התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כתבה שלי ב-וואלה, על החלפת הדיסקברי ב-פורסטר



רמי גלבוע
20-01-24, 11:43
היי חברים!
מעלה כאן לינק לכתבה שלי עם הפרידה מתיבת ההעברה...
סתם בא לי לשתף אתכם

https://cars.walla.co.il/item/3637125

גיא
20-01-24, 12:36
נחמד ...

אני אישית לא אוהב את הפורסטר. ויש לנו כרגע 2 במשפחה. אחד מהם אצלי כבר כמה חודשים.

אבל בהחלט מתחבר לה שרשמת. הגעתי למסקנה הזאת לפני עשור.

מאז יש לי את הדאסטר.

ולמרות התעללות ברמה כזאת או אחרת במסלולים שהרימו גבה. ולמרות מלחמת חורמה פה באתר .. היא עדיין לא מקרקשת ועדיין נוסעת. מטיילת .. ועם מעט מאד נזקים.

תמשיך להנות.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240120/4afebf1dda184539db4e81a47da4bcf6.jpg

Sent from my DN2103 using Tapatalk

איל מ
20-01-24, 17:26
אם בארזים נפלה שלהבת,
מה יגידו אזובי הקיר.
:(

ד ו ר ו ן
20-01-24, 18:34
אבולוציה של צרכי שטח..
כתובה נהדרת כמו תמיד.

מעל 10 שנים שגם אנחנו לא מחפשים עבירות.
מחפשים את השטח המרחבים והחברותא.
מצד שני המסלולים שמשלבים בהם Low מרחיקים אותך עוד קצת מההמון.
ואין מגבלת תנועה בשום מקום בגלל השטח.

לא הסתדר לי המשפט הבא:
״ פתאום אני שמח להשאיר את הדיסקו בחנייה כאשר עומדים לרשותי רכבי מבחן כמו גלדיאטור או ברונקו״

האם יכול להיות שהדיסקו בכל זאת הגיע לנקודה שהפך מהנאה למטלה?

zivo
20-01-24, 18:56
אני רק שאלה (שאני שואל כבר הרבה זמן, ולא מצליח לקבל תשובה) -
אם אתה בסדר עם שנתון 2015, אז למה פורסטר ולא גראנד ויטארה???

נמרוד
20-01-24, 19:03
לא הסתדר לי המשפט הבא:
״ פתאום אני שמח להשאיר את הדיסקו בחנייה כאשר עומדים לרשותי רכבי מבחן כמו גלדיאטור או ברונקו״


לא, כאילו יש כאן מישהו שלא ישמח להשאיר את מה-שלא-תהיה-הגרוטאה שלו בחנייה כאשר עומדים לרשותו גלדיאטור או ברונקו??
חוץ מברלי כמובן :rolleyes:

ehudzeelim
20-01-24, 19:08
לא, כאילו יש כאן מישהו שלא ישמח להשאיר את מה-שלא-תהיה-הגרוטאה שלו בחנייה כאשר עומדים לרשותו גלדיאטור או ברונקו??
חוץ מברלי כמובן :rolleyes:

מה שלא הסתדר לו במשפט הזה, זו המילה "פתאום" בתחילתו..

ishc
20-01-24, 19:34
תתחדש רמי וסע ברגים משובשות קלות

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
20-01-24, 20:36
לא, כאילו יש כאן מישהו שלא ישמח להשאיר את מה-שלא-תהיה-הגרוטאה שלו בחנייה כאשר עומדים לרשותו גלדיאטור או ברונקו??
חוץ מברלי כמובן :rolleyes:

לגמרי.. יצא עקום.

הוא כתב את זה בהקשר של לוותר על הילוך כוח.

וכן,
אהוד קלע לנקודה.

מוטי ג.
20-01-24, 20:44
זה הגיל, הוא פשוט הגיע למיצוי.

תתחדש ותהנה

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

אמוץ נ.
20-01-24, 23:37
תתחדש, זה יופי של אוטו.
היו לנו שנים מהנות מאד עם כזה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
20-01-24, 23:48
זה הגיל, הוא פשוט הגיע למיצוי.

