התחברות

צפייה בגרסה מלאה : 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?



BenoMosko
11-12-23, 09:49
היי,
מי הרכבים שנשארו עם הנתונים הללו בהווה עם שנתונים של 2023-2024.
רק ג'ימני, ברונקו ורנגלר?

בנוסף מה התכניות לעתיד רכבי השטח? האם כולם יעבור למתלים בודדים בסופו של דבר? האם כולם יעברו לשלדה אחודה?
מה העתיד צופה לנו לפי חדשות עולם הרכב?

תודה.

מוטי ג.
11-12-23, 09:51
לברונקו מתלה נפרד מקדימה.
שכחת מרצדס ג'י וחלק מהפולסייז.


Sent from my SM-N986B using Tapatalk

BenoMosko
11-12-23, 09:54
לברונקו מתלה נפרד מקדימה.
שכחת מרצדס ג'י וחלק מהפולסייז.


Sent from my SM-N986B using Tapatalk


גם ברונקו עברו למשולב, IFS מקדימה וסרן חי מאחורה?
סיוט.

נכון מרצדס נשארו נאמנים.
פולסייז הכוונה לטנדרים? גם הם כבר עוברים למשולב רובם, לא?

סולי
11-12-23, 10:02
לא מומחה לתקינה הישראלית אבל ה70 החדש נראה לי מתכונן לעלייה..

קיבל לאחרונה את רכבת הכח המוכרת מהשוק הישראלי.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

BenoMosko
11-12-23, 10:08
לא מומחה לתקינה הישראלית אבל ה70 החדש נראה לי מתכונן לעלייה..

קיבל לאחרונה את רכבת הכח המוכרת מהשוק הישראלי.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


?מה?

סולי
11-12-23, 10:20
מה מה.. חדשות ישנות..

https://youtu.be/VFHm6KdN6ac?si=55Ojcmm7fEGKeead

אפילו רוני אבל 4ציל...


https://youtu.be/vBq41s7AsJU?si=xxqu3ke_jtii5Hph



Sent from my SM-G781B using Tapatalk

assafy
11-12-23, 10:32
יש גם את האינאוס גרנדיר.


Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

סולי
11-12-23, 10:37
טויוטה אגדית, 2 סרנים, 4 סלילים, מנוע מוכר גיר אוט' שהשוק הישראלי לא יכול בלעדיו... אין כאן פוטנציאל ללהיט מכירות?
או לכל הפחות שחקן קשוח נוסף.. אחרי הגימיני והרנגלר...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

דרור ברלי
11-12-23, 10:48
גם מרצדס G כבר עבר למתלה נפרד מקדימה.


מה נשאר בעולם הג'יפים/SUV?

רנגלר לדגמיו
ג'ימני
טויוטה סדרה 70
אינאוס גרנדיר

דרור ברלי
11-12-23, 10:53
טויוטה אגדית, 2 סרנים, 4 סלילים, מנוע מוכר גיר אוט' שהשוק הישראלי לא יכול בלעדיו... אין כאן פוטנציאל ללהיט מכירות?
או לכל הפחות שחקן קשוח נוסף.. אחרי הגימיני והרנגלר...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


זה רכב של פעם והוא יקר לייצור - וגם יקר לרכישה בכל מקום שבו הוא משווק.
ולכן לא יהיה להיט - כי יעלה בישראל המון כסף. ממש המון.
אני מהמר על חצי מיליון שקל לפחות.
ימכור יחידות בודדות בשנה למשוגעים לדבר שיכולים לשלם.
אולי לשוק מוסדי. גם שם המחיר יפריע.


אלה סכומים שבישראל, הלקוח שיש לו סכומים כאלה בכיס, מחפש משהו מאובזר ומפנק ומצוייץ, ולא רכב עבודה ספרטני וקשוח שירגיש לו כמו משאית גסה משנות ה-80. כשאתה מדבר עם לקוחות של רכבי יוקרה אתה מבין שהם חושבים אחרת ממך וממני. הם מפונקים ויש להם דרישות.

סולי
11-12-23, 10:55
גם עשירים מחפשים צעצועים... והיי יש 2 usb c ומראות חשמליות!

בכל אופן אם יוחלט לייבא אותנו אלו חדשות טובות לגיפאי שחושב קדימה (:

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

דרור ברלי
11-12-23, 11:02
נכון, יש לו גם מזגן....
ואפילו כיסוי פלסטיק לריצפה....

