צפייה בגרסה מלאה : מחפש המלצה לרכב שטח שיהיה שימושי גם ביום-יום, ב120-130 אלף בערך
שלום לכולם!
אני מטייל בשטח כמה שנים, עם דאסטר 4X4 בנזין, אבל מתחיל להרגיש שעד כמה שזה רכב מעולה בתקציב שלו – הוא מזדקן, וגם יכולת השטח שלו לא מספיקה לי כבר. כך שאני חושב על שדרוג, ובגדול ננעלתי על רכבים מסוימים. אבל בואו נעשה את זה פורמלי:
1. התקציב, כאמור, ב120-130 אלף (אולי אצליח לגרד קצת יותר), הוא כולל גם יישור קו/ תחזוקה מיידיים, במידה ויהיה בכך צורך. כן, אני מניח שאיהיה מסוגל להתמודד גם עם הוצאה חד-פעמית בגודל שלך עד 10 אלף בהמשך, אם תיפול עליי אחת כזאת. לגבי הוצאות אחזקה שותפות – הייתי רוצה להבין עד כמה הן יהיו גבוהות יותר ממה שיש לי כרגע.
2. לרוב זה יהיה טיות לש בודד או זוג, לפעמים עם לינה בשטח. אבל חשובה לי יכולת להכניס 5 אנשים וציוד (או לקפל מושב אחורי ולהכניס הרבה מאוד ציוד), לא פחות ממה שיש לי כרגע בדאסטר.
3. סדר גודל של 12-14 אלף לשנה, עם טיול פעם-פעמיים בחודש (קשה להעריך בק"מ). הרכב יהיה גם בשימוש יומ-יומי, אם כי לא כל יום (אוכל להתמודד עם כמה ימי השבתה). רוב התחזוקה תתבצע ע"י אנשי מקצוע (שואף שהרכב יהיה אמין ולא ידרוש הרבה). אני גר במרכז הארץ (גוש דן).
4. כן, המטרה היא שיהיו גם טיולים שיידרשו מעברים קשים (מעלות, מדרגות וכו'). הקבוצות שטיילתי/אטייל איתם, חוץ מהקבוצה מבוססת דאסטרים (איך לא?) היו פאג'רו, פראדו, גאלופר ישן, רנגלר, טנדרים למינהם.. יצא לי לעשות מעלה רשף והמעלה לגולן מאנדרטת הטייסים הטורקיים ליער שעל הר שריר. הייתי רוצה לעשות: פרצים עליון, מעלה גרופית, עוד כמה מקומות.
5. העדפה שלי זה שיפור בעבירות בלי לאבד בשימושיות ועם עליה כמה שיותר מתונה בהוצאות אחזקה ודלק:).
גיר – עם הילוך כוח, העדפה מסוימת לאוטומט, אבל אין לי בעיה גם עם הידני.
מנוע – העדפה לדיזל, כי לפי מה שידוע לי, מנועי בנזין גדולים הם שתיינים וגם נותנים פחות מומנט מאשר מנוע דיזל באותו דגם הרכב. אם כי אין לי ניסיון של ממש עם רכב דיזל – כל הרכבים שלי עד עכשיו היו בנזין, עם מנועים קטנים.
תצורה – ארוך, אבל יכול לשקול גם טנדר (ממש לא בטוח איך הוא בשימושיות יום-יומית).
גיל – בתקציב הזה לא נראה לי חדש. העדפה שהרכב החדש לא יהיה פחות חדש מהנוכחי (2016).
6. העדפה שלי היא פאג'רו 2015-2016 (זה די על סף התקציב), אבל דואג קצת מהקילומטראג' מעל 200 אלף. נשקל גם רקסטון 2016-2017 (רכב נדיר שקשה למצוא, שמעתי שיש לו לא מעט תקלות קטנות ומעצבנות ובעיה של חלקי חילוף/אפשרויות שיפור) וגרנד ויטרה 2014-2015 (צריכת הדלק הגבוה שלו מפוצה ע"י הבדל מחיר, אבל הבגאז' שלו קטן מדאסטר, ויש לי רושם שמבחינת העבירות לא יהיה שיפור משמעותי, אפילו עם הגבהה). אם יש דגמים שלא חשבתי עליהם – אשמח לדעת.
העדפה שלי היא פאג'רו 2015-2016 (זה די על סף התקציב), אבל דואג קצת מהקילומטראג' מעל 200 אלף.
נראה שענית לעצמך ...
