צפייה בגרסה מלאה : ראיתי היום טויוטה לנד קרוזר סדרה 70 והתאהבתי
זה היה בתל אביב.
היה לו מלינואה במושב האחורי.
זה ממש הסטייל שלי.
היום אני עם גימני אבל זה מרגיש שהדבר הבא להתקדם אליו זה אוטו כמו שראיתי היום.
נראה שהוא שם הרבה כסף על צביעה. נראה כמו חדש מהמפעל צבע שמנת או צהוב. זה היה חלום.
יש לי כמה שאלות:
1. כמה חווית ה אחזקה שונה מהגימני?
2. בגימני חברה שלי נוסעת פעם בשבוע לסידורים או לכפר סבא. סופש מטיילים. כמה זה סביר סדרה 70 ליום יום? בהנחה שהנסיעה לכפר סבא היא פעם בשבוע.
3. טויוטה הולכת לחדש את הסדרה. עדיף לחכות?
4. עוד דברים מעניינים שאני אדע?
Sent from my SM-G998U1 using Tapatalk
לא החזקתי ג'ימני, אבל כן החזקתי 73 במשך 12 שנים.
אני מעריך שהאחזקה הרבה יותר יקרה. למרות שזו טויוטה, אלה מכוניות בנות 30 אוטוטו.
חלפים לא זולים, לחלקם צריך להמתין שיגיעו מחול וצריכת הדלק כפולה.
כלכלי זה לא. אם אתה לא צריך את תוספת המקום, עזוב...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
geva dover
19-01-24, 15:09
מנחש שקוראים לבחור עוז כוכובוי ( לא יודע בדיוק איך לאיית את השם משפחה)
קנה אותו ככה מסדנת מאד מן.
יש לו גם דיפנדר חתיך וקאמפר מרצדס מושלם
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
ehudzeelim
19-01-24, 15:34
לאחרונה נתקלתי באחד במצב חדש ומקורי לחלוטין
נחמד
145789145790
לא החזקתי ג'ימני, אבל כן החזקתי 73 במשך 12 שנים.
אני מעריך שהאחזקה הרבה יותר יקרה. למרות שזו טויוטה, אלה מכוניות בנות 30 אוטוטו.
חלפים לא זולים, לחלקם צריך להמתין שיגיעו מחול וצריכת הדלק כפולה.
כלכלי זה לא. אם אתה לא צריך את תוספת המקום, עזוב...
Sent from my SM-G980F using Tapatalkכן אני מבין את הנקודה שלך.
כל המכוניות המעניינות לא מגיעות לארץ,
גימני 5 דלתות
סדרה 70 מחודש
מה יהיה?
Sent from my SM-G998U1 using Tapatalk
לאחרונה נתקלתי באחד במצב חדש ומקורי לחלוטין
נחמד
145789145790זה של ברנש ששם המשפחה שלו באנשי הקשר הוא "מליון קילומטר"
אסף.
RoyiBaum12
19-01-24, 16:20
מנחש שקוראים לבחור עוז כוכובוי ( לא יודע בדיוק איך לאיית את השם משפחה)
קנה אותו ככה מסדנת מאד מן.
יש לו גם דיפנדר חתיך וקאמפר מרצדס מושלם
Sent from my SM-G988B using Tapatalkאמת.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
RoyiBaum12
19-01-24, 16:23
אומנם עברתי מסמוראי אבל אני בהכרח יכול להגיד שהעלויות תחזוקה משמעותיות יותר מסוזוקי.
כל חליף משמעותי יקר יותר וחלקם הגדול צריך להביא מחול.
יש *הכללל* לרכב באמת הכל...לפעמים צריל לחכות טיפה וזה באסה...
צריכת דלק שלי היא 9/10 קילומטרים לליטר סולר...וכן זה סולר אתה מתחיל לחפש תחנות כמו מחט בערימת שחת
מבחינת יום יום כיפי ממש אני אוהב מאוד.
חברה שלי נוהגת עליו בסבבה...
יצא השנה(2024) סדרה 70 חדשה כמובן...לא צפוי וסביר שתגיע לארץ ואם כן תעלה כמו 5 גימינים...:)
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אכן קשה להוריד את העיניים
נתקלתי לפני כמה חודשים ב Troopy הזהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240119/464cab3479ba579a17179676b2a4f68d.jpg
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
זה התאהבות שאתה יכול להגשים...
