צפייה בגרסה מלאה : (כותרת נערכה) פיאט פולבק - טרייטון - האם התאימות מלאה?
שלום למכובדי הפורום
אחרי (עוד)כמה שנים של נבצרות, שוב חש דגדוג בעצם הטרנספר.
שוב פוזל לאזור הטנדרים, ואם להיות ספציפי - טרייטון שמתאים מבחינת התמהיל (דרישות,מחיר,גיל הרכב).
ולעצם השאלה - האם התאימות בין הטרייטון לפולבק היא אבסולוטית? (בעיקר מכאנית ומנוע?)
אם כן, בהנחה שהסחירות הפחותה בגלל הסמל, והחזקה של כמנה שנים - יש סיבה לא להנות מפולבק צעיר ומאובזר יותר פר שנתון?
תודה מראש לעונים.
למיטב ידעתי, אותה גברת בשינוי אדרת.
לשאלתך, אין סיבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אחד לאחד
למעט הלוגו על הגריל, על גלגל ההגה ובדלת של הארגז
וכמובן המחיר / הסחירות.
אסף.
מתישהו יבינו שמדובר באותו רכב זהה לחלוטין ויעדיפו את הפיאט כי הוא מאפשר מודל גבוה וצעיר יותר באותו מחיר - ואז הביקוש יעלה.
מוטי טויוטה
12-03-24, 23:46
היי
שים לב, לדעתי בפולבאק רק סטייל ופרימיום מגיעות עם נעילה אחורית מקורית.
למיטב זכרוני, ניתן גם לנעול קדמי.
שמתי עליו עין תקופה ארוכה האמת, אני חושב שזו תמורה טובה לכסף.
פרימיום 2018 שימש חבר קרוב שלי כפרייבט והוא היה ממש מבסוט.
בהצלחה
היי
שים לב, לדעתי בפולבאק רק סטייל ופרימיום מגיעות עם נעילה אחורית מקורית.
למיטב זכרוני, ניתן גם לנעול קדמי.
שמתי עליו עין תקופה ארוכה האמת, אני חושב שזו תמורה טובה לכסף.
פרימיום 2018 שימש חבר קרוב שלי כפרייבט והוא היה ממש מבסוט.
בהצלחה
תודה.
אני מכיר שרק בפרמיום יש נעילה
ובאופן כללי - למה אני אמור לצפות מפולבק/טרייטון מבציר 16-18? מבחינת מחלות, בעיות (בהינתן שהנ''ל לא מיועד לעבודה/העמסה/גרירה אלא לרכב יום יומי עם טיול משפחתי פעם ב...?)
באוסטרליה יש הרבה ביקורת על מחלות ילדות של המנוע. בעיות התחממות, רעידות ועוד.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
גם בארץ.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
באוסטרליה יש הרבה ביקורת על מחלות ילדות של המנוע. בעיות התחממות, רעידות ועוד.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
יש איזו קורלציה עם אופי השימוש? או משהו רוחבי?
טריטון מודל 2018 מהניילון, עם חודש על הכביש... התחמם בעליות לירושלים כשעצרתי לרגע בצד.
למרות החלפות רדיאטור בעונה החמה הרכב היתה מתחמם ו/אן מנתק מזגן בעונה החמה.
הרכב אצלי לא עבד קשה...
היו ברשותי דימקסים ישנים עם 300k ויותר... שגררו גרור כיבוי כל קיץ כל הקיץ בlow בשריפות קוצים רבות, מעולם לא התנתק המזגן ומעולם לא התחממו.
במוסך המרכזי טענו שמצאו את הבעיה
. הרדיאטור סתום מבוץ.
בפועל הוא לא עשה כלום חוץ מכביש 6 וקצת עפר. יצא מהסוכנות ביוני והתחמם ביולי. לא יודע איפה יש בוץ בזמן הזה... ובפועל נמצאו 12 זבובים ו2 דבורים.
בעבודה זה היה אירוע די גדול... מספר לא מבוטל של רכבים עם בעיות דומות, יש גם מחלה של צינור אינטרקולר שקורס וסדק בסעפת יניקה, זנחו את מיצובישי ועברו לטויוטה ואיסוזו.
גם אחי שלא הקשיב לי וקנה כזה משומש שמור עם מעט קמ יחסית... שובר את הראש עם סדק בסעפת יניקה.
