צפייה בגרסה מלאה : ארגון ארגז בהיילקס
מחפש רעיונות לארגון הציוד בארגז היילקס (לא מגרות)
מקרר, שולחן, כסאות, מיכל מים, היי ליפט, ארגזי כלים... וכו'
ההמלצה שלי למי שבחר בתצורה טנדר לרכב טיולים:
סגירת אלומיניום (אוהל, כיסאות ציוד שינה וכו) מעל הארגז עם ארגזי ציוד בצדדים (כל הציוד שצריך בשלוף, ציוד חילוץ, מטבח, תאורה וציוד אישי), גגון ממעל (עצים, פסולת ושונות).
הייליפט חיצוני ונגיש, כנל מיכל מים עם נגישות מחוץ לרכב.
מיקום קבוע לקומפרסור ומיכל מים עמוק בארגז היכן שאין גישה לציוד גם ככה.
מקרר מקובע בדופן עם גישה מהפתח צד, יחסוך כסף ומשקל
ממליץ ללכת על סגירה לארגז המבטלת את הדלת האחורית המקורית ומעבר לתצורה של דלת הנפתחת הצידה.
א. הגישה נוחה לעומק הארגז לעומת דלת מקורית הנפתחת למטה.
ב. על דלת נפתחת הצידה ניתן להתקין שולחן נפתח גדול ונוח, גם לתלות ציוד מטבח שרוצים נגיש מעל השולחן. וחיצונית ניתן להתקין תיק אשפה או אביזרים אחרים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ההמלצה שלי למי שבחר בתצורה טנדר לרכב טיולים:
סגירת אלומיניום (אוהל, כיסאות ציוד שינה וכו) מעל הארגז עם ארגזי ציוד בצדדים (כל הציוד שצריך בשלוף, ציוד חילוץ, מטבח, תאורה וציוד אישי), גגון ממעל (עצים, פסולת ושונות).
הייליפט חיצוני ונגיש, כנל מיכל מים עם נגישות מחוץ לרכב.
מיקום קבוע לקומפרסור ומיכל מים עמוק בארגז היכן שאין גישה לציוד גם ככה.
מקרר מקובע בדופן עם גישה מהפתח צד, יחסוך כסף ומשקל
ממליץ ללכת על סגירה לארגז המבטלת את הדלת האחורית המקורית ומעבר לתצורה של דלת הנפתחת הצידה.
א. הגישה נוחה לעומק הארגז לעומת דלת מקורית הנפתחת למטה.
ב. על דלת נפתחת הצידה ניתן להתקין שולחן נפתח גדול ונוח, גם לתלות ציוד מטבח שרוצים נגיש מעל השולחן. וחיצונית ניתן להתקין תיק אשפה או אביזרים אחרים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תעלה גם את התמונה של הסט-אפ אצלך שייראו איך דברים צריכים להיראות :)
תעלה גם את התמונה של הסט-אפ אצלך שייראו איך דברים צריכים להיראות :)
ארגז סגור של Alu Cab עם דלתות נפתחות בשני הצדדים
אישית של רסטה יותר מתאים לדעתי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ארגז סגור של Alu Cab עם דלתות נפתחות בשני הצדדים
במפגש בעוד 10 ימים תוכל לראות סידור כזה ברכב של לביא...
מחפש רעיונות לארגון הציוד בארגז היילקס (לא מגרות)
מקרר, שולחן, כסאות, מיכל מים, היי ליפט, ארגזי כלים... וכו'
סגור או פתוח?
הארגז יהיה ייעודי לטיולים או צריך לשמש ביום-יום גם כארגז?
אצלי בהיילקס מגירות, אם מעניין אעלה תמונות...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ehudzeelim
12-12-23, 19:36
מחפש רעיונות לארגון הציוד בארגז היילקס (לא מגרות)
מקרר, שולחן, כסאות, מיכל מים, היי ליפט, ארגזי כלים... וכו'
ארגזי כלים בטויוטה? זה מיותר..
לעצם העניין לדעתי הכי נוח שני מפלסים, מפלס תחתון הארגז ומעליו בגובה הדפנות או קצת מעל עוד מפלס שנשלף החוצה (על מסילות או כדומה).
מיכל מים הייליפט ארגזי כלים במפלס תחתון קרוב לקבינה, מקרר על מגירה נשלפת, קרוב לדלת הארגז המקורית כל השאר על פי הנוחות, לדעתי עדיף לא לייצר מיקום קבוע לכל אביזר ואביזר, כדי לשמר גמישות בהתאם לטיול, לעונה, להרכב המשתתפים וכו'.
יש פה שרשור שנקרא פרויקט היילקס טיולים שעשה משהו בסגנון, אמנם עם סגירת ברזנט, אבל בסידור כזה זה לא כל כך משנה מה סוג הסגירה.
בהצלחה וחג שמח
טנדר זה צרה צרורה. מעמיסים את כל הבית...
אצלי יש 2 מגירות גדולות בתחתית.
אחת לציוד המטבח/בישול
השניה לכל היתר.
מיכל מים עומד צמוד לחלק הקדמי של הארגז.
צמודים לו 4 ארגזים שחורים עם מלא ציוד שאני לא צריך.