אין לי שום קשר לרכב המפורסם הזה (https://www.yad2.co.il/vehicles/item/cn4cmogt?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=3&color-type=Grey)
על פניו נראים נתונים מצויינים, שווה לתהות על קנקנו ומשא ומתן למחיר.
בהצלחה
רענן
200 אלף זה לא הרבה למנוע דיזל.
יש רכבים שבגיל הזה צריכים להחליף או לשים לב לכל מיני רכיבים (כל סוג רכב והשטות שלו), אבל בגדול, בתחזוקה נכונה, המנוע יחיה גם פי שלוש ארבע ויותר מהקילומטראז` הזה.
120 אש"ח כולל יישור קו זה כנראה כ-100-110 אש"ח לקניה.
אתה רוצה שלא יהיה יותר ישן ממה שיש לך היום - 2016.
אתה רוצה רכב ארוך, הילוך כח דיזל וחושש מרכב שעבר 200 אלף קמ, כלומר מחפש פחות מ-200 אלף קמ.
אשמח גם לשמוע על רכב כזה
נכתב מהנייד
ehudzeelim
29-03-24, 09:07
120 אש"ח כולל יישור קו זה כנראה כ-100-110 אש"ח לקניה.
אתה רוצה שלא יהיה יותר ישן ממה שיש לך היום - 2016.
אתה רוצה רכב ארוך, הילוך כח דיזל וחושש מרכב שעבר 200 אלף קמ, כלומר מחפש פחות מ-200 אלף קמ.
אשמח גם לשמוע על רכב כזה
נכתב מהנייד
אם תרצו אין זו אגדה:
https://www.ad.co.il/ad/15939554
נראה שענית לעצמך ...
אין לי שום קשר לרכב המפורסם הזה (https://www.yad2.co.il/vehicles/item/cn4cmogt?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=3&color-type=Grey)
על פניו נראים נתונים מצויינים, שווה לתהות על קנקנו ומשא ומתן למחיר.
בהצלחה
רענן
לא במאה אחוז - יש עוד אופציה וחצי. וגם הייתי רוצה להבין כמה יעלה לי התענוג (מבחינת אחזקה שוטפת, לא קניה).
פאג'רו בנזין, כנראה, פחות מתאים - הוא עושה 7 ק"מ לליטר, אולי אפילו פחות בתנאים אמיתיים.
200 אלף זה לא הרבה למנוע דיזל.
יש רכבים שבגיל הזה צריכים להחליף או לשים לב לכל מיני רכיבים (כל סוג רכב והשטות שלו), אבל בגדול, בתחזוקה נכונה, המנוע יחיה גם פי שלוש ארבע ויותר מהקילומטראז` הזה.
בדגש על תחזוקה נכונה, אם מדובר ביד רביעית - קשה לדעת בזמן הקניה.
ומה השטויות של שני הרכבים האלו (פאג'רו ורקסטון)? לרקסטון אכן יש בעיית אמינות בדברים קטנים כמו חשמל וכו', ובעיה של חלקי חילוף/שיפור?
שמעתי שבפראדו כל 150 אלף ק"מ יש צורך לשפץ מזרקים, בעלות מעל 10 אלף. זה רק בפראדו ככה, או בכל רכב דיזל?
120 אש"ח כולל יישור קו זה כנראה כ-100-110 אש"ח לקניה.
אתה רוצה שלא יהיה יותר ישן ממה שיש לך היום - 2016.
אתה רוצה רכב ארוך, הילוך כח דיזל וחושש מרכב שעבר 200 אלף קמ, כלומר מחפש פחות מ-200 אלף קמ.
אשמח גם לשמוע על רכב כזה
שאיפות:). ברור שבסופו של דבר זה תהיה איזה פשרה.
לשמור 20 אלך ליישור קו? למה כבר אני יכול לצפות בעלויות כאלה?
לדעתי נשמע שאתה באזור הנכון, אולי קצת נמוך למחיר קניה לשנתונים שאתה רוצה, אבל בכיוון.
ק"מ נמוך והיסטוריה מסודרת יכולים להוות התחלה טובה אבל אין ערובות בעסק הזה.
מוזמן לקרוא ב readers rides על החוויות שלי עד כה עם פאג'רו 2010.
בנוסף, בשרשור על כמה עולה אחזקה של רכב שטח פירטתי כמה עלתה לי אחזקה בשנה האחרונה
בהצלחה
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
פג׳רו הוא אחלה כיוון
כל עוד אתה מכוון לשטח בינוני+
מעבר לזה יתכן ויש מועמדים יותר מוצלחים.