תתחדש ותהנה

Sent from my SM-N986B using Tapatalkאם כבר פרצת את הסכר..

זה רק בגלל הגיל.. ומעולם לא היה בגלל השביל... ושלא יספרו לך אחרת.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
21-01-24, 01:51
זה הגיל, הוא פשוט הגיע למיצוי.


ספר את זה לשמשוני.. בגיל שלו. טיולי בדד.

רמי גלבוע
21-01-24, 09:02
היי חברים, איזה כייף לקבל מכם תגובות!
אז מגיעות לכם תשובות:

גיא: אין ספק שהדאסטר הוא חלופה מצוינת. הסברתי למה לא, ולעולם לא נדע מה היה נכון יותר לעשות...

איל: לא ארזים ולא פטריות, העולם פשוט משתנה, וכך גם הפתרונות

<strike>דורון:</strike> מסכים שה'פתאום' לא היה פתאומי, יותר אבולוציוני.
הדיסקו המשיך לספק לי הנאה, אבל התחושה שבכל רגע הוא יכול לעקוץ אותי עם תקלה רצינית, הלך והכביד עלי. הוא מתפקד ממש מצוין, אבל אני ממש לא רוצה לקום איזה בוקר עם מנוע תקול,ורק אז לבצע החלפה.
בינינו – מבחינה כספית, אני בטוח שלשמור אותו היה חסכוני יותר. לקניית הפורסטר הוספתי כ-25,000 שקלים, פתאום אני עושה ביטוח מקיף... שילמתי בשביל השקט הנפשי, בעיקר. כמובן שאילו הייתי ממשיך לטייל בשטח, אז לא הייתה דילמה, לא הייתי מחליף

ZIVO: מעולם לא התחברתי ל GV. הוא נותך מדרגת ביניים בגלל ה'קצר' אבל זה אוטו שאני ממש לא אוהב על הכביש. ומכל מה שבדקתי, אין לו את רמת האמינות של פורסטר

מוטי: כן, גם הגיל הוא פרמטר – הגיל שלי ולא פחות חשוב לצרכי טיולי שטח, הגיל של זוגתי שתחיה

והעיקר – שכל אחד יידע מה הוא רוצה לעצמו, ושנמשיך לממש חלומות מכל סוג!
גם, ובעיקר בימים אלה

מוטי ג.
21-01-24, 09:14
העיקר שתעשו מה שעשו לכם טוב בלב,
במיוחד במצב מחורבן כ"כ, בריאות ותהנו

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

דרור ברלי
21-01-24, 11:09
הדיסקו המשיך לספק לי הנאה, אבל התחושה שבכל רגע הוא יכול לעקוץ אותי עם תקלה רצינית, הלך והכביד עלי. הוא מתפקד ממש מצוין, אבל אני ממש לא רוצה לקום איזה בוקר עם מנוע תקול,ורק אז לבצע החלפה.



בוא...
דווקא במותג הזה, הוא יכל לעקוץ אותך עם תקלה רצינית גם כשהיה בן חצי שנה.
מין מסורת שכזו במותג ששומרים עליה בקנאות עד היום.
רק העובדה שבאמת לא נסע אצלך הרבה, מנעה את העקיצות.

לקח לך כמה זמן שלקח, בסוף זה חילחל.
אצל מכובדים אחרים מהדור שלך, זה התבטא ב"בגידה" ועריקה למחנה הלנדקרוזר.
נכון, פלסטיק יפני סינתטי זה ממש לא אותו כיף. ככה אבל לפחות הם יודעים שהסיכוי לעקיצה יקטן עד מאוד.

זה עדיין לא מה שבגללו חתכת הצידה מרכב שטח של ממש, זקן בן 26, שבתיאוריה יכול לקחת אותך לכל מקום - לכאילו רכב-שטח צעיר בן 9 שבפועל לוקח לכמעט כל מקום - רק עם דפיקות לב מואצות (משהו שלא מומלץ בגיל שלך), כי מכה קטנה מתחת לסרח העודף הקדמי המטורלל שלו יכולה לעלות בקלילות 25,000 וגם יותר.

