צפייה בגרסה מלאה : קורולה או אלנטרה היברידיות בליסינג - מה פחות נורא?
שלום,
מחליפים את רכב הליסינג לאישתי.
צריך לבחור בין קורולה לאלנטרה היברידיות.
אין אפשרות לרכב אחר, גם לא בתוספת תשלום. זה מה יש.
תשמש לעבודה כמובן ובשעות הערב/סופש כרכב לצעירים במשפחה כולל נהגת בת 17.
מה פחות נורא?
אני הייתי בוחר קורולה בגלל מערכת העברת הכוח מוצלחת יותר E-CVT
לעומת רובטי זוג מצמדים ביונדאי
(אם המתאר נסיעות מרובות בפקקים ועוד עם עליה קלה,
בכלל כדאי לחשוב טוב לפני שבוחרים באלנטרה).
בד"כ היונדאי יותר מאובזרים לעומת טויוטה.
בכל מקרה, כדאי שתעשה נהיגת מבחן ותחליט למה היא מתחברת יותר
(בד"כ יש פער גדול בין מה שחשוב לנו ולהן בבחירת רכב).
בהצלחה
רענן
מאוד אהבתי את האלנטרה. מרווחת מבפנים ותא מטען ענק
2 סייגים- עיצוב פנים מוזר לנוסע ליד הנהג עם ידית אחיזה לא ברורה ליד שמאל על הקונסולה המרכזית (נטען שיוצר תחושה צפופה)
נמוכה מאוד מאוד ברמה שהיציאה מהרכב עבורי (180 ס''מ) הייתה לא כיפית....
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
היה לנו על זה שרשור עם הרבה תובנות. תריץ חיפוש.
ספוילר: בסוף לקחנו מה שהיה. וזה לא היה קורולה ולא אלנטרה.
אני רק יודע לומר על טויוטה קורולה שזה מהמכוניות הגרועות שיש - מבחינת נסיעה ונהיגה.
אסף.
לעניות דעתי שתיהן משפחתיות מצוינות, ונבדלות בניואנסים.
לגבי האלנטרה קיבלתי תלונות על המראות החיצוניות שקשה לכוון.
בסוף העיצוב החיצוני מדבר.
ממליץ לבדוק הימצאות פתחי מיזוג מאחור וגלגל רזרבי.
יש לאשה קורולה קרוס , לקורולה הרגילה אותה מערכת הנעה , הרכב חלש מאד ,לא מהנה לנהיגה , תשכח מעקיפות , מאכזב ברמות.
לדעתי פשוט גש ליבואנים , תעשה נסיעת מבחן על שניהם ותחליט, זו הדרך הכי טובה .
יש לאשה קורולה קרוס , לקורולה הרגילה אותה מערכת הנעה , הרכב חלש מאד ,לא מהנה לנהיגה , תשכח מעקיפות , מאכזב ברמות.
לדעתי פשוט גש ליבואנים , תעשה נסיעת מבחן על שניהם ותחליט, זו הדרך הכי טובה .
ניסית מצב ספורט? יש הבדל משמעותי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
24-03-24, 18:05
אני רק יודע לומר על טויוטה קורולה שזה מהמכוניות הגרועות שיש - מבחינת נסיעה ונהיגה.
אסף.
אין מילים לתאר עד כמה הקורולה מאכזבת ( את מי שהיו לו ציפיות).
האלנטרה די חביבה מהתרשמות של כמה ימים. מה שכן, נדמה לי שהיא נטולת כושר גרירה למי שזה רחוונטי ולבדוק גם זמני אספקה
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
חבר עם קורולה שקיבל כגישור אלנטרה, חיכה בקוצר רוח לחזור לקורולה.
היתרון המרכזי של האלנטרה, שהיא נראית מרשימה מבחוץ ביחס לקורולה, זהו.
ניסית מצב ספורט? יש הבדל משמעותי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ההבדל במצב ספורט זו מהירות תגובה של דוושת הגז, לא הרגשתי בתוספת כוח בכלל.
ואני נוהג רק במצב ספורט
שני יצרנים בעלי מוניטין, שקשה לומר שיש להם כאלה באגים.
כל מה שאתם מקבלים במכוניות מהז'אנר הזה - שעמום, "הגה ריק" (הגדרה של מירי להגאים של טויוטה) במשקל אפס שלא מחובר לכלום, התייחסות להנאה מנהיגה כאל צרעת, חוסר התלהבות כללי של האוטו לנסוע - כל זה, זה פיצ'ר. ככה זה מתוכנן. בקפדנות אפילו.
כי רוב מוחלט של אנשים שרוצים מכונית משפחתית או קרוסאובר, מחפשים בדיוק - אבל בדיוק - את זה.