בוא, החלומות שלנו הם הסיוטים של לקוח היוקרה.
בחיאת, אלה אנשים שאין להם בעיה לשלם כל סכום, אבל הם מצפים לתמורה.
והתמורה אצלם זה לא חוזק הסרן ולא יחס ההעברה ב-LOW ולא קוטר הצמיגים, אלא רשימת האיבזור היוקרתי.
הם מתלוננים אם לכסא אין מספיק זכרונות, אם יש איוושה של רעש רוח מהגג ב-140 קמ"ש או שהרזולוציה של המצלמת 360 מעלות לא חדה מספיק.

אלה אנשים שמתלוננים שרנגלר וברונקו הם "משאיות" ו"חרא בכביש".
טויוטה סדרה 70 תיתן להם?.....

BenoMosko
11-12-23, 16:43
לא זוכר איפה שמעתי שהתוכניות לעתיד רכבי השטח הם מנוע חשמלי נפרד לכל גלגל.

בכך כפי שנשמע לא יהיה צורך בדיפרנציאל יותר.

BenoMosko
12-12-23, 09:54
מה מה.. חדשות ישנות..

https://youtu.be/VFHm6KdN6ac?si=55Ojcmm7fEGKeead

אפילו רוני אבל 4ציל...


https://youtu.be/vBq41s7AsJU?si=xxqu3ke_jtii5Hph



Sent from my SM-G781B using Tapatalk


סליחה, פשוט לא ידעתי מה זה 70 החדש, עכשיו אני יודע, תודה!

מה זה 4ציל?

sgill
12-12-23, 10:06
החיקוי הסיני והחיקוי ההודי לרנגלר הם לא עם סרנים חיים מלפנים?

https://stimg.cardekho.com/images/carexteriorimages/930x620/Mahindra/Thar/10745/1697697308167/front-left-side-47.jpg

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/v3-news.motory.com/news/l-1625472329.2324-60e2bd4938ba7.webp

סולי
12-12-23, 10:35
נכון, יש לו גם מזגן....
ואפילו כיסוי פלסטיק לריצפה....

בוא, החלומות שלנו הם הסיוטים של לקוח היוקרה.
בחיאת, אלה אנשים שאין להם בעיה לשלם כל סכום, אבל הם מצפים לתמורה.
והתמורה אצלם זה לא חוזק הסרן ולא יחס ההעברה ב-LOW ולא קוטר הצמיגים, אלא רשימת האיבזור היוקרתי.
הם מתלוננים אם לכסא אין מספיק זכרונות, אם יש איוושה של רעש רוח מהגג ב-140 קמ"ש או שהרזולוציה של המצלמת 360 מעלות לא חדה מספיק.

אלה אנשים שמתלוננים שרנגלר וברונקו הם "משאיות" ו"חרא בכביש".
טויוטה סדרה 70 תיתן להם?.....אתה יורה לעצמך ברגל... לא תוכל להישאר לנצח עם סופהלה... ובסוף הגב יכריע ותאלץ לעבור לסלילים בארבע פינות.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

סולי
12-12-23, 10:36
סליחה, פשוט לא ידעתי מה זה 70 החדש, עכשיו אני יודע, תודה!

מה זה 4ציל?זה לא V8..זה מה שחשוב (;
4 צילינדרים במקום 8 בגירסה הקודמת.
אגב אפשר עדיין להזמין את הגרסה הבכירה..

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

asafk
12-12-23, 12:07
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.

אסף.

סולי
12-12-23, 12:10
מעניין מספיק חכתבה בעמוד השער...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

raanan
12-12-23, 12:22
זה רכב של פעם והוא יקר לייצור - וגם יקר לרכישה בכל מקום שבו הוא משווק.
לא מבין למה טויוטה 70 יקר לייצור ?
בגלל סרן "חי" ?
לא הגיוני שיותר מלנדקרוזר מודרני על שלל המחשבים והמערכות.

אם כבר, מנהלי החשבונות מתמחרים יקר בגלל שאין הרבה מתחרים
ותפיסת פס ייצור שאינו מריץ כמויות בסטנדרט של טויטה

רענן

nirs
12-12-23, 14:58
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.

אסף.