אציין שלא התנסתי עם השכפול האיטלקי....
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
טריטון מודל 2018 מהניילון, עם חודש על הכביש... התחמם בעליות לירושלים כשעצרתי לרגע בצד.
למרות החלפות רדיאטור בעונה החמה הרכב היתה מתחמם ו/אן מנתק מזגן בעונה החמה.
הרכב אצלי לא עבד קשה...
היו ברשותי דימקסים ישנים עם 300k ויותר... שגררו גרור כיבוי כל קיץ כל הקיץ בlow בשריפות קוצים רבות, מעולם לא התנתק המזגן ומעולם לא התחממו.
במוסך המרכזי טענו שמצאו את הבעיה
. הרדיאטור סתום מבוץ.
בפועל הוא לא עשה כלום חוץ מכביש 6 וקצת עפר. יצא מהסוכנות ביוני והתחמם ביולי. לא יודע איפה יש בוץ בזמן הזה... ובפועל נמצאו 12 זבובים ו2 דבורים.
בעבודה זה היה אירוע די גדול... מספר לא מבוטל של רכבים עם בעיות דומות, יש גם מחלה של צינור אינטרקולר שקורס וסדק בסעפת יניקה, זנחו את מיצובישי ועברו לטויוטה ואיסוזו.
גם אחי שלא הקשיב לי וקנה כזה משומש שמור עם מעט קמ יחסית... שובר את הראש עם סדק בסעפת יניקה.
אציין שלא התנסתי עם השכפול האיטלקי....
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מבאס לקרוא.- ואני לתומי חשבתי שסוף סוף מצאתי איזה תמהיל שקולע לרוב הצרכים
ובאופן כללי - למה אני אמור לצפות מפולבק/טרייטון מבציר 16-18? מבחינת מחלות, בעיות (בהינתן שהנ''ל לא מיועד לעבודה/העמסה/גרירה אלא לרכב יום יומי עם טיול משפחתי פעם ב...?)אם תרד אחורה ל-2014-15 ותיקח ידני, האנטר היה אצלי יופי של רכב טיולים
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
מצד שני אני יכול להעיד שאצלי בעבודה יש כמה עשרות טריטונים ואני לא מכיר בעיות התחממות. הנוכחי שנת 22 אבל לפני היה 2019. גם 2×4 וגם 4×4. אולי סוג השימוש אצלנו שונה(רוב הזמן משמש כפרייבט נסיעות קצרות ולא עמוס) אבל גם בנסיעות ארוכות בכביש(6 לכל אורכו) לא היו עניינים מעולם..
לפיאט עדיין אין טנדר בינוני בכלל.
כל סיפור הפולבק הוא הלבשת סמל של פיאט על טנדר קיים של מיצובישי ללא שום שינוי אחר.
בדיוק כמו שהיה בזמנו הפולקסווגן טארו (Taro) שהיה סמל VW על טויוטה היילקס.
ה"שכפול האיטלקי" הוא טריטון אחד לאחד. היו מיוצרים על אותו ליין במפעל של מיצובישי בתאילנד.
זה קיבל סמל של מיצובישי, השני סמל של פיאט.
אותו רכב, אותן תקלות ומחלות שאופייניות למיצובישי, אם יש - וכאן יש משתמשים בעלי נסיון...
באוסטרליה יש הרבה ביקורת על מחלות ילדות של המנוע. בעיות התחממות, רעידות ועוד.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
לא מצאתי מספיק מידע כדי להבין את ממדי התופעה (בשונה למשל מתקופת ה'מאגנום' בה הייתי נתקל בפוסטים על התחממות השכם וערב)
תוכל להפנות אותי בבקשה לאיזה מקור מידע?
אין לי לינק ספציפי.
שחיפשתי טנדר גם טריטון 2015 היה אופציה אז חקרתי לגביו. חלק מהמידע הגיע מחברים פה (סולי) וחלק הפורומים והקבוצות פייס.
בהאנטר זה מנוע 4d56 כמו שהיה במגנום אבל בגירסתו האחרונה הוא כבר נחשב אמין למדי בטריטון מ-2015 זה מנוע אחר, גיר 6 הילוכים בידני וטרנספר עם יחס העברה נורמלי.
בגדול אם תמצא חד קרן, יד נמוכה שלא עבד קשה וטופל בדיקות יש מצב שזה יהיה בסדר אבל ההאנטר נחשב אמין יותר.
