PDA

צפייה בגרסה מלאה : חנויות חלפים ביצחק שדה תל אביב - איפה חונים?



ofer_b
23-01-24, 11:42
כל החנויות חלפים הטובות מרוכזות ברחוב הנ"ל שאין בו איפה לעצור בכלל שלא נדבר על חנייה
מה אתם עושים כשצריכים לקפוץ לאחת החנויות לקנות שמן חלפים וכו'
פשוט שמים את הרכב ליד החנות על הכביש כמו כולם, מפריעים לתנועה ומסתכנים בדו"ח?

Sent from my KB2003 using Tapatalk

sgill
23-01-24, 12:44
הייתי אתמול. חניתי בעזריאלי והלכתי קצת.
אפשר גם להחנות בצד השני של איילון ולעבור את הגשר.

שולץ האיום
23-01-24, 12:45
מי קונה מהם היום?
זה של פעם…

מזמינים באינטרנט עם כוס קפה.
עושים השוואה.
עד הבית….

אוטוסטור
סולו
ויש אחד בנהריה גם נותן אחלה מחיר, שכחתי את שמו.

sgill
23-01-24, 12:50
יעזור אם תשים לינקים...
ובכל מקרה, אם אתה צריך משהו מהיום להיום אז הכי קל לקפוץ לחנויות שם. בייחוד שאתה קונה משהו יחסית זול שהמשלוח עולה כמעט כמו המוצר. (אתמול קניתי 2 נורות ברקס ושמן מנוע)

איל מ
23-01-24, 13:46
מי קונה מהם היום?
זה של פעם…

מזמינים באינטרנט עם כוס קפה.
עושים השוואה.
עד הבית….

אוטוסטור
סולו
ויש אחד בנהריה גם נותן אחלה מחיר, שכחתי את שמו.

ביצחק שדה יש הרבה מעבר לחנויות חלפים. למי שמחזיק רכבים ישנים זה אזור ציד קבוע.
הפתרון שלי לא יעזור לרוב האנשים: אופנוע.

נדב42
23-01-24, 14:11
רכבת ואופניים.
ואם לא, אז יש חניון קטן וחמוד בשונצינו 6.

boaz avrahami
23-01-24, 14:47
יש גם חניון ליד אייס, מהצד השני של איילון ויש חניונים במתחם הדרומי ליצחק שדה.
חינם וזמין כנראה רק באיס ( או הום סנטר. לא זוכר כבר)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

שולץ האיום
23-01-24, 16:35
פיצ׳פקעס (איזה צינור שמן) ובעלי מקצוע של פעם עוד אפשר להסתובב שם קצת.
אבל הדברים הרגילים, אצלי זה אינטרנט בארץ או בחול.
אני מכיר היטב את האיזור, כולל הפרסים, והוא תמיד יזכיר לי נשכחות…

בנוסף
אצלי ביישוב יש מישהו שעוסק בחלפים לרכב, ומביא לך חלפים ונוזלים עד הבית ביום למחרת.
זה תענוג.😁

asafk
23-01-24, 18:00
מי קונה מהם היום?
זה של פעם…

מזמינים באינטרנט עם כוס קפה.
עושים השוואה.
עד הבית….

אוטוסטור
סולו
ויש אחד בנהריה גם נותן אחלה מחיר, שכחתי את שמו.לא סולו.

אסף.

KOOKE
23-01-24, 18:44
יש חניון שלרוב פנוי בחלקו המערבי של יצחק שדה מייד לאחר הצומת עם המסגר ומתחת לסוכנות הרכב של וולוו. אם אין מקום שם ממשיכים מערבה עד הצומת עושים פרסה ומייד בצד ימין יש חניון פתוח גדול שגם שם תמיד תמצא חניה

asafk
23-01-24, 18:53
אני נוסע באופניים/ תלת אופן (תלוי בגודל החבילה)

אסף.

ofer_b
23-01-24, 21:40
אופניים או אופנוע פחות רלוונטי לי, אני בדרך כלל מנצל את היום יומיים בשבוע כשאני מגיע לעבודה בתל אביב ואז יכול לעבור "על הדרך" בחנויות. לא יצא לי לסוע במיוחד רק לחנויות שם.

