ליאורליטל
28-04-06, 11:59
שלום,
אני חדש באתר ו"לקוח" חוזר ב"מועדון ה – 4X4", לאחר תקופת צינון, החלטתי לשמוע בעצתו של ליבי ולחזור למועדון. לאחר מחקר מעמיק של כחודש וחצי בפורומים השונים (כולל כמה אמריקאים ובריטים) ובלוחות היצע וביקוש. שלושת הרכבים הבאים נבחרו למבחן האחרון שלי: איסוזו טרופר, מיצובישי פאג'רו (גם דגם הספורט אפשרי – אם יקבל גיבויי הולם), ולנדרובר דיסקברי, (אישית, הסמוראי קורץ לי אבל יש לי אישה שאני אוהב והיא אוהבת אותי והייתי רוצה שיימשך כך גם בעתיד... :) ) כולם שנתונים 93-97 (למעט הפג'רו ספורט, שנתון 99-00) מנוע דיזל / טורבו דיזל. בטרופר גם הבנזין בשנתונים אלו אפשרי למרות הסתייגות כלכלית, הגאלופר מפתה בגלל מחירו אבל הביקורות הקשות מוציאות אותו מהתחרות. אם יש למישהו דברים חיוביים (אמינות, עבירות וכד'...) אשמח לשמוע.
היסטוריה אישית: טראנו דיזל ארוך 98 (גם רמת העבירות הנדרשת מהרכב הבא - לפחות).
תקציב: עד 50,000 ₪ לדיזל (40,000 לבנזין)
יישור קו עד 2,000 ₪ (אני חלוד במכונאות וטיפולים – יחזור, אבל ייקח זמן).
להלן המסקנות (מסודר במעין טבלה):
מנוע:
טרופר בנזין 3200: חזק, אמין
טרופר דיזל 3100: חזק, אמין, רועש
פאג'רו דיזל 2500: חזק? , אמין
דיסקברי 2500: סביר, לא אמין,EDC חזק ואמין
גיר:
טרופר בנזין 3200: כל שנתיים במקרה הטוב...
טרופר דיזל 3100: לא נתקלתי בבעיות
פאג'רו דיזל 2500: לא נתקלתי בבעיות
דיסקברי 2500: לא נתקלתי בבעיות
עבירות:
טרופר בנזין 3200: טובה מאוד
טרופר דיזל 3100: טובה
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: טובה ( EDC אפילו מאוד)
נסיעת כביש:
טרופר בנזין 3200: תגובות טובות, מהנה
טרופר דיזל 3100: כבד, אבל סביר
פאג'רו דיזל 2500: כבד, אבל סביר
דיסקברי 2500: כבד מאוד, אבל סביר
צריכת דלק:
טרופר בנזין 3200: 1:6
טרופר דיזל 3100: 1:9
פאג'רו דיזל 2500: 1:9 / 1:10
דיסקברי 2500: 1:9
מחלות:
טרופר בנזין 3200: (הוזכר – גיר)
טרופר דיזל 3100: ???
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: חימום, פלגים,
נוחות נסיעה:
טרופר בנזין 3200: טובה מאוד
טרופר דיזל 3100: טובה
פאג'רו דיזל 2500: טובה מאוד
דיסקברי 2500: טובה
גבול הקילומטראז' עד אליו המנוע מחזיק
טרופר בנזין 3200: ???
טרופר דיזל 3100: ???
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: ???
ABS
טרופר בנזין 3200: יש
טרופר דיזל 3100: יש
פאג'רו דיזל 2500: יש
דיסקברי 2500: ???
כריות אוויר:
טרופר בנזין 3200: 2
טרופר דיזל 3100: 2
פאג'רו דיזל 2500: 2
דיסקברי 2500: 1
שירות:
טרופר בנזין 3200: הכל, רק לא UMI
טרופר דיזל 3100: הכל, רק לא UMI
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: שירות טוב, חלקים יקרים
??? -- בגדר תעלומה... אודה לכם על אימות / הפרחת המידע.
כמו כן אם למישהו יש את אחד מהרכבים האלו ומוכן להראות לי ויזואלית על אילו חלקים צריך לשים לב אשמח להיפגש עימו (נכתב בלשון זכר אך מופנה גם לנשים), כתובת האי מייל שלי:
Lior_shalev@walla.co.il
תודה על עזרתכם.
ליאור
נ.ב.
אהבתי את הפורום שלכם יותר מכל הפורומים שהייתי (והייתי בהרבה...) יש סיבה שאיסוזו לא זוכה אצלכם לפורום ? (לא שאני משווה חלילה ללנד רובר או לפנתר (סמוראי) , אבל יכול להיות נחמד לעבוד על הטרופר לבד כאשר יש גיבויי מקצועי...)
