התחברות

צפייה בגרסה מלאה : TDI300 - סולונואיד סטרטר תקוע



כרובי
03-02-24, 08:14
אהלן

TDI300 - לא נותן סטרטר, דפיקות קלות על הסולונואיד משחררות אותו ומניע כרגיל.

ראיתי שיש אפשרות לקנות סולונואיד בנפרד (עם משלוחה מ LRDIRECT, יעלה משהו כמו 250 ש"ח, סטרטר שלם יעלה כבר סביב ה 550 ש"ח).

השאלה אם החלפת הסולונואיד מספיקה בד"כ או שעבר עדיף להחליף את כל הסטרטר?

מוטי ג.
03-02-24, 08:21
בעקרון, אם מתאים לך בכיס הייתי לוקח הכל חדש בשביל השקט בראש,
שאלה, האם לקחת בחשבון גם את עלות המשלוח של סטרטר שלם(הוא כבד ואני מניח שזה משפיע על מחיר המשלוח )

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ishc
03-02-24, 18:36
לדעתי לא שווה.
הייתה לי את אותתה התלבטות בבירור בואן והחלטתי שזה לא שווה את ההתעסקות

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

איל מ
03-02-24, 19:11
עשיתי זאת.
יש גם שרשור בנושא.
קונים בדולרים בודדים סט של טובלן ומגעים ומחליפים.
חדי שעה עבודה כולל בירה וסיגריה.
שקט בגזרה כבר 5 שנים.

כרובי
03-02-24, 19:13
ראיתי, רק ששלך היה של td5 אם אני לא טועה..
לא יודע אם ומה ההבדלים

איל מ
04-02-24, 02:52
אמת. צודק. אצלך זה בוש.
בכל מקרה, סולונואיד חדש עולה בערך 25 פאונד.
פירוק והרכבה שלו לא מסובכים.
עברו כבר 15 שנה מאז שפירקתי סטרטר בדיפנדר tdi300, אבל לא זוכר שזה היה מסובך מדי.

nickya
07-02-24, 13:49
תחליפי של בריטפארט עולה כ710שח עד הבית כולל מיסים ועמלות
מחזיק מעמד אצלי כבר שנתיים +
הרכב דיילי דרייבר (מניע כל יום לפחות פעמיים)

https://www.paddockspares.com/catalogsearch/result/?q=NAD500210

כרובי
08-03-24, 12:36
טוב,
הזמנתי סולונואיד (והגיע), פירקתי את הסטרטר ממקומו, הסרתי את הסולונואיד ופירקתי גם את הסטרטר.
כמה ממצאים וגם צריך עזרה:

1. הסולונואיד לא בדיוק אותו סולונואיד - אפשר לראות בתמונה שלחדש יש טרמינל נוסף - מה לעשות?

2. כשפתחתי את הסטרטר עצמו היו בתוכו שברים של מה שהיה נראה לי כמו פלסטיק שחור \ פחמים - העניין הוא שהם התפרקו מהאזור של גלגלי השיניים הפלנטאריים בתוך הסטרטר ולא מהאזור של הסליל - מה הסיפור שם? (החלקים והלכלוך שרואים ביד שלי בתמונות)

3. פתאום קלטתי חלק פלסטי שלמרות שהקפדתי לפרק בעדינות כדי לראות מאיפה כל דבר יוצא, לא ראיתי מאיפה הוא החליט להתגנב ועכשיו אני לא סגור איפה להכניס אותו.. (אני אחפש תמונת פיצוץ של הסטרטר, אבל אם למישהו יש תשובה מהירה זה יהיה נחמד) - החלק הוא החלק הבודד שרואים ביד שלי בתמונות.

יש גם תמונה של החלק עם הסליל - אם מישהו מזהה שם איזה עניין..


1462501462491462511462521462531462541462 55146256

כרובי
05-04-24, 13:57
בסוף הוחלף סטרטר, הישן היה עייף לחלוטין.

השינוי בהנעה - לא יאמן, הרבה בעיות שחשבתי שנבעו ממקומות אחרים (מצבר שנגמר בתכיפות, הנעות קשות למרות שהסטרטר מסתובב וכד') - הסתבר שבעצם מדובר היה בסטרטר העייף.

Gershon
05-04-24, 14:26
.....הרבה בעיות שחשבתי שנבעו ממקומות אחרים (מצבר שנגמר בתכיפות, הנעות קשות למרות שהסטרטר מסתובב וכד') - הסתבר שבעצם מדובר היה בסטרטר העייף.

תוצאה סטנדרטית ל*קודם נעשה* ולאחר מכן נחשוב אם לא נצליח
בכל מקרה הסתדרת וזה טוב.

-->