זה רק הגיל רמי.
אנחנו מזדקנים.
מיום ליום כבר יש פחות ופחות כוח וסבלנות לצאת סתם ככה למדבר בלי סיבה.
אני לפחות גזרתי על עצמי להתפרנס מזה - כדי שכל עוד אוכל, פיזית, לטפס לג'יפ - זה מה שאעשה וככה אחיה.
ברגע שנגמר האספלט, אני מתחיל לחיות. ושם אין תחליף לג'יפ האמיתי. ולי זה שווה כל רגע.

אבל למזדקנים אחרים, נורמליים יותר ממני, כנראה שהנסיעה על הכביש למדבר בהלוך וגרוע מזה - בסוף הטיול חזור, הופכים לפקטור משמעותי. למטלה ולניג'וס. כמו ששר אריק אינשטיין - ככל פתאום מגלים שאוהבים יותר ויותר להיות בבית - עם התה והלימון והספרים, או בצימר חמים ומפנק אי שם בערבה, ולא רק באוהל מדובלל קפוא באי שם בהר הנגב, עם פינג'ן מפויח.

אתה יכול להודות שמיצית.


אם שואלים אותי, למרות שטרחת לנגר קצת את משטח השינה ולהתאים אותו לחלל הפנים הקטן יותר של הפורסטר, אני מהמר שלא תעדיף לישון יותר מדי לילות מדבריים בתוכו.
הוא ישתלב טוב יותר עם לילה בצימר אחרי חצי יום טיול רגוע בצירים הכבושים שגם הם לוקחים למקומות קסומים על פי כל קנה מידה.

וכמו שכתבת - ואם פתאום החיידק חוזר ומכה לכמה שעות/ימים ובאה לך הדודא להסניף מנה, רק עוד מנה אחת ודי, תמיד תוכל למשוך לסופ"ש איזה ברונקו או רוביקון או אפילו את אהבתך הגדולה - לנדרובר - בלי לשלם את הדלק ואת התיקונים שאחרי.


תהנה מהסובארו וסע בבטחה בדרכים טובות (כדי שלא יישבר).

nir.samo
21-01-24, 11:59
רמי אני קורא את הכתבות עוד מימי אוטו המוקדמים (בטוח שלא היחיד פה) ולזכותך יאמר שתמיד שמרת מקום של כבוד לכל רכב עם הנעה כפולה גם אם אין לו סרן או ידית נוספת.
מעבר שכזה הוא טבעי לגמרי ומי שעשה את זה כבר מקבל חיזוק ומי שעוד לא.. בשקט בשקט זה מקרב אותו עוד קצת.
נאה דורש נאה מקיים ונהנתי לקרוא.

רמי גלבוע
21-01-24, 12:12
אני מסכים (גם הפעם) עם דברי ברלי.

מעבר לכך - אצלי, טיילות מדבר היא עניין זוגי מאוד עם דורית.
תאוות נהיגת השטח 'סולו' עדיין מקננת בי, אבל פחות. בוודאי לא במידה שתצדיק להחזיק את הדיסקו

אהבתנו הזוגית ללינה בודדת במדבר הצטננה פלאות לא רק לאור גילנו, אלא גם עקב חששותיה של דורית מכל מיני בני דודים.
זה התחיל בכל מיני פרעות ותקיפות עתיקות; אותי זה לא מטריד, אבל דורית כבר הודיע לי מזמן, הרבה לפני 7.10, שהיא לא רוצה לישון לבד במדבר. הלך עלינו, ועוד פחות מצדיק רכב שטח אמיתי. כדי לישון ב'חאן האשטרובלים השמחים' אני יכול להגיע גם עם טסלה.

נוסיף על כך את ה 3-4 חודשים בשנה שאנחנו ישנים במוטורהום באירופה, אז אפשר להבין כיצד אזרתי אומץ למכור את הכרכרה...

