צפייה בגרסה מלאה : המלצה למתקין גגון להיילקס
יש לי גגון שאני רוצה להתקין מעל גג הקבינה.
עד כמה שאני מבין ההתקנה דורשת פירוק ריפוד הגג לצורך קידוח.
מחפש המלצה למתקין שיש לו ניסיון עם התקנת גגונים להיילקס. מישהו לא פחות ממעולה.. לא רוצה טעויות..
תודה רבה.
יריב סיטבון - סיטבון טאצ׳ בגוגל.
נמצא בראשל״צ.
בחור מוכשר ובעלים של היילקס בעבר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עצור שניה,
באמת אין ברירה אחרת מלבד לקדוח בגג?
אצלי זאת עילה לפסילת גגון. גם אם קיבלתי אותו במתנה.
עצור שניה,
באמת אין ברירה אחרת מלבד לקדוח בגג?
אצלי זאת עילה לפסילת גגון. גם אם קיבלתי אותו במתנה.
עד כמה שאני יודע.
לא חושב שזו בעיה בתנאי שזה נעשה בצורה יסודית ומדוייקת. בגלל זה אני מחפש מישהו אמין.
האמת היא שאם הייתי יודע איך את לפרק ולהחזיר את ריפוד הגג יש מצב שהייתי מעדיף לעשות את זה לבד. לאט.. ובזהירות..
ההתקנה של רוב המותגים היא על ידי קידוח וחיבור ריוונטים.
ואז - אתה תלוי בחוזק של חיבור ריוונט לפח דק של אוטו.
אני לא אכנס כאן לעומק אבל לטעמי זה גם עלול להיגמר לא טוב וגם חבל על האוטו.
אם גגון מעל הארגז לא מספיק, נראה לי שעדיף גגון שמתחבר על שולי הגג - גם לא להיט אבל לפחות בלי נזקים מיידיים. (אלא רק פוטנציאל נזק לטווח ארוך)
על גג של היילקס מותר להעמיס 75 ק''ג. העומס הזה כולל כמובן גם את משקל הגגון. זה לא משאיר לך הרבה. מה אתה מתכוון לשים על הגג?
אסף.
ההתקנה של רוב המותגים היא על ידי קידוח וחיבור ריוונטים.
ואז - אתה תלוי בחוזק של חיבור ריוונט לפח דק של אוטו.
אני לא אכנס כאן לעומק אבל לטעמי זה גם עלול להיגמר לא טוב וגם חבל על האוטו.
אם גגון מעל הארגז לא מספיק, נראה לי שעדיף גגון שמתחבר על שולי הגג - גם לא להיט אבל לפחות בלי נזקים מיידיים. (אלא רק פוטנציאל נזק לטווח ארוך)
על גג של היילקס מותר להעמיס 75 ק''ג. העומס הזה כולל כמובן גם את משקל הגגון. זה לא משאיר לך הרבה. מה אתה מתכוון לשים על הגג?
אסף.
ההתקנה היא לא עם ריבנט:
146481
א. אוקיי. שכנעתי אותי.
ב. כמה שוקל הבסיס הזה?
אסף.
פירוק של ריפוד הגג די קל.
מתחילים בפירוק מה שמוברג - סכי שמש, מנורה, ידיות אחיזה.
מושכים את הפלסטיקים של קורת A.
מקלפים את הגומיות סביב פתחי הדלתות בחלק העליון.
וזהו.
אסף.
א. אוקיי. שכנעתי אותי.
ב. כמה שוקל הבסיס הזה?
אסף.
א. אתה שכנעת אותך?
ב. איזה בסיס? למה הכוונה?
שכנעתי אותי שזה לא ריוונטים וזה יכול להיות טוב חוץ מזה שחורים באוטו.
הבסיס הכוונה לשני הפסים האלה לאורך הגג שאליהם מחברים את הגגון.
אסף.
פירוק של ריפוד הגג די קל.
מתחילים בפירוק מה שמוברג - סכי שמש, מנורה, ידיות אחיזה.
מושכים את הפלסטיקים של קורת A.
מקלפים את הגומיות סביב פתחי הדלתות בחלק העליון.
וזהו.
אסף.
הפרוק מאד קל...
הסיבוכים זה בהרכבה [emoji3]
שכנעתי אותי שזה לא ריוונטים וזה יכול להיות טוב חוץ מזה שחורים באוטו.
הבסיס הכוונה לשני הפסים האלה לאורך הגג שאליהם מחברים את הגגון.
אסף.
המשקל הכולל של הגגון הוא 24 קילו
מה הוא אמור לשאת?
מה יש בארגז אגב?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הוא לא אמור לשאת משקל כבד. פשוט גגון לציוד שלא בא לי לדחוס בתוך הארגז.
אתם מחפשים הגיון במקום שאין..
לא צריך הגיון. אבל מקובל בטנדרים להעמיס מעל הקשתות של הארגז לפני מעל הקבינה.
איזה גגון זה?
מה שבדקתי לפני איזה שנתיים (גחמה ו'בא לי' לא באמת צריך גגון) גם ריינו וגם מותגים אחרים היו עם ריוונטים וזה נראה הרבה יותר רציני.
אסף.
הוא לא אמור לשאת משקל כבד. פשוט גגון לציוד שלא בא לי לדחוס בתוך הארגז.
אתם מחפשים הגיון במקום שאין..
גגון וצימיגג מעל הארגז.
כל מה שלא צריכים בטיול בשוטף, כמו ציוד לינה.
אבל דורון.... הבנאדם רוצה גגון על הקבינה. אני חושב שזה שיקול משמעותי.
אסף.
חלילה למחשבת קידוח הגג.
יחד עם פתרון פשוט אחר.
אני חושב שהמנהלים צריכים לערוך את הכותרת לטובת הדורות הבאים - האם כדאי להתקין גגון על הקבינה.
בכל מקרה, כיוון שבינתים לא נמצא שם של מתקין מומלץ -
אשמח מאד אם למישהו יש נסיון בפירוק ריפוד הגג. אשמח לקבל עצות בנושא.
אגב, אסף, הגגון הוא גגון של של front runner
146483146484
תנסה את רפי מmudmen.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.