צפייה בגרסה מלאה : הזנת מכשיר קשר בהיילקס 2023
מבקש המלצה מאיפה לקחת מתח הפעלה למכשיר קשר קבוע ברכב
אני לוקח ישירות מהמצבר. יש בצד ימין, מאחורי תא הכפפות, מעבר גומי נח להעברת חוטי חשמל.
רק לשים לב לעשות U לפני כניסה דרך קיר האש כדי שהכבל לא יזרים לך מים לקבינה.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תודה רבה חברים,עזרתם לי מאוד,
לא רשמת מהם המאפיינים החשמליים של מכשיר הקשר (או באיזה מכשיר מדובר), אבל בהחלט יש מכשירים שלא צורכים יותר מ3-5 אמפר שאותם אפשר לחבר גם לשקע מצית רגיל.
נכון אתה צודק,
אני משתמש במקסטראק
אני חושב שמכשיר קשר עדיף שיעבוד בלי קשר למצב הסוויץ', ולכן שקע מצת פחות מתאים להתקנה קבועה. ובכל התקנה קבועה אני מכדיף להפריע כמה שפחות למערכת החשמל המקורית ולכן לוקח קו יעודי מהמצבר.
מכשיר קשר תמיד רצוי לחבר ישירות למצבר.
חשוב לשים קרוב למצבר נתיך ורצוי גם על קו המינוס (משאיר את זה כחידה) על מנת להגן על החווט מקצר אפשרי בעיקר באזור מעבר קיר האש.
במידה וניתן, להגדיר במכשיר גם כבוי אוטומטי בהעדר שימוש שלא ירוקן את הסוללה כאשר הרכב במנוחה ארוכה.
מכשיר קשר תמיד רצוי לחבר ישירות למצבר. חשוב לשים קרוב למצבר נתיך ורצוי גם על קו המינוס (משאיר את זה כחידה) על מנת להגן על החווט מקצר אפשרי בעיקר באזור מעבר קיר האש.
נתיך על המינוס הראשי?
(כי נתיך על קו המתח למקמ"ש במינוס לא יתן כלום כשהכבל פלוס יגע בטעות בבודי)
נתיך על המינוס הראשי?
(כי נתיך על קו המתח למקמ"ש במינוס לא יתן כלום כשהכבל פלוס יגע בטעות בבודי)
שמים נתיך גם על המינוס בצד המכשיר למנוע נזק כאשר מחברים "בטעות" הפוך את הזנת מכשיר הקשר ואז יש סגירת מעגל דרך הסכוך של האנטנה.
maxtrac לא ניתן לחבר הפוך למיטב ידיעתי
אז תשים פיוז רק על הפלוס של 10 אמפר
ותיקח מתח ישירות מהמצבר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.