מה שכן, למרות התצורה (מתלים נפרדים, מהלך מוגבל)
זה רכב שבנוי באמת חסון, לא מדובר בג׳יפון משודרג.
אני כבר 3 שנים על פג׳רו 2014
ללא תקלות מלבד טיפולים, ברקסים, צלחות.
חובה להשאיר כסף בצד להגבהה ומיגון, ומומלץ גם מעבר לצמיגים טובים וגאנט 17 (הרוב כאן עם 18, ניתן לעבור חוקית)
אחרי השינויים הנ״ל אני באמת מטייל בראש שקט.
בנזין כנראה יהיה לא רלוונטי, אני חושב שלא קיים אחרי 2010/11.
באמת רכב נוח גם ביום יום. ישיבה נוחה ומפנקת, אחיזת כביש וזוויות גלגול סבירות. היגוי מצוין. הכל תולדה של תצורת מתלה שקרובה לפרייבט.
כן דורש הסתגלות בעיר. בסוף זו בהמה גדולה מבחינת חניות ומקומות צפופים.
טרטור הדיזל גם נשמע היטב (במיוחד עם חלון פתוח, יש זגוגיות כפולות כך שסגור שקט יחסית).
אצלי אחרי הסתגלות קצרה אשתי לקחה עליו בעלות. כמה נסיעות עירוניות קצרות כל שבוע ובין עירוני בעיקר בסופש.
החוויה אצלי מרכב עם מעט ק״מ, כרגע ב170k. אבל גם לרכבים מזדקנים, רוב התקלות ידועות ולהכל יש פתרונות.
המכלולים העיקריים (גיר, מנוע) ידועים כאמינים למדי.
התקציב שלך כנראה לא יספיק ל2016, אולי 2012-2014.
אבל שחרר את השנתון. יותר חשוב מצב הרכב, היסטוריית טיפולים וכו׳.
לדעתי נשמע שאתה באזור הנכון, אולי קצת נמוך למחיר קניה לשנתונים שאתה רוצה, אבל בכיוון.
ק"מ נמוך והיסטוריה מסודרת יכולים להוות התחלה טובה אבל אין ערובות בעסק הזה.
מוזמן לקרוא ב readers rides על החוויות שלי עד כה עם פאג'רו 2010.
בנוסף, בשרשור על כמה עולה אחזקה של רכב שטח פירטתי כמה עלתה לי אחזקה בשנה האחרונה
בהצלחה
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תודה רבה! זה בערך מה שחיפשתי.
אני מבין נכון שהטיפול של פאג'רו זה פעם ב10 אלף, לא 20 אלף? ובתיאור הטיפול - היו שם דברים מעבר לשמנים ומסננים. זה משהו שלא הצלחת להכניס ליישור קו, או שאלה דברים שהם סוג של טיפול תקופתי? במילים אחרות - העלות של טיפול 10 אלף, שתיארת (סדר גודל של 3000 ש"ח) - זה משהו שיחזור כל 10 אלף קילומטר?
ראיתי שעסקת הרבה בביטול EGR. אכן בעיה רצינית עד כדי כך?
תודה רבה! זה בערך מה שחיפשתי.
אני מבין נכון שהטיפול של פאג'רו זה פעם ב10 אלף, לא 20 אלף? ובתיאור הטיפול - היו שם דברים מעבר לשמנים ומסננים. זה משהו שלא הצלחת להכניס ליישור קו, או שאלה דברים שהם סוג של טיפול תקופתי? במילים אחרות - העלות של טיפול 10 אלף, שתיארת (סדר גודל של 3000 ש"ח) - זה משהו שיחזור כל 10 אלף קילומטר?
ראיתי שעסקת הרבה בביטול EGR. אכן בעיה רצינית עד כדי כך?אני מטפל כל 10, מחמיר מבחירה, אני לא זוכר מה המרווח המקובל 15 או 20, מניח שמישהו כאן ידע להגיד.
בשרשורים אחרים אחרי הוזכר EGR, לדעתי בשלי לא.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 27146&share_tid=127146&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
היי לכולם!