איך אמר עזר וויצמן? "רק חמור לא משנה את דעותיו"

Yaron.nahum
21-01-24, 14:24
איך אמר עזר וויצמן? "רק חמור לא משנה את דעותיו"

אולי ויצמן גם אמר את זה

אבל האמרה מיוחסת למשה דיין

כאשר היה שר בממשלת בגין בתקופת הסכם השלום עם מצריים
ועימתו אותו עם אמירה ישנה שלו

"מוטב שארם א-שייח ללא שלום, מאשר שלום ללא שארם א-שייח"

ariel-ro
21-01-24, 14:50
בוא...
דווקא במותג הזה, הוא יכל לעקוץ אותך עם תקלה רצינית גם כשהיה בן חצי שנה.
מין מסורת שכזו במותג ששומרים עליה בקנאות עד היום.
רק העובדה שבאמת לא נסע אצלך הרבה, מנעה את העקיצות.


במקרה של דיסקו 1, זה לא המצב מהניסיון בקבוצה של הדיסוקאים.
הקבוצה של ה-XJ (שלא נדבר על שאר האינדיאנים) הייתה קטנה פי 2 מהקבוצה של הדיסקו, אך למרות זאת כמות הקללות שרצו שם על ה-XJ היו אסטרונמיות, אין סוף תקלות, בעיות שלדה-חשמל וכו'.

גם אני הופחדתי במעבר ללנדרובר, אך עד כה ממש שקט ושלווה (יחסית, כן?).

סער שהודיתי לו בעבר על השכנוע במעבר, יכול להוסיף על דברי את דעתו (אבל מזכרוני של שרשור הסיכום שהוא כתב, אני די בדעה שלו)
בנוסף, יש פה עוד כמה חבר'ה שגולשים, שיכולים להעיד על הדיסקו 1 שהוא 'נותן' עבודה, גם בשימוש יום יומי בלי הרבה בעיות והפתעות.

מסכים שבדורות החדשים יותר, מרובי החשמל והמגדשים הסיפור אחר לגמרי.

ד ו ר ו ן
21-01-24, 15:12
במקרה של דיסקו 1, זה לא המצב מהניסיון בקבוצה של הדיסוקאים.
הקבוצה של ה-XJ (שלא נדבר על שאר האינדיאנים) הייתה קטנה פי 2 מהקבוצה של הדיסקו, אך למרות זאת כמות הקללות שרצו שם על ה-XJ היו אסטרונמיות, אין סוף תקלות, בעיות שלדה-חשמל וכו'.

גם אני הופחדתי במעבר ללנדרובר, אך עד כה ממש שקט ושלווה (יחסית, כן?).
.
הנה זה מתחיל.. לא להיעלב בשם המותג.
שישאר שרשור מהנה על אבולוציה של רכבי השטח עם הגיל.. אחרת יהפוך בשנייה לשרשור פח/הסתלבטות על לנדרובר.

ariel-ro
21-01-24, 17:17
לא נעלב, אין לי מניות ב'טאטא' או באף חברת רכבים כזו או אחרת:D

רמי - אחלה כתבה.
מעניין להתעדכן עוד כמה שנים ולראות אם הפורסטר סיפק אותך, או שחזרת לרכב שטח מסוקסק.

KOOKE
21-01-24, 19:21
רמי/ דרור

הכתבה והפוסט הזה תפסו אותי גם בצומת החלטות...

תכלס, גם אני מתקרב לתואר "קשיש" ובטח מקשישי האתר והשטח...

אצלי האבולוציה של טיולי השטח החלה בשנת 90 לערך כשעיקר הטיולים היו בהרכב משפחתי מלא אבל כשהתאומות התבגרו והעדיפו את קניון שבעת הכוכבים על פני קניון עדה, לאט לאט טיולי השטח הפכו ל"טיולי גברים" עם רמת עבירות הולכת וגדלה.

מזה למעלה מעשור, כמעט כל טיולי השטח שלי/ של הקבוצה שלנו הם טיולי גברים עם רמת עבירות קשה עד אקסטרימית וכוללת לינה בשטח של לפחות שני לילות ולפעמים יותר. אם כי עדיין, לפחות פעמיים בשנה (סוכות ופסח) יש לנו טיולי זוגות של שלושה ימים ולילות בשטח.