בדפנות , ברווח שבין המגירה לקיר הצדדי של הארגז - כסאות ושולחן.
מקרר על מגירה צמוד לדלת האחורית.
מדחס האוויר ממטקם בתא מנוע, כך גם מצבר האביזרים.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
כתבת דיגום ארגז היילקס. (https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3660-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7% 9D?page=5&styleid=17)
הכתבה מתארת כמה שלבים בדיגום לציוד מאד קרוב למה שמתואר בפתיח השרשור הנוכחי.
הדיון המקדים בפורום: (https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/79736-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7% 9D)
דיון עם כל מיני רעיונות בדרך.
אני מבין שהארגז עם סגירה?
דלת אחורית מקורית או נפתחת הצידה?
יש וו גרירה ופגוש?
אסף.
boaz avrahami
12-12-23, 21:29
טנדר זה צרה צרורה. מעמיסים את כל הבית...
אצלי יש 2 מגירות גדולות בתחתית.
אחת לציוד המטבח/בישול
השניה לכל היתר.
מיכל מים עומד צמוד לחלק הקדמי של הארגז.
צמודים לו 4 ארגזים שחורים עם מלא ציוד שאני לא צריך.
בדפנות , ברווח שבין המגירה לקיר הצדדי של הארגז - כסאות ושולחן.
מקרר על מגירה צמוד לדלת האחורית.
מדחס האוויר ממטקם בתא מנוע, כך גם מצבר האביזרים.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
חכה ליום הזה שתוציא הכול מהארגז ותמצא מלא דברים שחשבת שהלכו לאיבוד.
קצת כזה כמו למצוא בכיסי המעיל דברים שנשכחו שם בחורף הקודם…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
סולי אני חושב הפוך ממך לגבי הדלת,
דלת מקורית זה הרבה יותר מגניב, אפשר לפתוח את הדלת העליונה בלי שדברים יתחילו ללכת לטייל על הקרקע בעיקר בזוית עם האף למעלה, המגש שדלת מקורית מייצרת במצב פתוח סופר נוח לישיבה וצפייה בנוף, דלת שנפתחת הצידה מושפעת מזווית החנייה, דלת מקורית מרחיקה את הרגליים מלהתקע בוו הגרירה.
זה מה שאני זוכר מטנדרים אמנם עברו 20 שנה, אבל זוכר.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
טנדר זה צרה צרורה. מעמיסים את כל הבית...
אצלי יש 2 מגירות גדולות בתחתית.
אחת לציוד המטבח/בישול
השניה לכל היתר.
מיכל מים עומד צמוד לחלק הקדמי של הארגז.
צמודים לו 4 ארגזים שחורים עם מלא ציוד שאני לא צריך.
בדפנות , ברווח שבין המגירה לקיר הצדדי של הארגז - כסאות ושולחן.
מקרר על מגירה צמוד לדלת האחורית.
מדחס האוויר ממטקם בתא מנוע, כך גם מצבר האביזרים.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk[emoji115]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231212/860ba3dd77a675fb2e161852e088c007.jpg
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תמונות של היילקס לבן זה בעייתי כרגע, כולם החביאו אותם.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
סולי אני חושב הפוך ממך לגבי הדלת,
דלת מקורית זה הרבה יותר מגניב, אפשר לפתוח את הדלת העליונה בלי שדברים יתחילו ללכת לטייל על הקרקע בעיקר בזוית עם האף למעלה, המגש שדלת מקורית מייצרת במצב פתוח סופר נוח לישיבה וצפייה בנוף, דלת שנפתחת הצידה מושפעת מזווית החנייה, דלת מקורית מרחיקה את הרגליים מלהתקע בוו הגרירה.
זה מה שאני זוכר מטנדרים אמנם עברו 20 שנה, אבל זוכר.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
קודם כל זה בסדר לחשוב אחרת...
בגלל זה אני אוהב את הפורום הזה והקהילה, המון דעות ושיתוף ומקור נהדר להשראה מניסונם של אחרים... בסוף כל אחד עושה מה שטוב לו.
הדלת האחורית של הטנדר היא פשרה לטנדר שאמור לתפקד כטנדר עבודה ופחות לרכב טיולים.
כשהיא פתוחה.. היא מרחיקה אותך מעומק הארגז וקשה יותר לגשת לציוד (מנסיוני האישי 20 שנה עם טנדרים בבית ובעבודה)
לגבי גלישה של ציוד החוצה בשיפוע אני מסכים אבל יש לזה פתרונות פשוטים לא צריך לסבך.
לגבי ישיבה לצפות בנוף זה עובד דומה גם עם דלת נפתחת הצידה(פשוט יושב על מפתן הארגז) ואפילו עם הגנה מהגשם (:
ולגבי לפוצץ את הרגל על הוו.... אין הרבה מה לומר, כשהראש לא עובד כל הגוף כואב.. או רק השוק. (:
תמונות, לא סיימתי עם מיכל המים ופאנל סולארי וההייליפט... אבל אפשר להתרשם:
הציוד בארגז ב2 מפלסים כמו שעלה כאן...