תודה על כל ההמלצות, התחלתי את החיפושים. ראיתי כמה פאג'רואים פחות מוצלחים, וממש הים הציעו לי משהוא משמעותית ישן יותר ממה שחיפשתי (2009) עם קילומטראז' גבוה משמעותית (באיזור 300 אלף), ובתקציב נמוך בהרבה (70-75 אלף, עוד לא סגרנו על מחיר באופן סופי), אבל לדעת חבר שלי, מומחה בפאג'רואים שראה את הרכב - במצב מצוין ובהחלט שווה קניה. מה אתם חושבים, האם שווה? מצד אחד - בתקציב כזה יישאר לי מספיק כסף גם ליישור קו (לדעת החבר - אין שם הרבה) ושיפורי שטח, ובכלל לאחזקה שוטפת. מצד שני - קשה לי פסיכולוגית שהרכב ה"חדש" שלי היה בעצם ישן ב7 שנים מהרכב הנוכחי (ה"ישן" כביכול), ואני גם חושש מהבעיות הטכניות שיתחילו לקפוץ לי כל הזמן (כולל באמצע הטיול). מה אתם חושבים?
לא לוותר על בדיקה לפני קניה במוסך שמכיר פאג'רו
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אני מעוניין לדעת.
יש לך חבר שמומחה בפג'רואים. מה אכפת לך מה אומרים ערימה של אנשים שאתה לא מכיר, ולא יודע מה נסיונם?
ההתלבטות שלך אם להתפשר בשנתון - בהחלט במקומה.
בפעם האחרונה שקניתי רכב שטח חיפשתי ומצאתי כזה שיהיה מקסימום עם 200000 קמ ומקסימום 10 שנים. ככה שכשיגיע ל300000 ו15 שנה זה יהיה אחרי שאת ההתיישנות שלו הוא עבר אצלי ואני יודע מה יש לי תחת היד (וכן... כולל הנזקים והטעויות שלי...).
אני חושב שלקנות לשימוש שהוא גם דיילי ולא רכב לטיולים בלבד רכב שהוא כבר ישן יחסית - כל מה שתחסוך בקניה אתה תשלם באחזקה בשנים הקרובות. יוצא הדופן כמובן זה רכב שאתה יודע ממי קנית ומה עבר עליו ומי טיפל בו והכל זה ברמה של כאילו אתה היית הבעלים בעצמך.
אסף.
אני מעוניין לדעת.
יש לך חבר שמומחה בפג'רואים. מה אכפת לך מה אומרים ערימה של אנשים שאתה לא מכיר, ולא יודע מה נסיונם?
חוות דעת שניה:). אני סומך מאוד על הניסיון שלו, אבל כאשר מדובר ברכב בן 15 עם מעל 300 אלף ק"מ - יש חששות.
רכב בן 15 שנסע 300k קמ הוא רכב ישן עם כל מה שמשתמע מכך.
גם אם הרכב תוחזק מצויין, עדין תצטרך, ככל הנראה, להחליף מערכות משמעותיות במשמרת שלך.
בשונה מרכב רק לטיולים ״אקזוטי״ (שלא אכפת לי שיעמוד מידי פעם), לא הייתי בוחר כזה לדיילי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שולץ האיום
15-04-24, 13:14
תנסה למצוא רכב עם פחות קמ
יעזור לך גם במכירה אם וכאשר
רכב בן 15 שנסע 300k קמ הוא רכב ישן עם כל מה שמשתמע מכך.
גם אם הרכב תוחזק מצויין, עדין תצטרך, ככל הנראה, להחליף מערכות משמעותיות במשמרת שלך.
בשונה מרכב רק לטיולים ״אקזוטי״ (שלא אכפת לי שיעמוד מידי פעם), לא הייתי בוחר כזה לדיילי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מודה שגם אני חושב/חשבתי כך
ובהחלט שילמתי יותר על רכב בן פחות מ-10 ועם פחות מ200k ק״מ.
אבל מצד שני שני חברים שלי קנו רכבים בני 15 עם 250k ק״מ בערך,
אחד לנד קרוזר ואחד פג׳רו.
שניהם השקיעו חודשים בחיפושים וממש לא קנו את הרכב הראשון שנפל.
אבל נקנו רכבים שמורים עם היסטורית טיפולים.
שניהם מטיילים איתי כבר כמה שנים, שניהם רכבי דיילי שהיום מתקרבים ל-400k ק״מ.
נכון עולה לא מעט כסף להחזיק אותם על הכביש. משולשים, רכיבי היגוי, ציריות, גומיות, צינורות. כל טיפול משהו מוחלף.
אבל כל התקלות מיושרות בטיפולים הדחופים. ולמיטב ידיעתי אף אחד מהם לא נתקע מעולם, לא ביום יום ולא בשטח. מקסימום נדלקה נורה והרכב המשיך בנסיעה.
וזאת כמובן כשכל נזילה והזעה וכל תקתוק זוכה למענה ולא מוזנח.