חנויות און ליין הם גם אופציה שניסיתי ואנסה אבל בדרך כלל זה לקניות גדולות יותר כי יש גם עלות משלוח, אם צריך כמה דברים קטנים אז אעדיף לקנות פיזית.

וחוץ מזה זה גם סוג של "כיף" כזה להיכנס לחנות, לראות בעיניים ולמשש בידיים וגם יותר קל כשמדברים עם המוכר במיוחד אם אתה לא יודע בדיוק מה מתאים,איזה חליפי יש וכו'

עלו פה כמה רעיונות לחניונים באזור, ננסה בפעם הבאה, או פשוט שוב נעצור איפה שהוא ליד ונשגיח בחצי עין על הרכב...


Sent from my KB2003 using Tapatalk

בדאלק
23-01-24, 21:49
ברחוב חומה ומגדל יש לך כמה חניונים בתשלום

ariel-ro
23-01-24, 23:22
רק אומר שאצל הפרסים יש מדרכה רחבה סמוך לפתח החנות :D
השנה אבל עברתי לרכוש באינטרנט, אותם מחירים לאחר מיקוח, רק שלא צריך להתמקח

GodsFather
24-01-24, 09:15
המיקוח זה חלק מההצגה.
הרחוב הזה איבד מהקסם שהיה לו כשחלק גדול מהמקומות נסגר והוגלה, דורות הילדים שלא המשיכו את דרך האבות וכד.

יש שם חנויות שמתבססות על כך שתפרק ותרכיב מול העסק את החלק הרצוי. למשל חנות מצברים בסמוך לבטא וגם הפרסים הידועים.

אפשר עם 4 וינקרים בסמוך לכל חנות, כשאתה יודע מה אתה רוצה ואיפה בדיוק. לא לטייל ברחוב ולהשאיר את הרכב ללא השגחה. ולא בפינות שחוסמות פניה כמו שוורץ או אם-פם.

החניונים, למעט זה של אייס שכבר מוציא אותך למסע כומתה, עולים לא מעט לשעה ואם אתה לא מקזז את זה כהוצאה שמקבלת החזר, לא חסכת על החלק, הרווחת רק את החוויה, שיש שיגידו ששווה תשלום בפני עצמה.

בנבכי רחוב שונצינו והסביבה, יש פה ושם חניות פנויות או כחול לבן. אם לא תופס אותן רכב שבור מאחד המוסכים.

פעם גם היה איפה לאכול שם, היום גם זה כבר לא נשאר.



כמו ששלמה ארצי אמר "...הייתי חלק מהנוף, היום אני אורח..."

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

Derish
24-01-24, 18:23
עברו כמה שנים מאז שביקרתי ברחוב הזה, אבל זכור לי שהוא היה במרחק הליכה מהמסגר ויגאל אלון, בשניהם תנועת אוטובוסים ערה. אני בספק אם מספר כלי הרכב הפרטיים באזור ירד מאז, לכן לא רואה סיבה להגיע לשם עם אוטו מלכתחילה.

במבט על - כשהגעתי לדרג גבוה מספיק במקצוע שלי, אחת ההנחיות הראשונות שנתתי הייתה להפסיק לעבוד עם כל מיני 'חזי השחזות' שיושבים בתוך צריף אזבסט בדרום ת"א. מעדיף למצוא עסק דומה בצפון/דרום הארץ ולהוציא שליח או לבקש מאחד העובדים שיעבור שם בדרך. כל ה'חזי' האלה בד"כ לא היו זולים או איכותיים יותר, ואין לי עניין לתמוך בעסקים שמזלזלים בי כלקוח ומצפים שאחסום את התנועה או אבצע עבירה כדי לבוא לבקר אותם. אולי בשנות התשעים הם היו רלוונטיים, אבל היום אין להם זכות קיום ולא אזיל דמעה אם יפשטו רגל. מי שאוהב להתבוסס בבוץ הזה ורוצה להמשיך לעבוד איתם - שיהיה לו לבריאות.