בכללי אחרי שני רכבי שטח של מיצובישי אני ממליץ בחום לדבוק בידני, נראה שדיזל, שטח ואוט זה שילוב פחות מוצלח אצלם.
אם תתחיל לבדוק סקירות של טנדרים כאלו תגלה שהמיצובישי תמיד מסיים אחרון לעומת הדי מקס וההיילקס אבל זה צמיד בנקודות ולא בנוק אאוט.
את הדגם המכוער של 2019 והלאה אני כבר לא מכיר.
שאני חיפשתי טנדר העדפתי אוטו צעיר, רענן יותר וטוב יותר לעומת מותג.
ולגבי סחירות... קונים בזול מוכרים בזול.
בהצלחה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
הנסיון שלי מרכבי שטח של מיצובישי הוא שמערכת שילוב ה4x4 היא מעשה כשפים שלא ניתן לסמוך עליו. ביותר מדי טנדרים שלהם (אני חושב שבפג'ארו זאת אותה מערכת שילוב, אבל לא יודע, אז תתעלמו), נתקלתי ב4x4 שממאן להשתלב או להתנתק, או שלוקח לו נצח לעשות זאת.
עם זאת, בעקבות הטרלול במחירי הטנדרים לעומת מצבם, לא הייתי פוסל פולבק. רק לומד את הנושא.
- - - Updated - - -
וגם:
לפיאט עדיין אין טנדר בינוני בכלל.
...
חוץ מזה (משהו בין בינוני לפולסייז, אבל ניחא):
146316
;)
הנסיון שלי מרכבי שטח של מיצובישי הוא שמערכת שילוב ה4x4 היא מעשה כשפים שלא ניתן לסמוך עליו. ביותר מדי טנדרים שלהם (אני חושב שבפג'ארו זאת אותה מערכת שילוב, אבל לא יודע, אז תתעלמו), נתקלתי ב4x4 שממאן להשתלב או להתנתק, או שלוקח לו נצח לעשות זאת.
עם זאת, בעקבות הטרלול במחירי הטנדרים לעומת מצבם, לא הייתי פוסל פולבק. רק לומד את הנושא.
- - - Updated - - -
וגם:
חוץ מזה (משהו בין בינוני לפולסייז, אבל ניחא):
146316
;)
אכן, מנסה ללמוד את הנושא, מקווה למצוא מספיק אינפורמציה.
לגבי הטנדר השני של 'פיאט' - הלוואי, אולי כשאהיה 'גדול'😁
זה תלוי טנספר, אני מסכים לגבי הסופר סלקט פחות לגבי הפרט טיים הרגיל
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
לטובת 'שיעורי הבית' ובדיקות ההתכנות - מה קוד הדגם של המנוע המדובר? (2.4 משנת 2016)
אני בעלים של פולבק שנת 2017 רמת גימור קומפורט כמעט 8 חודשים.
יש 3 רמות גימור
פרמיום - המנוע עם 181 כס, מערכת סופר סלקט - נעילת דיפרנציאל אחורית, מושבי עור, חיישני תאורה גשם , בקרת אקלים ,וכו והנעה בלי מפתח .
סטייל - גרסת ביניים עם 181 כס, מערכת סופר סלקט קצת פחות אבזור. חלק מהקונים הוסיפו נעילת דיפרנציאל אחורי בתוספת של כמה אלפי שקלים מהחברה.
קומפורט - מנוע 154 כס , מערכת איזי סלקט ואין נעילת דיפרנציאל אחורי. אבזור בסיסי.
סופר סלקט עם 4 מצבים שבין השאר מאפשר נסיעה על כביש רגיל (אספלט) ב 4 על 4 (דיפרנציאל מרכזי פתוח).
איזי סלקט עם 3 מצבים , 2h , 4h 4l
לגבי מחלות, חיפשתי די הרבה ובין השאר גם בחברות השכרה וליסינג. בבלו סקאי החזיקו די הרבה כאלה ויש עם ק"מ נמוך יחסית. כשהתיעצתי עם הבחור שעובד שם ואחרי שהוצאנו כמה תדפיסים של רכבים עם 181 כס אז רואים שכולם עברו החלפת מנוע. ה 156 רובם לא. אולי סתם צירוף מקרים ואולי יש שינוי כזה או אחר שמיטיב עם המנוע הפחות חזק.
