התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מפגש טויוטה לנד קרוזר סדרה 70 -2024



RoyiBaum12
09-02-24, 18:01
אז למעשה,לאחר תקופה לא קצרה..בה מנועי הדיזל הגיבורים של כלי הרכב של חברי המועדון המשיכו לגמוע קילומטרז'ים רבים וארוכים במרוץ השנים בקצב האיטי והאהוב וכעצירה קצרה ממרוץ הטירוף החלטנו לקיים מפגש קצרצר של בעלי הרכבים הככ גיבורים הללו ולהתרשם אחד מן השני.
145976

המפגש התפתח בספונטיניות בקבוצת הווצאפ ונקבע לשישי הזה,באנטדרת הזכרון ללוחמי מגב במחלף עירון.
ובזה אחר זה התמלאו להם כבישי האזור ברכבים האייקונים שכולנו אוהבים וחניון העפר החל מתמלא לו במעין קופסאות מוזרות בריח של תחנה מרכזית.
מכל קצוות האוכלוסיה הגיעו ומספר הכלים יפה,22.
כמות כזו לא נראתה המון זמן באותו מקום ובאותו הזמן.
145977


כל אחד מחנה את רכבו,נותן לרעשי מנוע הדיזל העוצמתי לגנוב את ההצגה ופותח את מכסה המנוע.
לא בכדי לבדוק שמן או שמה קרתה איזו תקלה.
אלא להשוויץ אחד לשני בשיפור החדש או סתם לקשקש וללמוד מהחברים מה ואיזה שיפור נעשה לאחרונה.

145978

אז למעשה כמות כזו גדולה של טויוטות מחייבת איזה מעמד, אז לכבוד המפגש הנדיר הוחלט על הוצאת חולצות מגניבות לחברי ובעלי הרכבים.
ככה שיוכלו להשווית גם כאשר אינם נוהגים בו.
145979

אז מה לא היה לנו שם?
יוצאי מגב,יוצאי מנהל הרכב האזרחי,יוצאי סוכנות מורשה טויוטה אצל אותם הבעלים יד ראשונה(שכבר גמעו 800,000k),ותצורות שונות ומעניינות של הרכב-מרכבים מקוריים כמו שיצאו מן המפעל ועד לרכבי רטרו מגניבים וקמפרים מדליקים עם כל הפינוקים שאפשר לחשוב עליהם.

וגם איזה סדרה 80 שהיה חייב להצטרף(אחרי הכל היה גם בעלים של 70 בעבר[emoji6]).

145980

רק לילדודס,שטרם סיימו הרצה...נחתם תחת מד הקילומטרים 300,000k בממוצע, אחלה זמן לסיים הרצה למכלולים שכבר מזמן שחכו מתי הוחלף להם שמן או מתי עזבו את פס הייצור היפני.

מה שלא היה לנו שם,זה כתמי שמן תחת הרצפה-אף לא טיפה אחת.

145981
145982
145983
אז לאחר החלפת דברים, חוויות ,וסיפורים.

ואחרי שכל רכב קיבל את תשומת הלב שדרושה לו...יצאנו באופן ספונטני לסיבוב קצר ביער חורשן ואזור נחל דליה.
נוף ירוק,שיירה אדירה,וריח של אוטובוס של אגד כל זה בצירוף של מים פריחה והמון אווירה טובה.

145984145985145986

אז תודה לכל מי שהגיע מכלל החברים, וגם למי שלא...ודאג לשמור עלינו איי שם כדי שנוכל להמשיך את השגרה שהשתנתה לנו.

מי יתן ונראה עוד מפגשים מוצלחים כאלו.

[emoji846][emoji869]


Sent from my SM-S908E using Tapatalk

ehudzeelim
09-02-24, 18:10
יפה,,
לי תפס את העין איזה מוסו שהתגנב לאירוע..😁

145987

nirs
09-02-24, 20:30
רוצה להיות 70, שיהיה גדול….


