צפייה בגרסה מלאה : למה לא רואים ריינג' רובר ספורט כרכב שטח?
במהלך שיטוטים ביד 2 ראיתי שהמחירון של ריינג' רובר ספורט בנזין נע סביב ה 55-65 אש''ח לשנתון 2006- 2007. רובם רכבי קניון רחוב הבזל ולא קניוני הבזלת של רמה''ג.
מתחת למכסה המנוע עדיין מדובר בגרסה המוכרת של דיסקו 3 עם מנוע בנזין 4.4 ומתלי אוויר.
משבוע על רכב דומה בקנדה מצאתי שמדובר ברכב נעים בכביש ומחוצה לו, עביר יחסית ל suv וככל שאני יודע גם יחסית אמין (בניגוד למנועי הדיזל המתאבדים).
אז למה לא רואים יותר כאלה בשטח? מוניטין? חוסר התאמה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הכול בעיניי המשתמש, מה זה שטח בשבילך? באיזה אזורים אתה נוסע, מה הצרכים מתא המטען, של הספורט מאתגר. יש חברים שעושים ונהנים ממנו בשטח. הכול עניין של הגדרה. ומבלי להכנס שהחזקת רכב שטח בן 25 ואוטוטו פעמיים בשנה טסט גם לא מוסיף. בתמונה אחיו הגדול.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240109/f71bff77a1329face64cca123076c7a5.jpg
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
כי הוא לא רכב שטח?למה בעצם? הילוך כח יש, הגבהה (אפילו מסופקת לך על ידי היצרן) יש, טריין קונטרול גם יש. חוץ מגלגלים מגוחכים, מה עוד חסר? פספסתי משהו?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הגלגלים המגוחכים האלה זו צרה רצינית. במיוחד בישראל שאסור לשנות מידות.
אבל לא רק.
רכב עדין שמיועד לכביש, חלקים יקרים, מוניטין אמינות לא משהו, וזה בעדינות?....
למה אתה בטוח שיש כאן חד-קרן שאף אחד לא גילה עדיין?
לא בטוח בכלום. אבל בשוק שדי שנשלט בידי חברה אחת או שתיים, מחפש זוית קצת שונה
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
כן, זו בגירסת בנזין של דיסקברי 3/4 (ויש גם דיזל).
אבל מנועי הדור הראשון - מנוע ב.מ.וו זה נבלה רצינית. אז הם יורדים מהפרק.
אז נשארנו עם הדור השני. באמת יופי של אוטו כמו שדיסקברי 4 יכול היה להיות אם לא היו שמים בו את אחד ממנועי הדיזל הגרועים אי פעם.
חוץ מזה שהוא קטן יותר מבפנים. שזה פחות טוב לרכב טיולים.
ואז הדבר הזה שם למטה. מנוע שמיניה בא עם דיסקים ענקיים. שאותם חובקים חישוקי 19. זהו. הלך סופית הסיכוי לעשות מזה משהו.
למרות שיצויין שראיתי בארהב מי שנוסע על 33 ואז החתך קצת יותר נורמלי.
אסף.
חוץ מהמידות צמיגים הבעיתיות(שרוב היצרנים בשנתונים האחרונים מתים עליהם) יש המון אנשים שמטיילים עם ריינג'. יש כאלה שמחזיקים 2 סטים של גלגלים.
לא יודע מאיפה דרור הביא את המושג רכב עדין שמיועד לכביש. אבל לפחות יש לו low.
או אולי כבר עדיף "suv אמיתי"...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.