wonderd
18-01-24, 23:17
חדש בעולם הרנגלרים, בעקבות קפיץ שבור החלפתי קפיצים והרכב התרומם לו ב 2.5", עכשיו צריך לבצע שינויים נוספים שלא בוצעו במקור על מנת להשלים את ההגבהה בצורה מיטבית;
1. הגבהת חיבור פנהרד על הסרן
2. לינקים ארוכים יותר למייצבים
3. הנמכת מיקום חיבור כבל בלם יד על השילדה מאחור
4. החלפת באמפסטופים לארוכים יותר
5. שינוי מיקום תושבת בולם הגה
אלה השאלות שלי;
1. למה בקיטים המלאים מוכרים תושבת פנהרד רק לסרן האחורי? לא צריך לתקן גם את הקדמי?
2. האם יש עדיפות לשינוי תושבת פנהרד על הסרן או על השילדה?
3. יש סיבה לא לבנות תושבות כאלה לבד? האם יש מישהו בארץ שבונה אותן או שעדיף לקנות מוכן?
4. האם זה כל מה שאני צריך או שאני מפספס משהו?
נשמח לכל עזרה :)
אלעד.
1. הגבהת חיבור פנהרד על הסרן
2. לינקים ארוכים יותר למייצבים
3. הנמכת מיקום חיבור כבל בלם יד על השילדה מאחור
4. החלפת באמפסטופים לארוכים יותר
5. שינוי מיקום תושבת בולם הגה
אלה השאלות שלי;
1. למה בקיטים המלאים מוכרים תושבת פנהרד רק לסרן האחורי? לא צריך לתקן גם את הקדמי?
2. האם יש עדיפות לשינוי תושבת פנהרד על הסרן או על השילדה?
3. יש סיבה לא לבנות תושבות כאלה לבד? האם יש מישהו בארץ שבונה אותן או שעדיף לקנות מוכן?
4. האם זה כל מה שאני צריך או שאני מפספס משהו?
נשמח לכל עזרה :)
אלעד.