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
09-02-24, 20:35
איזה כיף לכם!
תודה על הכתיבה והשיתוף.. אשמח לעוד תמונות אם יש.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

RoyiBaum12
09-02-24, 22:07
.145988145989145990145991145992

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

asafk
09-02-24, 22:31
איזה יופי.
רכב מיוחד שאי אפשר להיות אדיש אליו.
(מצד אחד בא לי להציע החלפה ראש בראש מצד שני איך אפשר להכניס בזה משפחה, ומה נסגר עם העלים מתחת לסרן )

אסף.

shmulikbg
09-02-24, 23:03
איזה יופי.
רכב מיוחד שאי אפשר להיות אדיש אליו.
(מצד אחד בא לי להציע החלפה ראש בראש מצד שני איך אפשר להכניס בזה משפחה, ומה נסגר עם העלים מתחת לסרן )

אסף.

1+8....איפה הבעיה להכניס את המשפחה?

מוטי ג.
09-02-24, 23:34
מגניב, והייתם כ"כ קרובים אליי, אם הייתי יודע הייתי מביא את הילדים לראות.
תהנו.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ishc
10-02-24, 08:27
יפה מאוד ותודה על השיתוף

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

RoyiBaum12
10-02-24, 16:35
יפה,,
לי תפס את העין איזה מוסו שהתגנב לאירוע..[emoji16]

145987היה חייב למצוא את התשומת לב הרצוייה :)
אבל הצטרף אלינו לטיול והיה על הכיפאק

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

RoyiBaum12
10-02-24, 16:36
איזה יופי.
רכב מיוחד שאי אפשר להיות אדיש אליו.
(מצד אחד בא לי להציע החלפה ראש בראש מצד שני איך אפשר להכניס בזה משפחה, ומה נסגר עם העלים מתחת לסרן )

אסף.אז מחליפים לסרן של 80 או של פטרול ופותרים את ה"בעיה" [emoji3]

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

asafk
10-02-24, 18:40
האמת היא שהייתי נוסע מדי פעם ב75 למדתי שיחד עם התחושה של מכונה בלתי ניתנת לעצירה (ואז הוא היה די חדש) לא לאהוב בו שני דברים. אחד זה העלים מתחת לסרן - במיוחד רמת הגולן בחורף - תמיד העלים מתיישבים בבוץ בדיוק במקום הכי לא מתאים, והשני זה שהסרן האחורי לא בא אחרי הקדמי זה גם זורק אותך כל הזמן בקוליס בבוץ, וגם בנסיעה בחול בשטחי האש זה היה מנדנד את החלק האחורי לצדדים.
זה מסוג הדברים שרוב הנהגים לא ישימו לב אליהם אבל מרגע שסיפרתי לכם על זה לא תוכלו להתעלם....
עדיין זה רכב אייקוני ומיוחד שבסטאפ המתאים של צמיגים ומתלים - הוא רכב לכל החיים.

אסף.

RoyiBaum12
10-02-24, 20:12
האמת היא שהייתי נוסע מדי פעם ב75 למדתי שיחד עם התחושה של מכונה בלתי ניתנת לעצירה (ואז הוא היה די חדש) לא לאהוב בו שני דברים. אחד זה העלים מתחת לסרן - במיוחד רמת הגולן בחורף - תמיד העלים מתיישבים בבוץ בדיוק במקום הכי לא מתאים, והשני זה שהסרן האחורי לא בא אחרי הקדמי זה גם זורק אותך כל הזמן בקוליס בבוץ, וגם בנסיעה בחול בשטחי האש זה היה מנדנד את החלק האחורי לצדדים.
זה מסוג הדברים שרוב הנהגים לא ישימו לב אליהם אבל מרגע שסיפרתי לכם על זה לא תוכלו להתעלם....
עדיין זה רכב אייקוני ומיוחד שבסטאפ המתאים של צמיגים ומתלים - הוא רכב לכל החיים.

אסף.אולי על 75 ההערה השניה מורגשת כי מדובר ברכב ארוךךך כמה ארוך? ארוך בטירוף. מיני אוטובוס.

לגבי העלים...זה נכון לכל כרכרה מיושנת לדעתי-סופה סמוראי וכדו...

אבל השדרוג לקפיצים הוא חלום שיחכה עוד קצת זמן חחח

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

ishc
10-02-24, 20:41
תסבירו את המשפט על הסרן האחורי?