במצטבר, לא יודע אם ההוצאות שלהם בשנים האחרות מצדיקות את הפרמיה המטורפת שאני שילמתי בקניה.
אני יודע ש2 דוגמאות זו סטטיסטיקה גרועה, אבל רק רציתי לתת עוד נקודת מבט.
שולץ האיום
16-04-24, 06:45
זיו
אם אלו לא הרכבים האחרונים שלכם, תמתין למכירה כדי לסגור את הסיכום החשבונאי.
היי לכולם!
ובכן, עדכון: קניתי את הרכב לפני כמעט 3 חודשים, כך שאכתוב גם על הקניה וגם על חווית שימוש ראשונית.
קניה ויישור קו
קניתי פאג'רו שנת 2015, עם 280 אלף ק"מ, ב118K. אבזור דזרט, שזה בגדול מה שרציתי (חוץ מזה שיש לו רדיו דיסק מקורי, אפילוט ללא בלוטוס שהיה בדאסטר, במקום מולטימדיה עם מצלמות), ללא הגבהות ומיגונים, וגם ללא סימני נסיעה בשטח. די חששתי מהקילומראג', אבל החבר שלי שהזכרתי כאן - בדק ואמר שהרכב במצב טוב מאוד יחסית לגילו והקילומטראז'. בכל מקרה, גם לא חסכתי על הבדיקה, שלא הראתה שום דבר שהחבר לא אמר לפני.
אחרי הקניה, לקחתי אותו ליישור קו לדני שלדור בנס-ציונה. מסננים, שמנים, משולש אחד ומותחן שרשרת טיימינג - הסתכם ב4 וחצי אלף. אחרי כל הסיפורים על יישור קו ב10-15 אלף - הרגשתי בר-מזל, כשיצאתי לנסיעת מבחן בסיום הטיפול. נסעתי 100 מטר, והמנוע שבק חיים. נקרעה שרשרת טיימינג. עוד 3 אלף.
על הדרך עשיתי גם הגבהה (בולמי קוני+קפיצי לאוולס). את המיגון החלטתי להזמין בגטוס, וכבר קבעתי תור. אבל 3 ימים אחרי שלקחתי רכב מיישור קו שהתארך, תוך כדי הנסיעה - מנוע שוב שבק. ובחיים לא תנחשו מה זה היה הפעם...
...
...
...
...
נקרעה שרשרת טיימינג. פעם שניה תוך 3 ימים, כאשר החלק הזה אמור לשרת עד סוף חיי המנוע (לפחות כך חשבתי. בחיפוש בפורומים אוסטרליים אחרי זה, מצאתי ששרשרת שנקרעת ב250-300 אלף זה דווקא די שכיח). אבל לא פעמיים ברצף!
לזכותו של דני - הוא לקח אחריות מלאה על התיקון, מצא גורם עמוק יותר וסידר את התקלה בצורה יסודית, כך שמאז הרכב נוסע חלק לגמרי. בכלל, אם מישהו עוד לא מכיר את מוסך דני שלדור - מומלץ בחום, מכל הבחינות.
העלות הכללית של קניה, יישור קו ושיפורי שטח (מיגון והגבהה) הסתכמה בכ141 אלף ש"ח. מעבר לתקציב אליו תכננתי, וגם התפשרתי מבחינת הקילומטראג', אבל קניתי את מה שרציתי ומקווה שהאוטו ישרת אותי שנים רבות ללא תקלות מיוחדות (כמובן, גם מתכוון לטפל בזמן וביסודיות).
חווית שימוש יום-יומית.
טוב, בהתחלה היה קשה. אחרי דאסטר. פאג'רו מרגיש כמו משאית. גם מבחינת מימדים, וגם מבחינת יכולות דינאמיות. לאט-לאט התרגלתי לזה, והתאמתי את סגנון הנהיגה. צריכת דלק איכזבה קצת - לא ציפיתי לצריכה של פרייבט, אבל המבחנים דיברו על 10 ק"מ לליטר משולב, כאשר בפועל זה 8.5 - 9 לליטר. עדיין, ניתן למצוא סולר זול יותר מבנזין, כך שמבחינת השקלים - הוצאות דלק גדלו בצורה לא משמעותית. הטסט עולה הרבה יותר (אין מה להתפלא - קפיצה מקבוצה 1 ל7), אבל כמו שאני מבין - משנה הבאה המחיר שלו יירד משמעותית. גם הביטוח עלה באיזה 50%. טוב, לא באמת ציפיתי שזה יהיה תענוג זול. החניה עדיין בעייתית, במיוחד לאור העובדה שצריך הרבה מקום לפתיחת הדלת האחורית. אבל המרחב הפנימי הוא עצום, במיוחד אחרי שפירקתי שורת מושבים שלישית. בדיוק מה שחיפשתי. חסר רק מדף/וילון מעל הבגאז' - זה קיים בחו"ל, אבל משום מה לא הגיע לארץ.