אני חדש באתר ו"לקוח" חוזר ב"מועדון ה – 4X4", לאחר תקופת צינון, החלטתי לשמוע בעצתו של ליבי ולחזור למועדון. לאחר מחקר מעמיק של כחודש וחצי בפורומים השונים (כולל כמה אמריקאים ובריטים) ובלוחות היצע וביקוש. שלושת הרכבים הבאים נבחרו למבחן האחרון שלי: איסוזו טרופר, מיצובישי פאג'רו (גם דגם הספורט אפשרי – אם יקבל גיבויי הולם), ולנדרובר דיסקברי, (אישית, הסמוראי קורץ לי אבל יש לי אישה שאני אוהב והיא אוהבת אותי והייתי רוצה שיימשך כך גם בעתיד... :) ) כולם שנתונים 93-97 (למעט הפג'רו ספורט, שנתון 99-00) מנוע דיזל / טורבו דיזל. בטרופר גם הבנזין בשנתונים אלו אפשרי למרות הסתייגות כלכלית, הגאלופר מפתה בגלל מחירו אבל הביקורות הקשות מוציאות אותו מהתחרות. אם יש למישהו דברים חיוביים (אמינות, עבירות וכד'...) אשמח לשמוע.
היסטוריה אישית: טראנו דיזל ארוך 98 (גם רמת העבירות הנדרשת מהרכב הבא - לפחות).
תקציב: עד 50,000 ₪ לדיזל (40,000 לבנזין)
יישור קו עד 2,000 ₪ (אני חלוד במכונאות וטיפולים – יחזור, אבל ייקח זמן).
להלן המסקנות (מסודר במעין טבלה):
מנוע:
טרופר בנזין 3200: חזק, אמין
טרופר דיזל 3100: חזק, אמין, רועש
פאג'רו דיזל 2500: חזק? , אמין
דיסקברי 2500: סביר, לא אמין,EDC חזק ואמין
גיר:
טרופר בנזין 3200: כל שנתיים במקרה הטוב...
טרופר דיזל 3100: לא נתקלתי בבעיות
פאג'רו דיזל 2500: לא נתקלתי בבעיות
דיסקברי 2500: לא נתקלתי בבעיות
עבירות:
טרופר בנזין 3200: טובה מאוד
טרופר דיזל 3100: טובה
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: טובה ( EDC אפילו מאוד)
נסיעת כביש:
טרופר בנזין 3200: תגובות טובות, מהנה
טרופר דיזל 3100: כבד, אבל סביר
פאג'רו דיזל 2500: כבד, אבל סביר
דיסקברי 2500: כבד מאוד, אבל סביר
צריכת דלק:
טרופר בנזין 3200: 1:6
טרופר דיזל 3100: 1:9
פאג'רו דיזל 2500: 1:9 / 1:10
דיסקברי 2500: 1:9
מחלות:
טרופר בנזין 3200: (הוזכר – גיר)
טרופר דיזל 3100: ???
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: חימום, פלגים,
נוחות נסיעה:
טרופר בנזין 3200: טובה מאוד
טרופר דיזל 3100: טובה
פאג'רו דיזל 2500: טובה מאוד
דיסקברי 2500: טובה
גבול הקילומטראז' עד אליו המנוע מחזיק
טרופר בנזין 3200: ???
טרופר דיזל 3100: ???
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: ???
ABS
טרופר בנזין 3200: יש
טרופר דיזל 3100: יש
פאג'רו דיזל 2500: יש
דיסקברי 2500: ???
כריות אוויר:
טרופר בנזין 3200: 2
טרופר דיזל 3100: 2
פאג'רו דיזל 2500: 2
דיסקברי 2500: 1
שירות:
טרופר בנזין 3200: הכל, רק לא UMI
טרופר דיזל 3100: הכל, רק לא UMI
פאג'רו דיזל 2500: ???
דיסקברי 2500: שירות טוב, חלקים יקרים
??? -- בגדר תעלומה... אודה לכם על אימות / הפרחת המידע.
כמו כן אם למישהו יש את אחד מהרכבים האלו ומוכן להראות לי ויזואלית על אילו חלקים צריך לשים לב אשמח להיפגש עימו (נכתב בלשון זכר אך מופנה גם לנשים), כתובת האי מייל שלי:
Lior_shalev@walla.co.il
תודה על עזרתכם.
ליאור
נ.ב.
אהבתי את הפורום שלכם יותר מכל הפורומים שהייתי (והייתי בהרבה...) יש סיבה שאיסוזו לא זוכה אצלכם לפורום ? (לא שאני משווה חלילה ללנד רובר או לפנתר (סמוראי) , אבל יכול להיות נחמד לעבוד על הטרופר לבד כאשר יש גיבויי מקצועי...)