מחיצת עץ פשוטה, מעליה ציוד שינה קל, ממתחת מעוגן שולחן שנשלף בקלות גם כשהארגז עמוס.. שולחן בדכ נשלף ראשון ועולה אחרון לכן זה שיפצור חשוב לטעמי, וממול ברצועה פשוטה ניתן להצמיד ציוד קל לגג מבפנים.
מתקון קבוע לקומפרסור מעל הכנף האחורית וגישה דרך אחד התאים משאירה את התא פנוי לציוד אחר וניצול חלל לא מנוצל בארגז,
145406
145405
145407
145408
145409
145410
145411
145412
145413
145414
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לגבי הדלת - עם 'אין פגוש' מקורי ובלי וו גרירה היא נפתחת גם עד הסוף למטה ולא מרחיקה את בעלי הידיים הקצרות מעומק הארגז.... טנדרים מוסדיים מצויידים בפגוש ו-וו גרירה קבוע. טנדר טיולים לא צריך את זה.
ואז הדלת יכולה להיות משטח עבודה או להיפתח עד הסוף.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231212/8257127da15362062ce13da3327a831f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20231212/15c1c7db90c161d27b3827f8451db77f.jpg
לא היו לי תמונות של התוספת האחרונה אז יצאתי לצלם את הפטנט מטבח, שולחן עבודה נוח,מתארך וכל המטבח מלבד כירה ומחבתות מאוחסנים בתיק נחמד שמצאתי באמאזון.
..על הדלת היו לי הרבה רעיונות לתאים נוחים לפקלים שונים..לא מצאתי זמן.
תאי ציוד צד נוסע מוקדש כולו לכלי עבודה וחילוץ מסוגים שונים.
על הדלתות "שחף" ניתן להתקין בקלות תאורה שתשמש להתמצאות בתאים אבל גם להאיר את סביבת הרכב ומתקונים שונים.
סהכ סגירה קשיחה מאלומיניום לדעתי זה תוספת נהדרת לטנדר טיולים, כל הציוד מוגן מאבק מים וגניבות, התאים הצדדיים מוסיפים ערך עצום ויתרון על מרבית הגיפים... יש גישה נוחה במיוחד לכמות עצומה של ציוד שבדכ נהוג לסגור בארגז או מגירה או תיק..
האלומיניום, תוספת משקל מינימלית.
145415
145416
145417
145418
145419
145420
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לגבי הדלת - עם 'אין פגוש' מקורי ובלי וו גרירה היא נפתחת גם עד הסוף למטה ולא מרחיקה את בעלי הידיים הקצרות מעומק הארגז.... טנדרים מוסדיים מצויידים בפגוש ו-וו גרירה קבוע. טנדר טיולים לא צריך את זה.
ואז הדלת יכולה להיות משטח עבודה או להיפתח עד הסוף.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231212/8257127da15362062ce13da3327a831f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20231212/15c1c7db90c161d27b3827f8451db77f.jpg
מזמן עברו לווי גרירה נשלפים...
ולהסיר ולהחזיר כל פעם את הגובלים כדי לגשת לציוד... זה סבבה ברכב עבודה לטעמי פחות ידידותי בטיולים.
והיי הייהכי חשוב.... היא שוקלת פי 4-5 מה דלת אלומיניום (::::
סתם, זה נהדר לדעתי שכל אחד מוצא את הדרך הנוחה לו ביותר ומשתף.
אחלה תמונות וסטאפ אסף!
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אני מבין שהארגז עם סגירה?
דלת אחורית מקורית או נפתחת הצידה?
יש וו גרירה ופגוש?
אסף.
היי אסף,
ארגז סגור עם דלת מקורית,
מאחר והרכב מיועד "גם" לעבודה אני צריך שתהיה אפשרות לפנות את כל הקונסטרוקציה , לכן חשבתי על מסגרת מאורגנת שניתן לפנות בעת הצורך.
אני חושב שלצורכי עבודה המגירות של decked מאוד מתאימות.
נוסו אצלנו בארגון בהצלחה, חוץ מהמחיר.
אין צורך לפרקן ומקבלים משטח הטענה שטוח לגמרי ללא בתי הגלגל המציקים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ehudzeelim
13-12-23, 09:44
לגבי הדלת, פתיחה צידית של הדלת המקורית או דלת אחרת
שמאפשרת גישה לכל הרוחב ולכל גובה הארגז הסגור יכולה להיות פתרון אולטימטיבי משלב את יתרונות הדלת הצידית עם יתרונות הדלת המקורית וללא החסרונות של שתיהן.
אין משהו כזה?
היי אסף,
ארגז סגור עם דלת מקורית,
מאחר והרכב מיועד "גם" לעבודה אני צריך שתהיה אפשרות לפנות את כל הקונסטרוקציה , לכן חשבתי על מסגרת מאורגנת שניתן לפנות בעת הצורך.
אם כך, מגירה לאורך הארגז בגובה נמוך יחסית שהגג שלה משטח העמסה.
לא תצטרך לפרק בין טיולים.
וכלוב למקרר שיאפשר מרווח נשימה למדחס, והעמסה סביבו.
זה מיכל מים שטוח אנכי צמוד לקבינה או כחלק מה.