על נהיגת השטח אכתוב בהמשך.
סליחה?
מה זה לזכותו של דני?
הוא החליף מותחן טיימינג, ושניה אחרי זה נקרעה שרשרת?
למה לעזאזל אתה צריך לשלם לו עוד 3 אלף כשברור שהוא עשה משהו שגרם לזה? בטח ובטח אם התקלה חזרה.
כל שקל ששילמת לו אחרי הפעם הראשונה שבה הרכב יצא מהמוסך הוא מבחינתי גזל. זה יותר מדי קשור מכדי להיות צירוף מקרים*.
*כל זאת כמובן עם דיסקליימר שזאת התלהמות אופיינית ומבלי לדעת את הפרטים עד הסוף, ובניגוד לחוקי הפורום. סתם ככה מתחושת בטן.
שולץ האיום
27-07-24, 18:51
צודק לגמרי.
בסכום הזה אם לא תביא 2 סרנים חיים, LOW ושלדת סולם לא עשית עסקה טובה.
נקודה סוף.
תתחדש, כנהוג בפורום, בלי תמונות זה לא קרה.
שישרת אותך היטב שנים קדימה.
שים לב לטפל בזמן, ועדיף לפני הזמן
בהחלט עניין הטיימנינג מריח לא טוב, אבל בלי פרטים קשה לחוות יותר דעה מזה
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
בסכום הזה אם לא תביא 2 סרנים חיים, LOW ושלדת סולם לא עשית עסקה טובה.
נקודה סוף.לדעתי הוא קנה, ולא הביא, וגם:https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240728/f8c7bc6a6f2a33155cc0535109d8f5f4.jpg
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
לדעתי הוא קנה, ולא הביא, וגם:https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240728/f8c7bc6a6f2a33155cc0535109d8f5f4.jpg
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אוהב מאד את ביג לבובסקי.
אבל המימ הזה טועה.
זה לא דעות, אלו עובדות.
טיולים קשוחים יצריכו ממנו את התנאים שרשמתי למעלה
אוהב מאד את ביג לבובסקי.
אבל המימ הזה טועה.
זה לא דעות, אלו עובדות.
טיולים קשוחים יצריכו ממנו את התנאים שרשמתי למעלהאבל הוא לא כתב בשום מקום שהוא רוצה לעשות טיולים קשוחים.
מה גם שאמרת
"בסכום הזה אם לא תביא 2 סרנים חיים, LOW ושלדת סולם לא עשית עסקה טובה.
נקודה סוף."
למה לא?
תשים לב חביבי, מה שאתה מחפש לעשות עם הרכב (לפי השרשור המקביל שלך) ומה שהוא מחפש לעשוץ, זה כנראה דברים שונים. וזה בסדר גמור
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אני נוטה להסכים עם הדוזר.
אני קניתי לפני כמעט עשור וחצי רכב עם שני סרנים חיים בגישה הזאת.
בדיעבד,
פאג'רו היה יכול להיות מעל ומעבר לכל צורך בו נתקלתי בתקופה הזאת (לא שהייתי מחליף את הדיסקו, הוא התברר כקניה הכי מוצלחת שעשיתי אי פעם)
אבל הוא לא כתב בשום מקום שהוא רוצה לעשות טיולים קשוחים.
מה גם שאמרת
"בסכום הזה אם לא תביא 2 סרנים חיים, LOW ושלדת סולם לא עשית עסקה טובה.
נקודה סוף."
למה לא?
תשים לב חביבי, מה שאתה מחפש לעשות עם הרכב (לפי השרשור המקביל שלך) ומה שהוא מחפש לעשוץ, זה כנראה דברים שונים. וזה בסדר גמור
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
קראתי את זה אצלו.
4. כן, המטרה היא שיהיו גם טיולים שיידרשו מעברים קשים (מעלות, מדרגות וכו'). הקבוצות שטיילתי/אטייל איתם, חוץ מהקבוצה מבוססת דאסטרים (איך לא?) היו פאג'רו, פראדו, גאלופר ישן, רנגלר, טנדרים למינהם.. יצא לי לעשות מעלה רשף והמעלה לגולן מאנדרטת הטייסים הטורקיים ליער שעל הר שריר. הייתי רוצה לעשות: פרצים עליון, מעלה גרופית, עוד כמה מקומות.