זה כבר נשמע מעניין….


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
12-12-23, 17:49
לא מבין למה טויוטה 70 יקר לייצור ?
בגלל סרן "חי" ?
לא הגיוני שיותר מלנדקרוזר מודרני על שלל המחשבים והמערכות.

אם כבר, מנהלי החשבונות מתמחרים יקר בגלל שאין הרבה מתחרים
ותפיסת פס ייצור שאינו מריץ כמויות בסטנדרט של טויטה

רענן

רשמית, בגלל חומרים ותהליך ייצור שבחלקו ידני.

KOOKE
13-12-23, 00:01
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.

אסף.

אשקרה...גרמת לי לראשונה בחיי לשקול רכישת טויוטה....בעצם בזמנו כשרכשתי את הדיפנדר שקלתי גם סידרה 70 ישנה אבל הדיפנדר קסם לי יותר.

asafk
13-12-23, 00:16
נשאר לשכנע את יוניון בעזרת הנציגים הבכירים שגולשים כאן שכדאי למכור את הדינוזאורים הפרהיסטוריים האלה.

אסף.

ד ו ר ו ן
13-12-23, 01:04
אשקרה...גרמת לי לראשונה בחיי לשקול רכישת טויוטה....בעצם בזמנו כשרכשתי את הדיפנדר שקלתי גם סידרה 70 ישנה אבל הדיפנדר קסם לי יותר.

ב-76 מאחורה תוכל לישון באלכסון.

דרור ברלי
13-12-23, 07:57
החיקוי הסיני והחיקוי ההודי לרנגלר הם לא עם סרנים חיים מלפנים?

https://stimg.cardekho.com/images/carexteriorimages/930x620/Mahindra/Thar/10745/1697697308167/front-left-side-47.jpg

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/v3-news.motory.com/news/l-1625472329.2324-60e2bd4938ba7.webp


לא.
ולגבי הסיני, יש כמה חיקויי רנגלר/ברונקו. זה מביניהם שמכונה TANK 300 מפגין ביצועים יפים ומקבל ביקורות מתפעלות באוסטרליה.

KOOKE
13-12-23, 08:13
ב-76 מאחורה תוכל לישון באלכסון.

אתה לא מעודכן יקירי - עברתי קומה וכעת ישן באוהל גג.

דרור ברלי
13-12-23, 08:38
אתה יורה לעצמך ברגל... לא תוכל להישאר לנצח עם סופהלה... ובסוף הגב יכריע ותאלץ לעבור לסלילים בארבע פינות.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk





אתה יודע שזה חינטרוש.
הדגמים שאנחנו רוצים עדיין עם עלים מאחור. ולא שזה רע. נהפוכו.
מה אכפת לי מה תצורת הקפיץ כל עוד הוא עובד כמו שצריך ונוח.
ואם העלים האחוריים ב-LC70 נותנים נוחות נסיעה ומהלך מתלים שמתקרבים לרוביקון אקספרס שהתרגלתי אליהם, אז שאפו גדול....

350,000 לדגם בסיס קצר?
זה כבר מתחרה ברנגלר ספורט קצר. יקר יותר, נכון. ביצועיסט פחות, לא נורא.
שכנעת אותי, אני רץ לקנות....
ואיך אמא שלי תמיד אומרת? "אם היו לי שלושה וחצי מיליון, אני מיד קונה עשרה".
נראה את יוניון הולכים על זה.

וכמה יעלה 76?.... לא פחות מחצי מיליון. וכל מי שחושב שאני מגזים, ובכן, שיחשוב.

מישהו מהמר בכיוון של זה? אני סקפטי.
זה עדיין רכב גס שנראה ומרגיש "של פעם" והוא מאוד "משאית" באופי ובהתנהלות היומיומית איתו.
אני ואתה עפים על זה! אבל כמה לקוחות של חצי מיליון חושבים כמונו?

ליוניון אין סנטימנטים לשום אוטו שונה או מעניין, אלא רק למה שיוכלו למכור בכמויות - זה יבואן שנרתע כמו מאש מכל דבר שלא בקונצנזוס האפרורי-פרקטי של התדמית שהם בנו למותג בישראל.
גם כשהם מנסים ומביאים דגמים קצת יותר מעניינים, זה רק לזמן קצר ואם זה לא הופך מיד ללהיט - הם נרתעים, מאבדים עניין ומפסיקים להביא. וזה בסדר גמור כי בסוף זה עסק שצריך להרוויח.