את ציוד הלינה, אוהל וביגוד שלא צריך במשך היום תקשור על הגג בצימיגג.
וזה ציוד שאין מה לגעת בו במהלך היום.
זה יפנה המון מקום בארגז, דברים יותר נגישים,
ארגז סגור רגיל די מגביל באפשרות לבנות מסגרת שליפה.
לא בלתי אפשרי אבל מאתגר כי אתה מוגבל לרוחב הדלת.
אצלי בארגז המבנה השליף מחולק ל-2, עם חיבור בינהם, ונשלף מהארגז ב-4 ברגים במידת הצורך.
בפועל לא פורק מהרכב מספר שנים.
הכל ישים במבנה זהה לארגז סגור, הסיבה שעדיין פתוח היא הבירוקרטיה והעלות לאשר ארגז כמו שאני רוצה, ותכלס, לא חסר לי כלום במצב הנוכחי עם ברזנט.
מגירות, לא מגירה.
מניסיון.. כל הציוד במגירה אחת אומר בלאגן בציוד ומשקל לא סביר לפתיחה וסגירה נוחה.. ובעיות של שקיעה ואחכ מגירה תקועה וחארטות שעדיף להמנע.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
במפגש בעוד 10 ימים תוכל לראות סידור כזה ברכב של לביא...
ארז, שלח לי בבקשה פרטים על המפגש
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 28043&share_tid=128043&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ארז, שלח לי בבקשה פרטים על המפגש
סולי הקדים, אבל הנה קישור ישיר:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/128043
liontamer84
13-12-23, 12:47
לא היו לי תמונות של התוספת האחרונה אז יצאתי לצלם את הפטנט מטבח, שולחן עבודה נוח,מתארך וכל המטבח מלבד כירה ומחבתות מאוחסנים בתיק נחמד שמצאתי באמאזון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איך תמיד אתה גורם לי לרייר על התמונות שאתה מעלה.
שאפו חבר,
ותודה על רעיונות לדיגום הנגרר.
לא יודע, .. זה מה שעשו לי פה מגיל 16.... אני "צעיר" אז אני מחזיר (:
ובכיף, תודה על הפידבק אשתדל להתמיד בכך.
נ.ב נגרר מצריך שרשור עצמאי (:
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מגירות, לא מגירה.
מניסיון.. כל הציוד במגירה אחת אומר בלאגן בציוד ומשקל לא סביר לפתיחה וסגירה נוחה.. ובעיות של שקיעה ואחכ מגירה תקועה וחארטות שעדיף להמנע.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מחיצה פנימית ולא מבזבזים נפח מסילות ודפנות.
מצד שני, מחיצה אנכית באמצע חשובה למנוע תמיכה ממשקל ציוד מעל.
אם כך, מגירה לאורך הארגז בגובה נמוך יחסית שהגג שלה משטח העמסה.
לא תצטרך לפרק בין טיולים.
וכלוב למקרר שיאפשר מרווח נשימה למדחס, והעמסה סביבו.
זה מיכל מים שטוח אנכי צמוד לקבינה או כחלק מה.
את ציוד הלינה, אוהל וביגוד שלא צריך במשך היום תקשור על הגג בצימיגג.
וזה ציוד שאין מה לגעת בו במהלך היום.
זה יפנה המון מקום בארגז, דברים יותר נגישים,
ארגז סגור רגיל די מגביל באפשרות לבנות מסגרת שליפה.
לא בלתי אפשרי אבל מאתגר כי אתה מוגבל לרוחב הדלת.
אצלי בארגז המבנה השליף מחולק ל-2, עם חיבור בינהם, ונשלף מהארגז ב-4 ברגים במידת הצורך.
בפועל לא פורק מהרכב מספר שנים.
הכל ישים במבנה זהה לארגז סגור, הסיבה שעדיין פתוח היא הבירוקרטיה והעלות לאשר ארגז כמו שאני רוצה, ותכלס, לא חסר לי כלום במצב הנוכחי עם ברזנט.
דורון,
יכול לשלוח תמונות של הסידור?
דורון,
יכול לשלוח תמונות של הסידור?
כנס לקישור בהודעה, יש שרשור שלם עם תמונות.
ארגון ארגז בהיילקס
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=128167&share_pid=1039896&url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2 Fforums%2Fshowpost%2Ephp%3Fp%3D1039896&share_type=t&link_source=app
liontamer84
13-12-23, 15:59
נ.ב נגרר מצריך שרשור עצמאי (:
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הנגרר אצלי מיוני ועוד לא יצא לשום נסיעה חוץ מהיום שהוא הגיע מהמפעל הבייתה.
זה התחיל מחודשיים על הקו ראש העין - רמב"ם והמשיך עם התחפושת הירוקה שאני לובש כבר למעלה מ60 יום...
מקווה שבקרוב אוכל להתעסק בזה.
התפיסה שלי קצת שונה ממה שרוב המגיבים עושים בטנדרים שלהם.
לי חשוב שהטנדר יוכל לחזור להיות טנדר.