סעפת פליטה סדוקה זה מחלה שחוזרת. גם אצלי היה. החלק עצמו מקורי עולה 2800 שח לפני מעמ ממיצובישי. בפיאט עולה הרבה יותר. אין מה לנסות ולרתך את הקיים כי מהחום החלק עתמו מתעוות.
בסרטוני ביקורת ויעוץ קניה מאוסטרליה גם מדברים בעיקר על סעפת הפליטה, לא נתקלתי שם בפורומים או בסרטונים ביוטיוב לגבי התחממות או דברים יוצאי דופן אחרים.
אני קניתי בסופו של דבר אחרי כמה חודשים של חפירות , חיפושים ובירורים קומפורט שנת 2017 יד שנייה (יד ראשונה היתה השכרה). הרכב נקנה 25 אלף מתחת למחיר מחירון משוקלל שנמוך גם ככה אם משווים לטריטון מקביל. השלמתי מיגון תחתון שהיה חסר אצלי. הרכב שלי הגיע עם סט מגירות בארגז ככה שמבחינת זיווד הוא הגיע די מוכן לצרכים שלי.
אצלי חוץ מהסעפת פליטה גם צינור מתכתי שמוביל נוזל קירור לטורבו נסדק. למרבה המזל (באמת מזל) עליתי על זה בזמן ולא נגרם נזק למנוע.
הנעילה האחורית המקורית ברכבים האלה היא "שנויה במחלוקת". כשמפעילים אותה אז בקרת האחיזה מפסיקה לעבוד מה שמשפיע על הגלגלים הקדמיים.
אם כבר אז לבדוק לגבי נעילות לא מקוריות.
לא יכול להגיד שאני ממש נהנה מהרכב גם בגלל המצב מאז ה 7 באוקטובר כי פחות יוצא לטייל וגם כי תמיד מרגיש לי שמשהו יכול להשתבש ברכב (אבל זה כנראה יותר אני והראש שלי ופחות הרכב).
אסף
אני בעלים של פולבק שנת 2017 רמת גימור קומפורט כמעט 8 חודשים.
יש 3 רמות גימור
פרמיום - המנוע עם 181 כס, מערכת סופר סלקט - נעילת דיפרנציאל אחורית, מושבי עור, חיישני תאורה גשם , בקרת אקלים ,וכו והנעה בלי מפתח .
סטייל - גרסת ביניים עם 181 כס, מערכת סופר סלקט קצת פחות אבזור. חלק מהקונים הוסיפו נעילת דיפרנציאל אחורי בתוספת של כמה אלפי שקלים מהחברה.
קומפורט - מנוע 154 כס , מערכת איזי סלקט ואין נעילת דיפרנציאל אחורי. אבזור בסיסי.
סופר סלקט עם 4 מצבים שבין השאר מאפשר נסיעה על כביש רגיל (אספלט) ב 4 על 4 (דיפרנציאל מרכזי פתוח).
איזי סלקט עם 3 מצבים , 2h , 4h 4l
לגבי מחלות, חיפשתי די הרבה ובין השאר גם בחברות השכרה וליסינג. בבלו סקאי החזיקו די הרבה כאלה ויש עם ק"מ נמוך יחסית. כשהתיעצתי עם הבחור שעובד שם ואחרי שהוצאנו כמה תדפיסים של רכבים עם 181 כס אז רואים שכולם עברו החלפת מנוע. ה 156 רובם לא. אולי סתם צירוף מקרים ואולי יש שינוי כזה או אחר שמיטיב עם המנוע הפחות חזק.
סעפת פליטה סדוקה זה מחלה שחוזרת. גם אצלי היה. החלק עצמו מקורי עולה 2800 שח לפני מעמ ממיצובישי. בפיאט עולה הרבה יותר. אין מה לנסות ולרתך את הקיים כי מהחום החלק עתמו מתעוות.
בסרטוני ביקורת ויעוץ קניה מאוסטרליה גם מדברים בעיקר על סעפת הפליטה, לא נתקלתי שם בפורומים או בסרטונים ביוטיוב לגבי התחממות או דברים יוצאי דופן אחרים.