הלוואי שיפתחו את הראש ויביאו.
אבל אם צריך להמר, אל תבנה על זה.

ד ו ר ו ן
13-12-23, 09:38
אתה לא מעודכן יקירי - עברתי קומה וכעת ישן באוהל גג.

שדרג.. יש עכשיו אפשרות לסוויטה בעמידה.
גג נפתח.

ד ו ר ו ן
13-12-23, 09:42
אתה יודע שזה חינטרוש.
הדגמים שאנחנו רוצים עדיין עם עלים מאחור. ולא שזה רע. נהפוכו.
מה אכפת לי מה תצורת הקפיץ כל עוד הוא עובד כמו שצריך ונוח.
ואם העלים האחוריים ב-LC70 נותנים נוחות נסיעה ומהלך מתלים שמתקרבים לרוביקון אקספרס שהתרגלתי אליהם, אז שאפו גדול....

350,000 לדגם בסיס קצר?
זה כבר מתחרה ברנגלר ספורט קצר. יקר יותר, נכון. ביצועיסט פחות, לא נורא.
שכנעת אותי, אני רץ לקנות....
ואיך אמא שלי תמיד אומרת? "אם היו לי שלושה וחצי מיליון, אני מיד קונה עשרה".
נראה את יוניון הולכים על זה.

וכמה יעלה 76?.... לא פחות מחצי מיליון. וכל מי שחושב שאני מגזים, ובכן, שיחשוב.

מישהו מהמר בכיוון של זה? אני סקפטי.
זה עדיין רכב גס שנראה ומרגיש "של פעם" והוא מאוד "משאית" באופי ובהתנהלות היומיומית איתו.
.
אם התכוונת ל-70 החדש, אין קצר.

לפי הסקירות ברשת, הם השתפרו לא מעט ביחס למשאית שאתה מכיר מדגמי 98 שהגיעו לכאן.

האפשרות שיגיע לכאן פותחת אופציות מאד מעניינות גם למטיילים ולא פחות חשוב, לחברות טיולים שמפעילות דיפנדרים רקובים ו-75 ספרטנים בלי דלתות נוסעים.

סולי
13-12-23, 09:48
דורון, אתה טועה.
https://youtu.be/g6bvX9yCPbk?si=rc8i70pXmlyqF3mo


שלמה, אם תקנה... אני מזמין ממך (:
כשאתה בונה את המטבח.. אני מעדיף במבוק על מהגוני.. (:
https://youtu.be/KB2MwbgogA4?si=u2H0dcBW1JU5eY5U

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

EliC25
13-12-23, 13:10
לא יודע מי פיזר שמועה על ה70, אבל הלכתי לוודא עם מישהו שמספיק מעורב בדברים האלו ביוניון, אמר לי שכרגע אין צפי לדבר כזה.

סולי
13-12-23, 13:18
לא מומחה לתקינה הישראלית אבל ה70 החדש נראה לי מתכונן לעלייה..

קיבל לאחרונה את רכבת הכח המוכרת מהשוק הישראלי.

Sent from my SM-G781B using Tapatalkאני התחלתי עם הפייק! (:

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
13-12-23, 13:31
[QUOTE=סולי;1039931]דורון, אתה טועה.
https://youtu.be/g6bvX9yCPbk?si=rc8i70pXmlyqF3mo/QUOTE]
וואו.. לא היה בקטלוג במזרח.
אחד הדברים הלא שימושיים.. אבל כייף!

KOOKE
13-12-23, 18:08
שדרג.. יש עכשיו אפשרות לסוויטה בעמידה.
גג נפתח.

יש כזה גם לרנגלר ואפילו לא יקר כל כך - כמעט קניתי ב- 24,000 ש"ח (לJK) ולאחר קיזוז מחיר הגג המשומש זה לא בשמיים כדי להפוך את הרנגלר הקשיש שלי לקמפר אמיתי.

אם יהיה יבוא ואם אכן המחירים המשוערים כאן נכונים אז לטעמי עדיף רוביקון אקסטרים ריקון שעולה פחות.

sgill
13-12-23, 18:26
לא.
ולגבי הסיני, יש כמה חיקויי רנגלר/ברונקו. זה מביניהם שמכונה TANK 300 מפגין ביצועים יפים ומקבל ביקורות מתפעלות באוסטרליה.

