PDA

צפייה בגרסה מלאה : הקפאת רשיונות לשנה-שנתיים או מכירת הרכב? מה אומרים?



Saar
11-12-23, 21:02
הי,
כמו בכותרת, ככל הנראה הדיסקו יעמוד לשנה-אולי אפילו יגלוש לכיוון שנתיים.
מתלבט האם למכור או להקפיא רשיונות.
(לא בהכרח יהיה מי שיטפל בו בזמן הזה).
מה דעתכם?
תודה,
סער

GodsFather
11-12-23, 21:27
מה מיוחד בו? והאם לחוץ לך הכסף או המקום?

גם כשהרשיון קפוא אפשר למכור

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

Saar
11-12-23, 21:31
מה מיוחד?
שמור, מטופל בהרבה זיעה (ואפילו קצת דם :) )
בנוי לפי מה שאני רציתי.
באופן כללי, דיסקו 1 תקין ומטופל הופך להיות חיה נדירה.
לגבי מקום/כסף,
מן הסתם כסף זה תמיד טוב אבל לא זו הסיבה . גם עם המקום נצליח להסתדר אני מניח.
אני מוטרד יותר מזה שהאוטו יהרס מעמידה בלי תנועה
לגבי מכירה עם רישיון קפוא, נראה לי נכון יותר למכור עם רישיון רגיל וטסט בתוקף

boaz avrahami
11-12-23, 21:51
בחיאת סער, מה כבר יתקלקל בו שלא היה מתקלקל בו ממילא?
לא תמצא איזה שכן שיסכים להניע אותו פעם ב…?
מה המרחק לאספנות?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Saar
11-12-23, 22:00
לא יפה בועז :)
הוא 98, 4 שנים לאספנות...
אני מניח שיש שכנים שיסכימו להניע, אולי גם הבן שלי יוכל לקפוץ מדי פעם...

boaz avrahami
11-12-23, 22:12
דווקא לא התכוונתי לשלילה. אני חושב שאתה מייחס יותר מדי נזק לעמידה ממה שבאמת צפוי להיות.
אם אתה בכיוון של אספנות אז אל תמכור.
תעשה טיפול טוב.
תגרז היטב.
בקש משכן נחמד שיניע ויזיז כמה מטרים או שתשים אותו על בוקים באוויר וכשהוא בא שיריץ אותו מעט ודי. אני מניח שיפתיע לטובה.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

asafk
12-12-23, 00:41
אני מבין את הרצון להעמיד ולתת לו לחכות לך. וגם אם הוא יעמוד שנתיים לא יקרה כלום באמת. אולי (עוד) קצת נזילות.
אבל מה אתה יודע איך תהיה ומה תרצה עוד שנתיים? זה ייגמר בזה שתמכור רכב בלי טסט שעמד ולא נסע. אז עדיף כבר למכור עכשיו לשים את הכסף בחיסכון וכשיגיע הרגע - לקנות משהו אחר.
החלופה הטובה האחרת היא לתת אותו למישהו שיתמש בו מדי פעם וגם יטפל בו וישלם את הטסט והביטוח. זה ישאיר את הנבלה בחיים.

אסף.

רמי גלבוע
12-12-23, 07:03
אני יכול לספר לך שלפני כמה שנים, נסעתי לטיול מוטורהום של שנה בארה"ב.
היו לי אז דיסקו-1 ודיפנדר 1995.
את הדיסקו מכרתי בלי למצמץ, את הדיפנדר החניתי אצל חבר.
ניפחתי צמיגים קרוב למקסימום הלחץ החוקי, השארתי אותו בהילוך (לא בלם יד), והמראתי לדרכי.
בחזרה חיברתי מצבר, התחברתי עם כבלים חיצוניים, הניע כמו גפרור והמשיך לשרת אותי נאמנה.

- - - Updated - - -

לאחר ההתנעה עשיתי טיפול שמנים-פילטרים, וזה הכל

נדב42
12-12-23, 07:11
אם אתה אוהב את הרכב ולא לחוץ על הכסף - לשמור. יהיה קשה אח"כ למצוא עוד אחד כזה שמור.

שמוליקו
12-12-23, 08:12
כשאני מכרתי את הדיסקו שלי הוא עמד חצי שנה. (כי רכשתי ג'יפ אחר)
כשהגיע הקונה, המזגן לא עבד, אחד הקליפרים היה תפוס והייתה עוד איזו בעיה (15 שנה, לך תזכור.)

בכל מקרה אלה בעיות שניתן לפתור יחסית בקלות.
אם אתה אוהב את מה שעשית לרכב ויש לך את מקום והאופציה לשמור אותו, הייתי עושה לו טיפול שימור (כולל להכניס שמן לצילנדרים כדי שלא יתפסו בוכנות) ומשאיר אותו.

למכור תמיד תוכל.

Juv
12-12-23, 08:36
אני חושב שזה מאוד אישי.
אם תוכל פשוט לשכוח ממנו לשנתיים - תעמיד אותו.
אם פעם בשבוע תחשוב על כמה קר לו, פעם בחודש תתייסר שהשארת אותו לבד בחושך, פעם בחצי שנה תאכל את עצמך שלא החלפת לו שמנים וכל יום תנסה לנחש איפה יש חלודה חדשה ואיך נראה כתם השמן על הרצפה- תמכור.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

שעיר בגב"ב
12-12-23, 19:01
אני יכול להגיד לך שאצלי הטרופר מוקפא.
קשה לי איתו כלכלית עכשיו ועוד שנתיים הוא אספנות
אז מרגיש לי נכון להזדיין בסבלנות את השנתיים האלה.
לבינתיים יש דאסטר.

Saar
12-12-23, 20:18
תודה רבה :)
יש לי עוד כמה חודשים להתלבט :)

ד ו ר ו ן
12-12-23, 21:00
החלופה הטובה האחרת היא לתת אותו למישהו שיתמש בו מדי פעם וגם יטפל בו וישלם את הטסט והביטוח. זה ישאיר את הנבלה בחיים.
אסף.
עשינו משהו דומה עם סובארו ליאונה 91, יד ראשונה של חבר קרוב שנסע לחו"ל לכמה שנים.
הרכב נשאר אצלי, העברנו בעלות כדי שיהיה נוח יותר במנהלות טסטים וכו'.
זה מה שהחזיק את הרכב בחיים באותן שנים.
הסכמנו מראש שמדובר על אחזקה בחיים, שוטף בסיסי עליי (טיפולים רגילים) ואני משתמש ברכב כפי שאני רוצה.
הסכמה משותפת שתיקונים מהותיים עליו, ואם לא מעוניין לתקן, הרכב יושבת.
זה חבר קרוב ברמה שאפשרה לשנינו להתנהל עם הרכב בלי חששות, וזה קריטי לאירוע.
אם אין אמון מוחלט, זו לא אופציה.

-->