לתחושתי, לאחרונה, בטיולי השטח קצת (אבל ממש קצת) פחות מחפשים את האתגרי ומתחברים יותר לרגוע, להפסקות הקפה, לשיחות אל תוך הלילה בחניון, לנוחות ולפינוק של רכבי מיניאוברלנד מזוודים ומדוגמים ללינת שטח (אוהלי גג, גירות, מקלחת מים חמים וכו').

אני כרגע בסוג של נירוונה מוטורית - רנגלר בציר 2010 סהרה במקור ששופר ושופצר מאד ועומד בכבוד בעבירות אקסטרימית ובייעודו גם כמעין מיני אוברלנדר. משמש רק לטיולים + אינפיניטי G37 בציר 2012 כרכב כביש יום יומי שגם מאפשר להוציא קצת עקרבים מהדם כשמתחשק.

תכלס, גם בכביש נרגעו החישקוקים, לא יוצא לכבישי נהיגה/ ימי מסלול וכו'...מפעם לפעם השד יוצא (בתדירות הולכת ופוחתת) ואז לחיצה קטנה פה ושם מרגיעה את השד.

תוך מספר חודשים גם המשרד שכרגע בתל אביב יעבור לביתי ואז בכלל הנסועה היום יומית בכביש תפחת בצורה דראסטית. אני יכול כמובן להישאר בהרכב המוטורי הנוכחי שמאאאאאד מרוצה ונהנה ממנו - אבל תכלס זה ממש מיותר במיוחד בגלל כל מה שכתבתי למעלה.

אז המחשבה היא שוב לאחד רשויות לרנגלר JL רוביקון או אפילו גלדיאטור רוביקון (בכל זאת רוצה להמשיך לטייל עם הקבוצה שלנו מבלי לעכב אותם יותר מדיי) - במצב השוק כיום לא אצטרך להוסיף יותר מדיי לאחר מכירת השניים הנוכחיים. בהערכה גסה האחזקה השוטפת של האחד מול השניים הקיימים תהיה כמעט זהה אולי טיפה פחות...בקיצור התלבטות

גם מנסה לראות את עצמי במעבר קשה כזה או אחר מצטרף ל"נוסעים מסביב במעקף" ו-וואלה קשה לי עם זה

ד ו ר ו ן
21-01-24, 21:53
רמ כשהתאומות התבגרו והעדיפו את קניון שבעת הכוכבים על פני קניון עדה,
איפושהו יש לי צילום של השמשוני במסיכת מנתחים מוציא קוץ מהאצבע של אחת מהן, כשהייתה בגובה מטר ושייבה, ליד קניון עדה.

KOOKE
22-01-24, 07:41
וואלה, דורון אם יתחשק לך ותמצא אשמח לקבל התמונה כאן או בפרטי

שגיא S
22-01-24, 10:41
לדעתי, סך הכל מדובר פה באדם שהפסיק לטייל במקומות שדורשים LOW.
אין ספק שאם אין צורך - תמיד עדיף "פרייבט" בן 5-10 מאשר ג'יפ בן 20-25.

פשוט האדם הזה הוא LEGEND ולכן זה קשה לשמוע :)

סך הכל מי שעושה רק פיקניק עם הנכדים ביערות קקל לא צריך דיסקברי, הוא גם לא "צריך" פורסטר. כל פרייבט יכול להגיע לרוב המקומות.

KOOKE
22-01-24, 12:36
אז זהו, זה לא רק אדם שהפסיק לנסוע במרומות שצריך LOW- זו אבולוציה/ שינוי של אופי טיולי השטח שמאפיינת רבים עם חלוף השנים ומיצוי הקטע של עבירות ונהיגת שטח אתגרית- יש מי שמשתנה יותר יש מי שמשתנה פחות ויש כאלו שלא משתנים כלל מבחינת אופי הטיולים.

אז זה לא רק אושייה מוטורית בכלל ואושיית רכב שטח בפרט כמו רמי גלבוע אלא זו סיטואציה ושינוי שמדבר אל רבים כולל אני ביניהם - זה גם נושא ללא מעט דיונים וויכוחים, בחבורה שלנו בכל אופן, מסביב למדורה שבחניון ועמוק אל תוך הלילה.