השאלה העיקרית היא איך הרכבים הסיניים האלו שורדים לאורך זמן..
מנסיון עם מוצרים סינים לא מתחום הרכב, התשובה לא מחמיאה..

nirs
13-12-23, 23:01
אם תהייה תקינה מתאימה, אפשר יהיה לייבא לבד או דרך יבואן זעיר.
מכיר כמה וכמה חברות שלא יהססו לספק את הגחמות של לקוחות פוטנציאלים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
14-12-23, 10:25
השאלה העיקרית היא איך הרכבים הסיניים האלו שורדים לאורך זמן..
מנסיון עם מוצרים סינים לא מתחום הרכב, התשובה לא מחמיאה..


שאלה מצוינת, שלא מטרידה אף אחד מעשרות אלפי ישראלים שהתנפלו ומתנפלים על מכוניות סיניות ממותגים שמעולם (וחלקם אולי גם בעולם) לא שמעו עליהם, כי הם קונים מכוניות כאילו אלה "נעליים טקטיות" תוצרת סין שמתפרקות אחרי קילומטר וחצי של הליכה.
כל מיני ג'ילי חשמלילי ובילד-יור-דרימס, וגאק/ג'אק/ז'אק וסקייוול ואייווייס וסקייווייס וויי ואוי-ווי, ואורה-משתינה-אחורה ואיוויזי וצ'רי וקופי ולינקי ואקספנג ופינגפונג ולינגלונג וצ'ינגצ'ונג.....
בואו לא נתפלא אם חלק מהמותגים האלה ייעלמו פתאום כפי שצצו בהפתעה גמורה.
ההבדל מול הנעליים הוא רק שזה עולה 200 שקל, וזה עולה 200,000 שקל.....
הכל אותו זבל.



לגבי קרוזר 70....
ברור שיש קצר. הקצר להיט במדינות ערב (עם מנוע בנזין כמובן)

וזה משאית, וקצת נגיעות לצורך תקינה אירופית כמעט ולא שינו אותו.
סך הכל עדכון קל/מתיחת פנים והוא נשאר משאית.
תעשה סיבוב בדגמי 2021-2022 - הם משאיות לכל דבר.
שוב -אנחנו אוהבים את כל תחושת "הפינות החדות" הזאת, אבל אנחנו בנישה של הנישה, אנחנו בכלל לא הלקוחות של אוטו חדש כזה.כי הוא יקר לנו.
הלקוח המפונפן של רכב יוקרה ששולף מהכיס המחאה בנקאית על חצי מיליון פלוס, מאוד לא אוהב משאיות. נעילות וברזלים לא מדברים אליו - הוא אוהב עור וסנרופים ומסכים.
תחשבו בראש של יבואן רכב - רכב שעולה סכומים כאלה הוא בהכרח "יוקרה/פרימיום" ועכשיו צריך למצוא דרך למתג אותו ככזה. הדבר הזה הוא משאית עבודה גסה ואין בו מספיק גאדג'טים יוקרתיים.

יוניון לא טיפשים ולא פראיירים. גם אם עשר חברות טיולים יצטיידו בו, זה לא ייצר עבורם מספיק רווחים. הם לא יביאו אותו.

סולי
14-12-23, 10:45
https://youtube.com/shorts/f27mCDUN8iI?si=SF6-y6-6efDzjOiM

בניגוד לציפיות, הוא לא נשבר לחתיכות..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk

שולץ האיום
14-12-23, 12:18
פינת הפנטזיה.

סולי
17-12-23, 11:26
איך ה4ציל מוגדש אוטמת מהיר מה8ציל מוגדש ידני.... הזייה.

https://youtu.be/Lyulc-NcxCw?si=gxtY3vOLJM2SAsCU

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-12-23, 19:31
איך ה4ציל מוגדש אוטמת מהיר מה8ציל מוגדש ידני.... הזייה.

כן אבל..
תזכור שזה V8 מופחת ביצועים.
אז ״מהמפעל״ הוא פחות נמרץ מהמנוע הקטן והמודגש ומודרני.
אבל שינוי נפוץ בתכניות הזרקה ומשחררים ממנו כ- 100כ״ס נוספים.
זה מנוע שממקורי מהמפעל מוציא גם 280כס.