לכן לא בניתי 'חדר ארונות'. במקום זה יש ארגזים גדולים שבהם רוב הציוד שפחות נדרש היומיום צמודים לדופן הקדמית ונגישים משני הצדדים, ועוד מין מסגרת פתוחה להמון דברים קטנים צמודה לדופן ימין ונגישה מהצד.
ארגז כלים מיכל מים (ג'ריקן) ארגז עזרה ראשונה צמודים לדופן שמאל ונגישים מבחוץ.
הייליפט ואת חפירה על הקשת הקדמית מאחורי הקבינה.
ואז ציוד הטיול - ארגז אוכל,, תיק כלי בישול וסעודה, תיקים אישיים, ציוד לינה, אוהל, צידנית - עולים בשטח המרכזי. האוהל וציוד הלינה ראשונים וציוד האוכל קרוב לדלת.
אני מבחירה לא מתעסק לא עם מקררים ולא עם מטבח נשלף. יש הטוענים שאני מפסיד בגלל זה את כל חוויית הטיול ויש הטוענים שאני לא ראוי להיקרא ג'יפאי אבל ככה זה.
לגבי הדלת האחורית כתבתי לך - רוב הזמן אפשר פשוט לטפס עליה ולהגיע לעומק הארגז אם צריך או כאמור להוריד את הדלת עד למטה (אין פגוש והוו נשלף).
אסף.
היי אסף,
ארגז סגור עם דלת מקורית,
מאחר והרכב מיועד "גם" לעבודה אני צריך שתהיה אפשרות לפנות את כל הקונסטרוקציה , לכן חשבתי על מסגרת מאורגנת שניתן לפנות בעת הצורך.
תחליט מה נשאר באוטו תמיד: בדרך כלל ציוד חילוץ, כלי עבודה, מים, ופק"ל קפה - מה שצריך בשביל טיול על הדרך או יציאה לחילוץ חבר. את הדברים האלו אתה מסדר במקומות שהכי פחות שימושיים ברכב. קודם כל בתא הנוסעים (התאים שמתחת למושב האחורי ותאי הכפפות) ובתא המנוע (קומפרסור למשל), ובארגז מעל בתי הגלגלים וצמוד לדופן האחורית ולדפנות הצד. כל השאר עולה לפני טיול לפי אורך הטיול וכמות המשתתפים. אם אני נוסע לבד לכמה שעות - לא צריך להוסיף כלום. אם אני לבד לסופ"ש - צידנית קטנה מזרון ושק שינה. אם זוג לשני לילות אז קצת יותר, אם כל המשפחה וגם הכלב לשבוע בפסח אז הכל וגם תיק גג.
זה הארגז בטנדר שלי ביום-יום. מלבד הציוד הקבוע, יש פק"ל קפה, מחצלת קטנה וסיר מים לכלב. לפעמים זרוקים גם כסאות מתקפלים למרות שבטיולי שדות שאנחנו עושים פעמיים-שלוש בשבוע משתדלים לעצור בזולות ופינות קבועות עם שולחנות או סלעים לישיבה. הרשת מפרידה בין הכלב לציוד בטיולים גדולים, ונופלת לרצפה אם היא מפריעה.
145422
145421
אני חד משמעית מעדיף את הדלת המקורית. היא מאפשרת להעמיס גם ארונות וספות וסרנים של ג'יפים ומה שאתה לא רוצה. לרוב רובו של הציוד אני מגיע מהצדדים (לאנשים נמוכים זה יכול להיות בעייה). בסידור "חדר ארונות" אתה בעצם מוותר על המהות של טנדר וזה חבל בעיני.
ככה זה נראה בטיול עמוס עד הסוף:
145423
145424
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231214/cf070de247c8055404fce8687999d500.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231214/104777aaea1d5506d141c9c7a15caff8.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
אצלי עשיתי מגירות בכל הארגז, המקרר מקובע קבוע וכך גם ציוד אישי ולינה.
הטנדר משמש רק לטיולים ואין בו צורך בהעמסה (בשביל זה משתמש בסילברדו).
אלה תמונות מתהליך הבנייה לפני המלחמה, הכל נעצר ועוד לא סיימתי אבל עקרונית יש 3 מגירות על מסילות מסיביות בעומק 130 סמ. ועוד 2 מגירות בעומק 60 נשלפות שבהם יש כלים וציוד חילוץ שניתן להוציא ולשנע אותם לאן שצריך.
מתוכננת קשת העמסה שתשמש כמיכל אוויר לקומפרסור בעתיד (הקרוב רחוק לפי החלטת הדרג המדיני [emoji41])...
Sent from my iPhone using Tapatalk
התפיסה שלי קצת שונה ממה שרוב המגיבים עושים בטנדרים שלהם.
לי חשוב שהטנדר יוכל לחזור להיות טנדר.
לכן לא בניתי 'חדר ארונות'. במקום זה יש ארגזים גדולים
ארגזים לפי נושאים זה מה שהיה בארגז במשך שנים, לפני המבנאות בארגז, שגם היא נבנתה בצורה שמאפשרת שליפה ב-10דק של עבודה רגועה.
נקודת המפנה במעבר מארגזים למבנה הייתה המקרר שקיבלתי במתנה.
