צפייה בגרסה מלאה : מתלי עלים לל.ק סדרה 70/ערגול?
RoyiBaum12
29-11-23, 19:57
מחפש עלים קדמיים עם הגבהה.
או המלצה למקום לבצע ערגול,והאם אתם ממליצים על זה.
המשך ערב טוב.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אם תמצא בעל מקצוע שתהיה מרוצה ממנו אל תשכח לרשום.
לא יהיה מנוס מלטפל במתלים המחורבנים של הואן.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני בזמנו, הוספתי עלה בלנדקרוזר 70 עקב "השמנה" של האוטו.
בוצע בחמילבסקי בחולון.
יודעים את העבודה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תחשוב על גומי של תחתונים.
כשהגומי מתעייף ומאבד מהאלסטיות, התחתון נשמט והחריץ מציץ, אתה יכול למתוח את הגומי ולעשות קשר.
זה ימנע את נפילת התחתונים והמבוכה הנלווית, אבל זה לא יהפוך את הגומי לחדש.
אותו דבר לגבי קפיץ עלה...
ערגול של קפיץ ישן זה פשוט לזרוק כסף לפח.
כיום, בארץ, יש רק שתי אפשרויות קפיצים עבור לנדקרוזר סדרה 70.
Efs או ome.
קפיצים, בולמים, נדנדות , u בולטים ובושינגים.
תכין עשיריה ++.
אם אתה רוצה קפיץ ישן מהג׳אנק , אתה מוזמן לקחת בחינם.
בברכה, טושי
RoyiBaum12
29-11-23, 21:06
אני בזמנו, הוספתי עלה בלנדקרוזר 70 עקב "השמנה" של האוטו.
בוצע בחמילבסקי בחולון.
יודעים את העבודה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalkהיי לביא,קדמי או אחורי?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
RoyiBaum12
29-11-23, 21:07
תחשוב על גומי של תחתונים.
כשהגומי מתעייף ומאבד מהאלסטיות, התחתון נשמט והחריץ מציץ, אתה יכול למתוח את הגומי ולעשות קשר.
זה ימנע את נפילת התחתונים והמבוכה הנלווית, אבל זה לא יהפוך את הגומי לחדש.
אותו דבר לגבי קפיץ עלה...
ערגול של קפיץ ישן זה פשוט לזרוק כסף לפח.
כיום, בארץ, יש רק שתי אפשרויות קפיצים עבור לנדקרוזר סדרה 70.
Efs או ome.
קפיצים, בולמים, נדנדות , u בולטים ובושינגים.
תכין עשיריה ++.
אם אתה רוצה קפיץ ישן מהג׳אנק , אתה מוזמן לקחת בחינם.
בברכה, טושיהיי טושי כיום אני עם efs.
האחוריים נגיד נראים תקינים לחלוטין ואחורה אכן יושב גבוהה ויפה.
שולח לך הודעה בפרטי[emoji2937]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
RoyiBaum12
29-11-23, 21:14
אם תמצא בעל מקצוע שתהיה מרוצה ממנו אל תשכח לרשום.
לא יהיה מנוס מלטפל במתלים המחורבנים של הואן.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk[emoji108]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
ניסיתי לפני הרבה זמן ערגול לקפיצים של ה 75
לא עזר הרבה, מהר יחסית הרכב שקע חזרה
בהמשך התחילו להיסדק ולהישבר עלים
החלפתי את כל הסט ומאז יש שקט...
RoyiBaum12
29-11-23, 21:31
ניסיתי לפני הרבה זמן ערגול לקפיצים של ה 75
לא עזר הרבה, מהר יחסית הרכב שקע חזרה
בהמשך התחילו להיסדק ולהישבר עלים
החלפתי את כל הסט ומאז יש שקט...פיקס, נראה לי הבנתי מה הכיוון הנכון.
קדמיים או אחוריים?
משמעותי לדעתי בהבדל,אני עם 73
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
היי לביא,קדמי או אחורי?
Sent from my SM-S908E using Tapatalkאחורי
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תחשוב על גומי של תחתונים.
כשהגומי מתעייף ומאבד מהאלסטיות, התחתון נשמט והחריץ מציץ, אתה יכול למתוח את הגומי ולעשות קשר.
זה ימנע את נפילת התחתונים והמבוכה הנלווית, אבל זה לא יהפוך את הגומי לחדש.
אותו דבר לגבי קפיץ עלה...
ערגול של קפיץ ישן זה פשוט לזרוק כסף לפח.
בברכה, טושי
לשרשור ציטוטים לפנתאון
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
פיקס, נראה לי הבנתי מה הכיוון הנכון.
קדמיים או אחוריים?
משמעותי לדעתי בהבדל,אני עם 73
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אצלי היה אחוריים
אכן יש הבדל, גם בין ה 75 ל 73, אבל כמו שטושי כתב, חבל על ההשקעה בערגול לקפיצים ישנים
RoyiBaum12
30-11-23, 11:09
אצלי היה אחוריים
אכן יש הבדל, גם בין ה 75 ל 73, אבל כמו שטושי כתב, חבל על ההשקעה בערגול לקפיצים ישניםתודה!
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תחשוב על גומי של תחתונים.
כשהגומי מתעייף ומאבד מהאלסטיות, התחתון נשמט והחריץ מציץ, אתה יכול למתוח את הגומי ולעשות קשר.
זה ימנע את נפילת התחתונים והמבוכה הנלווית, אבל זה לא יהפוך את הגומי לחדש.
אותו דבר לגבי קפיץ עלה...
ערגול של קפיץ ישן זה פשוט לזרוק כסף לפח.
כיום, בארץ, יש רק שתי אפשרויות קפיצים עבור לנדקרוזר סדרה 70.
Efs או ome.
קפיצים, בולמים, נדנדות , u בולטים ובושינגים.
תכין עשיריה ++.
אם אתה רוצה קפיץ ישן מהג׳אנק , אתה מוזמן לקחת בחינם.
בברכה, טושי
זה אחד התיאורים המדויקים ביותר שקראתי לאחרונה!!.
בנוסף מצחיק ושנון :-)
יואב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.