Raccoon
24-01-24, 21:46
ברחוב שונצינו קרוב ליצחק שדה יש חניה אחת אסורה שמותרת רק לרכב מסוג "מרכב מסחרי או אחוד". עד עכשיו ההגדרה הזאת העלתה לי את מחירי הביטוח, חייבה אותי להדביק מדבקת משקלים למרות שלפי החוק אני לא צריך... אבל פעם אחת זיכתה אותי בחניה חינם כולל מפגש עם הפקח.

Sent from my LM-V450 using Tapatalk

GodsFather
24-01-24, 22:35
עברו כמה שנים מאז שביקרתי ברחוב הזה, אבל זכור לי שהוא היה במרחק הליכה מהמסגר ויגאל אלון, בשניהם תנועת אוטובוסים ערה. אני בספק אם מספר כלי הרכב הפרטיים באזור ירד מאז, לכן לא רואה סיבה להגיע לשם עם אוטו מלכתחילה.

במבט על - כשהגעתי לדרג גבוה מספיק במקצוע שלי, אחת ההנחיות הראשונות שנתתי הייתה להפסיק לעבוד עם כל מיני 'חזי השחזות' שיושבים בתוך צריף אזבסט בדרום ת"א. מעדיף למצוא עסק דומה בצפון/דרום הארץ ולהוציא שליח או לבקש מאחד העובדים שיעבור שם בדרך. כל ה'חזי' האלה בד"כ לא היו זולים או איכותיים יותר, ואין לי עניין לתמוך בעסקים שמזלזלים בי כלקוח ומצפים שאחסום את התנועה או אבצע עבירה כדי לבוא לבקר אותם. אולי בשנות התשעים הם היו רלוונטיים, אבל היום אין להם זכות קיום ולא אזיל דמעה אם יפשטו רגל. מי שאוהב להתבוסס בבוץ הזה ורוצה להמשיך לעבוד איתם - שיהיה לו לבריאות.אתה מאשים את החנויות בהחלטה שהיא בכלל של של העירייה שלא להנגיש חניה מול פתחם.
אף אחד לא חייב אותך להחנות באמצע הכביש, אתה תמיד יכול לבוא עם דוגמה או סתם להבין מה אתה צריך או אפילו לא להתקרב לשם אלא שהמוסכניק שלך יעשה את זה בשבילך עם השליח שלו.
על הדרך גם קראת לכולם שרלטנים ורמאים, כשבפועל אתה לא מכיר את כלל בעלי העסקים שם ויש שם כמה שהם דור הולך ונעלם של ידע נדיר וחלקם מחסני חלקים לרכבים שהיום נחשבים לאספנות.

יש לך עוד מהטוב הזה?



Sent from my SM-F916B using Tapatalk

Derish
25-01-24, 00:11
הביקורת התייחסה לבתי מלאכה בדרום ת"א, חנויות החלפים ביצחק שדה זה פסקה מעל. ודווקא עם החלפים יש הגיון במיקום, כי פעם היו שם הרבה מוסכים שזו הקליינטורה הראשית שלהם - אי לכך המלצתי לבוא לשם (אם ממש חייבים) באוטובוס או ברגל.

עם בתי מלאכה, דפוס, סדנאות למיניהן ומרכזי הפצה של חלקים מכניים ואלקטרוניים לתעשייה זה סיפור שונה מאד, לא תמיד אפשר לקחת את הסחורה בתוך סל אופניים או תיק גב. וזו לא שאלה של רמאות או שרלטנות (מילים שאתה הכנסת ואני אפילו לא רמזתי עליהן), אלא של היעדר תודעת שירות וגישת 'מתאים לי להיות פה אז על הזין כולם מסביב - שיסתגלו'.