בהתחלה עוד הייתי מפרק את המבנה בין טיולים, אבל תכלס לא עלה צורך בארגז של הטנדר להובלה אז המבנה נשאר מחובר כבר כמה שנים.
בסוף, למעט מגירה לציוד כללי קבוע, המבנה אצלי משמש כמסגרת לארגזים.
המבנה מאפשר העמסה מעליהם.
בהסתכלות אחורה, גם בלי מקרר, המבנה מאפשר איכות חיים טובה בהרבה מאשר הארגזים בתפזורת בארגז כי ניתן לשלוף אותם במשך היום בלי לפרוק עוד משהו כדי להגיע אליהם (ציוד לינה למשל).
סוג של מצב ביניים בין חדר ארונות לארגז פתוח.
גם אני חושב בימים אלו על סידור הארגז שלי.
אין לי דרישות העמסה מגוונות. כשיש צורך לקחת משהו גדול יש לי נגרר פתוח שנותן מענה.
סגירת אלומיניום נראית אופציה טובה בעיקר בגלל אטימה לגשם ואבק, והיכולת לנעול - בעצם חוסך פריקה של חלק ניכר מהציוד.
אבל היא די יקרה... ראיתי ש Alu cab עולה סביב ה 16k, נראה הכי מדוגם ועם הכי הרבה אבזור אופציונלי.
אפשרויות אחרות סביב ה 12k? יש לאנשים המלצות על דגמים או יצרנים ספציפיים?
מחשבה נוספת שעלתה לי, זה לבנות לבד מסגרת מפרופיל אלומיניום מודולרי עם סגירת ברזנט.
בדמיון שלי זה הופך לסטאפ מדוגם מאוד עם אפשרות לשולחן צד שנתלה על מסילה כמו ב Alu cab וכו.
אבל גם משאיר גמישות ונגישות.
לא ברור לי למה לא הצלחתי למצוא דוגמה אחת למישהו שעשה את זה בכל רחבי האינטרנט.
יקר מידי? לא פרקטי?
מחשבה נוספת שעלתה לי, זה לבנות לבד מסגרת מפרופיל אלומיניום מודולרי עם סגירת ברזנט.
בדמיון שלי זה הופך לסטאפ מדוגם מאוד עם אפשרות לשולחן צד שנתלה על מסילה כמו ב Alu cab וכו.
אבל גם משאיר גמישות ונגישות.
לא ברור לי למה לא הצלחתי למצוא דוגמה אחת למישהו שעשה את זה בכל רחבי האינטרנט.
יקר מידי? לא פרקטי?
זה שלא מצאת מישהו שעשה את זה לפניך זה לא סיבה לא לנסות - להיפך! תתחיל בלקחת מידות ולשרטט בקוים כלליים את מה שאתה חושב עליו.
מחשבה נוספת שעלתה לי, זה לבנות לבד מסגרת מפרופיל אלומיניום מודולרי עם סגירת ברזנט.
בדמיון שלי זה הופך לסטאפ מדוגם מאוד עם אפשרות לשולחן צד שנתלה על מסילה כמו ב Alu cab וכו.
אבל גם משאיר גמישות ונגישות.
לא ברור לי למה לא הצלחתי למצוא דוגמה אחת למישהו שעשה את זה בכל רחבי האינטרנט.
יקר מידי? לא פרקטי?
זה לא שונה רעיונית מהמבנה אלומיניום הפריק שיש אצלי בארגז.
אני עצרתי בגובה הארגז, אבל זה מתוך בחירה.
השתעשעתי ברעיון להשלים את המבנה לכל הגובה עם סגירה, ולא מצאתי הצדקה לזה מבחינת הצרכים שלי.
geva dover
20-12-23, 09:17
אצלי זה מצב הסידור בנתיים ( היילקס סרנים חיים עם ארגז סגור על 2 פתחים בצדדים).
חסר פה המקרר בצד שמאל ומיכל מים אמיתי במקום הגריקן המעפן הזה.
כל הציוד מסודר עפי קטגוריות בסלסלאות תנובה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231220/074f95af8c9c142bf260be0548b48112.jpg
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
מישהו יודע אם חוקית אפשר בארץ להחליף את כל הארגז למשהו כזה
145496
יש סדנאות שעושות את זה?
מה עלול להיות תג המחיר?
אם לשים רגע שיקולי עלות בצד, נראה פתרון מדהים לעשות ארונות צד משמתחילים מגובה הגלגל עד הגג.
ובין הגלגלים להכניס שתי מגירות שנפתחות לאחור
להיילקסים אין היתר כזה ממשרד התחבורה, כי הם מגיעים מרכב שלם לארץ. לרכבים דוגצאת סילברדו ו F250. זה יותר קל כי אפשר לקנות אותם בלי האמבטיה ואז לבנות על גביהם
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
מישהו יודע אם חוקית אפשר בארץ להחליף את כל הארגז למשהו כזה
145496
יש סדנאות שעושות את זה?
מה עלול להיות תג המחיר?
אם לשים רגע שיקולי עלות בצד, נראה פתרון מדהים לעשות ארונות צד משמתחילים מגובה הגלגל עד הגג.
