צביקה1951
08-01-24, 11:22
שלום רב,
אני מעוניין לרכוש רכב כביש שטח במקום הרכב הפרטי שיש לי כיום.
התקציב המיועד לכך עומד על כ- 90,000 ₪ בערך.
אין לי בעיה להתמודד עם הוצאות חריגות.
הרכב מיועד ל- 4 נוסעים לשימוש בשימוש יומיומי, בטיולים ל-2 נוסעים.
כיום הנסועה השנתית שלי עומדת על כ- 25,000 ק"מ, מהם כ- 8,000 ק"מ לטיולים.
להערכתי הנסועה לטיולים תגדל בעתיד.
הטיפול השוטף יבוצע במוסכים מקצועיים אבל לא במוסכי חברה.
הצורך ברכב כביש שטח הוא לטיולים בדרכי עפר כבושות ושאינן כבושות שבהן הגחון של רכב פרטי רגיל נדפק בנסיעה בהן.
לעיתים, דרכים עם קשיי מעבר בסיסיים.
החזקתי במשך שנה פאג'רו וירדתי ממנו מאחר ומצאתי את עצמי מתעסק בנהיגה ללא הנאה מהטיול עצמו.
עבורי הרכב הוא אמצעי להגיע לאזור הטיול, להחנות אותו ולהמשיך ברגל.
חשוב לי שהרכב יהיה בעל גיר אוטומטי ממודל 2018 והלאה.
"המקצוענים כווינו" אותי לסובארו XV אבל אינני בטוח שזה הרכב היחיד המתאים לי.
ה- דאצ'יה באזור הצפון סובל מבעיות שירות וחלפים גם במוסכים שאינם מוסכי החברה.
אינטואיטיבית אינני "מת" על רכבים אירופאים.
מה ההמלצה שלכם?
צביקה
אני מעוניין לרכוש רכב כביש שטח במקום הרכב הפרטי שיש לי כיום.
התקציב המיועד לכך עומד על כ- 90,000 ₪ בערך.
אין לי בעיה להתמודד עם הוצאות חריגות.
הרכב מיועד ל- 4 נוסעים לשימוש בשימוש יומיומי, בטיולים ל-2 נוסעים.
כיום הנסועה השנתית שלי עומדת על כ- 25,000 ק"מ, מהם כ- 8,000 ק"מ לטיולים.
להערכתי הנסועה לטיולים תגדל בעתיד.
הטיפול השוטף יבוצע במוסכים מקצועיים אבל לא במוסכי חברה.
הצורך ברכב כביש שטח הוא לטיולים בדרכי עפר כבושות ושאינן כבושות שבהן הגחון של רכב פרטי רגיל נדפק בנסיעה בהן.
לעיתים, דרכים עם קשיי מעבר בסיסיים.
החזקתי במשך שנה פאג'רו וירדתי ממנו מאחר ומצאתי את עצמי מתעסק בנהיגה ללא הנאה מהטיול עצמו.
עבורי הרכב הוא אמצעי להגיע לאזור הטיול, להחנות אותו ולהמשיך ברגל.
חשוב לי שהרכב יהיה בעל גיר אוטומטי ממודל 2018 והלאה.
"המקצוענים כווינו" אותי לסובארו XV אבל אינני בטוח שזה הרכב היחיד המתאים לי.
ה- דאצ'יה באזור הצפון סובל מבעיות שירות וחלפים גם במוסכים שאינם מוסכי החברה.
אינטואיטיבית אינני "מת" על רכבים אירופאים.
מה ההמלצה שלכם?
צביקה