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

איל מ
10-02-24, 20:44
מפתח הגלגלים בסרן האחורי שונה מזה של הקדמי.
נובע מתא מנוע מגודל שנועד להכיל מנועים גדולים.
זה גורם לכך שהגלגלים לא בעקיבה.
יש שמוסיפים ספייסר מאחור (זהירות, דרור עלול לשמוע), ויש שמחליפים את כל החלק החיצוני של הסרן, כולל הארכה לציריות.

מוטי ג.
10-02-24, 20:54
לדעתי זה קיים גם בחלק מהפול סייז

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

RoyiBaum12
10-02-24, 21:01
מפתח הגלגלים בסרן האחורי שונה מזה של הקדמי.
נובע מתא מנוע מגודל שנועד להכיל מנועים גדולים.
זה גורם לכך שהגלגלים לא בעקיבה.
יש שמוסיפים ספייסר מאחור (זהירות, דרור עלול לשמוע), ויש שמחליפים את כל החלק החיצוני של הסרן, כולל הארכה לציריות.אמת יש קיט אוסטרלי שממש מרחיק את הנאבה איזה כמה סנטימטרים ואז הקו של הגלגלים אחיד וגם נראה יפה יותר.

לדעתי ב73(הקצר) זה לא קיים...אבל מעולם לא בדקתי

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

ishc
11-02-24, 00:12
וואלק, פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
11-02-24, 00:21
מפתח הגלגלים בסרן האחורי שונה מזה של הקדמי.
נובע מתא מנוע מגודל שנועד להכיל מנועים גדולים.
זה גורם לכך שהגלגלים לא בעקיבה..

בטוחים שזה גם ב-75?
האוסטרלים מדברים על זה החל מכניסת ה-V8 (76/78/78).
לפניהם היו רק מנועים טוריים בנזין ודיזל.

שחר גרינברג
11-02-24, 06:45
דורון צודק
הרחבת הסרן הקדמי הייתה כאשר עברו למנוע vdj (v8)

בסדרה 70 שבארץ רוחב הסרנים זהה מנוע HZ (6 בטור)


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
11-02-24, 11:01
אז או שאסף טועה,
או שבלי משים הוא נידב לנו פרט מידע אודות אקזמפלר ייחודי שהוא נסע בו...

שחר גרינברג
11-02-24, 11:55
משנת 2007 כאשר יצאו הסדרה 70 עם מנוע vdj
כל הדגמים בעלי סרן קדמי רחב

מה שיוצר לפני בעל סרנים שווי רוחב


Sent from my iPhone using Tapatalk

ehudzeelim
11-02-24, 12:41
מה ההבדל ברוחב הסרנים?

שחר גרינברג
11-02-24, 13:41
https://youtu.be/Uduvg2y1u6Q?si=lLulpMn8P18MfUKU


Sent from my iPhone using Tapatalk

שחר גרינברג
11-02-24, 13:42
https://youtu.be/uS6SFQmkfoE?si=4WCBFVuwspTYLcqW


Sent from my iPhone using Tapatalk

ehudzeelim
11-02-24, 14:10
תודה רבה,
95 מ''מ חתיכת הבדל..

asafk
11-02-24, 14:56
בטוחים שזה גם ב-75?
האוסטרלים מדברים על זה החל מכניסת ה-V8 (76/78/78).
לפניהם היו רק מנועים טוריים בנזין ודיזל.בנושא הזה אני משתף מחוויותי בשנים האחרונות. אני חושב שלפחות אחת מהנבלות (חתוכה מאחורי הקבינה, טנדר לכאורה) אתה מכיר ועל ה troopy שהלך לאפריקה אני לא מרחיב.
במבט לאחור אני חושב גם שבשנות ה 2000 המוקדמות ב 75 הצבאי עוד לא היתה לי את הרגישות ולא היה הנסיון לחוש כאלה דברים גם אם היו שם.
(אבל לקלל כשהקפיצים האחוריים התיישבו בבוץ קיללתי היטב)

אסף.

ד ו ר ו ן
11-02-24, 16:54
הקבינה, טנדר לכאורה) אתה מכיר
.
הוא מהדור המורחב.

-->