ובין הגלגלים להכניס שתי מגירות שנפתחות לאחורhttps://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/91475
מישהו יודע אם חוקית אפשר בארץ להחליף את כל הארגז למשהו כזה
145496
יש סדנאות שעושות את זה?
מה עלול להיות תג המחיר?
אם לשים רגע שיקולי עלות בצד, נראה פתרון מדהים לעשות ארונות צד משמתחילים מגובה הגלגל עד הגג.
ובין הגלגלים להכניס שתי מגירות שנפתחות לאחור
צור קשר עם רפי מסדנאת Mudmen.
כולל רישוי להיילקס.
לסדנת mudmen יש אבטיפוס כזה מתגלגל על ויגו, גם אני ממליץ לשאול אותם,טיילתי איתו וראיתי מקרוב, רמת ביצוע גבוהה מאוד.
145497
145498
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
להיילקסים אין היתר כזה ממשרד התחבורה, כי הם מגיעים מרכב שלם לארץ. לרכבים דוגצאת סילברדו ו F250. זה יותר קל כי אפשר לקנות אותם בלי האמבטיה ואז לבנות על גביהם
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
היילקס אינו מרכב שלם, זה טנדר.
צריך יצרן/יבואן שיעביר תקינה.
זה עולה כסף, לא מעט, אבל יש כבר כמה בארץ.
אם כבר משקיעים כסף ...
הופך טנדר לקמפר...
https://www.e-shetach.co.il/?s=khaya&post_type=product
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
מודה, לא הספקתי לקרוא את כל השרשור... מילואים וזה.
אצלי (היילקס, בערך) יש סגירה של alucab עם דלת אחורית רחבה (שלא מחליפה את דלת הארגז אלא מעליה) ושתי כנפיים לצדדים. באחת מהן (השמאלית) מותקן תא לציוד והשניה פתוחה לארגז.
בנוסף, בצד השמאלי של הארגז מגירה מאותה תוצרת באורך 150 ס"מ (משאירה 30 ס"מ בינה לבין הדופן הקדמית של הארגז), ומעליה מגירת מקרר עם tilt. בהתחלה היה נראה לי מוזר לשים מגירה אחת בלבד, אבל זו היתה העצה של עידן מאישטח, והוא גם ציין שתמיד אפשר להוסיף, אם אחליט שנדרש, ואני שמח על שקיבלתי את המלצתו.
מבחינתי זה הסידור האופטימלי ליום יום (רוב הארגז ריק, עדיין אפשר להעמיס דברים יחסית גבוהים בצד שאין בו מגירה) ולטיולים (אני לא אוהב מטבח על הרכב. מעדיף להיות חופשי לקחת את הציוד לאן שאני רוצה.
הציוד הקבוע ברכב נמצא במגירה ובשני ארגזי פלסטיק קשיחים (כלי עבודה, פק"ל קפה מעובה), כל השאר מצטרף בטיול. יש גם צימיגג שיושב על הסגירה במקרים חריגים של טיולים ארוכים ומרובי משתתפים.
נותר לזווד מיכל מים ברווח שבין המגירה לדופן הארגז, ברוחב ובגובה המגירה (בקירוב 40/30/50, 60 ליטר, עדיין משאיר את החצי הימני של תא המטען ריק לחלוטין), ומבחינתי זה הסטאפ המושלם.
*רק נקודה בנוגע למגירות decked שהוזכרו פה, נכון שהן מייצרות משטח העמסה נקי מעליהן שתואם באופן מושלם את צורת הארגז, אבל היחס בין הנפח נטו של המגירה ליחס ברוטו שכל המערכת תופסת בארגז - על הפנים. יש שם מלא חללים מתים.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
זה האירגון שהיה לי בהאנטר עם דלת כנף אחורית ועוד דלת "שחף" שהוספתי באחד הדפנות של הארגז.
באמצע מגירה עמוקה עם כל ענייני המטבח.
בצד ימין ארגז ברזל עם כלי עבודה וחלפים בסיסיים.
מעליו קשור תיק חילוץ.
הארגז ברזל והמגירה מפולסם כדי לייצר משטח העמסה.
בצד שמאל המקרר והגישה אליו ולמיכלי המים מדלת הצד בארגז.
את המכלי מים הצמדתי לדופן הקדמית בארגז.
את מערכת החשמל מיקמתי על פאנל על תקרת הארז מעל המקרר.
היה סידור מצויין.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231224/d41bf8d149765b5a38165d737fd5f72d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20231224/efc46c2cec4472e42296a6bee8c81aca.jpg
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
מודה, לא הספקתי לקרוא את כל השרשור... מילואים וזה.
אצלי (היילקס, בערך) יש סגירה של alucab עם דלת אחורית רחבה (שלא מחליפה את דלת הארגז אלא מעליה) ושתי כנפיים לצדדים. באחת מהן (השמאלית) מותקן תא לציוד והשניה פתוחה לארגז.
בנוסף, בצד השמאלי של הארגז מגירה מאותה תוצרת באורך 150 ס"מ (משאירה 30 ס"מ בינה לבין הדופן הקדמית של הארגז), ומעליה מגירת מקרר עם tilt. בהתחלה היה נראה לי מוזר לשים מגירה אחת בלבד, אבל זו היתה העצה של עידן מאישטח, והוא גם ציין שתמיד אפשר להוסיף, אם אחליט שנדרש, ואני שמח על שקיבלתי את המלצתו.
