטה כדי להתחיל מחדש את תהליך ההתקנה של עמוד ענן. ברור שכן שחזור הגדרות יצרן עושה זאת...


נכתב מהנייד

22-11-23, 10:57
אנדרואיד 5? אני מניח שיש לך טעות. זו גרסה מלפני הרבה שנים, נדמה לי שעמוד ענן דורש לפחות גרסה 9.

הצעתי לך לנקות דאטה כדי להתחיל מחדש את תהליך ההתקנה של עמוד ענן. ברור שכן שחזור הגדרות יצרן עושה זאת...


נכתב מהנייד


עדכון חשוב לכול המשתמשים .
לאחר שהצלחתי להגיע ליואב רופא
המערכת החדשה של עמוד ענן מתעדכנת רק על מערכות אנדרואיד 9 ומעלה
כול המערכות הקודמות אם מבצעים מחיקה אי אפשר להעלות את המפות מחדש
שימו לב לכול הוותיקים

erezgur
22-11-23, 15:04
כך זכרתי במעומעם


אנדרואיד 5? אני מניח שיש לך טעות. זו גרסה מלפני הרבה שנים, נדמה לי שעמוד ענן דורש לפחות גרסה 9.
נכתב מהנייד



נכתב מהנייד

-->