שגיא S
22-01-24, 14:20
אל תטעה שלמה, גם אצלנו זה קורה (אנחנו חבורה בגילאי 30-40).
עד לפני כמה שנים עוד הייתי עושה כמה פעמים בשנה כמריר ועדשה, וכל טיול היינו מחפשים רק את המדרגות והאתגרים.

עם הילדים, העייפות, והאתגרים האחרים שהגיל מביא איתו התחלנו להתמקד יותר בצד הקולינרי - בעיקר בצד של האוכל אבל גם של האלכוהול.

והיום כולנו מטיילים רק כדי להגיע למקום שקט בלי קליטה, שבו אפשר לעשות מדורה עד השעות הקטנות של הלילה...


וגם אצלנו עברנו מרכבים נעולים כפול, יחסי העברה וצמיגים גדולים - לרכבים יותר "חוקיים" וסטנדרטיים.
אבל מבחינתי לוותר על הילוך כוח זה לוותר על 80% מהיתרונות של התחביב (שבתוכם גם הרכב וההתעסקות בו היא חלק מהכיף)

מיכה100
22-01-24, 15:03
איפפ, עוד מעט יתחילו לדון פה על קלנועיות, there goes the neighborhood.
והתרומה שלי לסוגיה: דיסקברי 4!
גם רכב מפנק, סוג של פרייבט ביומיום.
וגם עולה את רמון ויאיר ועשוש בלי דרמה.
דוקטור ג'קיל ומיסטר הייד.
אממה, זול לאחזקה כמו סובארו הוא לא.

KOOKE
22-01-24, 15:15
כל אחד ורמת ה"שינמוך" שמתאימה לו...

מבחינתי האישית אם אכן אחליט לאחד רשויות ולעבור לרנגלר JL עם עדיפות לדגמי הרוביקון אז לעומת המצב הנוכחי זה יהיה שינמוך גם בשטח וגם בכביש ללא רווח כלכלי מהמעבר וכמעט ללא רווח כלכלי עתידי מבחינת האחזקה השוטפת..

מוני אורבך
22-01-24, 15:41
אחרי שטעמתי את האנדרנלין והקושי (הפיזי והמנטלי) של רכיבה באופנוע.
אתגרים של עבירות בגיפ נראים לי טרווילים, כמעת ילדותיים.
אבל היי, זה בסדר גמור כל אחד מה שמתאים לו.
גם לעבור תלולית עפר במסלול כורכר בדרך למרבץ האהוב עליך הוא עבירות..
היו שחיו את הקונספט הזה לפני עשרים שנה (מטיבי לסת ל"בשלים" מביננו)

asafk
22-01-24, 18:06
רמי, עד כמה העובדה שלפחות פעם פעמיים שלוש בשנה - נופל לך ליד רכב מבחן לשטח 'אמיתי'- היוותה פקטור בהחלטת השינמוך?

אסף.

אוהב נגב
23-01-24, 23:20
במקרה של דיסקו 1, זה לא המצב מהניסיון בקבוצה של הדיסוקאים.
הקבוצה של ה-XJ (שלא נדבר על שאר האינדיאנים) הייתה קטנה פי 2 מהקבוצה של הדיסקו, אך למרות זאת כמות הקללות שרצו שם על ה-XJ היו אסטרונמיות, אין סוף תקלות, בעיות שלדה-חשמל וכו'.

גם אני הופחדתי במעבר ללנדרובר, אך עד כה ממש שקט ושלווה (יחסית, כן?).

סער שהודיתי לו בעבר על השכנוע במעבר, יכול להוסיף על דברי את דעתו (אבל מזכרוני של שרשור הסיכום שהוא כתב, אני די בדעה שלו)
בנוסף, יש פה עוד כמה חבר'ה שגולשים, שיכולים להעיד על הדיסקו 1 שהוא 'נותן' עבודה, גם בשימוש יום יומי בלי הרבה בעיות והפתעות.

