צפייה בגרסה מלאה : רעידות אחרי כניסה לבור בכביש
היי לכולם,
יש לי במוו x4.
הרכב עם גאנט 20 (סיני) וצמיגי ראנפלט .
במהלך נסיעה בערב לא שמתי לב בחושך ונכנסתי לבור במהירות בכביש עם שני הגלגלים בצד שמאל והתחילו רעידות החל ממהירות כ40 קמש.
קפצתי לפנצרמעכר שהראה לי על המכשיר איזון שהקדמי שמאלי קבל מכה ולקח אותו שיישרו אותו.
הרכבתי חזרה את הגלגל והמצב עכשיו הוא ככה.
ההגה כבר לא רועד למעט בנקודה של 85 קמש בערך אבל ממש רק בנק הזו. מעל או מתחת ההגה לא רועד.
אבל כן יש מעין הרגשה רעידה/ויברציה קלה בתחושה באוטו החל ממהירות 60-90. למעט אותה נקודה שבאה גם ההגה רועד והתחושה היא יותר מוחשית.
מהירות יותר גבוהות 120-140 (רק לטובת הבדיקה) הרכב מרגיש יותר טוב.
מה הייתם ממליצים לעשות?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקחת לעוד פאנצ׳ערמאכר לוודא שאכן הגלגלים גם ישרים וגם מאוזנים.
ואז ללכת לכיוון גלגלים (מכון פרונטים) לבדוק שלא התעקם/נמעך משהו במערכת ההיגוי.
+100
התנהגות זהה לגלגלים לא מאוזנים , לכן בדוק מהקל אל הכבד
יציאה מטיול בוץ עם בוץ על הגלגלים = אותם סימפטומים בדיוק
בד
Sent from my iPhone using Tapatalk
המלצה למשהו שיודע לאזן וליישר במקום אם צריך?
באזור המרכז/השרון
Sent from my iPhone using Tapatalk
הפנצ'ריה הכתומה, באילת.
מאיפה אתה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לאף אחד אין המלצה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
המלצה למשהו שיודע לאזן וליישר במקום אם צריך?
באזור המרכז/השרון
Sent from my iPhone using Tapatalk
איזון כמעט כל אחד יודע לעשות.
לי יש ניסיון חיובי עם זוארץ בתל אביב
עקרונית כל אחד יודע לאזן. אבל,
למכונת איזון יש אפשרות להגדרה של בדיקת איזון מדוייק יותר
(עושים זאת בעיקר עבור מכוניות סופרטיביות).
בנוסף,
לעיתים מכה חזקה בצמיג אופקית (כמו עליה על מדרכה / ירידה לבור),
גורמת לעיוות הרצועות האחוזות במבנה הצמיג עד כדי כך שהצמיג אובלי ולא עגול.
בעיה כזאת לעיתים המכונה לא מזהה (כי אין "זריקה" לצדדים) ,
ניתן לזהות בראיה ע"י סיבוב עם מגן פתוח של המכונה.
במקרה כזה, רק החלפת צמיגים ולא משנה כמה קמ' או זמן נסעו,
זה עניין בטיחותי.
רענן
עקרונית כל אחד יודע לאזן. אבל,
למכונת איזון יש אפשרות להגדרה של בדיקת איזון מדוייק יותר
(עושים זאת בעיקר עבור מכוניות סופרטיביות).
בנוסף,
לעיתים מכה חזקה בצמיג אופקית (כמו עליה על מדרכה / ירידה לבור),
גורמת לעיוות הרצועות האחוזות במבנה הצמיג עד כדי כך שהצמיג אובלי ולא עגול.
בעיה כזאת לעיתים המכונה לא מזהה (כי אין "זריקה" לצדדים) ,
ניתן לזהות בראיה ע"י סיבוב עם מגן פתוח של המכונה.
במקרה כזה, רק החלפת צמיגים ולא משנה כמה קמ' או זמן נסעו,
זה עניין בטיחותי.
רענן
בפנצריה שאני הולך אליה, בפירוש מסתכלים על עיגוליות הצמיג בנוסף לזריקה צידית.
וזה לא מוגדר ״פנצריית על״.
איזון כמעט כל אחד יודע לעשות.
לי יש ניסיון חיובי עם זוארץ בתל אביב
הלכתי לזוארץ. עשו לי איזון מחדש לכל הגלגלים.
גלגל אחורי שמאלי היה גם עקום. עשו לי יישור ונפתר
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.