התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פאג'רו Q דיזל, טורבו שורק



Tagor
15-02-24, 16:06
4m40 Q 2800 דיזל,
קניתי סט שיפוץ טורבו בעלי אקספרס. היו שם הרבה מאוד חלקים עודפים.
הם לא רוצים לתקוע את הבנאדם, אז הם שמים בערכה שני סוגי מסבים ועוד בושינגים עודפים.

מדדתי עם קליבר כל מסב וכל בושינג, לפני שהחלפתי.
בגדול החלפתי מסבים, O-rings ואטמי שמן מתכתיים.
הרכבתי הכל ויש שריקה מהטורבו החל מ- 2000 סל"ד.
יש למישהו רעיון מה יכול להיות?

בדקתי טוב, אין נגיעה של הטורבינות בדפנות. גם כשמאלצים את הטורבינה הצידה לארבע כיוונים.
בהרכבה הראשונה, היה חיכוך קל מאוד בין הטורבינת אגזוז לבית.
פרקתי וראיתי שלא נגרם נזק.

איל מ
15-02-24, 17:45
א. קנית בעליאקספרס.
ב. יתכן והשריקה היא בריחת אוויר מהסעפת, ולא מהטורבו?

Tagor
15-02-24, 18:25
א. קנית בעליאקספרס.
ב. יתכן והשריקה היא בריחת אוויר מהסעפת, ולא מהטורבו?

לא נגעתי בסעפת. פרקתי מליבת הטורבו וימינה.
מישהו שאל על איזון, הקפדתי לסמן קו על הציר וקו על הטורבינה והרכבתי בדיוק כפי שפרקתי.

tooshey
15-02-24, 18:28
ליבת טורבו, כמו כל אביזר שמסתובב במהירות גבוהה, דורשת איזון דינמי לאחר ההרכבה
אם שיפצת לבד ולא ביצעת איזון אז
א. יתכן וזה גורם השריקה.
ב. כנראה שהטורבו הזה לא יחזיק מעמד זמן רב.

כנראה שעדיף לקנות ליבה מושלמת ומאוזנת ולהעביר את השבלולים המקוריים.
קיט שיפוץ מיועד למשפצי טורבו .

בברכה, טושי

ehudzeelim
15-02-24, 21:13
4m40 Q 2800 דיזל,
קניתי סט שיפוץ טורבו בעלי אקספרס. היו שם הרבה מאוד חלקים עודפים.
הם לא רוצים לתקוע את הבנאדם, אז הם שמים בערכה שני סוגי מסבים ועוד בושינגים עודפים.

מדדתי עם קליבר כל מסב וכל בושינג, לפני שהחלפתי.
בגדול החלפתי מסבים, O-rings ואטמי שמן מתכתיים.
הרכבתי הכל ויש שריקה מהטורבו החל מ- 2000 סל"ד.
יש למישהו רעיון מה יכול להיות?

בדקתי טוב, אין נגיעה של הטורבינות בדפנות. גם כשמאלצים את הטורבינה הצידה לארבע כיוונים.
בהרכבה הראשונה, היה חיכוך קל מאוד בין הטורבינת אגזוז לבית.
פרקתי וראיתי שלא נגרם נזק.

מילאת את הטורבו בשמן לפני שהרכבת את צינור הזנת השמן?
בהנעה הראשונה אחרי השיפוץ נתת למנוע לעבוד בסרק דקה-שתיים לפני שנתת גז?

Tagor
15-02-24, 23:59
מילאת את הטורבו בשמן לפני שהרכבת את צינור הזנת השמן?
בהנעה הראשונה אחרי השיפוץ נתת למנוע לעבוד בסרק דקה-שתיים לפני שנתת גז?
מילאתי שמן חדש לטורבו, לפני שסגרתי את בורג הבנג'ו. (כניסת השמן)
נתתי למנוע לעבוד כ-5 דקות בסרק, לפני העלאת הטורים.

-->