מסכים שבדורות החדשים יותר, מרובי החשמל והמגדשים הסיפור אחר לגמרי.
לגמרי מצטרף. אני 30 שנה עם דיסקו 1 למעט פעם אחת שחזרתי על גרר לאחר התקלות בשיטפון. תמיד חזרתי בנסיעה והיום הוא כבר רכב אספנות.

רמי גלבוע
25-01-24, 00:12
היי אסף;
כמובן שהזמינות של רכבי שטח משובחים, נכנסת לשיקול.
הבעיה עם רכבי מבחן היא שאתה לא אמור לשרוט אותם, לתלוש להם ספוילרים, או לכופף מדרגות.
זו מגבלה שאני לוקח על עצמי, והיא מגבילה את החופש.

לא הייתי יוצא עם טנדר 4X4 לטיול שטח רציני, אבל עם ברונקו או רנגלר, כן.
לפני כחודשיים יצאתי עם דיפנדר חדש לטיול עם קבוצת חברים. מהר מאוד נטשתי אותם, מחשש להחזיר את האוטו עם כיפופים ושריטות.
מבחינתי, לדפוק רכב מבחן זה לא מקצועי, למרות שאף אחד לא ידרוש ממני תשלום.

אבל הזמינות הזאת בהחלט החלישה את רצוני לשמור את הדיסקו מה עוד שגם ככה, משך השנים, חיפשתי פחות ופחות אתגרי עבירות.
גם טיולי המוטורהום באירופה מסטים את תשומת הלבה ובקיצור - פורסטר.

ואני כבר מתבאס על המגבלה שלו בשלג של שבוע הבא, בעיקר מגבלת הצמיגים.

יש מחיר לכל החלטה, זה בסדר.

גיא
25-01-24, 00:42
איזה שלג !?

פרטים !

Sent from my DN2103 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
25-01-24, 08:31
השיקולים שלך, רמי, ברורים ומובנים. בתכל'ס, רבים מאתנו לא באמת משתמשים ביכולות הגבוהות של רכב השטח שלהם. אישית, אני כמעט ולא יוצא לטיולים שהם עבירות נטו, אבל כן משתדל שבכל טיול יהיה לפחות אלמנט מאתגר אחד.

ועם זאת, אני מקווה מאוד לא להתבגר ליום שבו אני לא ארצה להיות הבעלים של רכב שטח == עם Low.

דרור ברלי
25-01-24, 08:54
איזה שלג !?

פרטים !

Sent from my DN2103 using Tapatalk


לפי החזאים, למערכת הגשם של שבוע הבא תתלווה גם ירידה מוחשית בטמפ'...... שזה אומר סיכוי לשלג במקומות הרלוונטיים. אני כבר בהיכון.

מצד שני... חזאי... מאונן חלקית. נמשיך לעקוב.

Dozer
25-01-24, 18:15
ואני כבר מתבאס על המגבלה שלו בשלג של שבוע הבא, בעיקר מגבלת הצמיגים.

יש מחיר לכל החלטה, זה בסדר.

יש איזה פורד ריינג'ר חדש שעוד לא נבדק בשלג, רק אומר...

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

גיא
25-01-24, 20:42
ואללה ...

ההחלטה שלי לחזור להתנתקות מהתקשורת .. כמעט פספסתי שלג.

תנו קריאה כשאתם נוסעים לציר המוסכים.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

דרור ברלי
26-01-24, 09:51
בציר המוסכים אף פעם אין שלג. נמוך מדי.
אבל בצפון הרמה לעומת זאת.... מנת שלג יפה הופכת את האיזור לחוויה של חוצלארץ.
אבל זה טיול ספונטני. עוזבים הכל ועולים לרמה בחלון ההזדמנויות הצר שבין הלילה ללפנות בוקר, לפני שהמשטרה סוגרת כבישים וצמתים ומייצרת את הפקקים והבעסה.
אפשר ומומלץ גם בדאסטר ופורסטר.

גיא
27-01-24, 13:01
לא אמרתי שיש שם שלג. רק שזאת אחת האפשרויות להכנס לרמה הנצורה .. .

בקיצור.

תנו קריאה כשיש מידע מבוסס.

אני אתרום את הרומניה לטובת אובייקט פוטוגני לחילוץ.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

-->