אכן קשה להוריד את העיניים
נתקלתי לפני כמה חודשים ב Troopy הזהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240119/464cab3479ba579a17179676b2a4f68d.jpg
Sent from my SM-S908E using Tapatalkזה אם אני מזהה נכון למיטב זכרוני הקמפר של סתיו מכפר נטר. רכב מאוד מיוחד שהתחיל את חייו כאמבולנס עם מספר זר בישראל, ועבר הסבה לקמפר באירופה.
אסף.
זה של ברנש ששם המשפחה שלו באנשי הקשר הוא "מליון קילומטר"
אסף. ראית את הסרטון של האיפוס? למרות שלרכב שלגביו אני שואל אין את הסמל על מכסה המנוע..אולי יש כמה כאלה במצב חדש עם יותר ממיליון קילומטר..
Sent from my 23021RAAEG using Tapatalk
ehudzeelim
19-01-24, 19:23
זה של ברנש ששם המשפחה שלו באנשי הקשר הוא "מליון קילומטר"
אסף.
אתה רומז שהרכב הזה נסע מיליון ק"מ?
כי הוא נראה עם לא יותר מ-100k
לגבי ה 73 ירוק בקבוק, נסע כבר יותר ממיליון ק"מ.
יד שניה, אצל הבעלים הנוכחים הרבה שנים.
מנוע, גיר,טרנספר וסרנים מקוריים - לא נפתחו מעולם.
הרכב הינו דוגמא למדיניות אחזקה קפדנית, שימוש "קל" ולא שובר, ובעלים פדאנט שאוהב את הרכב וומביע את אהבתו לא רק במילים אלא גם בשקלים. הרבה שקלים ...
במהלך השנים הוחלפו ברכב הרבה חלקי פלסטיק וגומי , כאחזקה מונעת.
לאחרונה, לכבוד המיליון הראשון, הרכב פורק לגורמים, עבר פחחות וצבע ברמה גבוהה מאד, והורכב מחדש כאשר כל חלק גומי ופלסטיק מוחלף לחדש מקורי.
לפני כמה שנים ,בפעם הראשונה שנסעתי ברכב, ב 700 אלף קמ , הרכב נראה, נשמע ונסע כחדש.
עכשיו אחרי השיפוץ של המיליון, אפילו יותר טוב.
אמרתי לבעליו שהוא צריך ללמד את טויוטה איך בונים טויוטה ...
בברכה, טושי
ehudzeelim
12-02-24, 11:40
לאחרונה נתקלתי באחד במצב חדש ומקורי לחלוטין
נחמד
145789145790
לא יעזור לו,
אני לא מוכר את המוסו
146011
איזה יופי , שניכם לא מוכרים , ממש תאומים סיאמיים.
המצב המושלם, כל אחד שמח בחלקו.
רק בשביל הקוריוז , בעל ה 73 המדובר נהנה /סובל מהרבה הצעות לקניה.
אחת מהן היתה הצעה להחלפה ראש בראש עם לנדקרוזר 150 חדש מהחברה.
כמה מוסואים זה לנדקוזר חדש ? 30 ? 40 ?....
האוטו הזה באמת חד קרן !
בברכה, טושי
ehudzeelim
12-02-24, 17:44
אחת מהן היתה הצעה להחלפה ראש בראש עם לנדקרוזר 150 חדש מהחברה.
כמה מוסואים זה לנדקוזר חדש ? 30 ? 40 ?....
בברכה, טושי
הפסקתי לספור אבל אני צובר אותם לאט לאט, יש לי סבלנות.
לגבי ה 73 ירוק בקבוק, נסע כבר יותר ממיליון ק"מ.
יד שניה, אצל הבעלים הנוכחים הרבה שנים.
מנוע, גיר,טרנספר וסרנים מקוריים - לא נפתחו מעולם.
הרכב הינו דוגמא למדיניות אחזקה קפדנית, שימוש "קל" ולא שובר, ובעלים פדאנט שאוהב את הרכב וומביע את אהבתו לא רק במילים אלא גם בשקלים. הרבה שקלים ...
במהלך השנים הוחלפו ברכב הרבה חלקי פלסטיק וגומי , כאחזקה מונעת.
לאחרונה, לכבוד המיליון הראשון, הרכב פורק לגורמים, עבר פחחות וצבע ברמה גבוהה מאד, והורכב מחדש כאשר כל חלק גומי ופלסטיק מוחלף לחדש מקורי.
לפני כמה שנים ,בפעם הראשונה שנסעתי ברכב, ב 700 אלף קמ , הרכב נראה, נשמע ונסע כחדש.
