צפייה בגרסה מלאה : חשמלי או פול סייז?
מחפש משהו שיכול לעזור לי להחליט, כשההחלטה בעיקר כלכלית.
אז כך,
כיום אני עם גראנד שרוקי 2019, כבר 160000 על השעון (נרכש בן שנה עם 5000 ק"מ) וצריחת הדלק כואבת בכיס, מאוד כואבת (אפילו שאני על גז, בכל זאת 40000 ק"מ לשנה).
אז המנהלת ואני (בהקשר זה היא שוטפה ולא דרג פוקד) התחלנו להתלבט:
מצד אחד אולי לעבור לחשמלית
יתרונות - כיום אני מוציא על גפ"מ יותר ממה שאוציא על מימון לרכב...
חסרונות - קטן יחסית, למעט הנסיעות למשפחה בערבה יהיה לילדים צפוף (2 מפלצות של 1.86 ועוד אחת קומפקטית).
נצטרך לרכוש איזה 4X4 קטן/ישן.
מצד שני אולי לעבור לפול-סייז
יתרונות - אני עצמאי, הכל מוכר במיסוי, לא צריך 4X4 נוסף.
חסרונות - נצטרך שנינו לפגוש מורה נהיגה.... והמון דלק ישאב באירן רק לטובתי.
(גרים במושב, פחות בעיית חניה).
ההתלבטות בעיקר כלכלית - מה עדיף?
החשמלית או הכרה מלאה במיסוי?
לא יודע לשים אחד מול השני באקסל... מי משניהם יעזור למינוס להצטמצם?
משהו ניסה כבר לחשב?
ד.א.
היברידי לא רלוונטי - לא באמת יחסוך לי... (למעט אולי ה קופי1)
תודה!
לא הבנתי למה יהיה צפוף בחשמלית? דווקא מגיעות עם תא נוסעים מרווח ובסיס גלגלים ארוך, למשל איוניק5/אניאק/id4
שקטות בנסיעות יומיות, חיסכון בעלויות, עם 40,000 קמ בשנה די מתבקשת הפרדת רשויות
קח בחשבון ש 4x4 מזדקן טומן בחובו הוצאות כלכליות לא מבוטלות למרות נסועה נמוכה... אז אולי זה משהו שכדאי לשים באקסל לצד החשמלית.
ורגע אקח את המקום של אסף בדיון- עזוב מה פרקטי, מה אתה רוצה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
החשמל לרכב יכול להיות מוכר - מתקינים מונה נפרד.
נראה שלא צריך אקסל,
חשמלית ליום יום (כדאי לרכוש עוד שהצו העלאת המס מוקפא עד סוף ינואר 2024).
והגראנד לשטח בלבד.
תיתן לאישה חשמלית סבירה (ג'ילי, BYD ׂ) והיא כבר לא תרצה לחזור לבנזין, חולר או גז.
רענן
לא הבנתי למה יהיה צפוף בחשמלית? דווקא מגיעות עם תא נוסעים מרווח ובסיס גלגלים ארוך, למשל איוניק5/אניאק/id4
שקטות בנסיעות יומיות, חיסכון בעלויות, עם 40,000 קמ בשנה די מתבקשת הפרדת רשויות
+1
בן שלי קטן גם בגובה הזה, ובהחלט מרווח לו במושב האחורי של האיוניק 5.
מציע לך לבדוק פיזית.
נראה שלא צריך אקסל,
חשמלית ליום יום (כדאי לרכוש עוד שהצו העלאת המס מוקפא עד סוף ינואר 2024).
והגראנד לשטח בלבד.
תיתן לאישה חשמלית סבירה (ג'ילי, BYD ׂ) והיא כבר לא תרצה לחזור לבנזין, חולר או גז.
רענן
למיטב זכרוני הגברת והאדון אוהבים לנהוג אז מבין החשמליות העממיות הייתי בודק mg4 ולא גילי/ byd
תבדוק כמה עולה כל נסיעה בכביש 6 בפולסייז (משאית) זה אולי יעזור לך לחישוב.....
אסף.
נשמע שחשבון הבנק צועק ללכת על חשמלי.
לעניין המרווח - אם נוח מאחורה בWK2 יהיה נוח אפילו יותר באיוניק 5. בסיס הגלגלים ארוך יותר (ב8.5ס"מ), הרצפה שטוחה, הכיסאות ניתנים להטייה והזזה...
בדוק מה הנסועה היומית הממוצעת, כמה פעמים בשבוע נדרשת נסיעה ארוכה וכו' ולפי זה תבחר את הרכב עם הטווח המתאים.
תודה לכולם,
אני מבין את הראש...
נסועה של 40000 ק"מ בשנה, לפחות 3 פעמים בשבוע כ 100 ק"מ לכל כוון.
ואכן, כולנו חובבי נהיגה.
והגברת לא תוותר כל כך בקלות על הג'וליה...
ואכן, כולנו חובבי נהיגה.
והגברת לא תוותר כל כך בקלות על הג'וליה...
עבור זה , בוודאות תוותר :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=tw4jkyfY4HE
עבור זה , בוודאות תוותר :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=tw4jkyfY4HE
לא כשיש את זה
https://www.youtube.com/watch?v=f4mzRfRB_ZY
חחחח
מנסים "להדליק" אותה? (כן, נתתי לה לקרא...)
האלפא הראשונה שלנו (עוד כחברים) היתה ה 33IE הראשונה בארץ...
חחחח
מנסים "להדליק" אותה? (כן, נתתי לה לקרא...)
האלפא הראשונה שלנו (עוד כחברים) היתה ה 33IE הראשונה בארץ...
סתם דרעק של רכב,.