נשמע שהוא כן יעשה טיולים שמצריכים קשיחות.
Yaron.nahum
28-07-24, 16:53
קראתי את זה אצלו.
4. כן, המטרה היא שיהיו גם טיולים שיידרשו מעברים קשים (מעלות, מדרגות וכו'). הקבוצות שטיילתי/אטייל איתם, חוץ מהקבוצה מבוססת דאסטרים (איך לא?) היו פאג'רו, פראדו, גאלופר ישן, רנגלר, טנדרים למינהם.. יצא לי לעשות מעלה רשף והמעלה לגולן מאנדרטת הטייסים הטורקיים ליער שעל הר שריר. הייתי רוצה לעשות: פרצים עליון, מעלה גרופית, עוד כמה מקומות.
נשמע שהוא כן יעשה טיולים שמצריכים קשיחות.
רק מזכיר ,
ברונקו רפטור ,
בלי שני סרנים חיים.
אז גם הוא לא יעשה את המסלולים הקשוחים ?
תתחדש , תתחבר למועדון פאג'רו, תקבל הרבה מידע וגם קשר למוסכים נוספים וזולים.
שאלת לגבי טיפול , לפי ספר רכב כל 20,000 ק"מ או שנה, ב20,000 טיפול קטן ב40,000 טיפול גדול וחוזר חלילה, במוסכי היבואן תשלם פי 3 מהמוסכים שחברים במועדון פאג'רו
לי יש ניסיון של 10 שנים עם מספר רכבי פאג'רו 2010/2015/2018 , הטיפול הראשון היה בחולון מוטורס, שראיתי את החשבונית כמעט קיבלתי התקפת לב , מאז אני מטפל רק במוסכים של המועדון , אפילו הרחקתי עד סכנין, יש שם את המוסך הכי טוב בארץ לדעתי לבעלי פאג'רו, מקצוען זול ואמין.
לגבי תקלות, לקילומטראז יש מחיר, אם היית קונה רכב עם 100-150 אלף ק"מ היישור קו והעלויות היו אחרות לחלוטין. בנוסף בדגמים החדשים יותר יש דגם פרו , הדגם הזה לא צריך שום תוספות או שפצורים לשטח , הוא מגיע מוכן - מוגבה, מיגון מלא, ג'אנטים17, צמיגיםBF לשטח ומדרגות ברזל.
סליחה?
מה זה לזכותו של דני?
הוא החליף מותחן טיימינג, ושניה אחרי זה נקרעה שרשרת?
למה לעזאזל אתה צריך לשלם לו עוד 3 אלף כשברור שהוא עשה משהו שגרם לזה? בטח ובטח אם התקלה חזרה.
כל שקל ששילמת לו אחרי הפעם הראשונה שבה הרכב יצא מהמוסך הוא מבחינתי גזל. זה יותר מדי קשור מכדי להיות צירוף מקרים*.
*כל זאת כמובן עם דיסקליימר שזאת התלהמות אופיינית ומבלי לדעת את הפרטים עד הסוף, ובניגוד לחוקי הפורום. סתם ככה מתחושת בטן.
1)"לזכותו של דני" - התייחס לפעם שניה, ללקיחת אחריות המלאה לתיקון שבוצע ללא חיוב, כולל חלקים נוספים שהוחלפו.
2)לגבי הפעם הראשונה - זה לגמרי קשור: התותחן הישן היה מפורק לגמרי, לא מתח שרשרת שהפכה להיות רופפת, וברגע שהמותחן החדש מתח אותה כמו שצריך - נקרעה. זה גם הסבר שקיבלתי ממנו, גם מהאנשים שהתייעצתי איתם וגם מקריאת פורומים. כמובן שהעלתי את הנקודה ששרשרת הייתה תקינה לפני זה, וקיבלתי הנחה מסוימת על החלפת השרשרת. ולא, אני לא מרגיש שגזלו אותי כאן: אם השרשרת הייתה במצב כזה שהחלפת מותחן גרמה לקריעה מיידית - היא הייתה נקרעת גם ככה שבחודשים הקרובים. וטוב שזה קרה ליד המוסך, ולא באמצע הטיול. הטענה היחידה שלי כאן יכולה להיות שהוא לא אמר על מצב השרשרת לפני החלפת המותחן - אבל אני בספק אם הייתי מקבל את זה, כשהשרשרת שלמה.