וכנראה שלא סתם טויוטה מוציאים את הרכב עם המנוע ורכבת כוח מחודשת.
אני מהמר שגם כאן זה שיקול כלכלי למשוך את הדגם עוד כמה שנים בייצור.

אור החדש
29-12-23, 17:18
נכון, יש לו גם מזגן....
ואפילו כיסוי פלסטיק לריצפה....

בוא, החלומות שלנו הם הסיוטים של לקוח היוקרה.
בחיאת, אלה אנשים שאין להם בעיה לשלם כל סכום, אבל הם מצפים לתמורה.
והתמורה אצלם זה לא חוזק הסרן ולא יחס ההעברה ב-LOW ולא קוטר הצמיגים, אלא רשימת האיבזור היוקרתי.
הם מתלוננים אם לכסא אין מספיק זכרונות, אם יש איוושה של רעש רוח מהגג ב-140 קמ"ש או שהרזולוציה של המצלמת 360 מעלות לא חדה מספיק.

אלה אנשים שמתלוננים שרנגלר וברונקו הם "משאיות" ו"חרא בכביש".
טויוטה סדרה 70 תיתן להם?.....

אלה גם אנשים שיוכלים להחזיק לך בחניה מרצדס "מנהלים", פרארי לספורט, ואולי גם איזו מכונת מלחמה לשטח. הם לא צריכים את הרכב האחד שיעשה הכל טוב, יש להם רכב לכל מטרה, לכל מצב רוח ולכל יום בשבוע.

אור החדש
29-12-23, 17:27
איך ה4ציל מוגדש אוטמת מהיר מה8ציל מוגדש ידני.... הזייה.

https://youtu.be/Lyulc-NcxCw?si=gxtY3vOLJM2SAsCU

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


ממיר מומנט עוזר מאוד בהאצה, בפרקי הזמן שבהם סיבובי המנוע מהירים מסיבובי גל המבוא של תיבת ההילוכים ממיר המומנט פועל כעוד תמסורת הפחתה ומגדיל בפועל את המומנט בגל המבוא. בזמן שבידני צריך להכניס קלאץ' ולהפסיק את העברת הכוח ממיר המומנט מאפשר העברת כוח רציפה וירידה הדרגתית במומנט הגלגלים כשמעלים הילוך. בידני ברגע שהעברת הילוך הקטנת בבת אחת את המומנט. גם ב-DCT זה ככה.... להונדה היה איזה פטנט מגניב ששילב DCT עם ממיר מומנט כדי להינות מכל העולמות של העברת כוח רציפה יחד עם העבל הילוכים מיידית. אבל התיבות הפלנטריות החדשות של ZF כנראה מיייתרות גם את זה.

תכלס אני לא באמת נכנסתי לנתונים של הטויטות הספציפיות, זה סתם ידע כללי על ידני ואוטומט.

דרור ברלי
30-12-23, 04:41
אלה גם אנשים שיוכלים להחזיק לך בחניה מרצדס "מנהלים", פרארי לספורט, ואולי גם איזו מכונת מלחמה לשטח. הם לא צריכים את הרכב האחד שיעשה הכל טוב, יש להם רכב לכל מטרה, לכל מצב רוח ולכל יום בשבוע.

אולי.
אבל מהיכרות עם חלקם, הם לא יכולים לסבול ספרטניות.
בשבילם המציאו את G-Class

sgill
30-12-23, 11:08
ו"שכבה" נוספת על ה G-CLASS שנקראת BRABUS... :rolleyes:

RoyiBaum12
30-12-23, 17:46
איך ה4ציל מוגדש אוטמת מהיר מה8ציל מוגדש ידני.... הזייה.

https://youtu.be/Lyulc-NcxCw?si=gxtY3vOLJM2SAsCU

Sent from my SM-G781B using Tapatalkנוטה להאמין שרק בגלל העובדה שהוא אוטומת.

תקן אותי אם אני טועה...זה לא רכב לרייסים חחח גם נהג מצויין יתקשה לעקוף גיר אוטומת מודרני...

האתגר המעניין לשים את שתי הגרסאות הידניות אחת מול השניה.
או האוטומתיות אם יש לישן שם...
מעניין[emoji1]

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

-->