הסמל הנכון ואולי גם הצליל הנכון, אבל אפילו לא קרוב למוחלפת ( סוד TI ) מבחינת ניהוג.
לא נורא, תיקון נכון זה הג'וליה הנוכחית שלכם (ואם זה הולוצ'ה, אז בכלל ...).
רענן
https://www.superjeep.co.il/cars/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-150f-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7% A0%D7%92-xlt-2023-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%90/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15891960620&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5yYgXk8HDZ f6Rd6HEEGeyS8WORFT5MVOcboddqRjDZNbGBPp-NLrBJkaAiyQEALw_wcB
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
https://www.superjeep.co.il/cars/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-150f-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7% A0%D7%92-xlt-2023-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%90/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15891960620&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5yYgXk8HDZ f6Rd6HEEGeyS8WORFT5MVOcboddqRjDZNbGBPp-NLrBJkaAiyQEALw_wcB
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מעניין,
אבל, יש למשהו קשר לאלוהי הלוטו?
- - - Updated - - -
סתם דרעק של רכב,.
הסמל הנכון ואולי גם הצליל הנכון, אבל אפילו לא קרוב למוחלפת ( סוד TI ) מבחינת ניהוג.
לא נורא, תיקון נכון זה הג'וליה הנוכחית שלכם (ואם זה הולוצ'ה, אז בכלל ...).
רענן
התיקון היה במתנת השחרור שקנינו לה - 159.
מאז מתקדמים (וצופים לעתיד בדאגה, לא נראה שבדרך תהיה מחליפה ראויה)
מחפש משהו שיכול לעזור לי להחליט, כשההחלטה בעיקר כלכלית.
אז כך,
כיום אני עם גראנד שרוקי 2019, כבר 160000 על השעון (נרכש בן שנה עם 5000 ק"מ) וצריחת הדלק כואבת בכיס, מאוד כואבת (אפילו שאני על גז, בכל זאת 40000 ק"מ לשנה).
אז המנהלת ואני (בהקשר זה היא שוטפה ולא דרג פוקד) התחלנו להתלבט:
מצד אחד אולי לעבור לחשמלית
יתרונות - כיום אני מוציא על גפ"מ יותר ממה שאוציא על מימון לרכב...
חסרונות - קטן יחסית, למעט הנסיעות למשפחה בערבה יהיה לילדים צפוף (2 מפלצות של 1.86 ועוד אחת קומפקטית).
נצטרך לרכוש איזה 4X4 קטן/ישן.
מצד שני אולי לעבור לפול-סייז
יתרונות - אני עצמאי, הכל מוכר במיסוי, לא צריך 4X4 נוסף.
חסרונות - נצטרך שנינו לפגוש מורה נהיגה.... והמון דלק ישאב באירן רק לטובתי.
(גרים במושב, פחות בעיית חניה).
ההתלבטות בעיקר כלכלית - מה עדיף?
החשמלית או הכרה מלאה במיסוי?
לא יודע לשים אחד מול השני באקסל... מי משניהם יעזור למינוס להצטמצם?
משהו ניסה כבר לחשב?
ד.א.
היברידי לא רלוונטי - לא באמת יחסוך לי... (למעט אולי ה קופי1)
תודה!
החישוב מורכב במקרה הזה ומן הסתם אתה צריך לעשות אותו עם רואה החשבון. התוצאה, שלוקחת בחשבון עלויות מוסך (גבוהות מאד בפולסייז, נמוכות מאד בחשמלית) ירידת ערך (גבוהה מאד בפולסייז, לא לגמרי ברורה עדיין בחשמליות) כבישי אגרה, דלק, יוצאת בדרך כלל גבולית לפה או לפה. ממבט מהצד בהרבה עצמאים ובעלי חברות - פולסייז קונים כשבאמת צריך טנדר גדול עם יכולת גרירה, או לעבודה או לתחביב של בעל הבית - נגרר עם אופנועים או SBS.
אם אני מבין נכון האופי של העסק שלך הוא כיועץ - אתה לא סוחב או גורר ציוד, אלא צריך לנייד את עצמך בלבד בנוחות מאות קילומטרים כל יום. אז אין כמעט ספק שאת זה יהיה יותר נוח לעשות בפרייבט חשמלי ברמה גבוהה (טסלה, איוניק5, EV6 ומעלה) מאשר במשאית פולסייז.
הבונוס האפשרי כרכב טיולים? בעיני זה חרא של רכבים לטיול. אבל למי שעיקר הטיול אצלו זה הקמפינג (מישהו פה נתן את הכינוי "טיולי עץ") זה יכול להתאים.
Yaron.nahum
11-01-24, 14:16
וכמובן אל תשכח להוסיף לחישוב של החשמלית עוד 15 אג' לכל ק"מ
כרגיל,
קשה להחליט.....
הנטייה כרגע לחשמל + ג'ימני
אשתי חוששת שיהיה קטן מידי... (רק שנינו והפודלון מטיילים)
כרגיל,
קשה להחליט.....
הנטייה כרגע לחשמל + ג'ימני
אשתי חוששת שיהיה קטן מידי... (רק שנינו והפודלון מטיילים)נשמע קלאסי
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
והנה חזרנו לדיון מלפני כמה ימים:
ג׳ימני או רנגלר ספורט 2 דלתות…עקב חשש המנהלות..
טיולון עם ג׳ימני של חברים יכול לענות את התשובה ...
המנהלות רוצות את הנראות ביום יום…יש להן מינימום הכרחי
המנהלות רוצות את הנראות ביום יום…יש להן מינימום הכרחיMinhalot or menahalot?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Minhalot or menahalot?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
נתאים לימנו אנו - "דרג פוקד"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.