אני קניתי בסופו של דבר אחרי כמה חודשים של חפירות , חיפושים ובירורים קומפורט שנת 2017 יד שנייה (יד ראשונה היתה השכרה). הרכב נקנה 25 אלף מתחת למחיר מחירון משוקלל שנמוך גם ככה אם משווים לטריטון מקביל. השלמתי מיגון תחתון שהיה חסר אצלי. הרכב שלי הגיע עם סט מגירות בארגז ככה שמבחינת זיווד הוא הגיע די מוכן לצרכים שלי.
אצלי חוץ מהסעפת פליטה גם צינור מתכתי שמוביל נוזל קירור לטורבו נסדק. למרבה המזל (באמת מזל) עליתי על זה בזמן ולא נגרם נזק למנוע.
הנעילה האחורית המקורית ברכבים האלה היא "שנויה במחלוקת". כשמפעילים אותה אז בקרת האחיזה מפסיקה לעבוד מה שמשפיע על הגלגלים הקדמיים.
אם כבר אז לבדוק לגבי נעילות לא מקוריות.
לא יכול להגיד שאני ממש נהנה מהרכב גם בגלל המצב מאז ה 7 באוקטובר כי פחות יוצא לטייל וגם כי תמיד מרגיש לי שמשהו יכול להשתבש ברכב (אבל זה כנראה יותר אני והראש שלי ופחות הרכב).
אסף
תודה רבה על התגובה המפורטת. לצערי אני מכיר את התחושה הלא נעימה שאתה מתאר (היה לי דיסקברי פעם), ביום שארגיש כך לגבי כל רכב - זה היום בו יפרדו דרכינו
עדכון קטן -
היום שוחחתי עם עובד בשלמה סיקסט. הבחור אחראי לתת שירות לאחת מהחברות הגדולות במשק (מאות רבות של רכבים).
לטענתו - הרוב המוחלט של הבעיות התגלו הרכבים שרוב ה'שירות' שלהם עבר עליהם בעמידה ארוכה בסרק.
טוען שמעבר לכך - לא נתקל באיזו בעיה רוחבית.
הרגיע אותי קצת - ממשיך בבדיקה
ואתה חושב שזחילה במהירות איטית בשטח בקיץ לא תעורר בעיות דומות?
זחילה בפקקים?
ואתה חושב שזחילה במהירות איטית בשטח בקיץ לא תעורר בעיות דומות?
זחילה בפקקים?
פקקים פחות במתאר הנסיעה שלי -לגבי זחילה בקיץ וכו' ,אין דין זחילה בשטח (בקיץ דווקא?) כדין רכב אבטחה שישב מונע כל הלילה (כל לילה)
בכל מקרה - ממשיך לעשות 'שיעורי בית'.
חנן-ג'יפולוג
18-03-24, 08:39
כדאי להפריד בין סוגי בעיות. הרכבים שעומדים במשך ימים שלמים בסרק סובלים מDPFים סתומים. זה נכון באופן כללי לדיזלים עם DPF, בלי קשר למותג. זה בא עם הטכנולוגיה הזו. יש מותגים שיצאו עם פתרון של כפתור שמפעיל באופן יזום וידני את הרגנרציה, כשהרכב באיזור מתאים לזה. זה מייצר המון חום ועשן, אז לא באיזור דליק ו/או מיושב. גם האספלט מאחורי האגזוז עלול להינמס מזה.
התחממות, אם יש רגישות, עלולה לקרות גם בעמידה ממושכת בסרק וגם בזחילה בשטח.
כדאי להפריד בין סוגי בעיות. הרכבים שעומדים במשך ימים שלמים בסרק סובלים מDPFים סתומים. זה נכון באופן כללי לדיזלים עם DPF, בלי קשר למותג. זה בא עם הטכנולוגיה הזו. יש מותגים שיצאו עם פתרון של כפתור שמפעיל באופן יזום וידני את הרגנרציה, כשהרכב באיזור מתאים לזה. זה מייצר המון חום ועשן, אז לא באיזור דליק ו/או מיושב. גם האספלט מאחורי האגזוז עלול להינמס מזה.
התחממות, אם יש רגישות, עלולה לקרות גם בעמידה ממושכת בסרק וגם בזחילה בשטח.
בדיוק מה שהוא אמר - בעיות dpf ברכבים שעמדו שעות בסרק, וחוץ מזה - שהוא לא נתקל באיזו בעיה רוחבית
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.