מבחינתי זה הסידור האופטימלי ליום יום (רוב הארגז ריק, עדיין אפשר להעמיס דברים יחסית גבוהים בצד שאין בו מגירה) ולטיולים (אני לא אוהב מטבח על הרכב. מעדיף להיות חופשי לקחת את הציוד לאן שאני רוצה.
הציוד הקבוע ברכב נמצא במגירה ובשני ארגזי פלסטיק קשיחים (כלי עבודה, פק"ל קפה מעובה), כל השאר מצטרף בטיול. יש גם צימיגג שיושב על הסגירה במקרים חריגים של טיולים ארוכים ומרובי משתתפים.
נותר לזווד מיכל מים ברווח שבין המגירה לדופן הארגז, ברוחב ובגובה המגירה (בקירוב 40/30/50, 60 ליטר, עדיין משאיר את החצי הימני של תא המטען ריק לחלוטין), ומבחינתי זה הסטאפ המושלם.
*רק נקודה בנוגע למגירות decked שהוזכרו פה, נכון שהן מייצרות משטח העמסה נקי מעליהן שתואם באופן מושלם את צורת הארגז, אבל היחס בין הנפח נטו של המגירה ליחס ברוטו שכל המערכת תופסת בארגז - על הפנים. יש שם מלא חללים מתים.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
יכול לשלוח תמונה/נות כדי שיהיה ברור יותר?
זה מה שמצאתי, מקווה שמספיק ברור.
רואים סגירה בגובה הקבינה עם שתי דלתות שחף, בצד שמאל תא לציוד עם גישה מבחוץ (מכיל בעיקר תיק חובש, מטף, ועוד ציוד חירום בגישה מהירה), מגירה ומעליה מגש למקרר, ומימין שטח פתוח להעמסה.
למעלה מותקן שולחן אלומיניום מתקפל נשלף, ומעל הסגירה שני פסי רוחב לקשירת ציוד.
עוד בצד שמאל, על הדלת המתרוממת, שולחן מתקפל קטן שמתיישב על הכנף ומשמש להכנת קפה וכו
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231225/cda59314949c352ce6d62790bc79e301.jpg
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לסדנת mudmen יש אבטיפוס כזה מתגלגל על ויגו, גם אני ממליץ לשאול אותם,טיילתי איתו וראיתי מקרוב, רמת ביצוע גבוהה מאוד.145497
145498
Sent from my SM-G781B using Tapatalkזה בארץ?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
כן
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
geva dover
25-12-23, 13:22
מתעלק על השרשור.
שוקל לקנות מקרר שוב אחרי שהקודם נגנב עם הסופה.
כרגע פוזל לסנומאסטר 60 ליטר אבל הוא מרגיש לי קצת גדול לרכב( לא לי)
אשמח לשמוע קצת מה אתם חושבים מבחינת נפח שהוא תופס בארגז ( יש דלתות ב2 הצדדים של הארגז ככה שאין בעיית גישה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231225/054cb9c114b3f1a0053548183ef535fe.jpg
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
אני אישית עם מקרר מגירה, 40 ליטר, וכנראה שאני לא אחזור למקרר עם פתח עילי אלא אם לא תהיה ברירה.
אבל אם אתה לא מתחבר לקונספט של מקרר מגירה, אז תחשוב האם אתה צריך את המשקל והגודל של 60 ליטר?
אני בטיולים שלי לא הרגשתי שחסר לי.... בטח אם מטיילים בחבורה שבה לכמה רכבים יש מקרר...
אחרי הערב הראשון המקרר אצלי כבר 70% תפוסה, ואחרי הערב השני הוא ב-10% בקושי...
geva dover
25-12-23, 13:32
אין לי בעיה לשים את ה42, הבעיה שהפתח שלו לא מתאים לטנדר סגור.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
כן
Sent from my M2102J20SG using Tapatalkזה של רפי?
מאלומיניום?
חוקי?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אני אישית עם מקרר מגירה, 40 ליטר, וכנראה שאני לא אחזור למקרר עם פתח עילי אלא אם לא תהיה ברירה.
אבל אם אתה לא מתחבר לקונספט של מקרר מגירה, אז תחשוב האם אתה צריך את המשקל והגודל של 60 ליטר?
אני בטיולים שלי לא הרגשתי שחסר לי.... בטח אם מטיילים בחבורה שבה לכמה רכבים יש מקרר...
אחרי הערב הראשון המקרר אצלי כבר 70% תפוסה, ואחרי הערב השני הוא ב-10% בקושי...
מאיזה תוצרת המקרר שגיא?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כרגע פוזל לסנומאסטר 60 ליטר אבל הוא מרגיש לי קצת גדול לרכב( לא לי)
אשמח לשמוע קצת מה אתם חושבים מבחינת נפח שהוא תופס בארגז
משפחה של 4, מקרר 45ל׳ מספיק די והותר.
בטיולים ארוכים יש תגבור צידנית לדברים שלא צריכים קירור אלא שמירה שלא ירתחו בשמש.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.