שיהיה מרווח ועם בגאז' גדול ועם מפרט בטיחות מלא שזה חשוב. אבל דינמית - שהכל יהיה מנותק ורך וקל ומשעמם. הם לא רוצים דרמות. נהיגה היא לא פעולה שגורמת להם לחייך. מבחינתם "רכב מהנה" הוא כזה שמאיץ טוב בקו ישר ובעקיפות, אבל לא יותר מזה. הם בכלל לא נהנים מפניות, מהגה מתקשר או מתגובות חדות או מרמות גבוהות של אחיזה. הם רוצים את הכל קהה ומרוכך ומלאכותי וזה גם למה רובם ממש מתלהבים מהמעבר לחשמליות כי בנוסף לתאוצה הטובה יותר בקו ישר, לכל הניתוק המלאכותי הזה נוסף גם שקט ואז הם יקראו לזה "מפנק" ובלי להתבלבל יקנו איזה זבל סיני שבעוד שנתיים היצרן ייעלם ולא יהיו לו חלפים, פשוט כי המסך גדול וצבעוני יותר ויש שם איזה כדור מטופש שמדבר ומחייך (לזה הם יקראו "טכנולוגיה"). וגם זה בסדר גמור. לא כל בני האדם מוכרחים לאהוב לנהוג, או לאהוב מכוניות, או להתייחס אליהן ברצינות. מותר גם להיות מטומטם.
אז תעשה סיבוב בשתיהן ותראה מה נוח לך יותר. ורצוי שגם האישה תעשה סיבוב ותיתן מבט. כי בסוף הן קובעות.
ואם זה אוטו שאתה אשכרה קונה בכספך, אתה רוצה עוד משהו מאוד חשוב - שבאמת לא יראה מוסכים פרט לטיפולים.
אז כן, נכון, זה חדש ועם אחריות ובעל מוניטין והכל. אבל כמות הריקולים, סיפורי הזוועות והפרסומים על מנועים כושלים או שסתם נגמרים בק"מ לא גבוהים במיוחד ששומעים לאחרונה על יותר מדי דגמים של יונדאי-קיה, גורמים לי לחשוב פעמיים אם להמליץ על מכוניות של שני המותגים האלה למישהו שבאמת אכפת לי ממנו.
אישית, כשמדובר בכסף שלי שהזעתי ודיממתי עבורו ואז אני רוצה מכונית שבנוסף לפרקטיות המתבקשת גם תעשה לי טוב על הנשמה, גם אם היא "רק משפחתית" - באמת שלא הייתי מוציא אותו על שום דגם של יונדאי שאינה מדגמי ה-N וגם לא על שום טויוטה שאינה היילקס/לנדקרוזר.
משפחתיות פשוטות של טויוטה ויונדאי הן באמת, אבל ממש באמת, סמלי הבינוניות. לפעמים אני מרגיש שהם אשכרה מזלזלים בי כמי שאוהב לנהוג ואוהב מכוניות. אבל אני לא הרוב ואני בטח לא נורמלי וההעדפות שלי נחשבות בעיני הרוב לסטייה מסוכנת.... הרוב הנורמלי שרק צריך קופסה מפח שתיקח אותו מא' ל-ב', כנראה לא יתאכזב משתי המציאות האלה. ואם זה סוג השימוש וחשוב לכם לדעת שהרכב "אמין" - אני מאמין שטויוטה עדיין עושה את זה טוב יותר. קח קורולה.
ללא קשר לאיכות הרכבים הנדונים והאם הם מכוניות ראויות, כרגע יש בעיה בזמינות הן של האלנטרה והן של הקורולה (והיברידיות בכלל).
מחסור, שכל הנראה, לא צפוי להיגמר בחודשים הקרובים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אבל דרור... הקורולה גם לא נוחה. ולא מרווחת.
המושב האחורי צפוף.
ובמושב הנהג - אני לא שורד ומי שנוהג בו באופן י מיומי סובל ממש. אני תמיד מעדיף לקחת יאריס או היילקס ולא קורולה.
וגם בקו ישר היא לא מאיצה משהו אלא רק בתחילת נסיעה. תאוצות ביניים מביכות.
אז כל מה שלכאורה כן משנה ברכב משפחתי - גם בזה הקורולה לא טובה. ותוסיפו לזה את תחושת הפלסטיקים הזולים והחלולים..... לא יודע איך אפשר לחשוב שמישהו ניסה לענות על משהו שאיזשהו צרכן רוצה פרט לתדמית של אמינות ועלות ייצור זולה ככל האפשר
אסף.
boaz avrahami
25-03-24, 16:40
אלנטרה יש מחסור לדעתי כבר שנתיים בערך.
קורולה לא יודע.
כל כך נגעלתי שאפילו לא שאלתי לגביו
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מחסור זה שיטת שיווק , הופך את הקניה\הזמנה ליותר סקסית , אם יש מחסור סימן שכולם רוכשים את הרכב הזה , גם לנו אמרו מסירה במאי , בינואר קיבלנו טלפון לבוא לקחת את הרכב .
boaz avrahami
25-03-24, 19:53
לא מחסור כזה שיש פחות מהביקוש.
אפס אספקות במשך המון המון זמן.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.