צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה - סמנכ"ל שירות לקוחות/תפעול או כל פונקציה בכירה אחרת ברשת "חצי חינם" -עזרה בפרטים
היי,
מנסה להשיג פרטים של מישהו מהנהלת "חצי חינם" ע"מ לטפל בבעיה שלא נפתרת בשירות לקוחות.
בשיחה טלפונית הנציגה מסרבת להעביר את התלונה, וכשכתבתי (לשירות לקוחות עם בקשה להעביר למנהל) היא התקשרה בחזרה ואמרה "ראיתי את המייל שלך - הוא לא יעבור"
תודה מראש,
זיו
boaz avrahami
30-01-24, 19:45
לא יודע לעזור לך בפרטים אבל זורק רעיון.
נסה לפנות לרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן.
https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_autho rity/govil-landing-page
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
בועז תודה, את זה כבר עשיתי 🙂
לכלך עליהם בעמוד פייס שלהם. זה לרוב עובד.
Sent from my iPad using Tapatalk
גיא תודה,
אני מודה שמבחינתי זה הצעד האחרון, אם בכלל. אולי אני נאיבי, מקווה לגמור את זה "בלי אלימות" :)
גם אם תגיע אליו ישירות לא בטוח שזה יעזור... הנה סיפור.
לפני כמה שנים החלטנו בפסח לעשות תרומה ישירה למשפחה נזקקת. קיבלנו פרטים, הזמנו עגלת קניות עמוסת כל טוב ושלחנו לכתובת. המשלוח איחר ואיחר ואיחר ואיחר הרבה מעבר למקובל/הגיוני/מתחשב.
אני הגעתי למנכל של אותה רשת ובגדול הוא זרק עלי את האות השביעית בא-ב
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
גיא תודה,
אני מודה שמבחינתי זה הצעד האחרון, אם בכלל. אולי אני נאיבי, מקווה לגמור את זה "בלי אלימות" :)חביבי .. שנות ה 70 ותמימות הנעורים חלפו מזמן ...
Sent from my DN2103 using Tapatalk
תודה,
אמשיך לחפש עוד אופציות, אם אמצא משהו אעדכן פה
זיו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.