מדובר ע"פ רוב באנשים שרכשו מבנה זול במיקום שהיה אז בשולי העיר, כשעוד היו מפעלי תעשייה ומגרשי חול מסביב וכל מה שמחוץ לגוש דן נחשב פריפריה. אבל המצב השתנה עם השנים והם עדיין חיים בסרט שהם 'מוקדי ידע' ובטוחים שאנשים יעלו אליהם לרגל, גם כשכל המפעלים כבר מזמן יצאו מהעיר ומכונות עם מפעילים בסיסיים למדו לעשות את העבודה לא פחות טוב, מהר, או זול. אז מי שזה הקטע שלו ורוצה להרגיש שהוא מקבל חווייה בטעם של פעם - סבבה, אבל מעשית/טכנית/פיננסית ברוב המקרים כבר אין לכך שום הצדקה.

דרור ברלי
25-01-24, 09:46
פעם גם היה איפה לאכול שם, היום גם זה כבר לא נשאר.

Sent from my SM-F916B using Tapatalk


למה ככה?
השווארמה אצל אבי אליאס בשונצינו שווה כדי להגיע במיוחד.

דרור ברלי
25-01-24, 10:04
אני כבר לא זוכר מה ומי שם "מוקד ידע" וכו' - בכל הריבוע הזה של יצחק שדה-שונצינו וכו', עדיין יש כמה מקומות שמחזיקים חלקים למכוניות ספציפיות/ישנות ואליהם שווה להגיע (או שסתם אין ברירה) כמו אוטו-מיני או לינקר וכו'. אבל סתם לצורך שמנים ומסננים וכו'? כבר יש בכל חנות חלפים שאינה בלב המאפליה הזו של ת"א. גם כלי עבודה בכוך אצל מירי כבר לא הכי זולים (ואצל שוורץ הם יקרים כאילו עשויים מזהב) ואפילו ינוביץ' כבר ברח מהתחנה המרכזית למרכז העסקים שורק ליד פלמחים.... בואו, אנחנו בשנת 2024, ומי שלא בגיל ובסטטוס של חיפוש בילויים וזיונים, כבר לא מוכרחים שום דבר בת"א. עיר צפופה ומסריחה ויקרה שקשה להגיע אליה, לנוע בה, לחנות בה... ואופן כללי לא מסבירה פנים למבקר מבחוץ. אני משתדל להימנע.


אז נכון שזו חוויה מיוחדת ונוסטלגית להיכנס ולהצטופף בבלגן המקסים של החנות של הפרסים, אבל באמת שאין איפה לחנות שם - צריך לחנות רחוק ולבוא ברגל או מראש להגיע בתחב"צ ואז אם אתה נסחב עם ארגזים או משקלים לתחנת האוטובוס שלפעמים לא קרובה כל כך, זה כבר לא כיף. ולנסוע במונית זה אולי נוח, אבל כבר הוצאה שצריך להכניס לחישוב הכללי והיא מקזזת כל חסכון תיאורטי, אם היה כזה.

אבל אם כבר אתם שם, אז השווארמה אצל אליאס שווה. באמת.

ADaShim
27-01-24, 23:36
לא סולו.

אסף.
למה לא?

asafk
27-01-24, 23:41
סולו.
הזמנתי פילטר שמן מקורי. מה שהגיע לא מקורי ואפילו לא תחליפי (מידת המפתח שונה, שטח מעבר השמן שונה, צורת האטם שונה).
הזמנתי פילטר סולר מקורי 'יש במלאי'. אחרי שבועיים זיכו אותי בלי אף מילה.
זה חוסר אמינות מוחלט.

אסף.


https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 26154&share_tid=126154&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app

-->