עכשיו אחרי השיפוץ של המיליון, אפילו יותר טוב.
אמרתי לבעליו שהוא צריך ללמד את טויוטה איך בונים טויוטה ...
בברכה, טושיהוא לדעתי גם נוסע בו באופן יומיומי.. אם זה הפרד שאני נתקלתי בו.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ביום שישי האחרון היה מפגש של כ- 20 כלים כאלו.
אחד אחד חברה נפלאים שסיפרו עד כמה הם מאוהבים ברכב. רובם כבר חצו את 600K ק"מ על המנוע המקורי. אחד מהם עם 870K.
חלקם שופרו וצויידו בכל טוב. חלקם נותרו ערומים כרכבי חוות באוסטרליה.
חלקם התקינו קיט טורבו, ואפילו ראיתי כננת מכנית מחוברת בגל הינע לטרנספר.
יצאתי איתם לטיול אל החורשן ונהניתי מאוד.
146014146015146016
לדעתי תמונת הרכב שלך מופיעה בשרשור השני על אותו נושא...
נכתב מהנייד
הוא לדעתי גם נוסע בו באופן יומיומי.. אם זה הפרד שאני נתקלתי בו.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איך אפשר אחרת ?
כדי להגיע למליון קמ צריך לנסוע כל יום, כל היום...
בברכה, טושי
RoyiBaum12
13-02-24, 10:27
הוא לדעתי גם נוסע בו באופן יומיומי.. אם זה הפרד שאני נתקלתי בו.
Sent from my SM-G781B using Tapatalkסולי זה רכב שצריך רק לנסוע ולנסוע בו רק כשמפסיקים לנסוע בו הוא מתקלקל...
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
RoyiBaum12
13-02-24, 10:28
ביום שישי האחרון היה מפגש של כ- 20 כלים כאלו.
אחד אחד חברה נפלאים שסיפרו עד כמה הם מאוהבים ברכב. רובם כבר חצו את 600K ק"מ על המנוע המקורי. אחד מהם עם 870K.
חלקם שופרו וצויידו בכל טוב. חלקם נותרו ערומים כרכבי חוות באוסטרליה.
חלקם התקינו קיט טורבו, ואפילו ראיתי כננת מכנית מחוברת בגל הינע לטרנספר.
יצאתי איתם לטיול אל החורשן ונהניתי מאוד.
146014146015146016הדבר הכי מרתק,שהרכב עם ה870 נראה כמו רכב שיצא הרגע מהמפעל באוסטרליה עם כל השיפורים והממתקים כיאה לoverlander אמיתית
146020
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
RoyiBaum12
13-02-24, 11:08
הדבר הכי מרתק,שהרכב עם ה870 נראה כמו רכב שיצא הרגע מהמפעל באוסטרליה עם כל השיפורים והממתקים כיאה לoverlander אמיתית
146020
Sent from my SM-S908E using Tapatalkונוהגת עליו בחורה,והיא תותחית.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
לפני 5 שנים~, שחיפשתי מחליף לדיפנדר, התלבטתי האם לעבור ל 75 או לרנגלר.
ה 75 נפל, כי למעט אמינות משופרת הוא פחות נוח מהדיפנדר וגם חסרות דלתות לנוסעים מאחור. מעבר לזה הוא טרקטור (בדיוק כמו הדיפנדר).
אז אפשר לחבב ואפילו ליירר, אבל עד שלא יביאו לכאן גרסא יותר מתורבתת (78), הוא לא באמת אופציה (בשבילי).
Sent from my iPhone using Tapatalk
RoyiBaum12
13-02-24, 12:36
לפני 5 שנים~, שחיפשתי מחליף לדיפנדר, התלבטתי האם לעבור ל 75 או לרנגלר.
ה 75 נפל, כי למעט אמינות משופרת הוא פחות נוח מהדיפנדר וגם חסרות דלתות לנוסעים מאחור. מעבר לזה הוא טרקטור (בדיוק כמו הדיפנדר).
אז אפשר לחבב ואפילו ליירר, אבל עד שלא יביאו לכאן גרסא יותר מתורבתת (78), הוא לא באמת אופציה (בשבילי).
Sent from my iPhone using Tapatalkהבאסה הגדולה,שגם אם יביאו...הוא יהיה ככ יקר שהוא יראה קניה משוגעת אפילו לצד דיפנדר משנת 2007...
זה מחירים שאפחד לא ישלם עבור טרקטור...
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.