בסכום הזה אם לא תביא 2 סרנים חיים, LOW ושלדת סולם לא עשית עסקה טובה.
נקודה סוף.
2 סרנים חיים - ג'ימני או משהו מהמאה שעברה? לא זה ולא זה מתאים לי.
לדעתי, עשיתי עסקה מצוינת (כן, תמיד אפשר להגיד שאפשר יותר טוב. כמו שהבדיחה ישנה אומרת, "אז גם אתה תספר"). במיוחד כי הרכב שקניתי מיועד לא רק לטיולים, אלא גם לשימוש יום-יומי.
תתחדש, כנהוג בפורום, בלי תמונות זה לא קרה.
שישרת אותך היטב שנים קדימה.
שים לב לטפל בזמן, ועדיף לפני הזמן
בהחלט עניין הטיימנינג מריח לא טוב, אבל בלי פרטים קשה לחוות יותר דעה מזה
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
טוב, אם אלו הכללים, אז אשמח להציג:
147242
אגב, לגבי המסלולים - אני לא מכוון למשהו קיצוני, אבל כן מכוון למקומות מעניינים. לפאג'רו אין סרנים חיים ושלדת סולם, אבל יכולת השטח שלו רצינית מאוד (רכבים שיכולים לעשות יותר - כבר לא ממש מתאימים לשימוש יום-יומי). פרצים עליון, אגב, כבר עשיתי - בלילה.
תתחדש,
ושאלה לגבי אירועי שרשרת הטיימינג, לא מכיר את המנוע הזה, אבל האם בדקו שלא נפגעו שסתומים?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
תתחדש,
ושאלה לגבי אירועי שרשרת הטיימינג, לא מכיר את המנוע הזה, אבל האם בדקו שלא נפגעו שסתומים?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
כן, כמובן. השסתומים לא נפגעו, לפי מה שאמרו לי - במנוע הזה יש מנגנון מובנה שמגן על שסתומים במקרים כאלה.
תתחדש ושלא תיראה מוסך....
1)"לזכותו של דני" - התייחס לפעם שניה, ללקיחת אחריות המלאה לתיקון שבוצע ללא חיוב, כולל חלקים נוספים שהוחלפו.
2)לגבי הפעם הראשונה - זה לגמרי קשור: התותחן הישן היה מפורק לגמרי, לא מתח שרשרת שהפכה להיות רופפת, וברגע שהמותחן החדש מתח אותה כמו שצריך - נקרעה. זה גם הסבר שקיבלתי ממנו, גם מהאנשים שהתייעצתי איתם וגם מקריאת פורומים. כמובן שהעלתי את הנקודה ששרשרת הייתה תקינה לפני זה, וקיבלתי הנחה מסוימת על החלפת השרשרת. ולא, אני לא מרגיש שגזלו אותי כאן: אם השרשרת הייתה במצב כזה שהחלפת מותחן גרמה לקריעה מיידית - היא הייתה נקרעת גם ככה שבחודשים הקרובים. וטוב שזה קרה ליד המוסך, ולא באמצע הטיול. הטענה היחידה שלי כאן יכולה להיות שהוא לא אמר על מצב השרשרת לפני החלפת המותחן - אבל אני בספק אם הייתי מקבל את זה, כשהשרשרת שלמה.
הפוך, דווקא שרשרשת לא מתוחה (מותחן לא תקין) מועדת לקריעה.
לקרוע שרשרשת צריך גלגלת או גג"ש תפוס חזק.
חבל שבמוסכים אין את המושג מח"א, "ספירת כלים" ...
לא מבין אז למה לא להחליף כבר את המותחן והשרשרת כסט, אחרי קילומטראז' כזה בטוח יש לה מתיחה/חופש מסויים
לא חבל על העבודה הכפולה?
על המותחן היה ריקול אז מן הסתם זה ברירת המחדל ליישור קו.
אסף.
אפשר פרטים לגבי הריקול? איך אוכל לדעת אם אצלי בוצע?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא תוכל לדעת בלי להסתכל על המותחן - גם אם במוסך דיווחו שבוצע. מכיר לפחות פג'רו אחד שבו דווח ביצוע אך בפועל כנראה מישהו במוסך גנב את החלקים לרכב אחר כי המותחן היה הישן (נשמע רועש היטב).
אסף.
שולץ האיום
30-07-24, 13:56
ארץ ישראל יפה
ארץ ישראל פורחת
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.